IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Formule 1 - seizoen 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2010 12:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Dit seizoen zullen we de naam Nelson Piquet Jr. wellicht niet op de tabellen zien verschijnen. De Braziliaanse ex-Formule 1-rijder maakte vandaag bekend dat hij de overstap maakt naar het Amerikaanse NASCAR.

"Ik dacht de afgelopen maanden goed na over mijn opties voor dit jaar," liet Piquet weten op zijn eigen website. "De keuze was niet eenvoudig. Het is altijd mijn droom geweest om een succesvol F1-rijder te worden. Maar mijn eerste 18 maanden in de F1 zijn niet geweest wat ik gehoopt had."

"Daarom heb ik nu besloten om iets totaal nieuws te proberen. NASCAR is een enorm uitdagende klasse. Verdere details volgen later maar volgend jaar rijd ik niet in de F1."


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-01-2010 18:00 by Forever After Profiel van Forever After

Zie je wel, hij klapt graag in de muur.
Daar zijn ze bij Nascar ook zo goed in.

Opgeruimd staat netjes.



 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 9:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

In één van zijn vele pogingen om de Formule 1 aantrekkelijk voor het grote publiek te houden, heeft grote baas Bernie Ecclestone weer eens een nogal driest plan bedacht. De 79-jarige Brit wil het afsnijden van het circuit mogelijk maken.

"Vijf keer per Grand Prix zou wat mij betreft een coureur een kortere weg in het rondje mogen inslaan. Daarmee voorkom je dat auto's voortdurend achter elkaar aan blijven rijden. Het zou mooi op televisie uitkomen", mijmerde Ecclestone tijdens een uitje van de befaamde Italiaanse renstal Ferrari in een exclusief skioord.

Ecclestone staat bekend om zijn 'wilde' ideeën om de Formule 1 (nog) attractiever te maken. De meeste voorstellen van de excentrieke miljardair verdwijnen evenwel snel weer naar de prullenbak omdat de toonaangevende teams er meestal niets in zien.




--> zoals in de Rallyecross dus


signature


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 14-01-2010 9:42 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Tuurlijk voorkomen. Yeah right. Die auto die dan achter je rijdt neemt dan ook die afsnijding. Dus rijdt men nog achter elkaar aan. Stupid idea.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 9:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-01-2010 10:45 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 januari 2010 9:42 schreef meatgrinder het volgende:
Tuurlijk voorkomen. Yeah right. Die auto die dan achter je rijdt neemt dan ook die afsnijding. Dus rijdt men nog achter elkaar aan. Stupid idea.


Het idee is uiteraard dat de achterste auto de afsnijding neemt om langs de voorste te komen, andersom heeft het weinig nut...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 11:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

toch een grappige opmerking




signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-01-2010 12:35 by Forever After Profiel van Forever After

Of je snijdt af om juist voor te blijven en dan heeft Meatgrinder een punt.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-01-2010 12:40 by Mark Profiel van Mark

Ja, maar dat kun je dus maar 5 keer doen en vervolgens kan iemand anders je passeren. Je moet dus je momenten kiezen, dat is het hele punt van die suggestie. Zeg overigens niet dat ik het ermee eens ben, alleen al uit praktisch oogpunt is het vragen om verwarring en zelfs fikse ongelukken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-01-2010 12:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik zeg loopings in het parcour


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-01-2010 18:18 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zoiets als dit?





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2010 11:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Stunts?



De eerste F1-wagen van het nieuwe US F1-team zal met de naam Type 1 door het leven gaan. Dat maakte een journalist van Racecar Engineering bekend nadat hij een bezoek kon brengen aan het hoofdkwartier van de renstal in Charlotte.

Volgens de publicatie zal het ontwerp van de nieuwe wagen "met zekerheid ingaan tegen de norm" en zal het voor enkele "gefronste wenkbrauwen" zorgen wanneer de wagen voor het eerst aan het publiek zal worden voorgesteld.

De Type 1, aangedreven door een Cosworth V8, zal in het begin van februari debuteren op Barber Motorsport Park in Alabama.



benieuwd


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-01-2010 18:59 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

De la Rosa naar Sauber


Faustian Spirit of the Earth


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-01-2010 19:00 by Forever After Profiel van Forever After

Ik vraag me af of dat erger is dan Fiscio...


 


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-01-2010 19:22 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Naar mijn mening wel. Fisico racete tenminste nog... de la Rosa zit al jaren zo goed als stil.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-01-2010 19:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De La Rosa had mij wel verrast bij zijn terugkeer in de McLaren een paar jaar terug

maar Fisico is vrij betrouwbaar, De La Rosa een zotje

niet dat ik dat zo erg vind


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2010 21:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De F1-teams zijn ermee akkoord gegaan om een nieuwe bandenregel in te voeren die de races spannender zou moeten maken. Dat schrijft Autosport. Vanaf 2010 moeten de piloten de race starten op dezelfde banden waarmee ze hun snelste kwalificatieronde hebben afgewerkt.

De reglementsverandering zou een extra strategisch element inbrengen nudat de rijders niet meer de toelating hebben om tijdens een Grand Prix bij te tanken.

De wijziging moet wel nog goedgekeurd worden door het World Motor Sport Council, wat waarschijnlijk een formaliteit zal zijn.

De regel werd besproken in de Sporting Working Group en zorgt ervoor dat de top tien wagens uit de kwalificatie dezelfde banden moeten gebruiken waarmee ze hun snelste tijd hebben gereden in de derde kwalificatiesessie.

Door de nieuwigheid zullen waarschijnlijk situaties ontstaan waarbij piloten een snelle kwalificatieronde willen opofferen voor een consistentere snelheid in de race, en omgekeerd


signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-01-2010 21:31 by Forever After Profiel van Forever After

Weer zo'n onzinnigheid erbij...


 


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-01-2010 22:42 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Hehe inderdaad. Ik dacht het afgelopen seizoen weer iedere wedstrijd te gaan volgen, maar dat viel ook vies tegen.

Denk dat dit jaar hetzelfde gebeurt....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-01-2010 11:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




de mooiste nieuwe kar tot nu toe vinnek


signature


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 29-01-2010 12:02 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

Is dat dus de nieuwe McLaren??

Weer met zo,n vage vin op het achtergedeelte.
Moet daar nog steeds aan wennen, neus ziet er wel weer mooi uit.
Kijken of Lewis en Jenson er een beetje mee kunnen presteren.


More Evil0r Than Skelet0r


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 29-01-2010 12:13 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

quote:
Op 29 januari 2010 11:57 schreef Hypnos het volgende:



de mooiste nieuwe kar tot nu toe vinnek


http://carlaunch.mclaren.com/

De launch.


More Evil0r Than Skelet0r


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-01-2010 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

es kijken


net pauze - wat een irritante reclame!!!!


ben nu al benieuwd naar de hiërarchie binnen McLaren

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2010 12:17]


signature


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 29-01-2010 13:13 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

Het is voor het eerst in de F1 geschiedenis dat 2 opeenvolgende kampioenen in 1 team zitten.
Gaat denk ik leuk worden, men beschuldigt Mclaren er wel eens van dat ze Hamilton voortrekken, maar je gaat me niet vertellen dat Button na het behalen van z'n eerste wk titel nu ineens de brave 2de rijder gaat worden.
Ben benieuwd of ze elkaar nog aan kunnen kijken als we over de helft van het seizoen zitten.


More Evil0r Than Skelet0r


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-01-2010 1:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Volgens mij gaat Button gewoon een flink pak rammel krijgen van Hamilton... maar hij mag me altijd verrassen.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen