IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2009 14:54 by Forever After Profiel van Forever After

Hoe lang is iets nieuw dan?



 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2009 17:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vanaf welke lichtintensiteit is iets donker?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-12-2009 17:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Precies, dat is een definitiekwestie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2009 17:20 by Forever After Profiel van Forever After

Hoeveel licht kan er in een koelkast?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2009 17:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hoeveel koelkasten kunnen in het licht?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2009 17:28 by Forever After Profiel van Forever After

Vind je het erg als ik ze niet ga tellen?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2009 17:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat tellen kan ik me wel voorstellen, maar ik verwacht toch een wetenschappelijk onderbouwde schatting.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2009 17:40 by Forever After Profiel van Forever After

Mwah... meer dan de helft, al is het dan zonder wetenschappelijke onderbouwing




Dronken man beplast politieman

***************************************
` Een 36-jarige Amerikaan moet een jaar
de cel in omdat hij dronken tegen een
paal was aangeknald.Maar dat was nog
niet alles,want de man beplaste ook nog
eens een agent.

Daniel Shilts is bekend met de politie,
want het is al de vijfde keer dat hij
was opgepakt voor dronken rijden.Maar
deze keer maakte hij het wel erg bont.

Terwijl de man achter in de politieauto
zat om afgevoerd te worden naar het
bureau,plaste hij door het raampje
tussen hem en de agent.De politieman
kreeg een flinke straal in z'n nek en
daarmee bezegelde de man zijn straf:hij
moet een jaar lang brommen.




Agenten zijn nou eenmaal het pispaaltje...



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 11-12-2009 17:41]


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-12-2009 17:43 by Forever After Profiel van Forever After

Nog meer politienieuws:

Politie Tiel boete voor tosti

***************************************
` De politie in Tiel mag haar tosti's
niet meer laten aanbranden.Ze hebben nu
een boete van 500 euro van de brandweer
gekregen.Die was het zat om vaak voor
valse meldingen te moeten uitrukken.

De maatregel geldt niet alleen voor de
politie,ook het ziekenhuis in Tiel moet
een boete betalen voor valse meldingen.
Scholen zijn ook gewaarschuwd.

Volgens de politie wordt de tosti soms
vergeten omdat agenten vaak onverwachts
weg moeten.De boete wordt betaald door
de politie en komt niet uit de pot van
het personeel.De agenten krijgen wel
advies:'als je weg moet,haal eerst de
stekker uit het stopcontact'.



:')


 


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 11-12-2009 17:45 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 11 december 2009 17:43 schreef Forever After het volgende:
Nog meer politienieuws:

Politie Tiel boete voor tosti

***************************************
` De politie in Tiel mag haar tosti's
niet meer laten aanbranden.Ze hebben nu
een boete van 500 euro van de brandweer
gekregen.Die was het zat om vaak voor
valse meldingen te moeten uitrukken.

De maatregel geldt niet alleen voor de
politie,ook het ziekenhuis in Tiel moet
een boete betalen voor valse meldingen.
Scholen zijn ook gewaarschuwd.

Volgens de politie wordt de tosti soms
vergeten omdat agenten vaak onverwachts
weg moeten.De boete wordt betaald door
de politie en komt niet uit de pot van
het personeel.De agenten krijgen wel
advies:'als je weg moet,haal eerst de
stekker uit het stopcontact'.



:')


Of een werkstage in de USA; ik heb gehoord dat Donuts minder brandgevaarlijk zijn...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-12-2009 18:48 by bokaj Profiel van bokaj

Caissière rekent slecht: jongere krijgt alcohol
LC | Gepubliceerd op 11 december 2009, 11:51
Laatst bijgewerkt op 11 december 2009, 11:53
DEN HAAG -
(GPD) Jongeren onder de zestien kunnen makkelijk alcohol kopen in de supermarkt, doordat caissières moeite hebben hun leeftijd te berekenen. Ze vragen weliswaar naar een legitimatiebewijs, mét geboortedatum, maar gaan vervolgens toch in de fout. De helft van de vijftienjarigen die drank wilde kopen, slaagde daar in, ontdekte brancheorganisatie CBL.

Om de caissières te helpen worden alle kassa's voorzien van een hulpje dat aangeeft vanaf welke datum iemand zestien is, de minimumleeftijd waarop licht alcoholische drank gekocht mag worden. Bovendien organiseren de supers een grote rekentraining.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 11-12-2009 18:51 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 11 december 2009 18:48 schreef bokaj het volgende:
Caissière rekent slecht: jongere krijgt alcohol
LC | Gepubliceerd op 11 december 2009, 11:51
Laatst bijgewerkt op 11 december 2009, 11:53
DEN HAAG -
(GPD) Jongeren onder de zestien kunnen makkelijk alcohol kopen in de supermarkt, doordat caissières moeite hebben hun leeftijd te berekenen. Ze vragen weliswaar naar een legitimatiebewijs, mét geboortedatum, maar gaan vervolgens toch in de fout. De helft van de vijftienjarigen die drank wilde kopen, slaagde daar in, ontdekte brancheorganisatie CBL.

Om de caissières te helpen worden alle kassa's voorzien van een hulpje dat aangeeft vanaf welke datum iemand zestien is, de minimumleeftijd waarop licht alcoholische drank gekocht mag worden. Bovendien organiseren de supers een grote rekentraining.



Achja, laat ik het ook maar een keer doen: :')
BTW, volgens mij zijn die caissieres zelf amper oud genoeg om drank te verkopen....



Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 11-12-2009 19:01 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Och, als nu nog docent economie (ik stop per 1-2-2010; ik wil lesgeven en mensen voorbereiden op de maatschappij, niet oppassen in een schoolsysteem waar het management alleen maar bezig is met bezuinigen en overbelasten) valt me dat niets tegen. 25-30% van de nieuwe docenten kan niet rekenen, en van de handelsopleidingen is toch al niet veel over, zeker omdat er veel zakken in het eerste jaar omdat ze niet alleen niet kunnen, maar ook niet willen rekenen (want dat doet afbreuk aan het imago dat de leerlingen zo goed zijn).

Het rekenen is overal slecht, en je hebt het vaker nodig als je denkt. In dat kader: vraag een bouwvakker om te rekenen en hij zegt "dat kan ik niet" maar biedt hem een klus aan om een muur te bouwen en hij weet tot op de steen wat hij nodig heeft (al ziet de man/soms vrouw dat niet als rekenen), het zit dus ook een flink stuk tussen de oren


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-12-2009 19:06 by bokaj Profiel van bokaj

Comazuipster verliest benen

Een vrouw uit Pennsylvania heeft een ziekenhuis aangeklaagd omdat haar benen na een nacht comazuipen zijn geamputeerd. Doktoren zouden een foute diagnose hebben gesteld. Dat meldt The Sun.

Shanna Hiles (20) had tijdens het vieren van haar verjaardag zoveel gedronken dat ze bewusteloos was geraakt. Ze zat twaalf uur lang op de grond, met haar benen onder haar gevouwen, voordat een familielid haar ontdekte. Het ziekenhuis zou hebben nagelaten de bloedcirculatie in haar benen weer op gang te krijgen.


Van SN.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2009 19:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hoofdrekenen hoeft ook niet meer zoveel, we maken complexere berekeningen maar dan wel met behulp van een zakjapanner.

Dat veel cassieres het fout doen komt ook doordat ze waarschijnlijk alleen naar het jaar kijken terwijl ze dan nog net geen 16 zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 11-12-2009 19:21 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 11 december 2009 19:07 schreef ElitE het volgende:
hoofdrekenen hoeft ook niet meer zoveel, we maken complexere berekeningen maar dan wel met behulp van een zakjapanner.

Dat veel cassieres het fout doen komt ook doordat ze waarschijnlijk alleen naar het jaar kijken terwijl ze dan nog net geen 16 zijn.


Weet je; het helpt vaak als een soort van onbewuste training; sommigen tikken met die worstvingertjes klakkeloos op de toetsen en denken, dat kan niet fout gaan. Nou, wel dus, dus in ieder geval cijfermatig inzicht is een pré (je wilt niet weten als ik voor de grap zeg "10% van 100.000 en dan 1.000.000 als antwoord krijg, en okay, dat is mbo-3 en lager).


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-12-2009 19:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah klopt, ik blijf er ook wel eens bewust vanaf. een beetje hoofdrekenen is echt wel goed.

Hehe dat voorbeeld wat je geef zou je op de baisschool al moeten snappen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2009 19:31 by XXL Profiel van XXL

Meisje bij mij op het werk moest laatst 16 en 17 optellen.

Zo uit haar hoofd:

Uuuuuuh 16 +16 is uuuuh...... 16 + 10 = 26 en dan die 6 er nog bij is uuuuh... 32..... Owja, en die 1 nog die ik er af had gehaald er weer afhalen......
Dus dan kom ik op 31 uit.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 11-12-2009 19:37 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 11 december 2009 19:31 schreef XXL het volgende:
Meisje bij mij op het werk moest laatst 16 en 17 optellen.

Zo uit haar hoofd:

Uuuuuuh 16 +16 is uuuuh...... 16 + 10 = 26 en dan die 6 er nog bij is uuuuh... 32..... Owja, en die 1 nog die ik er af had gehaald er weer afhalen......
Dus dan kom ik op 31 uit.






7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 11-12-2009 19:38 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

BTW: Wat een ophef over die DWDD aflevering met Patricia Paay en Theo Maassen zeg.....pffff....



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-12-2009 20:12 by XXL Profiel van XXL

'Verplicht voorlichting homoseksualiteit op scholen'
Uitgegeven: 10 december 2009 06:40
Laatst gewijzigd: 11 december 2009 17:17
AMSTERDAM - Voorlichting over seksualiteit en homoseksualiteit moet verplicht worden op alle scholen.

Dat wil D66, zo laat Kamerlid Boris van der Ham weten in een vraaggesprek met NU.nl. Hij wil dit in de kerndoelen van het basis- en voortgezet onderwijs laten opnemen.

Hiermee worden ook bijzondere scholen met grote bezwaren tegen homoseksualiteit, zoals islamitische en orthodox-christelijke scholen, verplicht hun leerlingen voorlichting te geven over seks, en respect voor diversiteit daarin.

"Momenteel is dit punt zeer summier in de kerndoelen vastgelegd. Hierdoor zien veel scholen ruimte om eronder uit te komen", stelt Van der Ham.

Hij stelt dat voorlichting over homoseksualiteit essentieel is om intolerantie tegen homo's en lesbiennes tegen te gaan. "Ook helpt het homoseksuele jongeren zich gerespecteerd te voelen", aldus de D66'er.

Homofobie

''Een te grote groep jongeren krijgen vaak van huis uit een homofobische moraal mee. Hoewel in steden dat meer voorkomt bij allochtone gezinnen, zijn er op het platteland ook bij autochtone gezinnen nog veel vooroordelen. Scholen moeten dat beeld corrigeren."

Van der Ham merkt op dat niet alleen religieuze scholen zich van seksuele voorlichting onttrekken. "Openbare scholen beginnen er soms niet aan, omdat ze bang zijn voor agressieve reacties van leerlingen."

Meisjes

Van der Ham wijst erop dat voorlichting over tolerantie en seks niet alleen van belang is voor homo's en lebiennes. ''Ook respect van jongens voor de seksuele zelfstandigheid van meisjes is van belang.''

De D66’er wil dat de onderwijsinspectie er zorg voor draagt dat de kerndoelen worden nageleefd. Als scholen weigeren seksuele voorlichting te geven moet de geldkraan worden dichtgedraaid.

Grondwet

Van der Ham spreekt tegen dat scholen zich kunnen beroepen op Artikel 23 van de Grondwet, waarmee de vrijheid van godsdienstonderwijs is geregeld.

"De scholen zijn vrij in de vorm van de lessen, maar de kerndoelen moeten wel worden gehaald. "

Van der Ham zal donderdag zijn voorstel voorleggen tijdens een debat over dit onderwerp.
© NU.nl/Lucas Benschop



Ik ben benieuwd hoe de gristelijke partijen daar over denken.

Verder is homosexualiteit, met uitzondering van bi-sexuele vrouwen, uiteraard een smerige zonde.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 11-12-2009 20:15 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 11 december 2009 20:12 schreef XXL het volgende:
'Verplicht voorlichting homoseksualiteit op scholen'
Uitgegeven: 10 december 2009 06:40
Laatst gewijzigd: 11 december 2009 17:17
AMSTERDAM - Voorlichting over seksualiteit en homoseksualiteit moet verplicht worden op alle scholen.

Dat wil D66, zo laat Kamerlid Boris van der Ham weten in een vraaggesprek met NU.nl. Hij wil dit in de kerndoelen van het basis- en voortgezet onderwijs laten opnemen.

Hiermee worden ook bijzondere scholen met grote bezwaren tegen homoseksualiteit, zoals islamitische en orthodox-christelijke scholen, verplicht hun leerlingen voorlichting te geven over seks, en respect voor diversiteit daarin.

"Momenteel is dit punt zeer summier in de kerndoelen vastgelegd. Hierdoor zien veel scholen ruimte om eronder uit te komen", stelt Van der Ham.

Hij stelt dat voorlichting over homoseksualiteit essentieel is om intolerantie tegen homo's en lesbiennes tegen te gaan. "Ook helpt het homoseksuele jongeren zich gerespecteerd te voelen", aldus de D66'er.

Homofobie

''Een te grote groep jongeren krijgen vaak van huis uit een homofobische moraal mee. Hoewel in steden dat meer voorkomt bij allochtone gezinnen, zijn er op het platteland ook bij autochtone gezinnen nog veel vooroordelen. Scholen moeten dat beeld corrigeren."

Van der Ham merkt op dat niet alleen religieuze scholen zich van seksuele voorlichting onttrekken. "Openbare scholen beginnen er soms niet aan, omdat ze bang zijn voor agressieve reacties van leerlingen."

Meisjes

Van der Ham wijst erop dat voorlichting over tolerantie en seks niet alleen van belang is voor homo's en lebiennes. ''Ook respect van jongens voor de seksuele zelfstandigheid van meisjes is van belang.''

De D66’er wil dat de onderwijsinspectie er zorg voor draagt dat de kerndoelen worden nageleefd. Als scholen weigeren seksuele voorlichting te geven moet de geldkraan worden dichtgedraaid.

Grondwet

Van der Ham spreekt tegen dat scholen zich kunnen beroepen op Artikel 23 van de Grondwet, waarmee de vrijheid van godsdienstonderwijs is geregeld.

"De scholen zijn vrij in de vorm van de lessen, maar de kerndoelen moeten wel worden gehaald. "

Van der Ham zal donderdag zijn voorstel voorleggen tijdens een debat over dit onderwerp.
© NU.nl/Lucas Benschop



Ik ben benieuwd hoe de gristelijke partijen daar over denken.

Verder is homosexualiteit, met uitzondering van bi-sexuele vrouwen, uiteraard een smerige zonde.


Goeie zaak! Ook beter voor de homosexuele mocro's enzo. Niet dat ze vanuit hun gemeenschap respect zullen krijgen, maar alsnog. Goeie zaak dat dit besproken gaat worden!

O ja en verder is seks natuurlijk alleen bedoeld door God als voortplanting en moet men trouwen voordat het gebeurd, maar dit lijkt me logisch!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-12-2009 20:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 11 december 2009 19:06 schreef bokaj het volgende:
Comazuipster verliest benen

Een vrouw uit Pennsylvania heeft een ziekenhuis aangeklaagd omdat haar benen na een nacht comazuipen zijn geamputeerd. Doktoren zouden een foute diagnose hebben gesteld. Dat meldt The Sun.

Shanna Hiles (20) had tijdens het vieren van haar verjaardag zoveel gedronken dat ze bewusteloos was geraakt. Ze zat twaalf uur lang op de grond, met haar benen onder haar gevouwen, voordat een familielid haar ontdekte. Het ziekenhuis zou hebben nagelaten de bloedcirculatie in haar benen weer op gang te krijgen.


Van SN.

Auw.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-12-2009 0:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 december 2009 19:38 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
BTW: Wat een ophef over die DWDD aflevering met Patricia Paay en Theo Maassen zeg.....pffff....

Nou nou. Sowieso dat gezeik om die Paay. Aandachtsgeil geval, zit in een identiteitscrisis natuurlijk nu ze gedumpt is.
Wel vrij smakeloos van Maassen om over necrofilie te lullen, wel grappig natuurlijk. Maar ik ken zat oudere vrouwen die ik er nog best goed uit vind zien, zelfs in de blote kont. Afijn, ik zal niet al te diep op deze materie ingaan..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-12-2009 0:16 by bastianus Profiel van bastianus

Alhoewel. Catherine Keyl vind ik altijd wel iets geils hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen