IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Jelle
Usericon van Jelle
Posted 22-12-2009 16:17 by Jelle Profiel van Jelle

Bijna naakte man steelt politieauto in Lahti (Fi)

(in't Fins: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1830972&ref=tf1 )

Hé Rotzak, als je toch in de buurt bent kom hier dan even langs!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 16:35 by XXL Profiel van XXL

'Het gaat niet zo goed met Laura'
Uitgegeven: 22 december 2009 12:53

RIJSWIJK - De omgeving van Laura Dekker maakt zich zorgen over het welzijn van de tiener. ''Met Laura gaat het niet zo goed. Ze heeft een hel van een week achter de rug."


"Weten de instanties wel waar zij mee bezig zijn. Is dit allemaal nog voor het welzijn van Laura?'', vraagt woordvoerster Mariska Woertman van het zogenoemde zeilmeisje zich af.

Laura Dekker zat dinsdag ''ergens'' bij Jeugdzorg in Utrecht. Direct na aankomst op Schiphol dinsdagochtend is het meisje ruim twee uur verhoord door de politie en naar Utrecht gebracht.

Vader

''Ze heeft even telefonisch met haar vader kunnen spreken, maar dat was na lang aandringen'', aldus de woordvoerster.

De zitting bij de Utrechtse kinderrechter over de zaak is dinsdagmiddag na 15.00 uur begonnen. Laura is waarschijnlijk aanwezig bij de zitting, maar ze is niet zichtbaar voor pers en publiek bij de rechtbank aangekomen. Haar advocaat Peter de Lange is ook naar de rechtbank gekomen.

Uithuisplaatsing

Mogelijk vraagt Bureau Jeugdzorg om uithuisplaatsing van de 14-jarige, die de afgelopen week de benen nam naar Sint Maarten. Laura, die in haar eentje in twee jaar rond de wereld wil zeilen, stond onder toezicht van jeugdzorg.

De instantie wil niet dat het meisje de reis nu al onderneemt, omdat ze er niet rijp voor zou zijn. De kinderrechter stond de ondertoezichtstelling eind oktober toe. De rechtbank verwacht om 18.00 uur in het openbaar een uitspraak te doen.

Zeilreis

De 14-jarige Laura werd wereldnieuws omdat zij in haar eentje een zeilreis om de wereld wilde maken. Zij werd onder toezicht van Bureau Jeugdzorg geplaatst om te voorkomen dat ze zou vertrekken.

Laura werd dit weekeinde door haar familie als vermist opgegeven. Zondagavond werd ze op Sint Maarten aangehouden. Hoe ze daar terechtkwam, is nog onduidelijk.

Bezorgd

Eerder op de dag uitten ook de grootouders van Laura al hun bezorgdheid op de opiniepagina van de Volkskrant. ''Bij ons is het inmiddels meer dan duidelijk. Bureau Jeugdzorg geeft niets om Laura, met als triest gevolg dat Laura is weggelopen.''

Volgens hen is hun kleindochter ''murw geslagen'' door maatregelen van Jeugdzorg. ''Wij hebben Laura, sinds de bemoeienis van Jeugdzorg, in een paar maanden zien veranderen van een ondernemende en positieve tiener in een meisje dat een schild om zich heen heeft gebouwd en totaal geen vertrouwen meer heeft in volwassenen.''

© ANP



Ik ben wellicht niet geheel objectief wat bureau jeugdzorg betreft maar ergens kan ik me daar nog wel wat bij voorstellen.

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-12-2009 16:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ben er niet benieuwd naar. Verwend kreng wil zoveel mogelijk in het nieuws komen, LB.


Boeiender


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 22-12-2009 16:46 by Jelle Profiel van Jelle

Ik ben wel benieuwd. Aan de ene kant vind ik dat er ruimte moet worden gegeven aan uitzonderlijke kinderen, maar dan moeten ze wel echt uitzonderlijk zijn en geen verwende wanna-bees en dat idee krijg ik hier een beetje.
Deze alinea uit de brief van haar grootouders vond ik opmerkelijk... de verwcahtingen van de Jeugdzorg liggen blijkbaar wel erg hoog.
quote:
[...] Noemen ze dit hulpverlening? Er zijn zo veel andere mogelijkheden om haar echt te helpen. Laat haar een jaar meevaren met de Stad Amsterdam, de clipper die voor de VPRO-televisie dezelfde tocht rond de wereld maakt als Charles Darwin ruim 150 jaar geleden met de Beagle. Daar zijn genoeg volwassenen aan boord om haar te helpen met het onderwijs.Ze mocht niet naar zee om haar bestwil, maar nu gaat ze aan Bureau Jeugdzorg ten onder. [...]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 17:24 by XXL Profiel van XXL

Taakstraf voor stiekem filmen buurmeisje
Uitgegeven: 22 december 2009 14:11

UTRECHT - Omdat hij een gat in zijn muur boorde om opnames te maken van zijn 16-jarige buurmeisje, heeft de rechtbank in Utrecht dinsdag een 62-jarige Amersfoorter veroordeeld tot honderd uur taakstraf en vier maanden voorwaardelijke celstraf.
© ANP

Begin dit jaar ontdekte het meisje een vreemd gaatje in het plafond van haar slaapkamer. Erachter bleek een cameraatje verstopt. De draden leidden naar de woning van buurman Wilhelmus van E.

Die bekende dat hij stiekem gaten in zijn zoldermuur en het plafond van het meisje had gemaakt om het opnameapparaatje aan te leggen.

Op zijn computer werden enkele opnames van het meisje gevonden. Op geen daarvan was zij naakt te zien. De rechtbank vond dat sprake was van een poging tot aanranding.

De man, die volgens deskundigen zwakbegaafd is, moet verplicht in behandeling. Ook moet hij ruim 500 euro schadevergoeding betalen aan het meisje.
© ANP



Wellicht heb ik een verkeerd beeld van zwakbegaafd maar de beste man is dusdanig zwakbegaafd dat hij in staat is om zoveel moeite te doen en een spycam aan kan leggen om zijn buurmeisje te begluren?

Hulde @ 'de deskundigen'


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 22-12-2009 17:56 by Jelle Profiel van Jelle

Het lijkt er meer op dat jij niet weet zwakbegaafdheid inhoudt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwakbegaafdheid


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 18:03 by XXL Profiel van XXL

ow.

Uuuuuh....... ok.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-12-2009 18:19 by WMP Profiel van WMP

En de reacties van figuren als XXL kun je uitgebreid lezen op allerlei nieuwssites met commentaarmogelijkheid, maar dan in iets grovere taaluitingen. Wel een mening hebben, maar geen idee waar je het over hebt dus.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 18:26 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 december 2009 18:03 schreef XXL het volgende:
ow.

Uuuuuh....... ok.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


robbie
Usericon van robbie
Posted 22-12-2009 18:37 by robbie Profiel van robbie

Geweldig, dat internet... Aan de ene kant is er heel eenvoudig te vinden hoe zelfs het stomste puberale gedrocht eenvoudig een spycam kan plaatsen, aan de andere kant kunnen net zo minderbegaafde sjonnies hun ononderbouwde gal spuwen terwijl ze stiekem googlen of de opnames toevallig online staan!

Hadden we al gezegd dat als het meisje het geld aanpakt ze eigenlijk een hoer is?

Mensen lopen in een kringetje om hun eigen schijnheiligheid heen, druk wijzend naar degene waarvan zijzelf vinden dat hij of zij juist voorop of juist achteraan loopt.

ps. nog geen resultaat op google, iemand?



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-12-2009 18:39 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ze was niet naakt, niet echt boeiend dus.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 18:49 by XXL Profiel van XXL

Ik houd mijn mening in het vervolg wel voor me.

Dat scheelt bij veel mensen geloof ik een hoop frustratie.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 18:56 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 22 december 2009 18:49 schreef XXL het volgende:
Ik houd mijn mening in het vervolg wel voor me.

Dat scheelt bij veel mensen geloof ik een hoop frustratie.


Gewoon hele dikke schijt aan hebben.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 19:27 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Auto ontploft na ontdooien
Uitgegeven: 22 december 2009 19:03
Laatst gewijzigd: 22 december 2009 19:03

WENEN - Een Oostenrijker dacht slim te zijn door de bevroren radiateur van zijn auto te ontdooien met een straalkachel. Een enorme explosie volgde.

De auto vloog in brand. Ook de garage brandde af. Het huis raakte zwaarbeschadigd.

De 71-jarige man uit Klagenfurt had de straalkachel voor zijn auto in de garage geplaatst. Daarna ging hij eten. Door de hitte ontploften benzinedampen. Veertig brandweerlieden moesten de brand blussen.

© ANP


Nu.nl


:')


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-12-2009 19:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ik had een Darwin Award 2009 nominatie hem wel gegund.


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-12-2009 19:52 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 22 december 2009 18:49 schreef XXL het volgende:
Ik houd mijn mening in het vervolg wel voor me.


Als je mening net zo waardeloos is als in het hierboven genoemde geval (want nergens op gebaseerd), dan lijkt me dat nauwelijks een gemis.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 20:26 by Forever After Profiel van Forever After

Alsof jouw inbreng zoveel toevoegt...



 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-12-2009 20:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee jij.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-12-2009 20:30 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Lief zijn. Het gaat over nieuws hier.

http://www.nu.nl/werk-en-prive/2149404/lerares-neemt-klas-mee-hooters-.html

Kijk, da's nog eens opvoeding.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 20:30 by Forever After Profiel van Forever After

Ach, nog zo'n orakel.

Als jullie de maatstaf voor dit forum zouden moeten zijn was het hier bijzonder rustig...

@GL dus

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-12-2009 20:32]


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-12-2009 20:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 december 2009 20:30 schreef Forever After het volgende:
Ach, nog zo'n orakel.

Als jullie de maatstaf voor dit forum zouden moeten zijn was het hier bijzonder rustig...


Wat heeft maatstaf met rustig te maken?

En wat heeft de erudiete heer Illusione ermee te maken?


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 20:38 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 22 december 2009 20:32 schreef MR. N het volgende:
Wat heeft maatstaf met rustig te maken?

En wat heeft de erudiete heer Illusione ermee te maken?


Als iedereen hier aan de WMP en GL eis, whatever that might be, moet voldoen zou het hier ene 2 persoonsforum zijn.

Vraag twee is voor de erudiete heer Illusione.


 


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-12-2009 20:40 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Tja, dat is een eenvoudig te beantwoorden vraag:

Als het gesprek op dit spoor vertoeven blijft, ben ik genoodzaakt het Edit-knopje te gebruiken. Aangezien ik dat erg lastig vind, zou ik het enorm waarderen als we dat konden voorkomen.

Nieuws!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-12-2009 20:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
di 22 dec 2009,

Wapens, munitie en drugs ontdekt in Eindhoven


EINDHOVEN - De politie heeft dinsdagochtend bij invallen op vier plekken in de Eindhovense wijk Woensel enkele tonnen contant geld, acht vaatjes met wapens en munitie, tientallen kilo's hennep, cocaïne en gestolen kleding gevonden. Met hulp van drie arrestatieteams werden een jongen, drie mannen en een vrouw (16 tot 60 jaar) aangehouden. De verdachten zijn leden van een bij de politie bekende familie.

Aanleiding voor de bliksemactie was informatie die de Criminele Inlichtingen Eenheid ter ore was gekomen. Alle goederen plus drie auto's zijn in beslag genomen. De exacte omvang van de buit is nog niet bekend.

Een van de invallen vond plaats op een woonwagenkamp aan de Fakkellaan in Eindhoven. In de grond buiten het terrein werden de vaatjes met wapens opgegraven.

Aan de actie deden tachtig politiemensen mee.




Einhovuh de gekste!


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-12-2009 20:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 december 2009 20:47 schreef MR. N het volgende:
Einhovuh de gekste!

Gokje: Pfaff.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen