IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-12-2009 13:04 by Forever After Profiel van Forever After

Vandaar dat het mislukt is. Hij had zijn zakmes en de rol ducktape niet bij.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-12-2009 13:05]


 


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-12-2009 13:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 25 december 2009 22:23 schreef Forever After het volgende:
Hier kom je normaal met een flesje water het vliegtuig nog niet in...



Wel als je het vlak voor instappen, na alle controles, een leeg flesje vult bij de wasbakken bij de toiletten. Maar toch raar dat het kan.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-12-2009 13:36 by XXL Profiel van XXL

Never mind.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-12-2009 19:11]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 26-12-2009 14:08 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Gheghe, "mag ik van u een flesje Spa Dood", want ik moet mijn explo... ehm, medicijnen mengen... Dit gaat iig gruwelijk lekker off-topic :p


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-12-2009 16:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 december 2009 13:36 schreef XXL het volgende:
Iets zegt me echter dat het hier niet om een flesje water ging. Dat had hij namelijk gewoon in het vliegtuig kunnen bestellen.


Goh opmerkzaam hoor

Het zou een injectiespuit gevuld met chemicaliën zijn geweest die hij in contact bracht met explosief poeder op z'n been.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-12-2009 17:50 by Snaack Profiel van Snaack

Ik snap al dat ingwikkelde marginale gedoe niet.

Koop een berg bazooka's en genoeg munitie en laat een zooi terroristen vanaf diverse plaatsen een druk vliegveld bestoken zodat er zeker 10 vliegtuigen incl passagiers kapot zijn.

Dat trekt wel enige aandacht, niet die falende James Bond bullshit.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-12-2009 17:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Makkelijk zat om naast Schiphol een auto aan de kant van de weg te zetten.
En zo lastig kan het niet zijn om bijvoorbeeld een aantal SA-7's uit gelijk welk moslimland over onze grens te krijgen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-12-2009 17:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe idd het is echt niet moeilijk om een teringzooi te schoppen, stop een bom in een verpakking op een drukke plaats in de stad in een prullenbak in de vorm van een pak melk, rugzak, of iets anders. Ik kan het binnen een week voor nog geen 100 euro met gewoon buskruit en tijdsmechanisme, met RDX duurt het wat langer en wil ik zelf wat labmateriaal aanschaffen om het veiliger te doen dan met eigen materiaal heb ik aan 1000 euro ruim voldoende.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-12-2009 12:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 december 2009 17:55 schreef ElitE het volgende:
tijdsmechanisme,


Ik las tijdmachine .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 27-12-2009 12:40 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2009 16:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Alcohol zonder 'nadelen' op komst

Een team wetenschappers legt momenteel de laatste hand aan zogenaamde synthetische alcohol. De medewerkers van het Londense Imperial College ontwikkelen een vorm van alcohol, waar mensen niet dronken van worden.

"Je kunt er zo veel van drinken, zonder dronken te worden", aldus professor David Nutt tegen The Sunday Telegraph. De speciale vorm van alcohol heeft eenzelfde effect op het centrale zenuwstelsel als gewone alcohol. "Maar hoeveel je er ook van drinkt, je blijft prettig aangeschoten", aldus Nutt.

Drastisch

Ook is het stofje zo ontwikkeld, dat het geen blijvend effect uitoefent op hersengebieden die betrokken zijn bij verslaving. Tevens werkt het team aan een speciale pil, die de synthetische alcohol meteen uit de bloedbaan verwijdert. Nutt vermoedt dat zijn ontdekking grote gevolgen kan hebben voor de samenleving. Hij hoopt dat het aantal alcoholverslavingen drastisch zal afnemen, als het stofje eenmaal is ingeburgerd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-12-2009 17:44 by XXL Profiel van XXL

Kan iemand me het nut uitleggen van het nuttigen van alcohol als je er niet dronken van wordt

Edit:

Ow wacht, daar mag ik wel mee rijden neem ik aan?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-12-2009 17:45]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-12-2009 19:02 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
ARNHEM - Een 54-jarige man uit Etten-Leur heeft zich zaterdag misdragen in de trein van Nijmegen naar Arnhem.
De man zou zijn broek hebben laten zaken en zichzelf hebben betast voor de ogen van twee vrouwelijke passagiers, meldt Omroep Gelderland.

De politie werd gebeld over de genante situatie en die wachtte de man op het station in Arnhem op, waarna hij werd aangehouden.




De vader van Rotzak


 


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-12-2009 11:07 by Hexegot Profiel van Hexegot

Ik wordt wel vaker ouder geschat dan ik in werkelijkheid ben, maar dit slaat alles...







Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-12-2009 11:25 by Forever After Profiel van Forever After

En dan liegen ze ook nog over je woonplaats.


 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2009 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 december 2009 11:07 schreef Hexegot het volgende:
Ik wordt wel vaker ouder geschat dan ik in werkelijkheid ben, maar dit slaat alles...






Seniel wordt je al wel ..


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-12-2009 11:38 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-12-2009 11:41 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 28 december 2009 11:35 schreef Jenje het volgende:

Seniel wordt je al wel ..

Klopt, en dat stadium ben jij al ruimschoots gepasseerd, niet?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-12-2009 11:43 by Forever After Profiel van Forever After

:')


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-12-2009 19:10 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 december 2009 17:44 schreef XXL het volgende:
Kan iemand me het nut uitleggen van het nuttigen van alcohol als je er niet dronken van wordt

Edit:

Ow wacht, daar mag ik wel mee rijden neem ik aan?


Als dat bestond, dronk ik nog bier.


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-12-2009 20:18 by MMayo Profiel van MMayo

Verpleegster drogeert collega

AMSTERDAM – Een lastige collega kan de werkpret behoorlijk drukken, zo weet ook een Duitse verpleegkundige. Uit wanhoop besloot de Frankfurtse de vervelende medewerker te drogeren, en dat maar liefst zeven keer. Inertia StockDe 43-jarige zuster gaf haar ‘bazige’ collega onder meer een versuffingsmiddelen (Dormicum) en laxeerpillen. Erg veel moeite kostte het haar niet om aan de medicijnen te komen: beide vrouwen werkten samen op de afdeling anesthesie.

Bij het 45-jarige slachtoffer leidden de middelen tot duizelingen en in één geval zelfs tot bewusteloosheid. Ze zou zo'n driekwartier onder zeil geweest zijn.

Rust

Over de reden voor de drogeringen is de dader duidelijk. “Ik wilde rust”, vertelt ze aan de Duitse krant Bild. “Ik wilde dat ze naar huis zou gaan zodat ik mijn gang kon gaan.”

Over gezondheidsrisico’s bleek de verpleegkundige nauwelijks nagedacht te hebben. Voor het Duitse juridische apparaat geen enkel excuus: ze zal zich in januari voor de rechter moeten verantwoorden.


Creatief wel!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2009 2:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

heheh


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2009 11:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Bedrijf introduceert gps-polsbandjes voor evenementen


Polsbandjes met gps-zenders: het zou het ultieme middel zijn om ongeregeldheden bij grote evenementen te voorkomen. Het Utrechtse bedrijf XL Event heeft, met de rellen in Hoek van Holland van enkele maanden geleden in het achterhoofd, dergelijke polsbandjes ontwikkeld. Het idee is simpel: iemand koopt een kaartje, bij aankomst krijgt diegene een polsbandje met gps waarin tevens de gegevens van de drager worden opgeslagen. De gangen van de bezoeker zijn dan via gps te volgen. "Er is enorm veel interesse getoond van grote topclubs in het betaald voetbal. Ook grote muziekfestivals zien wel wat in de polsbandjes", aldus Albert Wester van XL Event.

De polsbandjes kunnen echter ook op de nodige tegenstand rekenen. Vooral het Big Brother-gehalte stuit de sceptici tegen de borst. "We slaan te ver door in het waarborgen van de veiligheid. Het kan toch niet zo zijn dat je een dag gevolgd wordt via gps, als je gewoon een paar bands wilt komen bekijken", zo zegt Jacco Bijlsma van het horeca-vakblad Nightlife, "festivalgangers zijn geen gevangenen met een enkelbandje!". Ook Koninklijke Horeca Nederland ziet niets in dit soort snufjes. Een woordvoerder van de organisatie "vindt de maatregelen wel heel ver gaan".




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-12-2009 11:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 december 2009 11:12 schreef ElitE het volgende:
Bedrijf introduceert gps-polsbandjes voor evenementen


Polsbandjes met gps-zenders: het zou het ultieme middel zijn om ongeregeldheden bij grote evenementen te voorkomen. Het Utrechtse bedrijf XL Event heeft, met de rellen in Hoek van Holland van enkele maanden geleden in het achterhoofd, dergelijke polsbandjes ontwikkeld. Het idee is simpel: iemand koopt een kaartje, bij aankomst krijgt diegene een polsbandje met gps waarin tevens de gegevens van de drager worden opgeslagen. De gangen van de bezoeker zijn dan via gps te volgen. "Er is enorm veel interesse getoond van grote topclubs in het betaald voetbal. Ook grote muziekfestivals zien wel wat in de polsbandjes", aldus Albert Wester van XL Event.

De polsbandjes kunnen echter ook op de nodige tegenstand rekenen. Vooral het Big Brother-gehalte stuit de sceptici tegen de borst. "We slaan te ver door in het waarborgen van de veiligheid. Het kan toch niet zo zijn dat je een dag gevolgd wordt via gps, als je gewoon een paar bands wilt komen bekijken", zo zegt Jacco Bijlsma van het horeca-vakblad Nightlife, "festivalgangers zijn geen gevangenen met een enkelbandje!". Ook Koninklijke Horeca Nederland ziet niets in dit soort snufjes. Een woordvoerder van de organisatie "vindt de maatregelen wel heel ver gaan".




Het past wel in de huidige trend van strenger straffen, meer controle, camerabewaking, drank- en drugsverboden etc. We gaan wat dat betreft steeds meer de kant van de VS op. Werken werken werken, kinderopvang en puberopvang steeds meer verwaarlozen en niet meer door de overheid laten regelen, en als de jeugd dan toch enigzins ontspoort denkt men met straffen en strengere regels alles te kunnen ondervangen.
We hadden vrogger ooit een jongere gast uit een uitwisselingsprogramma in onze kameradenclub, die uit Texas kwam waar drugs streng verboden waren en waar de leeftijdsgrens voor alcohol bij 21 lag. Die vertelde dat het daar op feestjes bij jongeren thuis, waar ouders niet bij waren en iedereen gewoon met de auto kwam, de normaalste zaak van de wereld was dat iedereen zich te pletter zoop en snoof. Hoe strenger alles wordt gecontroleerd en bewaakt, hoe interessanter het wordt om de regels te ontduiken. Zouden bedenkers van dit soort regels nou zelf nooit bezig zijn geweest om ze te ontduiken vroeger?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-12-2009 14:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Goh, misschien dat bedrijven als Ticketservice dit wel een leuk plan vinden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen