IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2010 13:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 januari 2010 13:42 schreef Hypnos het volgende:
Astronomen hebben de onthutsende ontdekking gedaan dat er een gigantische ster is ontstaan die de potentie heeft de Aarde te vernietigen. Het gaat om de zogenaamde T Pyxidis, een binair sterrensysteem en een mogelijke supernova. Uit nieuw onderzoek blijkt dat het gevaarte veel dichter bij onze planeet is dan eerder gedacht. Als de T Pyxidis zichzelf zou vernielen, dan zou dat een supernova-ontploffing van 20 miljard miljard miljard megaton TNT kunnen veroorzaken en de ozonlaag vernietigen. Die beschermt ons tegen dodelijke straling vanuit de galaxie en zonder de ozonlaag zou alle leven op Aarde onmogelijk worden.

De professoren Edward M. Sion en Patrick Godon en hun student Timotyh McCLain van de universiteit van Villanova stelden het rapport met hun revolutionaire bevindingen voor op de 215de bijeenkomst van Amerikaanse astronomen in Washington. Zij ontdekten dat de supernova T Pyxidis slechts 3.260 lichtjaren van ons verwijderd is, een peulschil in galactische termen. Supernovae doen zich vooral voor in dubbelsterren, waarin de uitgebrande rest van de ene ster, de zogenoemde witte dwerg, gas opvangt van de andere. De uitgebrande rest krijgt steeds meer massa en ontploft uiteindelijk.

20 jaar te laat
In het systeem van de T Pyxidis deden zich ongeveer elke twintig jaar enorme thermo-nucleaire explosies voor, nova's genoemd. Die werden achtereenvolgens geregisteerd in 1890, 1902, 1920, 1944 en 1967. Dat betekent dus dat er de voorbije 44 jaar (de laatste is dus al meer dan 20 jaar 'te laat') geen zulke enorme ontploffingen meer waren en dat zette de onderzoekers aan het denken. Die explosies worden op gang gebracht door een waterstofrijk gas.

Zwaartekrachtval
Als die ontploffingen uitblijven, groeit de massa van het systeem aan een heel snel tempo. Uiteindelijk wordt het systeem zo groot dat het op een bepaald moment gigantisch veel zwaartekracht verliest, waardoor er een onvoorstelbaar zware explosie kan volgen. Die explosie zou een kracht hebben vergelijkbaar met 20 miljard miljard miljard megaton TNT.

Geen nachtmerries
Na het bestuderen van de ultraviolette stralen van de T Pyxidis ontdekten de wetenschappers dat de supernova op maar 3.260 lichtjaren van de Aarde verwijderd is, een pak dichter dan eerst gedacht. Toch willen de onderzoekers geen paniek zaaien. "De ster kan zich snel omvormen tot een gevaarlijke supernova, maar snel is relatief in astronomische termen. In mensentaal kan het nog een hele tijd duren. Het is dus nog niet nodig om er nachtmerries over te hebben."

Gewoon Bruce Willis en die boor van hem er op af sturen. Pas ik wel op zijn dochter.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-01-2010 15:25 by Mark Profiel van Mark

Was al geplaatst, Bart


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-01-2010 16:53 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 6 januari 2010 13:48 schreef bastianus het volgende:
Gewoon Bruce Willis en die boor van hem er op af sturen. Pas ik wel op zijn dochter.

Rumer Willis:



 


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-01-2010 16:56 by Staalman Profiel van Staalman

Theezakjes...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-01-2010 18:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 januari 2010 13:42 schreef Hypnos het volgende:


20 jaar te laat
In het systeem van de T Pyxidis deden zich ongeveer elke twintig jaar enorme thermo-nucleaire explosies voor, nova's genoemd. Die werden achtereenvolgens geregisteerd in 1890, 1902, 1920, 1944 en 1967. Dat betekent dus dat er de voorbije 44 jaar (de laatste is dus al meer dan 20 jaar 'te laat') geen zulke enorme ontploffingen meer waren en dat zette de onderzoekers aan het denken. Die explosies worden op gang gebracht door een waterstofrijk gas.



nou nou wat een statistiek.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-01-2010 22:41 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 januari 2010 12:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja,het zijn echte vrije jongens. Mogen we toch nog wel naar avatar gaan kijken van onze PVV-vrienden?


Vrije jongens is zo 1980, die bestaan niet meer. Vroegah, toen wel.



En dat was al satire, hehehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-01-2010 22:42 by Dentz Profiel van Dentz

In Arnhem hangt dat pamflet aan een lantaarnpaal.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2010 22:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 januari 2010 15:25 schreef Mark het volgende:
Was al geplaatst, Bart


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-01-2010 22:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 januari 2010 22:42 schreef Dentz het volgende:
In Arnhem hangt dat pamflet aan een lantaarnpaal.


Ow? Gaaf!

Ik heb er hier twee liggen, gekocht op het mediapark toen daar een tentoonstelling over van kooten en de bie was.

Mooi was die tijd!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-01-2010 22:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-01-2010 23:03 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Brrrrrr.... etcekelereta enzo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2010 23:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 januari 2010 16:53 schreef Forever After het volgende:
Rumer Willis:



Ik bedoelde zijn dochter in de film Armageddon, waarin hij de wereld gaat redden door in die planeet te boren die de aarde gaat raken. Deze dochter dus:


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2010 0:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Liv Tyler, zij heeft haar mond gelukkig niet van haar vader.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-01-2010 0:02]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 0:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 januari 2010 0:00 schreef ElitE het volgende:
Liv Tyler

Juist. Best aardige dame om een keer op de bank te hebben, lijkt me. Kan Bruce ondertussen ongehinderd met Ben Affleck de shit oplossen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2010 0:27 by Argh Profiel van Argh

Ook Liv Tyler is helaas teloorgegaan aan de plastische chirurgie , jammer jongens!



OT: WERE ALL GONNA DIE!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2010 0:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2010 0:53 by Argh Profiel van Argh

http://www.awfulplasticsurgery.com/ en nog velen zullen helaas volgen!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2010 9:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zo!!!!!!!!!!! De straf die Cohen wil opleggen zal de boeven wel doen nadenken voordat ze weer kattekwaad gaan uithalen.
De straf in kwestie: "We pakken, desnoods, hun gympen af!!!!"
(ik weet het niet: of )

AMSTERDAM - „We moeten desnoods hun gympen afpakken. Criminelen laten zien en voelen dat we het niet langer pikken en het signaal afgeven dat misdaad niet loont.”

Dat zegt de Amsterdamse burgemeester Job Cohen in reactie op de overvalgolf die de hoofdstad de afgelopen maanden teistert. „De stijgende tendens baart ook mij zorgen en het is duidelijk dat we naar nieuwe methoden moeten zoeken om het tij te keren. Het afpakken van mooie schoenen klinkt wellicht wat gek, maar kan een effectieve maatregel zijn. Het moet de daders duidelijk worden dat ze alles wordt afgenomen als ze er niet op eerlijke wijze aangekomen zijn. En als er geen dure spullen zijn om in beslag te nemen, dan maar de Nikes waar ze mee pronken.”

Impact
„We moeten echt alles uit de kast halen om het aantal overvallen in te perken. Als je het slachtoffer van zo’n misdrijf wordt, heeft dat een gigantische impact en zo’n ervaring raak je je leven niet meer kwijt”, stelt Cohen, die zich grote zorgen maakt over de interesse van overvallers voor woningen nu banken, winkels en tankstations zich beter wapenen tegen criminelen.

„Ik kan de mensen alleen maar aanraden heel voorzichtig te zijn als er iemand aanbelt. Behalve goede sloten is het aan te bevelen een haakje op de deur te doen, waardoor ongenode gasten niet zomaar binnen kunnen stappen. Het is triest dat dit moet, maar het is een manier om erger te voorkomen”, meent Cohen.

„We ondernemen veel en als we zien dat in bepaalde buurten overvallers ineens de kop opsteken, dan zullen we onmiddellijk actie ondernemen”, aldus de burgemeester.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-01-2010 11:14 by Jelle Profiel van Jelle

Kern van het verhaal: "Volgens hem moet het de daders duidelijk worden gemaakt dat ze alles wordt afgenomen waar ze niet eerlijk zijn aangekomen."
Het voorbeeld van (gestolen) gympies wordt weer lekker uit z'n verband gerukt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2010 11:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 januari 2010 11:14 schreef Jelle het volgende:
Kern van het verhaal: "Volgens hem moet het de daders duidelijk worden gemaakt dat ze alles wordt afgenomen waar ze niet eerlijk zijn aangekomen."
Het voorbeeld van (gestolen) gympies wordt weer lekker uit z'n verband gerukt.



maar dat is toch niet nieuw mag ik hopen, dat datgene wat dieven pikken weer wordt teruggevorderd (of iets van gelijke waarde indien het verkocht is)


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-01-2010 11:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wilders wil Terweijde bezoeken
Culemborg - Geert Wilders heeft op zijn twitter-pagina laten weten dat hij de roerige wijk Terweijde wil bezoeken.

„Eens kijken of ik naar Culemborg kan gaan binnenkort om de Molukse gemeenschap een hart onder de riem te steken als men dat op prijs stelt”, zo citeert het AD de PVV-leider.

De PVV eiste woensdag opheldering van de ministers Ernst Hirsch Ballin (Justitie) en Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) over de aanpak van de onrust in Culemborg.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2010 11:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 januari 2010 8:26 schreef attila_de_hun het volgende:
jouw verhaal klopt. alleen, de essentie van zulke discussies gaat er niet over dat de theorie klopt. Het gaat er ook over in hoeverre de gevolgen verder in de maatschappij zullen worden doorgevoeld. Als alle banken, vallen is de maatschappij ontwricht. Mensen die alles alleen maar vanuit de markt bekijken vind daarom ik niet verstandig. Zulke lieden zijn voor mij hetzelfde als mensen die tegen ziekenhuizen zijn. Ziekenhuizen(en artsen) belemmeren immers de loop van de evolute. En evolutie lost alles op!!!!

Als je goed/verder had gelezen dan zie je dat ik het nut van het redden van systeembedrijven (banken) onderschrijf.
Echter niet het redden van kleine prijsvechters.
quote:
Op 6 januari 2010 9:09 schreef MR. N het volgende:
Er is toch gebleken dat jouw ideologie van vrije markt niet goed werkt....
Ow, wanneer dan?
Kijk, de vrije markt reguleert zichzelf. Dat betekent dat bubbels knappen; En terecht. In een zuivere vrije markt horen laagconjunctuur en 'crisissen' erbij. Dat heb ik al eerder gepost. Als echter de overheid ingrijpt en bedrijven te hulp schiet dan blijven bedrijven die volgens de vrije marktdoctrine failliet moeten gaan bestaan. Niet de schuld van de vrije markt.

Keynes is, iig in dit geval, ook geen oplossing. Slechts symptoonbesstreiding.
quote:
Op 6 januari 2010 13:29 schreef bastianus het volgende:
In het geval Icesave ben ik dezelfde mening toegedaan. Je moet voor het aangaan van een rekening daar bepaalde verstandelijke vermogens bezitten, dus ook de gevolgen dragen als het mis gaat.
In het geval DSB, dus ook Frisia, Postkrediet en al die ellende ben ik een andere mening toegedaan. Je moest eens weten wat ik op mijn werk voor ellende tegenkom door al die onbeperkte leningen. Er wordt namelijk nauwelijks voor zoiets gescreend, waardoor meerdere zwakbegaafde of psychisch zieke cliënten van me in de schulden zitten omdat iedere boerenlul maar zo probleemloos een lening kan afsluiten. Zelfde geldt voor telefoonrekeningen, internetkosten, internetaankopen etc. Een bepaalde doelgroep dient m.i. toch tegen het ongebreidelde kapitalisme beschermd te worden.
Maar met mensen die onveilig beleggen of rekeningen openenen met absurd hoge rentes alleen maar om meer geld te willen kan ik ook weinig medelijden hebben.
Ons systeem, de Nederlandse rechtstaat, beschermd die/een bepaalde doelgroep dan ook tegen 'ongebreideld kapitalisme'; Die wordt handelingsonbekwaam verklaard. Wellicht dat die lat wat omhoog mag. Maar als je dat stelt ligt de fout bij de wetgever (wederom de staat) en niet bij 'het kapitalisme', 'de vrije markt' of bedrijven.
Mensen dienen bewuster te worden va hun eigen beperkingen, hun eigen verantwoordelijkheden en dat lukt niet door de staat iedere keer de rotzooi op te laten dweilen als de burger naast de pot pist of de vrije markt te beteugelen. Het probleem ligt bij het individu dat zichzelf niet in de hand heeft. Ik klink als een CDAer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 07-01-2010 13:22 by Count Steel Profiel van Count Steel

Man rukt ballen partner af


AMSTERDAM - Een 45-jarige Duitser raakte zo gefrustreerd dat zijn vriend niet opgewonden werd dat hij zijn balzak van zijn lichaam trok en uit het raam wierp.
© anp

De 120 kilo zware dader van de vreselijke seksmarteling, Hans O., moet zich verantwoorden voor de rechtbank in Düsseldorf voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen.

Het incident vond afgelopen september plaats in de plaats Neuss, nabij Düsseldorf, na een avond stappen. Zowel dader als slachtoffer, Alexander J., waren dronken. Toen Hans O. merkte dat zijn pogingen om Alexander te verleiden mislukten werd hij woest.

Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer. Zwaargewond begaf Alexander zich naar zijn huis, twee kilometer verderop. Daar werd een ambulance ingeschakeld. Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..

Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling.
© NU.nl




Da's bal(l)en!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 07-01-2010 13:22]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 07-01-2010 13:37 by Dark incarnation (Redacteur) Profiel van Dark incarnation

do 07 jan 2010, 10:35

Justitie België vervolgt Blood & Honour BRUSSEL

Justitie in België vervolgt drie personen die in 2008 concerten van de extreemrechtse organisatie Blood & Honour hebben georganiseerd. Dat heeft de Vlaamse krant De Tijd donderdag gemeld. Voorheen werden de activiteiten van Blood & Honour in België jarenlang gedoogd.

De drie verdachten moeten zich op 2 februari voor het eerst voor de rechtbank verantwoorden. Ze worden vervolgd op basis van een wet die racistische of xenofobische daden bestraft. Ze riskeren een straf van maximaal één jaar cel.

Bij een van de concerten, dat stiekem werd gefilmd door een Duitse undercoverjournalist, werd opgeroepen tot een voortzetting van de Jodenvervolging en de Hitlergroet gebracht. Het andere concert was een eerbetoon aan Ian Stuart Donaldson, de in 1993 overleden stichter van de internationale organisatie Blood and Honour.



an evil incarnation of DEATH!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-01-2010 13:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 7 januari 2010 13:22 schreef Count Steel het volgende:
Man rukt ballen partner af


AMSTERDAM - Een 45-jarige Duitser raakte zo gefrustreerd dat zijn vriend niet opgewonden werd dat hij zijn balzak van zijn lichaam trok en uit het raam wierp.
© anp

De 120 kilo zware dader van de vreselijke seksmarteling, Hans O., moet zich verantwoorden voor de rechtbank in Düsseldorf voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen.

Het incident vond afgelopen september plaats in de plaats Neuss, nabij Düsseldorf, na een avond stappen. Zowel dader als slachtoffer, Alexander J., waren dronken. Toen Hans O. merkte dat zijn pogingen om Alexander te verleiden mislukten werd hij woest.

Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer. Zwaargewond begaf Alexander zich naar zijn huis, twee kilometer verderop. Daar werd een ambulance ingeschakeld. Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O..

Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling.
© NU.nl




Da's bal(l)en!
au

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-01-2010 13:39]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen