IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2009 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 november 2009 15:35 schreef ZelThoR het volgende:
Het probleem van Nederlanders is ook dat ze zo slecht denken over hun eigen land / regering / openbaar vervoer. "Oh, in het buitenland is het allemaal veel beter geregeld, daar valt het land niet stil als <insert incident X>." Ja, er zijn dingen mis die beter kunnen, maar over het algemeen staat het er stukken beter voor dan in veel andere landen.

In Duitsland beginnen ze ook nu pas een beetje de overstromingen binnen de perken te houden, terwijl zij in principe veel meer ruimte hebben om op veilige afstand van de wateren te wonen en voor waterkering te zorgen. Tsja...


Wie ken not lif from the wind! The grass is greener at the other side of the street!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-11-2009 15:55 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 november 2009 15:28 schreef MR. N het volgende:
Ben jaren geleden in november / december een paar weken in Noord - Engeland geweest toen er ook overstromingen waren. Viel allemaal reuze mee, behalve in de dalletjes, stonden compleet blank.

Ik vermoed dat de skinheadbeweging of de British National Party daar achter zit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2009 15:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 november 2009 15:42 schreef Jenje het volgende:
Wie ken not lif from the wind! The grass is greener at the other side of the street!

hehehe

Die tweede is trouwens bijna correct, pas op


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2009 18:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Balkenende: Mijn interventie bezorgde Van Rompuy baan
vrijdag 20 november 2009 16:45

Premier Jan Peter Balkenende (CDA) heeft er naar eigen zeggen persoonlijk voor gezorgd dat Herman Van Rompuy de eerste president van de EU is geworden. Toen Balkenende tijdens het diner van de 27 Europese regeringsleiders zei dat hij Van Rompuy volledig steunde, maakte zich volgens de premier een ‘soort bevrijding’ meester van de zaal.

Balkenende zorgde voor de benoeming van Van Rompuy
Dat zei Balkenende vrijdag op zijn wekelijkse persconferentie.

Applaus
‘Na mijn interventie was het klaar. Dat was dan weer mooi,’ zei Balkenende. Direct na zijn aankondiging zou er applaus hebben geklonken voor Van Rompuy.

Europees voorzitter Zweden zou direct daarop ‘nog eens hebben bevestigd dat het besluit toen was genomen,’ aldus Balkenende.

Kandidatuur Balkenende
De Belgische premier werd donderdag gekozen tot de eerste permanente president van de Europese Unie. De naam van Balkenende deed ook lang de ronde voor die functie. Balkenende ontkende echter altijd kandidaat voor de functie te zijn geweest.


Zijn opmerking van vandaag lijkt te bevestigen dat de Europese regeringsleiders verwachtten dat Balkenende dwars ging liggen, wellicht vanwege zijn eigen ambities.



Jaja, gewoon aanvaarden dat je te slecht bent voor een functie mag ook hoor.


Boeiender


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-11-2009 18:34 by bokaj Profiel van bokaj

Jan Peter keek gister alsof hij z'n laatste oortje had versnoept.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2009 18:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 november 2009 18:34 schreef bokaj het volgende:
Jan Peter keek gister alsof hij z'n laatste oortje had versnoept.



Boeiender


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-11-2009 18:37 by De Ulk Profiel van De Ulk

Zo kijkt ie toch altijd?


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2009 18:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 november 2009 18:37 schreef De Ulk het volgende:
Zo kijkt ie toch altijd?


Ja toch?


Boeiender


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-11-2009 19:17 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Peruanen vermoord om lichaamsvet 20-11-09


In de jungle van Peru zijn mensen vermoord om hun lichaamsvet. De politie heeft drie verdachten opgepakt, die vijf moorden hebben bekend.

Toen de drie werden opgepakt, hadden ze flessen met lichaamsvet bij zich. De bende zou de torso's van de doden aan haken boven kaarsen hebben gehangen om het lichaamsvet te laten smelten. Het vet is te koop aangeboden aan Europese cosmetische bedrijven. Het is onbekend of het ook echt is verkocht.

Lichaamsvet wordt soms gebruikt om de huid soepel te houden. De politie van Peru is nog op zoek naar zeker zeven andere verdachten.


Bron: nos.nl


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2009 19:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, Fightclub is er niets bij.


Boeiender


Zinquin
Weird is good! :D
Usericon van Zinquin
Posted 20-11-2009 19:20 by Zinquin (Redacteur) Profiel van Zinquinhttp://www.headbanger-heritage.com

quote:
Op 20 november 2009 19:17 schreef bokaj het volgende:
Bron: nos.nl


Wow, damn... dat is nog eens heftig
Vraag me nu wel af of dat nou goed werkt voor je huid?

[Dit bericht is gewijzigd door Zinquin op 20-11-2009 19:22]


If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing....


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 20-11-2009 19:22 by Kaaskop Profiel van Kaaskop

quote:
Op 20 november 2009 19:19 schreef MR. N het volgende:
Hehe, Fightclub is er niets bij.
Binnenkort mijn eerste freefight les, tering hard!


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-11-2009 20:05 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 20 november 2009 18:32 schreef MR. N het volgende:
Jaja, gewoon aanvaarden dat je te slecht bent voor een functie mag ook hoor.


Best wel knap eigenlijk... ze zochten voor die functie iemand die weinig te zeggen had, geen eigen mening heeft (want stel je voor dat die 'president' iets zegt wat ingaat tegen de mening van Frankrijk of Duitsland), m.a.w.: ze zochten een kleurloos en onopvallend iemand. En zelfs daarvoor is Bakellende te slecht bevonden.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 20-11-2009 20:06 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

nieuws van eergisteren maar ach

quote:

Loslippig Kamerlid stapt op na lekken gesprek Beatrix

DEN HAAG - VVD-Kamerlid Arend Jan Boekestijn stapt op nadat hij gelekt heeft uit het gesprek dat de leden van Tweede Kamer vandaag hadden met koningin Beatrix. Voor de camera van RTL Nieuws zei de hij dat Beatrix zich zorgen maakt over de hypes in de politiek en de vele spoeddebatten waardoor de Tweede Kamer zich te veel zou laten meeslepen.

Boekestijn zegt in een verklaring dat hij zijn actie ,,ten zeerste'' betreurt. Hij zal daarvoor excuses aanbieden aan de koningin. Bovendien meent hij dat hij nu niet meer als Kamerlid kan functioneren.

Woensdag was juist de eerste keer in tien jaar dat de informele gesprekken tussen het staatshoofd en Kamerleden weer plaatsvonden. Nadat er in 1999 uit de vertrouwelijke gesprekken was gelekt, werden de ontmoetingen gestaakt.

Kamervoorzitter Gerdi Verbeet zegt het in hoge mate te betreuren dat Boekestijn de vertrouwelijkheid van het gesprek heeft geschonden. Ze vindt het in eerste instantie aan de VVD-fractie of er nog consequenties aan moeten worden verbonden.

Boekestijn kende meer uitglijders. Een jaar geleden moest hij excuses maken aan zijn fractievoorzitter Mark Rutte nadat hij kritiek op hem had geleverd. Boekestijn hekelde het gebrek aan ideeën bij Rutte en stelde dat de VVD ,,domme fouten'' had gemaakt. Zonder dat Boekestijn zich ervan bewust was, werden zijn opmerkingen geregistreerd door een tv-camera.

Dit voorjaar moest Boekestijn ook excuses aanbieden na een onwelgevallige opmerking over Chinezen. In een discussie over dictators maakte de VVD'er de opmerking dat hij wel eens ,,een spleetoog'' over het hoofd zag. ,,Het zijn er zoveel'', aldus Boekestijn.

VVD-leider Mark Rutte betreurt wat er is gebeurd en respecteert de beslissing van Boekestijn. Hij denkt niet dat het vertrek van Arend Jan Boekestijn uit de VVD-Tweede Kamerfractie schadelijk is voor de partij. Hij noemde de actie ongepast. ,,Dit had niet mogen gebeuren. Je doet zoiets niet omdat de vorstin zich niet kan verweren'', aldus Rutte (ANP)



Misschien komt ie nu wel weer wat meer les geven



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-11-2009 20:12 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 20 november 2009 19:17 schreef bokaj het volgende:
Bron: nos.nl


Dat moeten haast wel moslims geweest zijn



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-11-2009 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Een 15-jarig meisje dat op YouTube als hobby 'mensen vermoorden' opgaf, heeft ook echt iemand gedood. Alyssa Bustamante zit in de cel voor de moord op de negenjarige Elizabeth Olten in de Amerikaanse staat Missouri. Het tienermeisje wurgde haar weerloze slachtoffer, sneed haar keel over en stak ze nog meermaals. Bustamante zal als een volwassene berecht worden.

Zelfverminking
De advocaat van Alyssa Bustamante wil haar echter onmiddellijk laten opnemen in een psychiatrische kliniek. Dat ze mentaal ziek is, blijkt ook uit het onderzoek. In 2007 probeerde ze al zelfmoord te plegen. Ze werd behandeld voor een depressie en zelfverminking met een mes. Ook op internet draaide ze door. Vorig jaar postte ze een bizar fimpje op YouTube. Daarin is te zien hoe ze zichzelf opzettelijk tegen een elektrisch geladen hek gooit, waarna ze haar twee jongere broertjes dwingt hetzelfde te doen. In haar (ondertussen verwijderd) profiel op YouTube vulde Bustamante in bij hobby's: "Mensen vermoorden en snijwonden toebrengen". Het leek op een overdrijving van een tiener, maar helaas voegde ze de daad bij het woord.

Putten gegraven
Aan een agent bekende ze dat ze vijf dagen voor de moord al twee putten gegraven had die als graf moesten dienen. Daarna vermoordde ze Elizabeth "omdat ze wilde weten hoe dat voelde". Eind oktober bracht Bustamante de speurders naar de plaats waar ze haar slachtoffer begraven had na de gruwelijke moord.



......nice


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-11-2009 0:54 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 november 2009 23:45 schreef Hypnos het volgende:
"omdat ze wilde weten hoe dat voelde".


Tjah.

Wellicht ziek, maar ergens zou ik ook wel willen weten hoe dat voelt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 21-11-2009 1:10 by Mythics Profiel van Mythics

Fascinerend


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-11-2009 1:15 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 21 november 2009 0:54 schreef XXL het volgende:
Tjah.

Wellicht ziek, maar ergens zou ik ook wel willen weten hoe dat voelt.


Beginnen met baby's.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-11-2009 11:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Homo verlaat wijk na terreur jongeren


EINDHOVEN - Maandenlang werd een homoseksuele man gepest en getreiterd door vooral Marokkaanse jongeren, rond zijn huis in de Eindhovense wijk Rapenland. Onlangs besloot hij te verhuizen.


"Ik ben opgelucht dat het is opgelost. Maar eigenlijk is het een schande voor Eindhoven dat dit moest. Het is helaas een maatschappelijk probleem dat in veel meer steden speelt."

Dat zegt de homoseksuele Eindhovenaar die rond zijn woning in de Woenselse wijk Rapenland vanwege zijn geaardheid maandenlang slachtoffer is geweest van pesterijen en bedreigingen door (vooral) Marokkaanse jongeren. Onlangs verhuisde hij naar een andere wijk. De man wil anoniem blijven.

Hij besloot te verhuizen omdat hij zich in zijn huis in de Jan van Boonenstraat niet meer prettig voelde na alles wat er was gebeurd. "Ik heb alle steun gekregen, van burgemeester Rob van Gijzel, van het Veiligheidshuis en van woningcorporatie Woonbedrijf. Er is mij cameratoezicht voor en achter mijn huis aangeboden, ik kon een metalen deur krijgen. Maar dat is voor mij geen leven. In een wijk als Rapenland is voor homoseksuelen niet te wonen. Ik was te bekend geworden in de wijk. Ik ken meer homoseksuelen in die buurt met hetzelfde probleem. Dat is ook al jaren bekend. Maar in hun geval gaat het om een paar incidenten. Bij mij ging het om stelselmatig lastig vallen. Dan valt er niet meer te wonen."

Hij zegt vanaf april wel twintig keer melding te hebben gemaakt bij de politie van allerlei incidenten. Hij werd uitgescholden, zijn huis werd met eieren bekogeld, er werden vernielingen aan de poort van zijn tuin aangericht en jongeren stonden een keer zelfs op zijn tuinhuisje.

"Ik ben verschrikkelijk bang geweest. Het ging niet om een paar jongeren maar om een heel grote groep van alles bij elkaar wel twintig man. En ze waren echt niet allemaal heel jong hoor. Er waren ook mannen van misschien wel twintig bij."

Omdat de politie volgens hem niet adequaat ingreep schreef hij een wanhoopsbrief aan burgemeester Van Gijzel. Pas toen werd de zaak, onder coördinatie van het Veiligheidshuis, serieus aangepakt. Henk Krol, hoofdredacteur van de Gaykrant, begeleidde en steunde de man. Ondermeer de Marokkaanse buurtvaders en imam El-Ouazzani van de Arrahmaanmoskee werden ingezet om de jongeren te laten stoppen.

De man is uiteindelijk zeer tevreden over de hulp die hij heeft gekregen. "De zaak heeft me veel kopzorgen en frustratie gekost. Gelukkig is het nu keurig geregeld. Maar het ergste vind ik eigenlijk dat die jongeren nu in hun vuistje kunnen lachen: het is ze gelukt een homo weg te pesten."


Wel raar dat de ene persoon in Eindhoven geweerd kan worden, terwijl de andere volop gesteund wordt vanwege een seksuele afwijking.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-11-2009 11:36]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-11-2009 12:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 november 2009 11:36 schreef bastianus het volgende:
seksuele afwijking


In welk opzicht is seksuele geaardheid een afwijking?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-11-2009 12:41 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 21 november 2009 11:36 schreef bastianus het volgende:
"Ik ben verschrikkelijk bang geweest. Het ging niet om een paar jongeren maar om een heel grote groep van alles bij elkaar wel twintig man. En ze waren echt niet allemaal heel jong hoor. Er waren ook mannen van misschien wel twintig bij."


Misschien wel 20 jaar --> niet jong --> Mannen?

Ik krijg dan toch weer zo'n beeld met iets met voorkeur voor kleine jongetjes ofzo.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-11-2009 12:48 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 21 november 2009 12:41 schreef XXL het volgende:
Misschien wel 20 jaar --> niet jong --> Mannen?

Ik krijg dan toch weer zo'n beeld met iets met voorkeur voor kleine jongetjes ofzo.


Dan zou je je eigen gedachtengang eens manieren moeten leren, want dat slaat nergens op. Iemand van 20 is geen klein jongetje.

Spijtig dat dit soort zaken nog steeds voorkomen. Kan me voorstellen dat je verhuist in zo'n situatie. Hopelijk komt de beste man op een wat tolerantere plek terecht in Eindhoven.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-11-2009 15:48 by WMP Profiel van WMP

Ach ja, reacties van figuren als XXL laten nog maar eens zien dat het met die zogenaamde tolerantie in Nederlnad droevig is gesteld.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-11-2009 16:15 by XXL Profiel van XXL

Huil toch niet zo.

Ik vind "jongeren versus 'oudere mannen van wel 20' gewoon een rare tegenstelling.

Dat wekt bij mij de indruk dat 20 jaar veel te oud is voor de homo in kwestie.

Ik denk namelijk bij +/- 20 nog voornamelijk aan puistenkopjes op lawaaierige scooters.

Sorry dat jouw beeld van deze groep anders is dan mijn beeld.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen