IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Korgonthurus (Rauwe Black met Totalselfhatredleden)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2009 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 21-11-2009 21:44 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Leuke band vind ik het

En mooi logo

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 21-11-2009 21:45]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2009 21:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wel, ik ook


signature


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 13-03-2020 12:32 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Duidelijk een populaire band hier. Nieuwe plaat uit op Woodcut.

https://woodcutrecords.bandcamp.com/album/kuolleestasyntynyt


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 13-03-2020 13:18 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2020 18:42 schreef Zwelglichaam het volgende:
Lekker oldschool sfeertje.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 24-01-2022 21:18 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Hun laatste twee platen aan het checken omdat de kerel waar ik iets wil van kopen op Discogs blijkbaar een bandlid is (en hij ook zijn eigen stuff verkoopt). De laatste twee platen klinken alvast heel goed, Finse melancholische black met voldoende agressie. Ik denk dat ik wat extra zaken aan mijn order toevoeg...


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen