IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Kilometerheffing - Voor of tegen? Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-11-2009 16:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Dat wel, maar 1,25 miljard is niet niks. en hoeland duurt het voordat ze quitte spelen?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2009 16:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, jij gokt er op dat iemand anders dat gaat betalen omdat jij zonodig in een auto wil rijden.

Ik hoop met je mee.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-11-2009 16:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

De overheid wil iets en de burger kan die troep betalen? Beetje scheef vind ik.
En wat die VVD'er al zei.
"Bovendien, zegt Aptroot gaat de invoering 4 miljard kosten en zal het hele systeem nooit werken. ''Straks moeten er 9 miljoen facturen maandelijks naar de mensen. De overheid weet van elke rit waar je geweest bent. Dat gebeurde zelfs in de Sovjet-Unie niet.''"
Ik zie TNT zich al in de handen wrijven met die miljoenen extra brieven.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 22-11-2009 16:43]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-11-2009 16:43 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 16:42 schreef Dentz het volgende:
De overheid wil iets en de burger kan die troep betalen? Beetje scheef vind ik.


Zo heeft het altijd gewerkt.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 22-11-2009 16:43 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 22 november 2009 16:37 schreef XXL het volgende:
Durf je ook een gokje te doen wie dat gaat betalen?


Het is dus van belang om bij de partij te zitten die dat geld incasseert

Even kijken wie dergelijke systemen aanbiedt.... die kunnen vast wel wat propagandafilms gebruiken



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2009 16:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 16:42 schreef Dentz het volgende:
De overheid wil iets en de burger kan die troep betalen? Beetje scheef vind ik.
En wat die VVD'er al zei.
"Bovendien, zegt Aptroot gaat de invoering 4 miljard kosten en zal het hele systeem nooit werken. ''Straks moeten er 9 miljoen facturen maandelijks naar de mensen. De overheid weet van elke rit waar je geweest bent. Dat gebeurde zelfs in de Sovjet-Unie niet.''"
Ik zie TNT zich al in de handen wrijven met die miljoenen extra brieven.


Simpel voorbeeld:

De overheid vond dat iedereen een ID op zak moet hebben.
Hebben die kaart gratis aan je verstrekt? Mij niet namelijk.

Bovendien zitten er meer kosten aan dit verhaal dan alleen een kastje in een auto.

Ach, en privacy. Aan de hand van mijn mobieltje kunnen ze ook al redelijk nagaan waar ik ben geweest.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-11-2009 16:56 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Eurlings wil gewoon de boeken in gaan als "de man van de kilometerheffing". En inderdaad, mensen met een auto kunnen al die troep zelf gaan betalen, ongetwijfeld komen er ook nog administratie kosten overheen, want hé het is wel erg veel werk om elke keer die facturen te maken.
Om over de provinciale opcenten maar te zwijgen, die moeten natuurlijk ook betaald worden.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 22-11-2009 17:20 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 22 november 2009 16:37 schreef XXL het volgende:
Durf je ook een gokje te doen wie dat gaat betalen?


Lijkt me duidelijk: de hardwerkende burger die naar zijn werk moet om de rekeningen te kunnen betalen, met de garages die de apparatuur mogen inbouwen als winnaar... Ach, de auto is al decennia een melkkoe van de overheid, en zolang het openbaar vervoer zo slecht aansluit op onregelmatige werktijden en dergelijke, is het gewoon geen alternatief.


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-11-2009 17:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik begreep overigens dat de inbouw van het eerste kastje voor rekening van de overheid komt, alleen wat als ie kapot gaat..


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-11-2009 17:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-11-2009 17:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Werd er hier pas niet ergens gezegd dat men een cellenoverschot heeft?

Dat zal vanaf 2012 ook wel opgelost zijn.


 


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-11-2009 17:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

In 2012 is de hele mensheid opgelost.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-11-2009 17:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
CDA staat tegenwoordig voor Controlerende Dictatoriale Autoriteit?





 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2009 18:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Voortaan maar CDA stemmen dan.


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-11-2009 18:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Is er trouwens iets bekend over motoren en die kastjes? Kan me voorstellen dat het niet 123 op een motor geplaatst kan worden (geen plek, diefstalgevoelig).


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-11-2009 18:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Voor zover mij bekend geldt het niet voor motoren.



 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-11-2009 18:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 november 2009 14:17 schreef Greycloak het volgende:
Vandaar dat extra asfalt. Zodra de files echter afnemen dan weet ik welke maatregel de (kom, laat ik even duidelijk zijn) door GL en SP de hemel in geprezen worden.


Oh, Grey:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/445859/2009/11/22/VVD-en-SP-tegen-kastje-van-Camiel.dhtml

SP is dus tegen het kastje....



Boeiender


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-11-2009 18:39 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Voor!!!!!!

al maakt het mij geen hol uit.
m`n old timers vallen buiten de regeling en die 2000km per jaar in de mndeo valt ook in het niets.

Maar met deze regeling kan ik wel mooi meer wagens aanschaffen

wilde z het eerlijker maken, hadden ze beter de brandstof omhoog kunnen krikken.
Nu maken ze het nog makkelijker om een oude wagen te rijden.

mmar ja, wwarom makkelijk doen als het zo ingewikkeld kan doen?


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2009 18:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 18:14 schreef Forever After het volgende:
Voor zover mij bekend geldt het niet voor motoren.




Mooi. Dat wordt dan weer een mooie oude Harley aanschaffen voor woon werk verkeer. Ik begon hem toch al te missen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-11-2009 18:45 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Als m`n Trans am af is ga ik een gave oldtimer vrachtwagen op diesel aanschaffen...

lach ik m`n broek aan flarden.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-11-2009 18:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

De enige zinnige reden die ik kan bedenken om het niet in de brandstofprijs te verekenen is dat men daarmee in de spits niet meer inkomsten hebben die ze met dat kastje wel kunnen genereren. Spitsrijden moet nou eenmaal duurder worden...


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2009 18:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het zal toch technisch wel mogelijk zijn een kastje te maken wat alleen op bepaalde tijdstippen in werking treedt?

Edit:

Is het eigenlijk wel zo dat spitsrijden duurder moet of gaat het er om mensen juist aan te sporen buiten de spits te rijden.

Then again: Verplaatst de spits zich dan niet gewoon een paar uur of zou je inderdaad meer spreiding krijgen in het wegverbruik en daarmee het aantal file's terugdringen?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-11-2009 18:58]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-11-2009 19:07 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht


Ik denk het niet want werkspreiding had men nu natuurlijk ook al kunnen doen.
Kan me dus niet voorstellen dat de km-heffing daar dus iets aan gaat veranderen.


 


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-11-2009 19:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2009 18:39 schreef Vikingblood het volgende:
Maar met deze regeling kan ik wel mooi meer wagens aanschaffen

wilde z het eerlijker maken, hadden ze beter de brandstof omhoog kunnen krikken.
Nu maken ze het nog makkelijker om een oude wagen te rijden.



Hoe bedoel je dat precies? Bij oude auto's (25 jaar en ouder) hoef je bij het huidige systeem geen wegenbelasting te betalen, bij het nieuwe systeem ook niet. Kortom, lasten blijven bij oude auto's gelijk, wordt niet makkelijker of moeilijker...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-11-2009 19:51 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Dit was dus anders geweest als de brandstof belasting omhoog ging..

Dus ik vind het best zo..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen