IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Charles Manson Vorige pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-11-2009 14:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2009 0:24 schreef ElitE het volgende:
auto's opknappen?




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-11-2009 21:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2009 23:36 schreef flebbie het volgende:
Neehoor. Hij heeft sowieso verschillende jongens verkracht. En die zoon die net is opgeduikeld is ook voortgekomen uit een verkrachting.

En hij deed wel wat meer dan een prostituee bezoeken. Hij was een echte pimp en ja we weten allemaal wat voor praktijken die er op na houden om hun vrouwtjes een beetje in het gareel te houden

Aha. Dat is best stout, volgens mij mag dat niet. Maar goed, dan was hij een grotere rakker dan ik dacht.
Die zoon die is opgeduikeld is de zoon van een voormalig lid van de Manson family, een groupie als het ware die smoorverliefd was op Charlie Bacon. Ik vraag me af of het een verkrachting was, in dit geval.
Blijft staan dat Charles een verknipte gast is, afgedankt door zijn moeder, bij geschifte familie en in tehuizen opgevoed en misbruikt. Daarbij lijkt hij me tamelijk intelligent en niet gespeend van acteertalent.
Las zojuist inderdaad dat hij in de gevangenis jongens heeft misbruikt en bedreigd, maar dat hij zelf ook misbruikt is in tehuizen en in zijn jeugd. Wat ik me afvraag, is in hoeverre hij dader is en in hoeverre slachtoffer, de man lijkt me tamelijk hechtingsgestoord en manipulatief.
In ieder geval zit hij vol haat, en dit heeft hij ook aan zijn door drugs en andere jaren zestig-ellende doorgedraaide sekte doorgegeven. Maar of hij nu de geestelijk vader achter alle moorden en toestanden is weet ik niet. Het kan ook dat zijn sekteleden zijn geschifte boodschappen wat al te letterlijk hebben genomen en teveel in praktijk gebracht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-12-2009 1:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2009 21:17 schreef bastianus het volgende:
Het kan ook dat zijn sekteleden zijn geschifte boodschappen wat al te letterlijk hebben genomen en teveel in praktijk gebracht.


Als je het zo brengt heeft een sekte opeens wel heel veel gemeen met geloof in een almachtige man met een grijze baard op een wolk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2009 8:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 1:21 schreef XXL het volgende:
Als je het zo brengt heeft een sekte opeens wel heel veel gemeen met geloof in een almachtige man met een grijze baard op een wolk.


Sektes zijn er ook, voor die wolkenman.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-10-2011 22:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:

Op 24 november 2009 23:52 schreef Marcel H. het volgende:
Artikel uit The Sun van vandaag:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/features/2740414/I-traced-my-dad-and-discovered-he-is-Charles-Manson.html



Sterker nog.

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=165290

California-based act NEW RISING SON has inked a deal with the French label Deadlight Entertainment.

NEW RISING SON is the band of Matthew Roberts, who claims to be son of notorious killer Charles Manson.

Now 43 years old, Matthew Roberts — who bears a strong resemblance to Manson — says his biological mother, Terry, revealed that she had been raped by Manson in a drug-fueled orgy back in 1967.

After his birth, his young mother gave him up for adoption.

"I didn't want to believe it. I was frightened and angry. It's like finding out that Adolf Hitler is your father. I'm a peaceful person — trapped in the face of a monster," Roberts told The Sun newspaper.

Roberts says he has confirmed his mother's story through letters with Manson, The Sun reported.

"He sends me weird stuff and always signs it with his swastika. At first I was stunned and depressed. I wasn't able to speak for a day. I remember not being able to eat."

A year after Roberts' birth in 1968, Manson and his "family" of followers committed nine murders in Los Angeles over five weeks, including the stabbing of pregnant actress Sharon Tate. She was the wife of film director Roman Polanski.

NEW RISING SON's album, "Honey", will be released in January. A song from the CD, "Rain", is available for streaming in the YouTube clip below.





Juist. En dan toch die hoes.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2011 22:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wat een aandachtstrekker. De appel valt niet ver van de boom.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-10-2011 22:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Misschien is meneer vanaf het begin af aan al een aandachtstrekker die helemaal geen zoon is van Meneer Mans zoon.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2011 22:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2011 22:30 schreef ElitE het volgende:
Misschien is meneer vanaf het begin af aan al een aandachtstrekker die helemaal geen zoon is van Meneer Mans zoon.
Dat zou helemaal wat zijn zeg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2011 22:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gelukkig weet ik zeker dat ik de zoon van god ben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-10-2011 22:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, idd, zeg. Dus iemand kan zoiets maar gewoon claimen. Niemand die zegt: doe eens even een dna testje.

Hoewel charles hem dingen opstuurde, ondertekend. Als zoiets nou de hoes was.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2011 22:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Misschien moet hij als bewijs even dat dansje van Manson uit dat interview imiteren. Of dat gekke liedje. Dat doet verder niemand hem vast na.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-10-2011 23:12 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

hij heeft er wel wat van:



slechte muziek trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 27-10-2011 23:13]


... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-10-2011 23:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hij heeft ook wel wat van Toon van den Heuvel vind ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2013 19:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn favo MM nummer



signature


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 21-12-2013 19:57 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Verkeerde topic



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2013 20:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-12-2013 20:06 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Deze haircut upgrade is wel swagger





IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


brundlefly
crusade4krijst
Usericon van brundlefly
Posted 21-12-2013 23:21 by brundlefly Wijzig reactieProfiel van brundleflyQuote dit bericht

Meth-heads


I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-11-2014 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-11-2014 22:51 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht






En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 20-05-2015 19:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Deze topic eens volledig doorlezen.
Maar weet er soms iemand een plausibele reden waarom veel metal/core bands Manson zo adoreren.
Is het vooral pose?

Die van Length Of Time wees op zijn inspirerende persoonlijkheid maar ik vat dat nie echt.

Beetje wansmakelijk allemaal.
En niet grappig. Niét.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen