IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : ZM meeting Utrecht Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 29-11-2009 21:00 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2009 20:57 schreef bastianus het volgende:
Dan kan jij wel een verhuiswagen gaan bestellen alvast.


Laat maar, ik hoor net dat we met de trein gaan.

Aanwezig op 9 jan.

R.
Silence + Metaalhoofd
Illusione
6sic6
Litha
Creepmime
immortality
Nargaroth
Diango
bastianus
De Ulk


Bareuh...


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 29-11-2009 21:29 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Bah ik kan niet



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-11-2009 21:41 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik zal het eens bekijken


Against God and Government


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-11-2009 22:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2009 13:27 schreef Cadaveria het volgende:
oh dondersch ja.. Ik kan me nog iets herinneren dat je met een emmer water de plee moest doorspoelen en iets van een stuk hout, hamer en spijkers.. verder blijft het duister

Ja die tent heette ook niet voor niets "de hut"


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-11-2009 22:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2009 22:11 schreef FireFox het volgende:
Ja die tent heette ook niet voor niets "de hut"


Het lijkt nu onderhand wel een Krimpen-meeting-reünie topic...


Was wel een geniale meeting inderdaad.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-11-2009 22:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2009 22:16 schreef altx het volgende:
Het lijkt nu onderhand wel een Krimpen-meeting-reünie topic...


Was wel een geniale meeting inderdaad.

Dat was destijds een beetje mijn stam café ja was wel gaaf, wat ik er dan van meegekregen heb, ik was er veel te kort helaas. Die meeting in Wageningen ben ik wel tot het eind gebleven, niet dat ik me daar veel meer van herinner.. eigenlijk alleen dat ik jou toen in de trein tegenkwam op de heenweg.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-11-2009 0:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 november 2009 21:00 schreef De Ulk het volgende:
Laat maar, ik hoor net dat we met de trein gaan.

Aanwezig op 9 jan.

R.
Silence + Metaalhoofd
Illusione
6sic6
Litha
Creepmime
immortality
Nargaroth
Diango
bastianus
De Ulk
Burzum



Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 30-11-2009 22:51 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Aanwezig op 9 jan.

R.
Silence + Metaalhoofd
Illusione
6sic6
Litha
Creepmime
immortality
Nargaroth
Diango
bastianus
De Ulk
Burzum
Ingrimd



Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 01-12-2009 0:33 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Arg, ik had wel zin in een persoonlijke kennismaking met allen onder het genot van enkele speciaalbieren, maar die datum kan ik niet. Wanneer is de volgende meeting?

Edit: als de datum verschoven kan worden, trakteer ik een rondje!

[Dit bericht is gewijzigd door Bijlensmid op 01-12-2009 0:36]


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-12-2009 8:19 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

R.
Silence + Metaalhoofd
Illusione
6sic6
Litha
Creepmime
immortality
Nargaroth
Diango
bastianus
De Ulk
Burzum
Ingrimd
altx


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 01-12-2009 10:11 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

@Altx: Oh leuk dat jij ook komt, heb jou ook al een tijdje niet meer gezien inmiddels!




quote:
Op 1 december 2009 0:33 schreef Bijlensmid het volgende:
Arg, ik had wel zin in een persoonlijke kennismaking met allen onder het genot van enkele speciaalbieren, maar die datum kan ik niet. Wanneer is de volgende meeting?

Edit: als de datum verschoven kan worden, trakteer ik een rondje!


Dan mag je eerst wel de jackpot winnen



Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 01-12-2009 12:05 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Het aanbod blijft, hoor...


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 01-12-2009 12:37 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Mja ik vind alles best.
Ik ben toch altijd in Utrecht.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-12-2009 14:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 10:11 schreef Ingrimd het volgende:
@Altx: Oh leuk dat jij ook komt, heb jou ook al een tijdje niet meer gezien inmiddels!

(...)


Dan moet je ook geen meetings skippen...

Maar wederzijds!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


R.
Usericon van R.
Posted 01-12-2009 15:46 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 0:33 schreef Bijlensmid het volgende:
maar die datum kan ik niet.

Wieso?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-12-2009 16:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik ook niet


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2009 16:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2009 13:27 schreef Cadaveria het volgende:
oh dondersch ja.. Ik kan me nog iets herinneren dat je met een emmer water de plee moest doorspoelen en iets van een stuk hout, hamer en spijkers.. verder blijft het duister


Damn das waar ook. Kratje bier voor 18E's geloof ik.

Om 8h 's ochtends werden we er pas uitgetrapt.

Geniale avond/ nacht!


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 01-12-2009 19:54 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 15:46 schreef R. het volgende:
Wieso?




Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 20:01 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik kan me nog de meeting in Ede herinneren en de zware metalen festivals, maar hier heb ik niet zo'n behoefte aan. De mensen die er tussen staan die ik wil zien, die zie ik elders wel...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Bijlensmid
Usericon van Bijlensmid
Posted 01-12-2009 20:10 by Bijlensmid Wijzig reactieProfiel van BijlensmidQuote dit bericht

Utrecht is toch een gezellige stad? Waarom zou je daar niet heen willen?


Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 20:35 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hoezo...is Utrecht tegenwoordig gezellig?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-12-2009 20:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vind het na amsterdam de leukste stad van nederland.

Meeting in Ede? Wanneer was dat dan? En ben ik daar bewust buiten gehouden?

Nou?

Hm?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-12-2009 20:50 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2009 20:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik vind het na amsterdam de leukste stad van nederland.

Meeting in Ede? Wanneer was dat dan? En ben ik daar bewust buiten gehouden?

Nou?

Hm?
Blijkbaar... of je zat toen nog niet op zm...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-12-2009 20:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een meeting vóór november 2001. Ik geleuf er niets van. Ik snap best dat jullie me niet mogen, maar om daar nou op deze manier achter te komen...





En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-12-2009 20:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Stel dat we het één weekend verschuiven. Kan iedereen de 16e wel dan?


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen