IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : At The Gates Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-03-2005 20:35 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2005 23:28 schreef Mutilator het volgende:
Leuk dat ze weer bij elkaar zijn


Dit is goed nieuws Hopelijk gaat het allemaal door.


Hatsjikidee!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-03-2005 20:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



Zou ge-wel-dig zijn...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-03-2005 21:25 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

YEAH!!!



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 19-03-2005 14:48 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 1:21 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Dat beweer ik ook niet. Ik denk alleen dat zo'n reünie nogal zal tegenvallen... hoge verwachtingen en een band die het niveau niet meer haalt... is vaker gebeurd.

Onzin!!! Kijk eens in wat voor bands dat ze spelen. Dat is allemaal van hoog niveau.



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-03-2005 14:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

... wow! Wat een geweldig nieuws! Dit is dé reunie waar ik op wachtte! En ookal halen ze het Slaughter Of The Soul niveau niet, dat betekend niet dat er een kutalbum uit voort komt. vette shit!


Alucard
Usericon van Alucard
Posted 20-03-2005 11:21 by Alucard Wijzig reactieProfiel van AlucardQuote dit bericht

dit is dus echt waar?
Zou wel ENORM heerschen als het zo was..


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-03-2005 11:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Kan iemand misschien een bron vermelden? Er staat niks op de site van The Haunted, de site van At the Gates is al een tijd down en om nu een interview - waarin een paar mogelijke reünie-optredens worden gesugereerd - te gaan gebruiken als enige bron...

Bron graag!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-06-2005 0:01 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Nog altijd geen nieuws meer over de reunie?



Seek & Destroy
Usericon van Seek & Destroy
Posted 11-06-2005 2:15 by Seek & Destroy Wijzig reactieProfiel van Seek & DestroyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hexxor

Wow geweldig! At the Gates weer bij elkaar! Ik denk dat het echt niet slecht gaat klinken hoor. Ze zijn nog flink actief bij de andere bands waar ze spelen, dus de muzikaliteit is er echt wel! Maar toch ben ik ook wel benieuwd naar een nieuw album ( mocht dat er komen natuurlijk) En dan maar hopen op een tour waar ze Nederland ook aan doen, ik heb ze nog nooit live gezien.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 11-06-2005 12:29 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

het enige dat ik tot heden heb gehoord is dat de ex-leden een aantal gezamenlijke live-optredens in de toekomst "niet uitsluiten". van een werkelijke reünie is zo ver ik weet geen sprake. tenminste dat is wat ik op blabbermouth heb gelezen.... roddel on if you will.


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-06-2005 12:35 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Achja, en anders hebben we Nightrage nog. Een band met dezelfde zanger en muzikaal gezien verschilt het ook niet zo heel veel.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2006 18:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Blijkbaar toch nog geen reunie maar who knows....

Teaser Video For "Making of Slaughter of the Soul"

posted Thursday, June 1, 2006 12:15:11 PM by deathbringer.

A 3 minute teaser for the forthcoming Earache release of "Making Of Slaughter Of The Soul" Dualdisc from Death Metal pioneers At The Gates has been posted online. You can check out the teaser here. http://www.youtube.com/watch?v=jcqn91w6b9U


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ed
Usericon van Ed
Posted 02-06-2006 22:13 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2006 18:43 schreef Mutilator het volgende:
Blijkbaar toch nog geen reunie maar who knows....

Teaser Video For "Making of Slaughter of the Soul"

posted Thursday, June 1, 2006 12:15:11 PM by deathbringer.

A 3 minute teaser for the forthcoming Earache release of "Making Of Slaughter Of The Soul" Dualdisc from Death Metal pioneers At The Gates has been posted online. You can check out the teaser here. http://www.youtube.com/watch?v=jcqn91w6b9U


had het gister ook gezien! erg cool!

vandaag the red in the sky is ours gekocht en 2 weken geleden with fear i kiss the burning darkness maar wat een gave cd's zeg! had ze vroeger op bandje maar toen luisterde ik veel oppervlakkiger naar muziek dan dat ik nu doe en nu vallen me alle gitaarpartijen op en dat die mooi langs elkaar constant spelen. Zat echt toen al goed in elkaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 02-06-2006 22:14]


Bloodline
Usericon van Bloodline
Posted 06-07-2006 12:06 by Bloodline Wijzig reactieProfiel van BloodlineQuote dit berichthttp://www.facebook.com/mendelian

quote:
Op 27 augustus 2002 17:29 schreef Trotz het volgende:
Dat over deze band nog geen topic is verbaast mij echt!
Ik zoek informatie over deze band. Ik kan geen website vinden van At The Gates

Ik luister nu naar het album "Slaughter Of The Soul"; ik vind het echt erg goed. Welke albums zijn nog meer aanraders en welke bands liggen ongeveer op dezelfde lijn als At The Gates?


om even erop te komen van welke bands meer als hun klinken:

The Black Dahlia Murder, The Haunted ( At the gates is uitelkaar, alleen de gitarist en de drummer van at the gates hebben dus the haunted opgericht ) verdere bands tjah, Inflames beetje ?



Ed
Usericon van Ed
Posted 06-07-2006 21:35 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2006 12:06 schreef Bloodline het volgende:
om even erop te komen van welke bands meer als hun klinken:

The Black Dahlia Murder, The Haunted ( At the gates is uitelkaar, alleen de gitarist en de drummer van at the gates hebben dus the haunted opgericht ) verdere bands tjah, Inflames beetje ?


dat was toch de bassist en gitarist? (de broertjes), de drummer speelt bij Cradle of vuil.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 06-07-2006 22:11 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2006 12:06 schreef Bloodline het volgende:
om even erop te komen van welke bands meer als hun klinken:

The Black Dahlia Murder, The Haunted ( At the gates is uitelkaar, alleen de gitarist en de drummer van at the gates hebben dus the haunted opgericht ) verdere bands tjah, Inflames beetje ?


TBDM komt idd het meest in de buurt bij At the Gates, verder hebben er een hoop gekeken naar ATG, maar zijn toch anders(/melodieuzer):

Unearth, Darkane, Fear my Thoughts, Hatesphere, Mors Principium Est, Heaven Shall Burn, God Forbid, As I Lay Dying, Darkest Hour, Non Human Level, Hypocrisy ETC ETC ETC

Waarschijnlijk kunnen anderen nog duizenden bands opnoemen die iig het kunstje hebben afgekeken van ATG en IF en DT.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 06-07-2006 22:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Sacramentum ook...maar dat weet Trotz allang



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-07-2006 22:59 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 6 juli 2006 21:35 schreef Ed het volgende:
dat was toch de bassist en gitarist? (de broertjes), de drummer speelt bij Cradle of vuil.


Bassist, guitarist en drummer hebben de band opgericht. Na de eerste of 2de plaat is de drummer idd vertrokken naar CoF. Ook mooi.......



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-07-2006 23:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2006 22:11 schreef Cainam Ladicius het volgende:
TBDM komt idd het meest in de buurt bij At the Gates, verder hebben er een hoop gekeken naar ATG, maar zijn toch anders(/melodieuzer):

Unearth, Darkane, Fear my Thoughts, Hatesphere, Mors Principium Est, Heaven Shall Burn, God Forbid, As I Lay Dying, Darkest Hour, Non Human Level, Hypocrisy ETC ETC ETC

Waarschijnlijk kunnen anderen nog duizenden bands opnoemen die iig het kunstje hebben afgekeken van ATG en IF en DT.
Grappig dat je Eucharist niet noemt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 06-07-2006 23:10 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Godver, grey. Jouw avatar is toch een plaat van eucharist? Weet jij soms waar ik die kan scoren voor weinig?



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 06-07-2006 23:29 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Staat op Displeased



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2006 1:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juli 2006 23:03 schreef Greycloak het volgende:
Grappig dat je Eucharist niet noemt.




Was Eucharist zelfs niet nét een stukkie vroeger of vergis ik me en waren ze eerder alleen het kleine broertje (drummer!) van At the gates?

Iig stonden deze twee bands aan de basis van de Gothenburg sound; iets wat Dark tranquillity (A moonclad reflection/Skydancer) en Sentenced (North from here) en Dissection min of meer op een verder plan hebben gebracht.

Ik kan me herinneren dat Eucharist een beetje not done was, omdat ze melodieuze gitaarpartijen boven blastbeatdrums plaatsten, waar men dus toen nogal aan moest wennen.

Gewéldige band imo; een zeer goed gevoel voor melodie en interessante composities; vergeet ook de nummers Wounded and alone en The predictable end niet van de WAR records verzamelaar!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2006 1:33]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-07-2006 2:48 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Die twee laatste nummers die jij noemt staan nu op de re-release
Het ENIGE nummer die ik nergens kan vinden is "The View" (hun beste, bruutste nummer ooit IMHO) die op 1 of andere obscure verzamelaar stond. Vriend van me heeft die maar ik weet niet meer hoe die heet. Ik heb alleen nog een brakke MP3 ervan

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 07-07-2006 2:48]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2006 3:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juli 2006 2:48 schreef Mikeee het volgende:
Die twee laatste nummers die jij noemt staan nu op de re-release
Het ENIGE nummer die ik nergens kan vinden is "The View" (hun beste, bruutste nummer ooit IMHO) die op 1 of andere obscure verzamelaar stond. Vriend van me heeft die maar ik weet niet meer hoe die heet. Ik heb alleen nog een brakke MP3 ervan


Klopt: ik heb de re-release; wel vaag dat ze de kleur van de hoes veranderd hebben, maar goed...; meer muziek des te beter, vooral die klassenummers.

Ze hadden alleen ook de demo nummers erop kunnen zetten, want de productie van A velvet creation zuigt helaas, terwijl de demo vet klinkt.

Het is de prima DEAF metal sampler die je bedoelt; ooit een sublabeltje van Peaceville.



Schitterende tracklist ook:

01 Vital Remains-War In Paradise
02 Banished-Cast Out The Flesh
03 Dissection-Cold Winds
04 Morta Skuld-In The Shadows
05 Chorus Of Ruin-Headstone
06 Nightfall-Enormous Anthem Of Death
07 Impaler-Repel Your Faith
08 Therion-The Return
09 Maimed-Engulfed In Cysts
10 At The Gates-The Architects
11 Accidental Suicide-Method of murder
12 Eucharist-The View
13 Pitchshifter-Landfill
14 Doomed-Witches
15 Prophecy Of Doom-Insanity reigns supreme

Hier kan je alle MP3's van Eucharist in goeie kwaliteit downloaden incl zeldzaam materiaal (The view heb ik zelf overigens voor de webmaster geript dus als de kwaliteit nóg tegenvalt moet je bij mij zijn :

http://www.artnoir-productions.com/eucharist/mp3.html



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2006 3:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 07-07-2006 3:46 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

LOL! Vet man...bier voor jou next time

quote:
Op 7 juli 2006 3:05 schreef Mutilator het volgende:
Klopt: ik heb de re-release; wel vaag dat ze de kleur van de hoes veranderd hebben, ...


Van diezelfde site:
quote:

In 2001, "A Velvet Creation" was re-released on Regain Records. [....]The cover was also printed in the right color this time,


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 07-07-2006 4:07]



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen