IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sonisphere 2010 (Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax) Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-05-2010 23:38 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2010 11:49 schreef Lalena het volgende:
Bij Pathé zal het geen 22 euro kosten, ik denk gewoon de normale prijs van rond de 9 euro. Zelfs speciale premieres met live muziek enzo kosten bij ons niet meer dan 15 euro. Voor mij is het natuurlijk gratis dus ik ga wel even kijken
Voor 9 euro gaat het aan. Maar de site van Pathé zegt 22, dus ik vrees het ergste.



Lalena
Usericon van Lalena
Posted 31-05-2010 8:05 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Zal het vanavond even vragen aan mijn baas


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 31-05-2010 16:06 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2010 22:38 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hm, 22,50... Vind ik niet weinig.



Ik ook niet, maar ja, je zit droog en hebt goed zicht. VVK loopt ook niet hard. Lijkt een beetje op het 'echte' Sonisphere in NL ;-)

http://www.cinemec.nl/billing/kopen.lasso?-session=ses:00&cmID=578&movieID=798002&performanceDate=22-06-2010&performanceTime=19:00&aantalkaarten=2


10.10.1942 - 20.11.2011


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 01-06-2010 1:07 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Inderdaad 22,50 en dat is dan nog niet eens een duoticket Voor mij dan wel weer gratis maar ik moet dan zelf werken Jammer


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-06-2010 1:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Veels te duur en je zal ook wel niet mogen roken en je eigen bier meenemen in de bioscoop.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-06-2010 13:51 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Vannacht richting Zwitserland

Metallica
Slayer
Megadeth
Antrax
Volbeat
Motorhead
Alice in Chains
Amon Amarth
Hellyeah
enz...



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-06-2010 17:57 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

hehe, veel plezier! Morgen naar Praag.



attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 17-06-2010 18:40 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Dinsdag naar Ede


10.10.1942 - 20.11.2011


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 17-06-2010 22:26 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Bij ons in de bios zijn nu al 80 kaarten verkocht.. hopelijk gaat het niet helemaal vol


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 18-06-2010 8:11 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 17 juni 2010 22:26 schreef Lalena het volgende:
Bij ons in de bios zijn nu al 80 kaarten verkocht.. hopelijk gaat het niet helemaal vol


Jij gaat wel naar de bios ? Ik vraag me af of dat nou echt wat is, in de bios kijken naar een geweldig festival waar je niet bij bent..


Vind ik ook niet


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 18-06-2010 8:46 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Nou.. als ie niet uitverkocht raakt kan ik gratis heen voor 2 personen, omdat ik er werk dus nu maar hopen dat ie dinsdag om half 7 niet uitverkocht is!


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 18-06-2010 14:15 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2010 22:26 schreef Lalena het volgende:
Bij ons in de bios zijn nu al 80 kaarten verkocht.. hopelijk gaat het niet helemaal vol


In Ede is nog plek zat, dat zal niet vol raken. Mooi werk, raak je ook minder mensen wanneer je met meubilair gaat smijten.


10.10.1942 - 20.11.2011


Mentale Kwestie
Usericon van Mentale Kwestie
Posted 18-06-2010 14:16 by Mentale Kwestie Wijzig reactieProfiel van Mentale KwestieQuote dit bericht


Grote monden hier, en de meeste users van deze sekte club staan gewoon voorraan.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 23-06-2010 0:05 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Nou dat was best gezellig in de Pathe Gaaf concert zeg, vooral toen alle vier de bands samen gingen spelen. Erg gaaf voor alle mensen die er echt bij waren. Maar in de zaal zat de sfeer er ook wel goed in


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 23-06-2010 8:59 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Hulde aan de techniek!

Uitgebreidere review volgt nog, maar Mozes, wat vallen bands door de mand als je ze in BluRayHD kwaliteit ziet.

Anthrax:
Achteraf stiekem de leukste band ondanks dat ze er 2 hele (Got the time, Antisocial), een halve (Heaven & Hell in het 'wardance' deel van Indians) en een stukje Man On The Silver Mountain voor nodig hadden. De tijd is niet echt vriendelijk geweest voor Joey's kop

Megadeth:
Oei...wat had de Dave een slechte dag! Met tegenwind gingen zo goed als alle zanglijnen de mist in met als dieptepunt 'Darkest Hour'. Muzikaal zat de uitvoering richting magisch en dan draait hij zelf elke vorm van kippenvel de nek om.

Slayer:
Meteen maar een taboe bespreken: Dit was heel bar....'Warensemble' en 'South Of Heaven' gingen nog wel, maar een 'Chemical Warfare'....brrrr

Metallica:
Beste geluid van alle bands (met Anthrax als goede 2e) en dan komen de zwaktes pijnlijk aan het licht. Met dank aan Lars ontspoorde ongeveer elke versnelling en Kirk prutste er ook maar wat op los. Tragisch dieptepunt (hoe voorspelbaar!): 'Cyanide'!
Het laatste deel maakte heel veel goed. 'Fade To Black' was super, net als de volledige versie van 'MOP'. 'Am I Evil?' met medewerking van alle 4 de bands was ronduit geniaal. Lachen om Joey die de (zeer moelijke) tekst van een briefje moest lezen. Geen Hanneman/King/Araya erbij, maar het was al druk genoeg op het podium.
Helaas sloten ze af met 'Seek & Destroy', dat kennen we nu wel.

'R.I.P. Ronnie James Dio'

Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan met andere bands


10.10.1942 - 20.11.2011


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-06-2010 13:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-06-2010 19:28 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Het geluid was niet altijd even goed, maar ik vond het erg gaaf.

Vet om Mustaine weer eens met Metallica te zien spelen.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-06-2010 19:59 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ligt het aan mij, of zie ik niemand van Slayer in het filmpje?


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-06-2010 20:01 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik zag net het Tribute to Ronnie filmpje.

Geef Mika Hakkinen een rooie pruik op en de kloon van Dave Mustaine is klaar.


 


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-06-2010 20:21 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 23 juni 2010 19:59 schreef De Ulk het volgende:
Ligt het aan mij, of zie ik niemand van Slayer in het filmpje?
die kwamen pas na het nummer het podium op om te buigen naar het publiek.



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-06-2010 20:32 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

in Tsjechie was het echt supervet! Anthrax knalde, Slayer en Metallica ook... Megadeth iets minder, maar wel goed!



attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 24-06-2010 10:27 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 19:59 schreef De Ulk het volgende:
Ligt het aan mij, of zie ik niemand van Slayer in het filmpje?


Dave Lombardo (met pet) staat links van Lars te drummen op een 'snare'. Mooi om te zien dat hij meer wilde en vervolgens een tom etc. van Lars gaat bewerken.

In de bios met Dolby9.3 geluid klonk het vetter dan deze semi-stereo uitvoering.


10.10.1942 - 20.11.2011


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-08-2010 15:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

'The Big Four' DVD To Receive Japanese Release In October - Aug. 13, 2010

According to CDJapan.co.jp, Universal Music has set an October 13 Japanese release date for the "The Big Four" regular-edition single DVD and "The Big Four" deluxe-edition two-DVD/five-CD package containing footage of the June 22, 2010 Sonisphere cinecast from the Sofia, Bulgaria leg of the touring rock festival featuring the "Big Four" of 1980s thrash metal — METALLICA, SLAYER, MEGADETH and ANTHRAX. The deluxe edition includes an event poster, a poster from each band (four posters total) and guitar pick (subject to change). The box size is 20.5 x 15 x 4cm (subject to change).

According to Billboard.com, the Sonisphere cinecast from Sofia was beamed via satellite in HD to cinemas and was seen by more than 100,000 fans. It was distributed globally into hundreds of cinemas by New York-based BY Experience.

In the U.K. it was screened in 79 cinemas. "At the Odeon in Leicester Square in London there was a mosh pit, and at the end of the show they had a stage invasion, which is just phenomenal to even think about," promoter Stuart Galbraith told Billboard.com.

Wel een beetje out of context, zo'n moshpit in de bioscoop


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-08-2010 0:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 juni 2010 13:28 schreef MetalJan het volgende:



En weg.



Verdomde indrukwekkend op de één of andere manier.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-08-2010 23:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vooral Mustaine + Metallica idd..en Slayer komt alleen ff snel opdagen voor de foto


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen