IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Steel Panther Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-12-2009 20:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wat vinden we hier van deze hair metal band? Vandaag hun plaat eens een luisterbeurt gegeven en ik vind het erg vermakelijk. Vooral de teksten zorgen af en toe voor lachbuien, luister maar eens naar de ballad Community Property



Erg vermakelijke band die ook nog eens uit prima muzikanten bestaat. Aanrader voor Motley Crue en Poison aanhangers. En die zijn er hier nogal wat hehe...


spelfout weggehaald...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-12-2009 20:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

oh nee, zat er al op te wachten..wannneer komt er iemand op het lumineuze idee een topic te starten over Steel Panther.

Die ballad is er te erg.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-12-2009 20:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hm, wil niet...



[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-12-2009 20:45]


spelfout weggehaald...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-12-2009 20:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 december 2009 20:37 schreef varanus het volgende:
En die zijn er hier nogal wat hehe...


Waar? WAAAAARRRR!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-12-2009 20:44]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-12-2009 21:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2009 20:42 schreef varanus het volgende:
Hm, wil niet...




zal ik je helpen?



zonder die afgrijselijke clip of course..


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-12-2009 21:11 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ken de band al een tijdje, echt geniaal!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-12-2009 22:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Die nieuwe CD is erg grappig inderdaad.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 13-12-2009 12:45 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ding is al een tijdje uit, juni dit jaar.
Verbaasd me dat het zelfs c.d. v.d. maand is geworden in de Aardschok, er zit een behoorlijke promotie campagne achter deze band.
Een typisch Amerikaans mid eighties L.A. glamrock produkt.
Wat zei Paul Baloff ooit tijdens de Exodus optredens:
Bring me a Dead Poser!!!


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 13-12-2009 13:02 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Weer zo'n bandje dat alles wat rock en metal heet weer ff belachelijk maakt en dus wel bakken media-aandacht krijgt, net zoals dat verschrikkelijke, satanzijdank ter-ziele-gegane, The Darkness.

Dit in tegenstelling tot 100.000-en andere hardwerkende bands die wel serieus met muziek bezig zijn en dus geen poot aan de grond krijgen.

Ik sla ff over, dank je feestelijk.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 13-12-2009 13:03 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Daar komt nog eens bij dat niemand Glamrock en Hairbands belachelijk hoeft te maken, dat kan dat genre heel goed zelf.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2009 13:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heerlijk, die reacties die ik al had verwacht en waar ik op hoopte


spelfout weggehaald...


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-12-2009 13:11 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

CD van de maand in het blaadje met de A ook...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 13-12-2009 13:15 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Met een score van 75 "maar". Wordt nou wel een beetje benieuwd wat er voor speciaals aan is.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-12-2009 13:53 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Die heetten toch eerst Metal Skool? Ik vind het wel gaaf



sander@dynamo
Usericon van sander@dynamo
Posted 13-12-2009 14:36 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

Fout, jazeker,, met wel ontzettend goed gedaan. Ik krijg een in iedergeval een dikke old school Bon Jovi vibe van, en aangezien ik de eerste 3 platen van Jovi prettig spul vindt, kan ik Steel Panther goed waarderen. Niet echt spul om uit je naad te gaan, wel wel een goede productie, nummers met een kop en staart, en hier en daar een dikke glimlach..

Ik waardeer...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-12-2009 15:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Die foto's in de Aardschok ook


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-03-2010 2:05 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Hilarisch!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-03-2010 9:13 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 13 December 2009 13:02 schreef yowannuzz het volgende:

Weer zo'n bandje dat alles wat rock en metal heet weer ff belachelijk maakt en dus wel bakken media-aandacht krijgt, net zoals dat verschrikkelijke, satanzijdank ter-ziele-gegane, The Darkness.

Verschil is alleen dat deze heren een dozijn sterke nummers hebben om hun tandglazuurversplinterende thematiek enigszins te compenseren, en dat The Darkness in alle opzichten gewoon een koeienanuspenetrerende boutband was.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 06-05-2010 0:25 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Inderdaad, volkomen geniaal album.
Ik heb het, hypocriet als ik ben, toch ff gechecked.

Vandaag is het kreng inmiddels 3 keer voorbijgekomen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-05-2010 0:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Er zitten, behalve veel grappen, ook ontzettend veel lekkere riffjes in. B.v. dat gitaartussenstuk in "Eatin' ain't cheatin'", tussen couplet en refrein.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 06-05-2010 6:56 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Die band is al jaren oud, De oude band was Metal Skool, het is een funband...Ik hou niet van funbands. Doe iets omdat je het je fucking cool vindt en niet iets waarvan je als mensen het niet (meer) trekken altijd achteraf nog kan zeggen dat het een grap was.



[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 06-05-2010 6:56]


Evil Dick


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 06-05-2010 9:29 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Als je zo strak speelt, pakkende nummers schrijft, gewoon op tour gaat etc, dan is het in mijn ogen geen funband meer.

Geniale band die zichzelf niet serieus neemt, super!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 07-05-2010 6:56 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ik vind 't niks. Ik hou best van een potje glam metal, maar dan wel van een band die oprecht er als vrouwen uit willen zien en zoveel mogelijk groupies willen.dit is gewoon kut, en niks geniaals aan.volgens mij moet je echt eens al dat oorhaar uit je oren halen, dan ga je weer normaal horen.


Evil Dick


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-05-2010 7:32 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

JIJ vind het niks, waardoor ik ineens oorhaar heb?

Gaaf!



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 07-05-2010 10:14 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

heb nu al zin in hun show op graspop!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-05-2010 12:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2010 10:14 schreef collision-tammi het volgende:
heb nu al zin in hun show op graspop!


+1


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen