IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Amogh Symphony (fusiondeath) Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-12-2009 3:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ok poginkje:

Deze plaat komt me nog steeds heel fris over. Er wordt virtuoos gespeeld, maar het is duidelijk te volgen en 't klinkt vernieuwend in mijn oren en zelfovertuigd, terwijl het een onbevangen naïviteit heeft. Maw: Ge-experimenteer terwijl hij weet wat hij doet.
Muzikaal is het heel rijk aan variatie, vooral qua westerse stijlen, maar hij hint af en toe ook naar muziek uit zijn eigen land.

Verder vind ik het een dermate boeiend geheel dat ik de plaat altijd in z'n geheel afluister.

Gitaargeluid is ok en er wordt op geshred, maar ook rustig sfeervol gespeeld, bas klinkt super, andere instrumenten passen prima in het geheel, en zelf hou ik wel van spacey soundscapes en ook vind ik bijv. accenten zoals die acid bubbles in de drum n'bass beats echt een vondst. Wel wat weinig zang maar ik hou ook van instrumentaal dus dat is imo ook prima...

Er wordt wel eens gezegd dat alles al bedacht is, maar bij deze plaat krijg ik juist het gevoel dat er nog gigantisch veel meer te bedenken valt..

..dat alles gecombineerd maakt het voor mij de plaat van het jaar. Is dit zo ong. het antwoord waarnaar je vroeg?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2009 3:30]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-12-2009 3:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2009 3:08 schreef Mutilator het volgende:
Ok poginkje:

Deze plaat komt me nog steeds heel fris over; virtuoos gespeeld maar duidelijk te volgen en 't klinkt vernieuwend in mijn oren, terwijl het toch een onbevangen naïviteit heeft
Hier ben ik het wel mee eens.
quote:
(tekstueel thema lijkt het script van een B-sci-fi film)
Hier heb ik geen idee van, ik moet toegeven dat ik het album ergens gedownload heb.

quote:
Verder vind ik em een dermate boeiend geheel dat ik de plaat altijd in z'n geheel afluister.
Dat gebeurt hier ook.

quote:
Gitaargeluid is ok en er wordt op geshred, maar ook rustig sfeervol gespeeld,
Ook mee eens
quote:
bas klinkt super,
Ik vind de bas juist irritant, maar dat is een kwestie van smaak.
quote:
andere instrumenten passen prima in het geheel, en zelf hou ik wel van spacey soundscapes en ook vind ik bijv. accenten zoals die acid bubbles in de Drum n'Bass beats echt een vondst. Wel wat weinig zang maar ik hou ook van instrumentaal dus ook prima...
Die drum 'n bass invloeden zijn niet onbekend in de metal, voor de rest sluit ik me honderd procent aan bij wat je schrijft.

quote:
Er wordt wel eens gezegd dat alles al bedacht is, maar bij deze plaat krijg ik juist het gevoel dat er nog gigantisch veel meer te bedenken valt..
Dat heb ik niet specifiek bij deze plaat.

quote:
..dat alles gecombineerd maakt het voor mij de plaat van het jaar. Is dit zo ong. het antwoord waarnaar je vroeg?
Hartelijk dank

4 voor en 2 tegen is geen slechte score, waar ik op afknap bij deze plaat is dat het heel erg plastic klinkt. Het is mij wat te klinisch, dat is wederom weer een kwestie van smaak. Net zoals de hoes.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-12-2009 12:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Weet iemand waar ik dit schijfje kan kopen?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2010 23:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Schijfje is al een tijd uitverkocht, maar hij zou gaan bijpersen..

Meanwhile een update:

Year 2010 :ATOS Trilogy continues - NEW ALBUM!!
Happy new year 2010 to all of you.


Abolishing the obsolete system- This concept album was released in April 2009. The trilogy continues. The next album is called "Abolishing the obsolete system II : The Quantum Hack Code".

Soon, the identitiy of the new member of Amogh Symphony will be announced with detailed information.

Expect the album between April and June. The release date is yet to be confirmed.


Stay tuned


V


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-12-2010 12:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

The Quantum Hack Code - THE TIME IS NOW

Friends and Fans,

The intro promo will be up this week(Start counting from Monday). May
be you guys would like to hear us talking about TQHC in an audio? But
most importantly, what do you guys prefer? - A. 30 seconds samplers of
all the 8 tracks? OR B. A full length track? Let me know.

Hope you guys will enjoy this album. All i can tell - This is gonna be a
Winter + X'mas gift for you all. This album is dedicated to my master,
the legend Chuck Schuldiner and each and every struggling musicians like
me on this planet. And yes, this is not under any record label.

Join the truly official facebook page and join soundcloud for the best audio -

Facebook fan page - http://www.facebook.com/pages/Amogh-Symphony-Vishal-JSingh/114865028524203

Soundcloud page - http://soundcloud.com/amoghsymphony


V


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen