IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Herman van Veen Vorige pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 19-12-2009 13:01 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 2:23 schreef bokaj het volgende:
Dat vond ik juist wel mooi. Er worden heel nadrukkelijk "zware onderwerpen" als discriminatie, dictatuur en overbevissing behandeld voor een jonger publiek. Dat verwacht je niet van een tekenfilm, dat is ook wel het mooie aan deze serie. Picobello


Politiek correct geneuzel. Pure propaganda.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-12-2009 13:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 23:41 schreef bastianus het volgende:
Nare man. Altijd zo correct qua mening dat hij wel fout moet zijn. En zelfs zijn tekenfilms voor kinderen bevatten allerlei correcte dubbele bodems, zo zwaar op de hand ook vaak. En dan die clownsvoorstellingen, ook zo serieus en zelfs visueel allemaal even correct.
En als hij dan eens een keer wat "volkser" probeert te doen, b.v. in die conference als voetbalsupporter, dan is het weer totaal niet grappig en ligt het er te dik bovenop, een Utrechtse kwaal waar b.v. Tineke Schouten ook zo'n last van heeft.

Helemaal mee eens, en dan ben ik nog wel Utrechter. Afschuwelijke tekenfilms, afschuwelijke muziek.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2009 14:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Voor een schoolproject vroeger eens het 'Ik ben vandaag zo vrolijk' introliedje van Alfred J gebruikt, waarachter we beelden van stapels schedels ed van 'the killing fields' hadden geplakt voor het contrast; kwam mooi aan.

Verder respect voor zijn talent, maar mijn smaak is het niet.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 19-12-2009 21:58 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2009 23:42 schreef bastianus het volgende:
Ben jij stiekem Kos met de snor?


Ben jij de Efteling Ellendeling?


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2009 15:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2009 13:05 schreef M. het volgende:
Helemaal mee eens, en dan ben ik nog wel Utrechter. Afschuwelijke tekenfilms, afschuwelijke muziek.

Niks mis met Utrechters. Gerard Ekdom heerst de pannen van het dak. Henk Westbroek ook.
quote:
Op 19 december 2009 21:58 schreef Watzitjehaarleuk het volgende:
Ben jij de Efteling Ellendeling?

Zoiets..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-12-2009 15:08 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nico Dijkshoorn heeft laatst een leuk stukje over hem geschreven. Gerard Ekdom is zum kotzen trouwens.


sneeuwwatje
Usericon van sneeuwwatje
Posted 20-12-2009 16:04 by sneeuwwatje Wijzig reactieProfiel van sneeuwwatjeQuote dit bericht

Ik ga toch voor Elly en Rikkert!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-12-2009 13:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2009 16:04 schreef sneeuwwatje het volgende:
Ik ga toch voor Elly en Rikkert!

+1. De kauwgomballenboom en de Wiebelwagen zijn ok!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-12-2009 13:07 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 20 december 2009 15:08 schreef Lionheart het volgende:
Nico Dijkshoorn heeft laatst een leuk stukje over hem geschreven. Gerard Ekdom is zum kotzen trouwens.


Hm, raar, bij mij is het net andersom.. Nico Dijkshoorn vind ik een elitaire gatlarf, en Ekdom is een heerscher.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-12-2009 13:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 13:07 schreef Ethereal het volgende:
Hm, raar, bij mij is het net andersom.. Nico Dijkshoorn vind ik een elitaire gatlarf, en Ekdom is een heerscher.

Neuken? Ik vind Nico het prototype van de stuurman aan wal. Alles afzeiken, maar ook niks constructiefs bijdragen. Goedkoop en makkelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


sneeuwwatje
Usericon van sneeuwwatje
Posted 21-12-2009 13:53 by sneeuwwatje Wijzig reactieProfiel van sneeuwwatjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2009 13:04 schreef bastianus het volgende:
+1. De kauwgomballenboom en de Wiebelwagen zijn ok!


Zal het dan toch aan de opvoeding liggen?

Nico vind ik dan ook weer niets en Gerard, ach ik ken hem niet



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-12-2009 14:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 december 2009 13:53 schreef sneeuwwatje het volgende:


Nico vind ik dan ook weer niets en Gerard, ach ik ken hem niet




Hij is dan ook maar 24 uur per dag op tv te zien. 101tv, that is.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-12-2009 14:49 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 21 december 2009 14:06 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hij is dan ook maar 24 uur per dag op tv te zien. 101tv, that is.



"Die lucht!!"


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-12-2009 15:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

In z'n strakke pakje met cape...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Phelan
Usericon van Phelan
Posted 28-12-2009 1:27 by Phelan Wijzig reactieProfiel van PhelanQuote dit bericht

Ik vind 'Ik ben vandaag zo vrolijk' werkelijk één van de briljantste nummers ooit.

Met in je achterhoofd de gedachte dat het uit een kinderfilm komt:
'Ik ben soms wat neurotisch, chaotisch, psychotisch,
Labiel en neogotisch,
Maar vandaag dus niet!'


Dat zing ik al járen gezellig mee!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2009 8:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Als je neogotisch bent, heb je dan een punthoofd ofzo? In dat geval ben ik w.s. neoromaans.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen