IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Graveland Vorige pagina | Volgende pagina
Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 11-05-2003 0:06 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:03 schreef aerodis het volgende:
wow, verlicht ons met de werkelijkheid dan, grafland?



Hendrik Möbus zit in de gavngenis door zijn politieke opvattingen.. je kent www.nsbm.com toch?


..Blak Metal ist Krieg!..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 0:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kanker ff op naar een flametopic, puszuipende bloedhoeren


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 11-05-2003 0:07 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:04 schreef ghoulliette het volgende:
ja want zie hielpen eigenlijk een oude vrouw met oversteken.





ok ,leg mij eens uit hou je het woord "zie " in de contekst van "Helpen" kan plaatsen.
(als jij het zo leuk vind om andere te verbeteren,kan ik het echt nog veel beter)


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:06 schreef Grafland het volgende:
Hendrik Möbus zit in de gavngenis door zijn politieke opvattingen.. je kent www.nsbm.com toch?

Ze hebben zijn hersenen gescant en zagen zijn gedachtes. Toen hebben ze hem maar opgepakt, want dat kan binnen het Europees rechtssysteem.


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 11-05-2003 0:07 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:06 schreef aerodis het volgende:
kanker ff op naar een flametopic, puszuipende bloedhoeren


kanker zelf op vieze drol


..Blak Metal ist Krieg!..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:07 schreef Ragnarok het volgende:
ok ,leg mij eens uit hou je het woord "zie " in de contekst van "Helpen" kan plaatsen.
(als jij het zo leuk vind om andere te verbeteren,kan ik het echt nog veel beter)

ze, de i was een typfout, maar dat snapte je natuurlijk wel


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 0:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:07 schreef Grafland het volgende:
kanker zelf op vieze drol


je woordenschat stuit me.
zouden jullie zo vriendelijk zijn een ander topic met jullie cum te bevlekken?


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 11-05-2003 0:10 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:07 schreef ghoulliette het volgende:
ze, de i was een typfout, maar dat snapte je natuurlijk wel


Als je naast argumenteren ook al niet kan typen..


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:10 schreef Ragnarok het volgende:
Als je naast argumenteren ook al niet kan typen..

Dan??


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 0:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gaast, er staat MARDUK in je email


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 11-05-2003 0:11 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:09 schreef aerodis het volgende:
je woordenschat stuit me.
zouden jullie zo vriendelijk zijn een ander topic met jullie cum te bevlekken?




Hoezo nou weer "Jullie" ??
Citeer mij dan op 1 scheldwoord..
(behalve sars-varken dan)


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:11 schreef Ragnarok het volgende:
Hoezo nou weer "Jullie" ??
Citeer mij dan op 1 scheldwoord..
(behalve sars-varken dan)



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 0:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het gaat niet om het schelden, dat zou me een zorg zijn, het gaat erom dat jullie een beetje triest lopen te bekvechten in een topic over Graveland.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 11-05-2003 0:13 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:11 schreef aerodis het volgende:
gaast, er staat MARDUK in je email


Marduk als in....


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 11-05-2003 0:13 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:09 schreef aerodis het volgende:
je woordenschat stuit me.
zouden jullie zo vriendelijk zijn een ander topic met jullie cum te bevlekken?


ja logisch, een puszuipende bloedhoer, en zeggen dat je een grote woordenschat hebt.. die woorden bestaan niet. een hoer kan trouwens niet cummen


..Blak Metal ist Krieg!..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 0:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:13 schreef Grafland het volgende:
een hoer kan trouwens niet cummen


?


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 11-05-2003 0:13 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:12 schreef aerodis het volgende:
het gaat niet om het schelden, dat zou me een zorg zijn, het gaat erom dat jullie een beetje triest lopen te bekvechten in een topic over Graveland.



En wie gaf daar aanleidng toe??


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 0:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

wie gaat er in wotansnaam in op het geouwehoer van iemand die geen flauw benul heeft van NSBM en Graveland.


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 11-05-2003 0:15 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:14 schreef aerodis het volgende:
wie gaat er in wotansnaam in op het geouwehoer van iemand die geen flauw benul heeft van NSBM en Graveland.


ik niet, drom neger ik hem, maar jij doet net zo goed mee, heb jij er ook geen flauw benul van? goed dat ik dat weet dan


..Blak Metal ist Krieg!..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Maar Graveland, dat is waar het leven omdraait. Het is de band der bands van de man der mannen. Ik wilde zo graag dat ik zo was als hij en niet in een boerengat woonde, met mijn eigenlijk veels te saaie en lelijke vriendin, en mijn ouders die ook nooit wat gepresteerd hebben in hun leven. Ik wil hier weg, maar het kan niet, niet omdat ik er zelf niet toe instaat ben, maar omdat allochtonen mijn banen inpaikken, omdat zij wel allemaal geld van de overheid krijgen en veel betere opleidingen en allemaal in veel mooiere huizen worden gestopt omdat ze voorang krijgen, dus ik vindt ze stom en minderwaardig want ik werk zo hard voor wat ik wil bereiken maar ik wordt tegengewerkt. Het is echt niet zo dat ik niet hard genoeg werk of het gewoon verkeerd aanpak omdat ik eigenlijk niet genoeg zelfstandigdenkvermogen heb om uit mijn dal te klimmen, het ligt echt aan de ander echt waar, het ligt aan de ander!!!


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 11-05-2003 0:16 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:14 schreef aerodis het volgende:
wie gaat er in wotansnaam in op het geouwehoer van iemand die geen flauw benul heeft van NSBM en Graveland.



Net zo goed als dat jij reageert op dingen die al helemaal niets met jou te maken hebben.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-05-2003 0:16 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ja man.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2003 0:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:14 schreef aerodis het volgende:
wie gaat er in wotansnaam in op het geouwehoer van iemand die geen flauw benul heeft van NSBM en Graveland.

idd. en ze dneken dat ik een hem ben. oe spannend, ze houden wel van jongetjes.


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 11-05-2003 0:17 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:16 schreef aerodis het volgende:
ja man.



?


..Blak Metal ist Krieg!..


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 11-05-2003 0:19 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2003 0:16 schreef ghoulliette het volgende:
Maar Graveland, dat is waar het leven omdraait. Het is de band der bands van de man der mannen. Ik wilde zo graag dat ik zo was als hij en niet in een boerengat woonde, met mijn eigenlijk veels te saaie en lelijke vriendin, en mijn ouders die ook nooit wat gepresteerd hebben in hun leven. Ik wil hier weg, maar het kan niet, niet omdat ik er zelf niet toe instaat ben, maar omdat allochtonen mijn banen inpaikken, omdat zij wel allemaal geld van de overheid krijgen en veel betere opleidingen en allemaal in veel mooiere huizen worden gestopt omdat ze voorang krijgen, dus ik vindt ze stom en minderwaardig want ik werk zo hard voor wat ik wil bereiken maar ik wordt tegengewerkt. Het is echt niet zo dat ik niet hard genoeg werk of het gewoon verkeerd aanpak omdat ik eigenlijk niet genoeg zelfstandigdenkvermogen heb om uit mijn dal te klimmen, het ligt echt aan de ander echt waar, het ligt aan de ander!!!


Ben je nou echt zo stom of emmmm was het een ongelukje?


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen