IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Graveland Vorige pagina | Volgende pagina
Falkh
Usericon van Falkh
Posted 16-05-2003 20:08 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Beste Grafland

Zoals "Hub" al vermelde had Hellhammer goede contacten met Varg! Ik zeg niet dat ik er meer verstand van heb dan "Hub" maar die onzin die jij uitkraamt is echt hilarisch. Maar aan mijn vorige post te zien heb ik geen zin meer om met je te discussieren want er komt toch niks nuttigs uit.


Immortal Pride


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 21:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 20:08 schreef Falkh het volgende:
Beste Grafland

Zoals "Hub" al vermelde had Hellhammer goede contacten met Varg! Ik zeg niet dat ik er meer verstand van heb dan "Hub" maar die onzin die jij uitkraamt is echt hilarisch. Maar aan mijn vorige post te zien heb ik geen zin meer om met je te discussieren want er komt toch niks nuttigs uit.
Ik wil ook niet beweren dat ik er alles van weet maar ik heb toevallig vrienden die zelf ook betrokken zijn geweest (en zelfs in de gevangenis hebben gezeten vanwege die onzin) dus ik weet er wel iets vanaf en zoals jij ook al aangeeft,het is echt hilarische onzin die Grafland uitkraamt.
En ik wil daar best met Grafland over discussieren zolang er maar nuttige dingen gezegd worden die ook daadwekelijk op de waarheid slaan.We hebben tenslotte niks aan fantasy verhaaltjes die uit de duim zijn gezogen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-05-2003 23:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Er wordt in dit topic 1 belangrijk aspect uit het oog verloren.



Nl.: FUCKING JESUSSSS FUCKING CHRIIIIIIISSSTTT



*aaaarrrrgh* zojuist voor het eerst in een jaar of zo weer eens 'In The Glare of Burning Churches' geluisterd


RAH!!! Fukkk al dat fatsoenrakkers-gelul over heilsa, wuotan en blauwe ogen, de muziek moet druipen van de haat godvrrrr


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 16-05-2003 23:42 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Jij nihilistische blekkie!


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 1:04 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 17:46 schreef schaambaard het volgende:
Vind je zelf dan niet dat je een beetje een mislukte nazi bent als je de taal van je Vaderland niet fatsoenlijk kan spellen?




Ja echt zo ontzettend stom van me om in "geduurt" een t te schrijven in plaats van een "d".
Mislukte Nazi?? jij snapt er echt niets van he?


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 17-05-2003 1:08 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 1:04 schreef Ragnarok het volgende:
Ja echt zo ontzettend stom van me om in "geduurt" een t te schrijven in plaats van een "d".
Mislukte Nazi?? jij snapt er echt niets van he?


nee, inderdaad, ik ben heel erg dom.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 1:12 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 1:08 schreef schaambaard het volgende:
nee, inderdaad, ik ben heel erg dom.


Dat blijkt.
Boeit ook niet,maar hou dan je domme en ongefundeerde commentaar voor je.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 1:14 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 1:08 schreef schaambaard het volgende:
nee, inderdaad, ik ben heel erg dom.


O ja.
INTERPUNCTIE aap.

















De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 17-05-2003 1:18 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 1:12 schreef Ragnarok het volgende:
Dat blijkt.
Boeit ook niet,maar hou dan je domme en ongefundeerde commentaar voor je.


Sorry, ik zal me in vervolg beter concentreren op de ware essentie van het leven van een blanke man.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 1:23 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 1:18 schreef schaambaard het volgende:
Sorry, ik zal me in vervolg beter concentreren op de ware essentie van het leven van een blanke man.


Hahaha.
Als je dat nou deed vooooor je commentaar gaf had je in ieder geval nog een soort recht van spreken.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-05-2003 5:34 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

ah... ben je ze hier maar lastig gaan vallen nadat ze je bij metalfan d'r uit getrapt hebben?


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-05-2003 9:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 5:34 schreef Midnight het volgende:
ah... ben je ze hier maar lastig gaan vallen nadat ze je bij metalfan d'r uit getrapt hebben?
Hij valt ons niet lastig,hij zet zichzelf alleen maar in de zeik


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 11:36 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 5:34 schreef Midnight het volgende:
ah... ben je ze hier maar lastig gaan vallen nadat ze je bij metalfan d'r uit getrapt hebben?



Nou niet echt,dit is eigenlijk het enigste topic waar ik commentaar in geef.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 11:38 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 9:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hij valt ons niet lastig,hij zet zichzelf alleen maar in de zeik


"hij"???
Trouwens als dit jou manier van scherpe opmerkingen maken is...


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 12:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 1:23 schreef Ragnarok het volgende:
Hahaha.
Als je dat nou deed vooooor je commentaar gaf had je in ieder geval nog een soort recht van spreken.

"O ja.
INTERPUNCTIE aap."




btw, dat je maar in 1 topic commentaar levert zegt ook wel iets over je persoonlijke ontwikkeling en intresses, of niet dan?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-05-2003 13:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 12:36 schreef ghoulliette het volgende:
"O ja.
INTERPUNCTIE aap."




btw, dat je maar in 1 topic commentaar levert zegt ook wel iets over je persoonlijke ontwikkeling en intresses, of niet dan?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-05-2003 14:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

We zullen maar weer eens on-topic gaan:NP: The Celtic winter


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 17-05-2003 14:06 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

np: creed of iron - white beast of wotan


I welcome you to a world pitch black


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-05-2003 14:07 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

np: Shadow of Doom


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 15:54 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 12:36 schreef ghoulliette het volgende:

btw, dat je maar in 1 topic commentaar levert zegt ook wel iets over je persoonlijke ontwikkeling en intresses, of niet dan?


O nee hoor,ik kom hier alleen niet zo vaak en heb geen zin om op alles commentaar te geven.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 15:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Je zit hier best vaak hoor anders, bedoel nu ben je er alweeeeeeeer


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 15:55 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 14:06 schreef Thyran het volgende:
np: creed of iron - white beast of wotan


Goed nummer


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 15:57 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 15:55 schreef ghoulliette het volgende:
Je zit hier best vaak hoor anders, bedoel nu ben je er alweeeeeeeer


Hehehe,idd.
Maar over het algemeen niet zoveel bedoelde ik.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-05-2003 15:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kan niet wachten op de nieuwe Graveland cd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 16:06 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 15:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
Kan niet wachten op de nieuwe Graveland cd


Die is volgens mij al uit,dacht ik dan.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen