IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Graveland Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-04-2002 12:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:21 schreef Graef Paerdestaert het volgende:
Dus, graveland zuigt negerpiemelen,... tja, tis maar wat je lekker vind he, zo'n frikadel van een halve meter in je bek.
Maar goed.

Ik vind de drums bij Graveland altijd zo beroerd.

Hoe bedoel je beroerd?


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 08-04-2002 12:41 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:41 schreef Iskariot het volgende:
Hoe bedoel je beroerd?


Slecht, klote oftwel beroerd


Trieste gast


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-04-2002 13:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Constant naast de maat. (Alsof die gast pas een week drumt)
Hoewel ik geen hele albums ken dus ik weet niet of het altijd zo is.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-04-2002 13:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat drumwerk is briljant! Zelden iemand zo consistent beroerd horen drummen. Hij doet het er gewoon om! Zalig.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-04-2002 13:43]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-04-2002 13:46 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 13:43 schreef Dwaallicht het volgende:
...briljant! Zelden iemand zo consistent beroerd horen drummen. Hij doet het er gewoon om! Zalig.


ROFL!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-04-2002 14:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 13:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat drumwerk is briljant! Zelden iemand zo consistent beroerd horen drummen. Hij doet het er gewoon om! Zalig.

Ik vind het bij Veles stukken erger.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-04-2002 14:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ik kende voorheen alleen Following the Voice of Blood, waar op het drumwerk idd irritant is (beroerd wil ik het niet noemen). Maar laatst hoorde ik die ene CD met maar 4 nummers (naam kwijt), en de drums zijn daarop wel goed.



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 08-04-2002 14:59 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik vind Graveland (wat ik er van ken dan) erg goed.


Dead things grow from deep inside...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 08-04-2002 23:40 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 14:55 schreef Vargen666 het volgende:
Hmm, ik kende voorheen alleen Following the Voice of Blood, waar op het drumwerk idd irritant is (beroerd wil ik het niet noemen). Maar laatst hoorde ik die ene CD met maar 4 nummers (naam kwijt), en de drums zijn daarop wel goed.
Dat is "Immortal Pride".


No regrets and no remorse...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 09-04-2002 23:11 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb net wat gedownload van Graveland..en ik moet zeggen het klinkt erg goed!


Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 13-05-2002 22:11 by Der Sturmer Wijzig reactieProfiel van Der SturmerQuote dit bericht

Ik vind zelf ook alles van graveland, drunemeton demo tot aan immortal pride geweldig, daarna wordt het wel wat saaier, het begint allemaal een beetje een herhaling van zichzelf te worden.
Ik ben bang dat de nieuwe graveland ook wel weer richting de vorige 2 gaat klinken, jammer..
verder Rob Darken

---
dit soort onderschriften worden hier niet gewaardeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 16-05-2002 11:43]


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 13-05-2002 22:15 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Tja, NS BM is altijd goed.


Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 15-05-2002 22:13 by Der Sturmer Profiel van Der SturmerQuote dit bericht

Binnenkort uit: CAPRICORNUS/DER STURMER split cd, dit wordt een echte knal in het gezicht van de zionisten!!!
---
dit soort onderschriften worden hier niet gewaardeerd.

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 16-05-2002 11:43]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-05-2002 22:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 22:13 schreef Der Sturmer het volgende:
Binnenkort uit: CAPRICORNUS/DER STURMER split cd, dit wordt een echte knal in het gezicht van de zionisten!!!
Ik denk niet dat Sharon zich er ook maar een seconde druk om zal maken en ook niet dat Hitler of z'n evt. nazaten het zullen horen, noch denk ik dat de 'white children's future' er door 'gesecured' zal worden, maar het gaat vast heerschen, dat wel .

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 16-05-2002 11:43]


Der Sturmer
Usericon van Der Sturmer
Posted 17-05-2002 18:49 by Der Sturmer Wijzig reactieProfiel van Der SturmerQuote dit bericht

De pagan front site is weer on-line, na een tijdje afwezig te zijn geweest, check it out!!!!!!! wotan mit uns!!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 26-11-2002 14:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 12:41 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
Slecht, klote oftwel beroerd


de plaat maar 1x geluisterd of zo?J ekunt Graveland pas na enkele malen beluisterd te hebben écht apprecieren.Ook melodie en refrein enzo vind je pas na een hele tijd erin terug.
fff oortjes goed openzetten???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-11-2002 15:07 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ik heb wel eens iets van hun gehoord, en vond ze niet slecht misschien maar eens CD luisteren van hun of zo


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-11-2002 15:23 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik vind de Poolse scene redelijk ingeteeld eigenlijk, Graveland, Infernum, Thor's Hammer, Veles, Lord Wind ...allemaal dezelfde mensen.

Wat betreft Graveland, ik heb alleen "In the Glare of burning churches en die vind ik wel aardig.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


NausDC
Usericon van NausDC
Posted 26-11-2002 15:52 by NausDC Wijzig reactieProfiel van NausDCQuote dit bericht

[offtopic]
Wotan mit uns?!

Uhm...sinds wanneer hebben wij als polderbewoners iets te maken met Wotan!?
[/offtopic]


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-11-2002 16:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Hmmm... Ik was altijd van mening dat het 'wel aardig' was. Maar hoe meer ik er naar luister hoe meer ik het waardeer! Echt hele gave dingen gemaakt die ome Rob


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 26-11-2002 16:27 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Tsjonge, wat een kutband zeg !!


BLASTBEATS FOREVER


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-11-2002 16:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 16:27 schreef EvilPietje het volgende:
Tsjonge, wat een kutband zeg !!
Het is idd niet voor Marduk oortjes bestemd.

Waar ken ik deze zin van?


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 26-11-2002 16:42 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Mensen, leg mij eens uit wat jullie nou aan deze band vinden ? Ik snap het niet helemaal. Wat is er zo bijzonder aan deze band ??


BLASTBEATS FOREVER


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-11-2002 16:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 november 2002 16:42 schreef EvilPietje het volgende:
Mensen, leg mij eens uit wat jullie nou aan deze band vinden ? Ik snap het niet helemaal. Wat is er zo bijzonder aan deze band ??


Het is gewoon een klasse apart! Ik vind het vrij origineel voor blackmetal begrippen met allerlei folk en andere invloeden! De sfeer die de muziek oproept is ook erg mooi en duister... Ik denk gewoon dat het niet voor de 'algemene' blackmetal oren bedoeld/bestemd is!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-11-2002 16:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik vind het (zeker die laatste cd "Memory and Destiny") gewoon een lekker sfeertje hebben


Zenial


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen