IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : In Flames gaat de foute kant op? Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-08-2002 11:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja en ik vond het bij lange na geen thrash (wel thrash invloeden natuurlijk); te melodieus, te veel death metal invloeden, teveel geleen van Arch Enemy/Carcass, etc.

Ik vind het indelen van zo'n band bij 'thrash metal' het botweg oproepen van verwarring. Maar goed, ik hou dan wel van het (een beetje) van muziek om verwarring te voorkomen, na 2 woorden ('death metal', 'thrash metal' etc.) moet er natuurlijk wel wat extra beschrijving komen anders weet je nog niets. De uitspraak 'Darkane maakt Göteborg metal' is wat mij betreft net zo legitiem als 'Darkane maakt thrash metal'.


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 29-08-2002 11:42 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

op de bassischool hadden we "wie heeft de nieuwste nikes" nu hebben we "welke band is er NUmetal geworden"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-08-2002 12:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 augustus 2002 11:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja en ik vond het bij lange na geen thrash (wel thrash invloeden natuurlijk); te melodieus, te veel death metal invloeden, teveel geleen van Arch Enemy/Carcass, etc.

Ik vind het indelen van zo'n band bij 'thrash metal' het botweg oproepen van verwarring. Maar goed, ik hou dan wel van het (een beetje) van muziek om verwarring te voorkomen, na 2 woorden ('death metal', 'thrash metal' etc.) moet er natuurlijk wel wat extra beschrijving komen anders weet je nog niets. De uitspraak 'Darkane maakt Göteborg metal' is wat mij betreft net zo legitiem als 'Darkane maakt thrash metal'.


gothenborg thrash metal dus


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


valdr galga
Usericon van valdr galga
Posted 30-08-2002 22:30 by valdr galga Wijzig reactieProfiel van valdr galgaQuote dit bericht

Mensen, overdrijf nu is niet zeg. Het is niet omdat een band een andere muzikale koers gaat varen of met een nu-metal groep gaat touren, dat ze daarom automatisch in de nu-metal terecht komen (Morbid Angel heeft met Soulfly getoured, is Morbid Angel daarom nu-metal??? ).
Ik heb reeds verschillende nummers van de nieuwe In Flames gehoord en vind ze echt énorm goed. Anders, maar goed (which is a good thing!) en zeker geen nu-metal!!! Ok, er zitten veel meer clean vocals in, so what???

Mensen moeten is leren wat meer open minded en wat minder true te zijn


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-09-2002 12:12 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Juist. In flames is dus een geweldig originele band die steeds maar beter wordt! Ik snap niet hoe ze het telkens weer voor elkaar krijgen zulk origineel materiaal uit te brengen.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 12:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 22:30 schreef valdr galga het volgende:
Mensen moeten is leren wat meer open minded en wat minder true te zijn
hou nou eens op met dat stomme kutwoord, alle jezus.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-09-2002 12:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Open minded, of True?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-09-2002 12:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Allebei. Ik word er in ieder geval vrij moe van dat kritische geesten constant het verwijt krijgen 'true te willen zijn'. En dat terwijl dat woord 'true' alleen maar door de 'open-minded' (ja ja open-minded lik m'n reet) achtige lui gebruikt wordt.



Maar goed, jesus fucking christ, je mag tegenwoordig niet kritisch zijn want dan ben je meteen maar wannebe trui end ievul, of zo. Stakkers.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-09-2002 14:34 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik weet niet of dit al gepost werd in deze thread maar In Flames is wel erg popy geworden ja:
quote:

The following is a list of the top-selling hard rock/heavy metal albums in Sweden for the week ending September 20th, 2002 (as reported by the Swedish daily newspaper Aftonbladet):

01. (01) IN FLAMES - Reroute To Remain
02. (02) P.O.D. - Satellite
03. (03) KISS - The Very Best Of
04. (04) QUEENS OF THE STONE AGE - Songs For The Deaf
05. (05) LINKIN PARK - Reanimation
06. (07) MESHUGGAH - Nothing
07. (06) AVANTASIA - The Metal Opera Pt. II
08. (09) SYSTEM OF A DOWN - Toxicity
09. (08) DEF LEPPARD - X
10. (11) GUNS N´ ROSES - Appetite For Destruction
11. (10) KORN - Untouchables
12. (NEW) NILE - In Their Darkened Shrines
13. (12) SYSTEM OF A DOWN - System Of A Down
14. (20) DORO - Fight
15. (17) NIGHTWISH - Century Child
16. (19) MANOWAR - Warriors Of The World
17. (NEW) STONE SOUR - Stone Sour
18. (RE-ENTRY) RAMMSTEIN - Mutter
19. (16) LINKIN PARK - Hybrid Theory
20. (15) DARK TRANQUILITY - Damage Done



Bron: Blabbermouth
<EDIT>
OK, 'tis Zweden maar dan nog...


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-09-2002 14:35]


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 25-09-2002 15:50 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

Is er een goede kant voor deze stijl?


Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 25-09-2002 16:37 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Hun nieuwe cd is heel sterk!!!!! Nummers als trigger,metaphor zijn experimenteel en tevens origineel. Ik zie niet in wat er fout is nu ze hun stijl wat bijgestuurd hebben. Ze kunnen nu eenmaal nie 10 jester race's maken he. Komaan zeg!!!


Noppe


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 25-09-2002 19:49 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Hun nieuwe cd is echt slecht.. ik herinner me dat ik bij 1 nr serieus dacht dat het van Linkin Pork kwam


lords of black metal
dus
Usericon van lords of black metal
Posted 25-09-2002 21:22 by lords of black metal Wijzig reactieProfiel van lords of black metalQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 16:31 schreef Kramy het volgende:
Hmmz ze mogen live dan wel goed zijn, maar als ze nummers van reroute to remain gaan spelen dan hoef ik er niet bij te zijn! Als je lunar strain, subterranean, the jester race en whoracle goeie cd's vind dan kan ik niet geloven dat je reroute to remain ook zo goed vind.

Ff iets anders: Ik denk zelfs dat de hele gothenburg scene een beetje aan het afzwakken is...Ik kan eigenlijk alleen een band als soilwork verzinnen die de scene nog een beetje hoog houdt vandaag de dag. Kent er iemand nog een andere redelijke nieuwe band die tot de gothenburg scene gerekend kan worden



Sorry? Wat dacht je van de nieuwe cd van Dark Tranquillity?.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-09-2002 21:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

DT HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERST


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-11-2002 18:41 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Hmmm... Ik heb net even wat van de laatste plaat gedownload, heb er nog niet eerder de tijd voor genomen... En jezus, wat een gave plaat is dat zeg! Echt waaaanzinnig! Ik snap niet dat iedereen hierop loopt te zeiken! Het is gewoon een ijzersterke plaat!

Ik zoek trouwens de tabs van 'Dawn Of A New Day" en van "Metaphor" zowel bas als gitaar... Mocht iemand me kunnen helpen, alvast bedankt!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 28-11-2002 18:56 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

In Flames gaat helemaal niet de foute kant op, ze blijven gewoon goed.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 28-11-2002 19:04 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Reroute To Remain is echt een dieptepunt! Colony en Clayman waren al een stuk minder dan bijvoorbeeld het heerschende Whoracle en Jester Race. Maar dit is toch wel echt niks meer. Wegwerp-muziek!! Veels te simpel in elkaar gezet, erg flauw allemaal; geen inhoud. Na een paar luisterbeurten heb je het allemaal wel gehoord en helemaal ermee gehad. En dat terwijl een album als Jester Race telkens weer blijft boeien.
Jammer.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-11-2002 21:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

In Flames is jaren terug al de verkeerde kant op gegaan


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 28-11-2002 21:53 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Hmmm heb de laatste van hun nu thuisliggen en die vind ik zeker niet verkeerd


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-11-2002 22:22 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 28 november 2002 21:44 schreef Hub de Gallier het volgende:
In Flames is jaren terug al de verkeerde kant op gegaan


Ach ach


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-11-2002 12:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Sorry hoor, maar deze topic titel is dus echt het understatement van het jaar. Geef mij maar The jester race en HELEMAAL Lunar strain


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 29-11-2002 13:30 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Mmmm meningen, meningen, meningen, ik ga maar eens zelf die laatste downloaden. Ik vind zelf de oude In Flames erg goed, maar ook op de wat latere cd's staan strakke nummers, dus ik ben benieuwt!


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 29-11-2002 13:36 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

nou ik heb ze dus laatst in hardenberg gezien (podium) en het optreden was erg gaaf moet ik zeggen maar toch kan je wel duidelijk merken dat ze de verkeerde kant op gaan en dan bedoel ik juist die laatste cd wat ik overigens erg kut vindt.
Ik ben zelf een grote fan van In Flames en ik ben dus ook diep teleurgesteld in de jongens van wat ze nu gepresteerd hebben.
Maarja je kan niet alles hebben he?



Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 29-11-2002 16:13 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Nee, ze gaan geen verkeerde kant op. Warlust, 3Reich en Holoscene zijn bands die de verkeerde kant op gaan. In Flames gaat een andere kant op, die niet gewaardeerd wordt in de scene. Dat is heel wat anders.


There Will Be None Left


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 29-11-2002 18:29 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Wat een K*t cd is die laatste van In Flames. Ik heb hem 1x geluisterd en ik vond em al gelijk niks..De 1e cd's waren dan voor hun doen nog wel goed....


Jeffrey Dahmer Rules!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen