IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Voorlichtingsbureau Vlees en reclame: indoctrinatie? Vorige pagina
robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 29-08-2005 22:36 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Ik heb liever een echt stuk koe of varken op me bord


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-08-2005 22:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

waarom heb ik deze "discussie" eigenlijk weer opgerakeld?

Some things never change


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2005 22:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

of kip
of hert
of vis
of eland
of struisvogel
of haas
of konijn


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 29-08-2005 22:37 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 29 augustus 2005 22:36 schreef Jenje het volgende:
of kip
of hert
of vis
of eland
of struisvogel
of haas
of konijn
VLEESCH dus


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-08-2005 22:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:36 schreef Jenje het volgende:
of kip
of hert
of vis
of eland
of struisvogel
of haas
of konijn


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-08-2005 22:39 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Mensen, jullie doen maar... ieder zijn of haar meug natuurlijk.
Maar om reclame voor vlees "indoctrinatie" te gaan noemen? Pfff... kijk dan minder TV en laat de rest maar rustig doorkauwen op hun kankerlapje.

Misschien dat door minder vraag naar alle evil non-vego producten de prijzen voor de rest daalt.

Hopelijk ben ik volgend jaar in Argentinie om 3x per dag heerlijk asado
te eten.

Hell yeah!


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-08-2005 22:43]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-08-2005 22:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:39 schreef Mikeee het volgende:
Mensen, jullie doen maar... ieder zijn of haar meug natuurlijk.
Maar om reclame voor vlees "indoctrinatie" te gaan noemen? Pfff... kijk dan minder TV en laat de rest maar rustig doorkauwen op hun kankerlapje.te eten.


Nou, ik vind het in die zin indoctrinatie omdat er, op het moment dat de volgens de regels van de reclamemakers "vatbare" doelgroep enige argwaan over het product vlees krijgt er een ware promotie-golf op de TV losbarst..

Ik krijg daar de vieze bijsmaak bij van "Ow fuck, de grote consumerende massa krijgt twijfels, DE KOP INDRUKKEN!!! HACHJE REDDEN!!!"


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-08-2005 22:45 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:43 schreef Snaack het volgende:
Nou, ik vind het in die zin indoctrinatie omdat er, op het moment dat de volgens de regels van de reclamemakers "vatbare" doelgroep enige argwaan over het product vlees krijgt er een ware promotie-golf op de TV losbarst..

Ik krijg daar de vieze bijsmaak bij van "Ow fuck, de grote consumerende massa krijgt twijfels, DE KOP INDRUKKEN!!! HACHJE REDDEN!!!"

Sorry maar ik zie hier echt geen verschil met enig ander consumentenproduct.
Als het echt zo gigantisch slecht was zoals booze en tabak zal t.z.t. er accijnzen op geheven gaan worden en reclame op TV vanzelf worden verboden.

Bijvoorbeeld: wagens die gevaarlijk overhellen en omvallen. Het publiek schrikt, verkoop van het model kelderen. Model wordt verbeterd dawel geschrapt. Nieuwe reclame.
Move along, nothing here to see.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-08-2005 22:47]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-08-2005 22:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:45 schreef Mikeee het volgende:
Sorry maar ik zie hier echt geen verschil met enig ander consumentenproduct.
Als het echt zo gigantisch slecht was zoals booze en tabak zal t.z.t. er accijnzen op geheven gaan worden en reclame op TV vanzelf worden verboden.



De vleesverkoop is een groot onderdeel van onze economie.. Op het moment dat economisch belang de "volksgezondheid" raakt ontstaat er een mistig schemergebied waarin het economisch belang het zal winnen van de "eerlijke" voorlichting. Daar heb ik problemen mee, zeker omdat "de massa" makkelijk te beïnvloeden is.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-08-2005 22:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:50 schreef Snaack het volgende:
De vleesverkoop is een groot onderdeel van onze economie.. Op het moment dat economisch belang de "volksgezondheid" raakt ontstaat er een mistig schemergebied waarin het economisch belang het zal winnen van de "eerlijke" voorlichting. Daar heb ik problemen mee, zeker omdat "de massa" makkelijk te beïnvloeden is.

Zie mijn aanvulling m.b.t. o.a. tabak. Het heeft ruim 50~70 jaar gekost om mensen van de slechte effecten te overtuigen.

Tegen de tijd dat dit werkelijkheid wordt ben ik toch dood en zo niet dan emigreer ik wel.
Stelletje Commie vego's! j/k


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-08-2005 22:54]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2005 22:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vlees ongezond .. unsin ..


NightNurse
Usericon van NightNurse
Posted 29-08-2005 22:59 by NightNurse Wijzig reactieProfiel van NightNurseQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:54 schreef Jenje het volgende:
Vlees ongezond .. unsin ..


Het zal vast ongezond zijn onder bepaalde omstandigheden en gezond zijn onder andere omstandigheden, ik denk dat hetzelfde geld voor vleesvervangers.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2005 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:59 schreef NightNurse het volgende:
Het zal vast ongezond zijn onder bepaalde omstandigheden en gezond zijn onder andere omstandigheden, ik denk dat hetzelfde geld voor vleesvervangers.

Tja, buiten lopen is ook niet onder alle omstandigheden gezond ...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-08-2005 23:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Sja, van leven ga je dood heh


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2005 23:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik eet geen vlees, ik zuig er hoogsten aan.


signature


NightNurse
Usericon van NightNurse
Posted 29-08-2005 23:04 by NightNurse Wijzig reactieProfiel van NightNurseQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:59 schreef Jenje het volgende:
Tja, buiten lopen is ook niet onder alle omstandigheden gezond ...


Dat bedoel ik, maar ik denk dat er ook weinig mensen zijn die geen vlees eten omdat het ongezond zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door NightNurse op 29-08-2005 23:04]


grimbert
Hmmmmm booze....
Usericon van grimbert
Posted 29-08-2005 23:12 by grimbert Wijzig reactieProfiel van grimbertQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 29 augustus 2005 23:04 schreef NightNurse het volgende:
Dat bedoel ik, maar ik denk dat er ook weinig mensen zijn die geen vlees eten omdat het ongezond zou zijn.

vleesch ja! hmmm.. ik heb wel zin een stuk vlees


De heerschappij, dat ben jij!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-08-2005 23:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 22:39 schreef Mikeee het volgende:
Mensen, jullie doen maar... ieder zijn of haar meug natuurlijk.
Maar om reclame voor vlees "indoctrinatie" te gaan noemen? Pfff... kijk dan minder TV en laat de rest maar rustig doorkauwen op hun kankerlapje.

Misschien dat door minder vraag naar alle evil non-vego producten de prijzen voor de rest daalt.

Hopelijk ben ik volgend jaar in Argentinie om 3x per dag heerlijk asado
te eten.

Hell yeah!


Hmm die worsten zien er toch niet helemaal 100% uit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2005 23:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

WORSTEN? ik dacht dat dat dakpannen waren!


signature


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-08-2005 23:31 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 23:27 schreef Iskariot het volgende:
Hmm die worsten zien er toch niet helemaal 100% uit

Die donkere?
Da's bloedworst. Instant heart-attack!
En dat wordt allemaal ter plekke gemaakt.
Niks supermarkt-proviand.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-08-2005 23:33]



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen