|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 signature  | |||||||||

| 
 | 
 Met de mannen van Anaal Nathrakh. Sowieso checkenswaardig dus, en das precies wat ik ga doen.  | |||||||||

| 
 | 
                     [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-01-2010 1:04] signature  | |||||||||

| 
 | 
 Ja gaaf! Alleen die drums zijn zo irritant    [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 03-01-2010 1:08]  | |||||||||

| 
 | 
 serieus? nogal grindend ja  de cymbalen schetteren wel errrg idd , but I lovit signature  | |||||||||

| 
 | 
 ruig, het vervolg op mistress... al vind ik mistress nog net een beetje gaver  | |||||||||

| 
 | 
 schitterend! heb der zelfs van gedroomd signature  | |||||||||

| 
 | 
 Dit is inderdaad wel heel gaaf! Kut, moet ik straks toch weer m'n lijstje gaan aanpassen    | |||||||||

| 
 | 
  just did!! signature  | |||||||||

| 
 | 
 WoW      I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich  | |||||||||

| 
 | 
 quote: F0kcing vet nummer ja! Je moeder.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Best vet dit, gaaf intro ook, doet me aan Emperor denken.  | |||||||||

| 
 | 
 Dit klinkt behoorlijk gaaf!  | |||||||||

| 
 | 
 Vage clip bij dat nummer. Maar nummer klinkt op zich niet verkeerd, dat intro heeft wel wat. Wieweet dat ik ooit de tijd neem aantal extra nummers te checken.   | |||||||||

| 
 | 
  | |||||||||

| 
 | 
 Ik vond er weinig black aan, doe mij dan maar Frost - Cursed again.      | |||||||||

| 
 | 
 Ook leuk, net als Mistress. En nu we toch bezig zijn: Repvblika, Nekkrosis, Burning The Prospect, Criple Bastards. Allemaal op Feto Records, van Mick Kenney en Shane Embury.  http://www.myspace.com/fetorecordsrock  | |||||||||

| 
 | 
   signature  | |||||||||

| 
 | 
 Ik hou het voorlopig bij Fuckpig van Sarcophagus.  Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...  | |||||||||

| 
 | 
 Vet spul zeg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...  | |||||||||

| 
 | 
 quote: +1.   Ik ga er hard op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.  | |||||||||

| 
 | 
 shirtje is binnen   signature  | |||||||||

| 
 | 
 Iemand enig idee waar je deze cd kan bestellen (buiten de eigen myspace dan want daar heb je paypal voor nodig en mijn account is geblokkeerd)  | |||||||||

| 
 | 
 gewoon bij dat label, centjes opsturen in enveloppe(zeer goedkoop trouwens! -> 20 euro voor cd en shirt en verzending!) signature  | |||||||||

| 
 | 
 Wie zoekt, zal vinden.     [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-07-2010 4:28]  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | 
|  | Index / Heavy Metal |  |  |  |  Volgende pagina |  |