IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Coldworld (Depri melancholischs black) Vorige pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 20-03-2011 22:04 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Die demo was oorspronkelijk uitgebracht op CD-R met 5 nummers, gelimiteerd tot 50 exemplaren. Later opnieuw uitgebracht op CD-R, ditmaal met 7 nummers (additionele nummers zijn "Death Stars - 2:12" en "Ragnarök - 3:23") en op vinyl met de aanvankelijke 5 nummers.

Deze heruitgave is op CD en bevat eveneens de 5 originele nummers als ik het goed heb.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-03-2011 23:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Maar eens binnenhalen dan


Faustian Spirit of the Earth


Northward
Usericon van Northward
Posted 22-08-2015 11:56 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Misschien dan eindelijk dit jaar... coverart is er.



Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 22-08-2015 13:03 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Ik ben zeer benieuwd!


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 22-08-2015 15:40 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2015 13:03 schreef Hanging garden het volgende:
Ik ben zeer benieuwd!

Idem


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-07-2016 17:50 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Net de teaser (jezusbloemetjeschristus wat is dat fenomeen kudt!) van het album dat morgen uitkomt beluisterd, en dat klinkt wel wat wat vetter en volwassener dan ik van deze formatie gewend ben/verwacht had.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-07-2016 23:00 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht



Via de facebook pagina van Darkspace op gebotst.
Ik kende de groep eigenlijk nog niet, maar luister ondertussen dus al de gehele dag naar Coldworld.

Erg te spreken over het album uit 2008, maar zeker ook over de nieuwe. Al is die toch behoorlijk anders.

Even geleden dat een band vanaf de eerste luisterbeurten zo'n indruk op me maakt als deze Coldworld.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-07-2016 23:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

shit zeg, die strijkers erbij maken het echt wel af zeg


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 19-07-2016 17:06 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ho eens? Nieuwe plaat? Dat is mooi! Gelijk even binnenhalen dan maar.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 19-07-2016 18:11 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Underwhelmed van de nieuwe.


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 19-07-2016 18:54 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Lekker met dit weer, een beetje Coldworld


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 20-07-2016 23:18 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Hoor compleet niet wat er zo bijzonder is aan die nieuwe plaat. Van begin tot eind eigenlijk ontzettend middelmatig en de cleane vocalen voegen echt helemaal niks toe. Niks zorgde ervoor dat ik echt werd gegrepen door de muziek: het gitaarwerk is daar niet spannend genoeg voor. De geprogrammeerde drums werken ook niet om goed in de sfeer te komen.



Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 21-07-2016 12:06 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Mee eens. Altijd een groot fan geweest van Melancholie^2. Die plaat heeft echt een heerlijk sfeertje. Die nieuwe raakt me helemaal niet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-07-2016 10:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hoor heel wat klassieke invloeden in het gitaarwerk,
en germerige invloeden.

wat weinig rooie draad, maar het kan me krijgen


signature


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 22-11-2016 16:05 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 19 juli 2016 18:54 schreef hellhun het volgende:
Lekker met dit weer, een beetje Coldworld

Dat, nu.

De beste man was laatst ook in ons land te zien als deel van Sangre de Muerdago, toen op nyckelharpa. Dat was adembenemend mooi.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 24-03-2020 8:01 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Heyoka
Usericon van Heyoka
Posted 24-03-2020 22:30 by Heyoka Wijzig reactieProfiel van HeyokaQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2020 8:01 schreef Zwelglichaam het volgende:



Ah, dit is wel fijn.
Autumn vond ik een erg fijne plaat.


I represent man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours, who, because of his “divine spiritual and intellectual development,” has become the most vicious animal of all!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen