IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "My God, it's full of stars!" [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-01-2010 13:24 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

He ja, ook net gezien, mooi filmpje!


Dear dirty delightful old drunken old days


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 10-01-2010 17:53 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Doomsday.

Op zich een slechte film, maar de vele wtf-elementen zijn wel gaaf. Opgefokte punkers en vet gave ridders en helaas natuurlijk veel vrouwelijk en weinis mannelijk schoon. Mooie splatter en gore momenten, een aantal storende one-liners maar sommigen zijn wel leuk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-01-2010 18:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Babel...


wat een drama film


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-01-2010 18:48 by Schaep Profiel van Schaep

Vond ik Amores Perros en 21 Grams toch beter.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-01-2010 19:05 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Vanavond The Hangover weer kijken


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-01-2010 19:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 januari 2010 17:53 schreef Ziona het volgende:
Doomsday.

Op zich een slechte film, maar de vele wtf-elementen zijn wel gaaf. Opgefokte punkers en vet gave ridders en helaas natuurlijk veel vrouwelijk en weinis mannelijk schoon. Mooie splatter en gore momenten, een aantal storende one-liners maar sommigen zijn wel leuk.



Hehe idd niet serieus te nemen als mooi kloppend verhaald, maar in zn geheel toch wel vermakelijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 10-01-2010 21:32 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

Bijna tot mijn grote spijt, moet ik zeggen dat ik Charlie and the chocolate factory van Tim Burton, helemaal heb afgekeken omdat ik hem (blijkbaar) toch goed vond.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


watery black
Usericon van watery black
Posted 10-01-2010 21:41 by watery black Profiel van watery black

tim burton heerscht dan ook de pan uit, en al helemaal in combinatie met johnny depp.

gisteren the green mile nog maar eens gezien (meneer wabla had die nog nooit gezien... ), blijft een geweldige film. ik zit nog steeds met tranen in mn ogen als John coffey naar z'n film zit te kijken.

en daarna city of angels. nicolas cage heerscht.

afgelopen week GI Joe en Fast Lane gezien. wat een kut films.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 10-01-2010 21:44 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 10 januari 2010 21:41 schreef watery black het volgende:
tim burton heerscht dan ook de pan uit, en al helemaal in combinatie met johnny depp.




Johnny Depp was denk ik één van DE reden voor mij om hem niet te gaan kijken, want daar hou ik helemaal niet van! Maar wat acteert hij goed, zeg.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


watery black
Usericon van watery black
Posted 10-01-2010 21:50 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 10 januari 2010 21:44 schreef Psycho Pippi het volgende:
Johnny Depp was denk ik één van DE reden voor mij om hem niet te gaan kijken, want daar hou ik helemaal niet van! Maar wat acteert hij goed, zeg.


ik noem een edward scissorhands, een sweeny todd, een sleepy hollow... Johnny Depp is geweldig, toch wel een van mn favoriete acteurs. Hij legt zo'n heerlijke extra accenten in z'n personages. en die films zijn allemaal van tim burton. en dan nog pirates (das geen burton natuurlijk), daarin was ie ook geniaal.

Ik kijk al uit naar Burton's alice in wonderland, met Johnny depp als de mad hatter. maart komt die hier uit. die gaat geniaal zijn denk ik.

Wist je trouwens dat als Depp een rol aanneemt hij eerst een schilderij maakt van het karakter, om te zien hoe hij denkt dat het karakter uit moet zien,en om het beter te leren kennen. stond hier laatst in de krant, ik vind het wel apart.

edit: geen burton maar wel een grote depp aanrader: the astronaut's wife.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 10-01-2010 21:51]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2010 21:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 januari 2010 21:41 schreef watery black het volgende:
tim burton heerscht dan ook de pan uit, en al helemaal in combinatie met johnny depp.



Ben ook fan van die combinatie!

Eergister The Gift gekeken, over een vrouw met paranormale gave die kaarten leest en zich bemoeid met andermans leven.

Gister The Dark gekeken, niet horror waardig maar toch best aardig. Leuke schaapjes.


watery black
Usericon van watery black
Posted 10-01-2010 21:56 by watery black Profiel van watery black

the gift, is dat die met hilary swank en keanu reeves, en dat dat meisje daar in die boom zweeft? dat was wel een indrukwekkende film ja.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 10-01-2010 21:56 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 10 januari 2010 21:50 schreef watery black het volgende:
ik noem een edward scissorhands, een sweeny todd, een sleepy hollow... Johnny Depp is geweldig, toch wel een van mn favoriete acteurs. Hij legt zo'n heerlijke extra accenten in z'n personages. en die films zijn allemaal van tim burton. en dan nog pirates (das geen burton natuurlijk), daarin was ie ook geniaal.

Ik kijk al uit naar Burton's alice in wonderland, met Johnny depp als de mad hatter. maart komt die hier uit. die gaat geniaal zijn denk ik.

Wist je trouwens dat als Depp een rol aanneemt hij eerst een schilderij maakt van het karakter, om te zien hoe hij denkt dat het karakter uit moet zien,en om het beter te leren kennen. stond hier laatst in de krant, ik vind het wel apart.


Leuk om te weten, dat van die schilderijen...
Tsja, het ligt ook meer aan mij dan aan hem, hoor. Ik heb vanaf dag 1 al een hekel aan hem en ik vind hem lelijk. En ik hou niet zo van films waar in gezongen wordt. Dus dan haak je bij Tim Burton en Johnny Depp al gauw af. Maar nu ik deze heb gezien, ga ik Alice in Wonderland ook proberen. En als die bevalt, moeten we de meningen misschien herzien en dan toch maar eens wat andere Tim Burton films gaan kijken. Maar dat is toekomstmuziek.

Mocht het bevallen, heb ik wel weer aardig wat films die ik nog kan kijken. Zou mooi zijn...


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2010 21:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 januari 2010 21:56 schreef watery black het volgende:
the gift, is dat die met hilary swank en keanu reeves, en dat dat meisje daar in die boom zweeft? dat was wel een indrukwekkende film ja.


http://www.imdb.com/title/tt0219699/

Deze


watery black
Usericon van watery black
Posted 10-01-2010 22:02 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 10 januari 2010 21:57 schreef MMayo het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0219699/

Deze


dat is degene die ik bedoelde ja


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 10-01-2010 22:08 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 10 januari 2010 21:56 schreef Psycho Pippi het volgende:
Leuk om te weten, dat van die schilderijen...
Tsja, het ligt ook meer aan mij dan aan hem, hoor. Ik heb vanaf dag 1 al een hekel aan hem en ik vind hem lelijk. En ik hou niet zo van films waar in gezongen wordt. Dus dan haak je bij Tim Burton en Johnny Depp al gauw af. Maar nu ik deze heb gezien, ga ik Alice in Wonderland ook proberen. En als die bevalt, moeten we de meningen misschien herzien en dan toch maar eens wat andere Tim Burton films gaan kijken. Maar dat is toekomstmuziek.

Mocht het bevallen, heb ik wel weer aardig wat films die ik nog kan kijken. Zou mooi zijn...


je hebt een hekel aan een acteur omdat je m lelijk vindt? of had je al een hekel aan hem?

ik heb een hekel aan kleine meisjes die alleen maar naar depp films kijken zodat ze kunnen kwijlen, dat wel.

en als je van de stijl van Burton houdt moet je big fish eens kijken. (met dank aan Illu. )


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 10-01-2010 22:16 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 10 januari 2010 22:08 schreef watery black het volgende:
je hebt een hekel aan een acteur omdat je m lelijk vindt? of had je al een hekel aan hem?

ik heb een hekel aan kleine meisjes die alleen maar naar depp films kijken zodat ze kunnen kwijlen, dat wel.

en als je van de stijl van Burton houdt moet je big fish eens kijken. (met dank aan Illu. )


Hehe, ik heb een hekel aan hem (Wat nergens op gebaseerd is. Soms heb je dat gewoon met iemand als je diegene ziet) ÈN ik vind hem lelijk. Dus mij zul je niet zien kwijlen bij een Depp film.

Big Fish huh? Maar wordt daar in gezongen?... Heb nog wel een stukje van Corpse Bride gekeken onlangs. Maar die was toen al bijna afgelopen. Dat stukje wat ik ervan gezien heb, vond ik ook wel leuk.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 10-01-2010 22:21 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Natural Born Killers
The Shawshank Redemption
Goodfellas
Fargo
The Devil's Rejects
House of 1000 Corpses


Wil je muilperen?


watery black
Usericon van watery black
Posted 10-01-2010 22:23 by watery black Profiel van watery black

corpse bride is ook met depp. en nightmare before christmas? geen depp maar wel Burton. en big fish is geen zingfilm nee.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 10-01-2010 22:27 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

quote:
Op 10 januari 2010 22:23 schreef watery black het volgende:
corpse bride is ook met depp. en nightmare before christmas? geen depp maar wel Burton. en big fish is geen zingfilm nee.


Maar dat Depp daar in zit heb je niet zo door. Nightmare... heb ik ook nog nooit gezien. Hm, dan kan ik me wel eens aan BigFish wagen misschien. Ik zal eens een recentie opzoeken, om een idee te krijgen.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


watery black
Usericon van watery black
Posted 10-01-2010 22:29 by watery black Profiel van watery black



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-01-2010 3:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 7 januari 2010 10:38 schreef spectre het volgende:
Ik voorzie een ZM 'Predator Kijkavond'
Predator.

Echt, die scene als die moeilijk kijkende negert een stuk bos neerlegt met z'n minigum, teh epicness.

(Predator Jungle Sweep op Youtube )

Mac was het. Jonges jonges dat geluid van die minigun, ik krijg bijna een stijve yo.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 11-01-2010 3:32]


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 11-01-2010 10:47 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

CONTAAAAAAAAAAAAAAAACT!


Here kitty kitty kitty!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-01-2010 10:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Sherlock holmes. Echt een goede film!!!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 11-01-2010 11:46 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 10 januari 2010 21:50 schreef watery black het volgende:
ik noem een edward scissorhands, een sweeny todd, een sleepy hollow...


Alsof er meerderen zijn


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen