IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : blackmetal frontmannen die in zichzelf snijden Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2010 22:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Is het anders niet slim om poncho's uit te delen vooraan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2010 22:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 januari 2010 22:12 schreef Argh het volgende:
Mocht je ooit nog eens naar een concert van Darkened Nocturn Slaughtercult gaan raadt ik je sterk af om vooraan te gaan staan, óók niet vanwege het feit dat er een frontvrouw op het podium staat ipv een frontman


Je maakt me benieuwd, vertel!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 22:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

squirting?


signature


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 07-01-2010 22:17 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:09 schreef Hypnos het volgende:


classic,


ach, op death metal concerten gooien ze wel met ingewanden, ze doen maar zeg ik


Aestethic Meat Front komt er ook gewoon vooruit dat het vooral de show is die telt


Ooit eens bij een concert van Stormgate een varkensruggengraat op mn schoenen gegooid gekregen. Ook iets waar je niet echt blij van wordt haha.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2010 22:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Lijkt me toch gaver om mee naar huis te nemen dan zo'n drumstok, maarja waar vind je een pot waar het zo inpast. je zou het natuurlijk ook bleek kunnen koken en netjes ophangen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 07-01-2010 22:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Je maakt me benieuwd, vertel!


Als je graag bespuugt wilt worden met (wat voor nep/of echt) bloed dan ook door een vrouw, moet je vooral vooraan gaan staan. En nee ik stond gelukkig veilig aan de zijlijn



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-01-2010 22:21]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2010 22:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb ook wel eens iets gelezen over mayhem en ratten het publiek in gooien enzo, dacht ik. Dat wil toch niemand.

Kan ook best zijn dat ik gewoon te oud ben voor die onzin, maar dat de jonge generatie het wel helemaal geweldig vind.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Cannibal Corpse deed vroeger ook wel eens wat met ingewanden,


Legion van Marduk spoog ook wel graag eens bloed,

en qua overgeven heb ik er een behoorlijk aantal de revue zien passeren

Nattefrost


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2010 22:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 januari 2010 22:20 schreef Argh het volgende:
Als je graag bespuugt wilt worden met (wat voor nep/of echt) bloed dan ook door een vrouw, moet je vooral vooraan gaan staan. En nee ik stond gelukkig veilig aan de zijlijn



Hehehe, ik heb het wel een keer andersom gezien, lang geleden. Ik zag lawnmower deth in Engeland en heel het publiek stond naar de mannen op het podium met spuug naar ze te spugen. Dat betekende dat je ze geweldig vind. Gadverdamn, zag er niet uit en ook wel goor uit.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2010 22:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 januari 2010 22:21 schreef Hypnos het volgende:
Cannibal Corpse deed vroeger ook wel eens wat met ingewanden,





Oja? Die heb ik echt tig keer in de jaren 90 gezien en daar nooit wat van mee gekregen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 07-01-2010 22:41 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 7 januari 2010 22:20 schreef Argh het volgende:
Als je graag bespuugt wilt worden met (wat voor nep/of echt) bloed dan ook door een vrouw, moet je vooral vooraan gaan staan. En nee ik stond gelukkig veilig aan de zijlijn




"Darkened Nocturn Slaughtercult is something what my bf insisted on seeing, i never heard of them before. Ohmy, what a performance! o.O The blond girl with hair nearly sweeping the floor, with full corpse paint drinking blood and spitting it onto the audience, shrieking like a harpy - the sight in itself was worth it! xD the sound was totally crap, guitars turned into a wall of noise"


Bron: http://www.lastfm.es/music/Darkened+Nocturn+Slaughtercult/+journal

Scrollen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2010 22:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat lijkt wel der tong. Sploef.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 07-01-2010 22:52 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

GG Alin had er in de jaren 80 ook al een handje van natuurlijk.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 22:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:52 schreef Jelle het volgende:
GG Alin had er in de jaren 80 ook al een handje van natuurlijk.


Da's helemaal een prototype narcistische toestanden/borderline natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2010 0:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Beetje lachen met mijn oom ja


signature


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 08-01-2010 0:42 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:59 schreef bastianus het volgende:Da's helemaal een prototype narcistische toestanden/borderline natuurlijk.

Stereotype
Z'n tattoos hadden ook dezelfde mate van verfijndheid als die van Kvarforth en wijlen Brood. Doe het ze maar es na.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2010 0:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

daar zeg je iets

ik heb op Party San een Lifelover gezien, gans zijn arm stond vol met HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
tattoo's

letterlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 08-01-2010 0:43]


signature


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-01-2010 0:44 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Vreemd genoeg heeft Kvartforth (sp?) zich de 2 keer dat ik Shining nu gezien heb gedragen. Nja, wat peuken op zichzelf uitgedrukt, that's all. Meneer is gematigd aan het worden allicht?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 0:44 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Interessant punt ja dat van die tattoo's nu je het zegt! Maniac kan er ook wat van wat dat betreft... tatoeëren ze zichzelf ofzo? En valt dat dan ook meteen onder automutilatie?

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 0:45]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 0:46 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 0:44 schreef Mottighaerd het volgende:
Vreemd genoeg heeft Kvartforth (sp?) zich de 2 keer dat ik Shining nu gezien heb gedragen. Nja, wat peuken op zichzelf uitgedrukt, that's all. Meneer is gematigd aan het worden allicht?


Ik heb Shining nu 3x gezien en verder dan even het verband eraf halen, de wonden openhalen met whiskey en wat whiskey over het publiek heenspugen kwam hij (gelukkig) ook niet. Behalve dan nog wat sexuele handelingen...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2010 0:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind tattoos zeker autodinges


was een onderzoek laatst dat mensen met tattoos 7 keer meer tekenen vertonen van mentale instabiliteit dan die zonder


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 0:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 0:46 schreef Hypnos het volgende:
ik vind tattoos zeker autodinges


was een onderzoek laatst dat mensen met tattoos 7 keer meer tekenen vertonen van mentale instabiliteit dan die zonder


Interessant! Nu valt het kwartje ineens bij een hoop mensen die ik ken hahaha.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2010 0:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 0:46 schreef Argh het volgende:
Ik heb Shining nu 3x gezien en verder dan even het verband eraf halen, de wonden openhalen met whiskey en wat whiskey over het publiek heenspugen kwam hij (gelukkig) ook niet. Behalve dan nog wat sexuele handelingen...


ik heb hem 1 keer gezien waar hij daadwerkelijk sneed en zich halflings aftrok op het podium

ooit nog meegegeaan naar zijn hotelkamer met enkelen, en daar lagen tepelklemmen

verder zeer zachtaardige man met veel liefde in zich


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2010 0:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 0:47 schreef Argh het volgende:
Interessant! Nu valt het kwartje ineens bij een hoop mensen die ik ken hahaha.



echt wel,


dat neemt niet weg dat het zo niet is,

ik heb een zodanige faalangst dat ik bang ben om tattoos te zetten, dat is dan ook weer iets


signature


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-01-2010 0:57 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 8 januari 2010 0:46 schreef Argh het volgende:
Ik heb Shining nu 3x gezien en verder dan even het verband eraf halen, de wonden openhalen met whiskey en wat whiskey over het publiek heenspugen kwam hij (gelukkig) ook niet. Behalve dan nog wat sexuele handelingen...


Huh? Hoe haal je wonden open met whiskey?

Nja, ik heb er verder weinig van met wat er op het podium uitgespookt wordt, maar dat zal wellicht met mn verleden te maken hebben.
Wat ik wel weet is dat die gast een aantal keer eigenlijk gehecht had moeten worden.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen