IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : blackmetal frontmannen die in zichzelf snijden Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 0:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Geen idee, hij wreef er even met wat whiskey overheen zodat het weer ging bloeden ofzo... geen mesje gezien oid.. die 'scheermessen in het publiek uitdelen' actie heb ik ook nooit meegemaakt. Ook niet het snijden in de bassist.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 0:58]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 08-01-2010 1:15 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 0:44 schreef Mottighaerd het volgende:
Vreemd genoeg heeft Kvartforth (sp?) zich de 2 keer dat ik Shining nu gezien heb gedragen. Nja, wat peuken op zichzelf uitgedrukt, that's all. Meneer is gematigd aan het worden allicht?

Ja, heb ze nu al een paar keer gezien en ik vind ze elke keer slechter/saaier worden. Nu is het ook echt zo'n " hey hey hey, zing lekker met ons mee" band.:')


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 1:18 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Eerste keer dat ik ze zag was met amper 50 man publiek, toen was de sfeer wel behoorlijk dreigender en intiemer. Maar ook toen geen gekke dingen gezien. Maar goed, van mij hoeft het ook niet allemaal zo nodig.

Voor een dreigende/kutsfeer moet je tegenwoordig maar naar Kickback gaan geloof ik:



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 1:20]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 08-01-2010 1:20 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nwah, dat was het ook weer niet. Het optreden zelf was gewoon goed de laatste keer, had 3 dagen later nog steeds nekpijn. Was meer dat de "reputatie" niet waargemaakt werd. Je hoort allerlei verhalen, ziet foto's en als je het dan live ziet heb je zoiets van: Oke, dat viel alleszins mee. Lijn der verwachtingen enzo.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 1:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:18 schreef Argh het volgende:
Eerste keer dat ik ze zag was met amper 50 man publiek, toen was de sfeer wel behoorlijk dreigender en intiemer. Maar ook toen geen gekke dingen gezien. Maar goed, van mij hoeft het ook niet allemaal zo nodig.
Was dat in de Gloppe?


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 08-01-2010 1:21 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Van mij hoeft het ook niet zo nodig hoor. De eerste keer dat ik ze zag hing er ook een heel ziek sfeertje. Nu is daar bijna niks meer van over.

Maargoed, frontmannen die in zichzelf snijden..moeten ze zelf weten, maar ik heb er niks mee.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-01-2010 1:22 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:18 schreef Argh het volgende:

Voor een dreigende/kutsfeer moet je tegenwoordig maar naar Kickback gaan geloof ik:




Klopt ja. Ik heb die band nu 3x live aan het werk gezien, maar die laatste show op Cilinderfest was toch de gaafste. Heerlijk donker sfeertje hing daar toen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 1:22 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:21 schreef bokaj het volgende:
Was dat in de Gloppe?


Ja.. 2e keer dat ze daar stonden geloof ik.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-01-2010 1:25 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:15 schreef Ancient Times het volgende:
Ja, heb ze nu al een paar keer gezien en ik vind ze elke keer slechter/saaier worden. Nu is het ook echt zo'n " hey hey hey, zing lekker met ons mee" band.:')


Ah dan lag dat dus niet aan mij. Geen wonder dat ik het niks vond


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 1:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Volgens mij was ik daar ook bij. Hoe vaak hebben ze daar gestaan? Ik heb ze in ieder geval 2 keer daar gezien.

edit: @ Argh dus, dag ervoor hadden ze in Rotterdam rotzooi getrapt en niet gespeeld.


[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-01-2010 1:26]


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 1:25 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:22 schreef 6sic6 het volgende:
Klopt ja. Ik heb die band nu 3x live aan het werk gezien, maar die laatste show op Cilinderfest was toch de gaafste. Heerlijk donker sfeertje hing daar toen.


Ik weet niet of ik er zelf zo blij van zou moeten worden als ik de zanger klappen uit zie delen of iemand de aan de strot grijpt met zijn snoer. Gebeurde dat ook allemaal dan?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2010 1:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dit had een goede frontman kunnen zijn:



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 1:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:25 schreef bokaj het volgende:
Volgens mij was ik daar ook bij. Hoe vaak hebben ze daar gestaan? Ik heb ze in ieder geval 2 keer daar gezien.

edit: @ Argh dus, dag ervoor hadden ze in Rotterdam rotzooi getrapt en niet gespeeld.



2x in de Gloppe geloof ik. 1e keer was inderdaad dat de dag ervoor dat er stennis werd getrapt in Baroeg en dat het niet doorging, maar dat kwam geloof ik ook met name door "John Doe" die toen live/sessiemuzikant was, die na de tour eruit getrapt is.

Na het eerste concert dat ik van Shining gezien had ovigerens nog wel in gesprek geraakt met Kvarforth in de Mukkes, viel mij toen allesinds mee... gewoon vriendelijk en zuipen/lol hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-01-2010 1:31]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-01-2010 1:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:25 schreef Argh het volgende:
Ik weet niet of ik er zelf zo blij van zou moeten worden als ik de zanger klappen uit zie delen of iemand de aan de strot grijpt met zijn snoer. Gebeurde dat ook allemaal dan?


Dat viel bij deze show wel mee. Volgensmij had hij alleen iemand van het podium geduuwt ofzo. Zoiets hoeft van mij dan ook niet direct. Op een of andere manier hing er bij deze show een hele gave sfeer door het licht en sowieso muzikaal gezien.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 1:33 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

O ja, de tweede keer was met dat verband aan het plafond. Ik weet nog dat ik het een beetje teleurstellend vond omdat ze bijna precies hetzelfde speelden als de keer ervoor. Kondigt de zanger een nummer van het nieuwe album aan en blijkt het een nummer van IV te zijn, dat toen niet echt nieuw meer was. Die John Doe kon wel spelen trouwens.


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 1:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:32 schreef 6sic6 het volgende:
Dat viel bij deze show wel mee. Volgensmij had hij alleen iemand van het podium geduuwt ofzo. Zoiets hoeft van mij dan ook niet direct. Op een of andere manier hing er bij deze show een hele gave sfeer door het licht en sowieso muzikaal gezien.


Oké, lijkt me alsnog heel gaaf om eens een liveshow van Kickback mee te maken daar niet van! Maar dan wel gewoon veilig aan de zijlijn haha, call me a pussy!

quote:
Op 8 januari 2010 1:33 schreef bokaj het volgende:
O ja, de tweede keer was met dat verband aan het plafond. Ik weet nog dat ik het een beetje teleurstellend vond omdat ze bijna precies hetzelfde speelden als de keer ervoor. Kondigt de zanger een nummer van het nieuwe album aan en blijkt het een nummer van IV te zijn, dat toen niet echt nieuw meer was. Die John Doe kon wel spelen trouwens.


Was ook binnen een paar maanden dat ze er alweer stonden geloof ik. John Doe was er bij de 2e keer iig al uit.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 1:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

De zanger van Dark Funeral heeft een keer een irritante stagediver van het podium geschopt. Die gast had de punten van de prikkelige scheenbeschermers in zijn been staan dat het bloed er uit kwam. Stagediven bij BM


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-01-2010 1:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 januari 2010 0:42 schreef Jelle het volgende:
Stereotype
Z'n tattoos hadden ook dezelfde mate van verfijndheid als die van Kvarforth en wijlen Brood. Doe het ze maar es na.


Ik vind die Life Sucks, Scum Fuck tattoo anders geniaal. Mooi in zijn eenvoud.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-01-2010 1:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 januari 2010 1:15 schreef Ancient Times het volgende:
Ja, heb ze nu al een paar keer gezien en ik vind ze elke keer slechter/saaier worden. Nu is het ook echt zo'n " hey hey hey, zing lekker met ons mee" band.:')


Vond ik wel meevallen al hebben ze inderdaad betere optredens gehad. Dat geh he he he was bij Satyricon op EMM veel erger.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-01-2010 1:40]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2010 1:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 1:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:37 schreef bokaj het volgende:
De zanger van Dark Funeral heeft een keer een irritante stagediver van het podium geschopt. Die gast had de punten van de prikkelige scheenbeschermers in zijn been staan dat het bloed er uit kwam. Stagediven bij BM


Hehe ik herriner mij nog zo iets van sepultura live beelden, maar dat soort incidenten komen geloof ik wel vaker voor, ook bij de rolling stones en bij de rollins band geloof ik.



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 1:42 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 1:37 schreef Argh het volgende:
Oké, lijkt me alsnog heel gaaf om eens een liveshow van Kickback mee te maken daar niet van! Maar dan wel gewoon veilig aan de zijlijn haha, call me a pussy!


+1
al vrees ik dat ik het toch niet kan laten om de pit in te gaan, net zoals bij Arkangel in Dr888. Een beetje met je stronken kop pubertjes door de zaal heen slingeren en voor je kop geschopt worden. Kreeg wel een biertje van die gozer.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-01-2010 1:44 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Cilinderfest was in ieder geval supervet. Echt een zieke sfeer daar. Vechtpartijen, chaos.

Mooi.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-01-2010 1:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Vechtpartijen?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-01-2010 1:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

En NEUK treedt altijd op. Dat zijn echt helden. Misschien dit jaar maar heen. Afgelopen 2 jaar had ik iets anders.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen