IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-10-2011 21:28 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2011 21:23 schreef SQT het volgende:
@Vode
Dat klinkt inderdaad hard naar. Hoe lang ga je daar nog last van hebben?


Hij zei dat het over een uurtje weg zou moeten zijn de pijn. Als ik een bad had was de pijn sneller weg. Het zakt inderdaad wel weg nu.

Het voelt vooral alsof ik door 4 negers anaal verkracht ben door die menthol koelingspray


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-10-2011 21:39 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Arme Vode! Kun je een beetje zitten?

Mijn meest recente pijnlijke belevenis was een trap van een paard, vol op mijn knie. Grote paniek, was alleen in de periferie, geen levende ziel in de buurt. Moest nog een half uur autorijden om thuis te komen, was echt een gevecht met de koppeling. Knie zag er niet uit, maar niets blijvends aan overgehouden en herstelde super snel nadat de huisarts het vocht had verwijderd. Dat laatste voel je overigens vrij weinig van.


Verrassend triviaal


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-10-2011 22:11 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Auw

Zitten is niet mijn veurkeur. Lig nu selfmedicated in bed series te kijken met vriendje en zielig te zijn. Morgen is alles beter


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-10-2011 3:18 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 1 oktober 2011 21:28 schreef VodeVilicious het volgende:

Het voelt vooral alsof ik door 4 negers anaal verkracht ben


quote:
Op 1 oktober 2011 21:39 schreef Ohneschwanz het volgende:
Arme Vode! Kun je een beetje zitten?


Hm. :')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-10-2011 11:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2011 21:39 schreef Ohneschwanz het volgende:
Arme Vode! Kun je een beetje zitten?

Mijn meest recente pijnlijke belevenis was een trap van een paard, vol op mijn knie. Grote paniek, was alleen in de periferie, geen levende ziel in de buurt. Moest nog een half uur autorijden om thuis te komen, was echt een gevecht met de koppeling. Knie zag er niet uit, maar niets blijvends aan overgehouden en herstelde super snel nadat de huisarts het vocht had verwijderd. Dat laatste voel je overigens vrij weinig van.


Gokje, je linkerknie?


spelfout weggehaald...


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 02-10-2011 11:42 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Ik zou zeggen, rij voortaan een automaat.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 02-10-2011 12:11 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 3:18 schreef Sonic Titan het volgende:
Hm. :')

Tsjah, je weeeeet het niet. :')

En ja, links. En automaten zijn over het algemeen suf.


Verrassend triviaal


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-10-2011 12:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2011 21:21 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Tegen schrikdraad aan pissen scoort wel vrij hoog wat m'n pijnlijkste momenten betreft.


Daar heb ik ook al mooie verhalen over gehoord. Zou het in ieder geval niet willen meemaken

@ Ohne: je hebt toch teruggeschopt, neem ik aan?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-01-2013 14:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zag ik deze passeren



zal wel best pijn doen ja, ik denk dat dat eeuwig bijblijft

persoonlijk heb ik de laatste tijd wel wat pijnlijke ervaringen meegemaakt en moet ik toch concluderen dat de ergste pijn ooit gewoon een extreme kater was - ik denk vergelijkbaar met migraine. Wanneer je echt denkt van fuck ik maak er een einde aan.
Dat deed extreem veel meer pijn dan een tattoo laten zetten of die gebroken ribben. Vooral omdat die laatste twee niet echt constante pijnen zijn.

maar eigenlijk was de "ergste" pijn toen ik bij een overdreven erge keel- en longontsteking aan het stikken was in mijn eigen slijm, geen adem meer en overal verkramping. gelukkig op tijd de keel leeggezogen door de dokter en cortisone toegediend. Een heel ander soort pijn maar qua ervaring wel de ergste denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2013 14:38]


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-01-2013 14:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wordt ook niet vaak gezegd dat je qua pijn en herstel beter iets kan breken dan kneuzen? Ernstige breuken uitgezonderd dan Vond in ieder geval mijn gebroken hand destijds wel meevallen qua pijn tov andere verwondingen


Quis moderabat ipsos moderatores?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-01-2013 14:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Een tandarts die met zijn spullen aan een blootliggende zenuw kwam...man, ik veerde een paar meter uit de stoel van de pijn.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-01-2013 14:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

At AG ja dat zeggen ze. Ook es met mijn ergens op gevallen en er was een heel erg diepe en brede "inkeping" in een bot zeiden de doktoren. Blijkbaar omdat ik sterke botten heb.
Probleem is dat dat nooit meer goed is gekomen, iedere keer als iemand die plaats aanraakt dan schreeuw ik het uit. En neen, ik ga niet zeggen waar die is...

beter was het gewoon gebroken, dan kon het netjes genezen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-01-2013 14:45]


signature


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 29-01-2013 15:00 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Bijna totale darmafsluiting door Crohn, hands down. Ribben tattooeren was eitje in vergelijking met een dunne darm die opeens 8 cm is


Black seeds of bunny!


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 29-01-2013 15:47 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Brandmerken van mijn linkerbovenarm.
Het zelf toebrengen van genitale piercings.
Het uitscheuren van tepelpiercing.

Het laten tattooeren van m'n rechterbil.
(Tattoo laten zetten is gewoon altijd KUT)

Ohja, toompje ingescheurd tijdens seks! Sodeju..

Katheter uit plasbuis laten trekken in ziekenhuis
Prostaatonderzoek valt overigens dan weer mee. Voorbij voor je er erg in hebt.

Vast wel meer, maar schiet me even niet te binnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 29-01-2013 15:57]


No Pain, No Gain


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-01-2013 15:56 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2013 15:47 schreef Metal Spiderman het volgende:

Het zelf toebrengen van genitale piercings.



Dapper, of goed zot


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 29-01-2013 15:58 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2013 15:56 schreef PandroidJack het volgende:
Dapper, of goed zot


Beetje van beide Een pubic is te doen, en een jacob's ladder door de balzak. Toch alles er later weer uitgeschroefd.


No Pain, No Gain


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 29-01-2013 15:59 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 29 januari 2013 15:47 schreef Metal Spiderman het volgende:
Brandmerken van mijn linkerbovenarm.
Het zelf toebrengen van genitale piercings.



Waarom zou je zoiets stoms doen vraag ik me af, of ben je gewoon dom?


5 Euro's? Op je muil!!


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 29-01-2013 16:05 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2013 15:59 schreef Sgeiterdt het volgende:
Waarom zou je zoiets stoms doen vraag ik me af, of ben je gewoon dom?


Ik geloof niet dat kennis van zaken hebben en deze uitvoeren onverantwoord is .

Ieder zijn ding.


No Pain, No Gain


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 29-01-2013 16:07 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Drain uit mijn borst getrokken krijgen. Godverdommesekut.


Ja hoor...


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 29-01-2013 16:24 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 29 januari 2013 16:05 schreef Metal Spiderman het volgende:
Ik geloof niet dat kennis van zaken hebben en deze uitvoeren onverantwoord is .

Ieder zijn ding.


Ieder zijn ding ja, ik moet er niet aan denken om mezelf te piercen of te brandmerken.


5 Euro's? Op je muil!!


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 29-01-2013 16:38 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2013 16:24 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ieder zijn ding ja, ik moet er niet aan denken om mezelf te piercen of te brandmerken.


Ik zou het nu ook niet meer doen haha. Maar ik ben ook jong geweest


No Pain, No Gain


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-01-2013 16:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

20 jaar geleden alweer. In het zwembad.

Ik: sierlijke duik van de springplank.
Achter mij: dikkertje die niet kon wachten en er meteen achterna sprong en zijn elleboog in mijn rug plantte.
Ik: bewusteloos naar de bodem gegaan. worst pain ever. toen ik weer op het droge en wakker was tenminste.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-01-2013 16:42]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-01-2013 16:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 januari 2013 15:47 schreef Metal Spiderman het volgende:
Het zelf toebrengen van genitale piercings.



Dus jij maakt de filmpjes die hypnos post?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 29-01-2013 17:03 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2013 16:07 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Drain uit mijn borst getrokken krijgen. Godverdommesekut.


Drain verkeerd gezet krijgen was ook niet prettig meen ik mij te herinneren. Halve ziekenhuis bij mekaar geschreeuwd


Black seeds of bunny!


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 29-01-2013 17:08 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ha ha, geniaal.

Wat ook wel heel erg te gek is: sinussen doorgeboord en leeggeschraapt via de neus, en dan die enorme tampons er in. Die shit komt bijna tot in je keelgat... zitten er een week en worden er dan door een vriendelijek verpleegster/ veelpleegster uitgetrokken. Godnootjeskoker, wat een kutgevoel.


Ja hoor...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen