IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-01-2010 9:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hoe kom je aan een schotwond dan?


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 13-01-2010 9:47 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Jáááren terug keer op de rand van een glijbaan gevallen met met reet. Mijn linker konthelft helemaal blauw en kon drie dagen niet goed op een stoel zitten.

Maar ik mag van geluk spreken als ik al die extreme shit in dit topic lees...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-01-2010 9:47 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik denk dat er iemand op hem geschoten heeft.



Bruce Banner


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-01-2010 10:02 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat klopt. Het ging om een overval in het buitenland.



RGB
Usericon van RGB
Posted 13-01-2010 10:04 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 10:02 schreef Dirge for november het volgende:
Dat klopt. Het ging om een overval in het buitenland.

Waarom ga je dan ook helemaal naar het buitenland voor een overval? dat doe je daarna toch pas?


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 13-01-2010 10:14 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 23:30 schreef Silence het volgende:
Sadomas....al die pijntjes waren dus voor uwen plezier? Apart hoor.


Plezier...? Verre van, Aangeboren.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2010 10:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 19:54 schreef Ingrimd het volgende:
Wie is er hier allemaal nog meer wel eens in een punaise of spijker gaan staan?


Hehe, ook meegemaakt ja. Ook eens bovenop een wesp gestaan, was ook heel erg niet leuk...


spelfout weggehaald...


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 13-01-2010 10:20 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 8:38 schreef Dark incarnation het volgende:
Ah een lotgenoot!

3 open hartoperaties ondergaan;
Reconstructie aorta klep '82, vervolgens donor aorta klep in '94, vervolgens in '98 voorzien van een kunstaorta klep en bijbehorend stukje kunstaorta.

Verder, zware hartritmestoornissen na de 2de hartoperatie, klaplong en nog wat andere narigheden.

Uiteindelijk is de klaplong mij misschien het meest bijgebleven, wegens het niet meer toe kunnen dienen van narcose of verdovingen moesten ze zonder dat gaan snijden en een slangetje in mijn borstkas brengen.

Daarnaast het verwijderen van hechtingen aan de binnenzijde van mijn bovenbeen, waar korsten overheen waren gegroeid (aansluiting hart/long machine).

Het uittrekken van een drain (afvoerslang bloed/vuil na operatie), die niet los wilde komen.

Zo dat was het wel weer




Aangenaam

Kheb da ook voorgehad van die klaplong. Ze hadden 3 drains uitgetrokken (die ook al wat vastgegroeid zaten) en daardoor kwam er lucht in mn borstkas, gevolg -> klaplong.

Hebben dan die 3 openingen van de drains toegeniet zonder verdoving.

En van mn kleppen: 1ste x donor klop gekregen, 2e x longslagader klap van een varken gekregen, 3e x terug donor klep, 4e x halsslagader klep van een koe.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2010 10:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, ik heb alleen eens een nacht met hartritmestoornissen in het ziekenhuis gelegen. Ritme tussen 130 en 190. Eerst paar dagen mee rond gelopen, maar ging niet over. En toen was ik redelijk te laat zeg maar, en moest ik met de ambulance afgevoerd worden.


spelfout weggehaald...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 13-01-2010 10:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 10:04 schreef RGB het volgende:
Waarom ga je dan ook helemaal naar het buitenland voor een overval? dat doe je daarna toch pas?


Lolbroek. En grappig was het allerminst. Ik ben overvallen.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2010 10:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 januari 2010 10:20 schreef SadomaS het volgende:
Aangenaam



hehe typisch hartpatienten


klop klap klep


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2010 10:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 10:18 schreef varanus het volgende:
Hehe, ook meegemaakt ja. Ook eens bovenop een wesp gestaan, was ook heel erg niet leuk...
Ik viel als ongelukkig kind op een plank met roestige spijkers. Een ervan zat toch vrij diep in mijn scheenbeen. Deed best wel veel pijn.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-01-2010 11:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vroegahh..

Foto willen maken, met camera in hand over grindpad camping rennen, scheerlijn over het hoofd zien en tadaaa steentjes uit elleboog en knie peuteren. Na drie week redelijk genezen, thuis rennen en tadaa weer op zelfde wondjes vallen en helemaal kapot. LEO!

Operatie aan voeten toen ik 7 jaar was, pezen doorgeknipt, ontzettende pijn na operatie maar geen pijnstillers durven te vragen aan verpleegkundige omdat ik geen medicijnen binnen kon houden.

Darmen in de knoop, zowel vroegah als tegenwoordig een pijnlijk iets.

Voedselvergiftiging, kotsen als die gasten in Guesthouse Paradiso.

Middenvoetsbeentje gescheurd tijdens werk, tijd mee doorgelopen. Op krukken naar Waldrock en Graspop en stug doorstampen. Maanden last van gehad.

Met oorpiercing aan autodeur schampen, scheurtje in oor.. duizelig en misselijk erna. Weer een LEO actie.

Sommige migraine aanvallen, ook niet tof.

Maanden hoofdpijn na een hersenschudding, ook niet tof.

Trap afrennen, onderaan was vloer gedweild dus uitgegleden met scheenbeen tegen kast aan. Nu nog een deuk in scheenbeen.

Bovenarm tegen punt van autodeur, toen ik autodeur open zwaaide tijdens Graspop. Enorme blauwe plek, die bleef een jaar zitten.


Gelukkig geen grote enge dingen

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-01-2010 11:01]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-01-2010 11:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Tot nu toe is Varanus z'n "bijna door een schip in tweeën gedeeld" mijn torenhoge favoriet.


Bruce Banner


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-01-2010 11:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehehehe idd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-01-2010 11:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 11:26 schreef Lainedil het volgende:
Tot nu toe is Varanus z'n "bijna door een schip in tweeën gedeeld" mijn torenhoge favoriet.


+1


SadomaS
Usericon van SadomaS
Posted 13-01-2010 12:00 by SadomaS Wijzig reactieProfiel van SadomaSQuote dit bericht

Ook nog een leuke.

Na mn eerste operatie mocht ik na maanden eindelijk terug naar huis.

Terug een weekje thuis begin op een nacht heel hard te wenen (ik was pakweg 6 maand)en mijn moeder kreeg mij maar niet stil, twas niet dak honger had, moest ververst worden, weetk veel wat...Na uren van wenen heeft mijn moeder me uiteindelijk terug in bed gestoken en zelf gaan slapen, ze kon het niet meer aan.

Terug een paar uur later werd het ochtend en ik was nog altijd aan het wenen. Mijn ma neemt me mee naar mn badkamer, doet mn pyama af... wat bleek. Heel mijn wonde was ontstoken. Stukjes opengegaan, bloeden, etter, korsten...

Direct terug naar de kliniek gevoerd en daar bleek... dat ik GANGREEN had!!!

Als da nie Grindcore is weetket ook niet meer


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-01-2010 12:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

gescheurde lies & spierscheuring in kuit. Allebei erg fijn! Aan te raden voor pijnliefhebbers.


RGB
Usericon van RGB
Posted 13-01-2010 13:10 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Een open longoperatie na een recidiverende klaplong.
dat levert een jaap op van tepel tot schouderblad, een stuk of zes gekneusde ribben en een voorgoed verneukte lattisimus dorsi (schuine rugspier).


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 14-01-2010 18:43 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

heh, wat een interessant topic..
Niet echt veel narigheid hier, gelukkig.
Alleen tijdens m'n carpaaltunnel operatie niet goed verdoofd, waardoor eigenlijk alleen de bovenste lagen verdoofd waren en ik de rest van de operatie kon voelen. Fijne chirurg die zei: Ach, we zijn al bijna klaar.."
Was daardoor ook nogal over de zeik toen ie na de operatie zei: Zo, over drie weken de andere hand..

Ohja, Migraine is ook wel een ondragelijk soort pijn, kan dan niets meer, zelfs m'n hoofd alleen al bewegen doet te veel pijn, laat staan zitten o.i.d. Gelukkig hier weinig last meer van


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-01-2010 21:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2010 18:43 schreef Helnorsk het volgende:
Ohja, Migraine is ook wel een ondragelijk soort pijn, kan dan niets meer, zelfs m'n hoofd alleen al bewegen doet te veel pijn, laat staan zitten o.i.d. Gelukkig hier weinig last meer van


Oeeeehoeee vandaag medicatie voorgeschreven gekregen tegen migraine aanvallen, weet alleen niet meer welke maar morgen ophalen bij apotheek. Benieuwd of het gaat werken.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-01-2010 22:08 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Twee kinderen op de wereld zetten, ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest van de pijn.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-01-2010 22:10 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Dat doe je zelf.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-01-2010 22:16 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Yep


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-01-2010 22:16 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Is het ook gelukt trouwens? Of zit er nog 1 klem halverwege?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen