IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Je pijnlijkste verwonding/ervaring[pijn topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Hagal
Usericon van Hagal
Posted 20-02-2010 20:23 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Het enige wat me nog bijstaat is het gaan staan in een naald. Die is in twee stukken in mijn voet gedoken, domme ik op de fiets naar het ziekenhuis waarbij ik bij elke beweging de naald door mijn voet voelde 'lopen'. Wel naar.

Wat geen verwonding was maar wel pijn deed was in het donker vol met mijn kruis op een metalen paal/amsterdammertje rennen. Zitten was een volle week niet meer prettig met zo´n blauwe poes.



[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 20-02-2010 20:23]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-02-2010 20:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2010 13:18 schreef Jelle het volgende:
Het verhaal daarachter zal ik niet herhalen.


Aaaaah, toe. En vergeet de foto's niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-02-2010 23:10 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2010 20:23 schreef Hagal het volgende:
Wat geen verwonding was maar wel pijn deed was in het donker vol met mijn kruis op een metalen paal/amsterdammertje rennen. Zitten was een volle week niet meer prettig met zo´n blauwe poes.


Aiii, blauwe poes = écht heel pijnlijk! Weet niet meer hoe en wat precies, maar had de fiets van de buurman geleend(= veel te hoog voor mij) en toen na wat biertjes terug gefietst, botsinkje en van zadel op die stang gedonderd, erg hard. Auw.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2010 23:15 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wees blij dat je geen rups met wat nootjes had zitten dan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-02-2010 23:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Een blauwe poes duurt langer dan een dagje last van je nootjes.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2010 23:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

das waar, maar jij kan de eerste minuten nog ademen enzo



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-02-2010 23:26 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

T veel bier, plus schrik, en pijn. Nee, dat viel tegen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 20-02-2010 23:28 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Geplette tet is anders ook niet best, man man man. Paardenbeet, godverse AU!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2010 23:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

eigenlijk moeten we zoiets testen 10 jongens 10 meisjes, 20 fietsen en een rekenmachine.

Ik zoek vrijwilligers.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-02-2010 23:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, ook dat nog. In mijn hand. Auw, jaren lang paarden trauma.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 20-02-2010 23:30 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Nah dat niet. Wel een dikke bloeduitstorting op mn tet die dik 2 weken bleef zitten. Not pretty at all.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-02-2010 9:14 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Als kind ooit met m'n had tussen de sluiting van een auto deur gezeten. Zat niet op te letten en mijn oom gooit de deur dicht. Auw, vooral dat wachten tot ie weer van slot af was, was een hel. (slot ging dwars door dat vel&spier tussen duim en wijsvinger heen zegmaar)

Ook wel freaky was met vinger klem zitten tussen oude klapdeur lift terwijl ie naar beneden gaat. (uiteraard ook als kind) Gelukkig was er iemand bij die wel ingreep, m'n eigen moeder stond alleen maar te gillen. Die vent trok me gewoon los, het was pijnlijk, maar ik mis iig geen vingers wat anders waarschijnlijk op z'n minst was gebeurd.


[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 21-02-2010 9:15]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2011 14:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gatverdamme, net één van de pijnlijkste dingen yet meegemaakt in de douche

stond ik mn kop te scheren, zit ik plots met mijn schermes scheef doorheen een vingernagel van mijn andere hand waarmee ik mn vel straktrok

aaaaaaargh!!!


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2011 14:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik denk toch wel in Vietnam waar ik mezelf onverdoofd moest opereren door een kogel uit mijn schedel te halen en die weer in het gat in mijn aorta moest drukken om het bloeden te stelpen. Gelukkig rookte ik toen nog en had ik benzine bij, anders had ik de operatiewonden nooit dicht kunnen schroeien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 09-04-2011 14:59 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Paar keer paar meter asfalt vreten, 2 littekens over mekaar op mn voorhoofd.
1e keer was aanjrijding met vrachtauto toen ik 11 was en 2e keer was toen ik door achterlijk rijgedrag van de bestuurder achter van een snorscooter viel. Beide ervaringen waren minder prettig


Black seeds of bunny!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2011 15:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 april 2011 14:59 schreef bastianus het volgende:
Ik denk toch wel in Vietnam waar ik mezelf onverdoofd moest opereren door een kogel uit mijn schedel te halen en die weer in het gat in mijn aorta moest drukken om het bloeden te stelpen. Gelukkig rookte ik toen nog en had ik benzine bij, anders had ik de operatiewonden nooit dicht kunnen schroeien.


Jah mooi was die tijd. Zo heb ik daar toen ik als Sniper daar enkele jaren zelfstandig heb rond getrokken nog een blindedarmontsteking opgelopen. Omdat mijn mes onderhand zo bot was geworden van het kelen doorsnijden heb ik maar gebruik gemaakt van de middelen die nog aanwezig waren. Ik heb een week stil moeten liggen tot de gieren mn buik begonnen open te reiten en zo kon ik verder gaan met mn operatie. Met een handvol bloedzuigers om het overtollig bloed weg te zuigen en 3 civetkatten die mn wond dicht moesten klemmen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2011 15:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn nagel doet nog steeds pijn


signature


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-04-2011 22:39 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Kokend water over mijn rechter arm was best pijnlijk, het is nu nog vervelend wanneer ik veel in de zon kom want dan prikt het.

Als kleine jongen heb ik een rolschaats op mijn hoofd gekregen bij het beklimmen van een toren, best grappig maar het deed ook wel pijn.


I am the 1%.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 22-04-2011 23:07 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

draaiende kettingzaag in m'n voet


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 2:51 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

Onder een scooter komen en het overleven. Niet te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Pit Beast op 23-04-2011 2:51]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-04-2011 2:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Je kan inderdaad beter dood gaan.



Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 2:57 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 2:52 schreef Vargen666 het volgende:
Je kan inderdaad beter dood gaan.
Sorry dat ik je homo vriendje niet mag.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-04-2011 2:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 23 april 2011 2:57 schreef Pit Beast het volgende:
Sorry dat ik je homo vriendje niet mag.
Het zij je vergeven.



Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 2:59 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 2:58 schreef Vargen666 het volgende:
Het zij je vergeven.
Dank je wel.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 20:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mag ik iets vragen.?


signature


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen