IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt II Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-06-2011 20:07 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

er is trouwens iets raars aan de hand

hoewel ik de nieuwe MA beduidend minder vind dan het ouwe werk, heb ik afgelopen dagen wel steeds weer de neiging om 'm ff aan te zetten, vraag me niet waarom..

(misschien de stille hoop dat ie dan langzaam steeds beter wordt..)



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-06-2011 20:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

't Is ook goed om het even echt door te laten dringen voor je een definitief oordeel velt Ik ga hem ook nog wel een paar keer luisteren.


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-06-2011 20:30 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 5 juni 2011 20:07 schreef flebbie het volgende:
er is trouwens iets raars aan de hand

hoewel ik de nieuwe MA beduidend minder vind dan het ouwe werk, heb ik afgelopen dagen wel steeds weer de neiging om 'm ff aan te zetten, vraag me niet waarom..

(misschien de stille hoop dat ie dan langzaam steeds beter wordt..)


Misschien wil je hem als fan wel goed vinden en kun je het niet hebben dat hij matig is en blijf je naar iets goeds zoeken?



flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-06-2011 20:36 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 5 juni 2011 20:30 schreef bokaj het volgende:
Misschien wil je hem als fan wel goed vinden en kun je het niet hebben dat hij matig is en blijf je naar iets goeds zoeken?




zoiets ja, vind die ouwe albums (altars, blessed, covenant) echt zo geniaal!


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-06-2011 21:27 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 5 juni 2011 20:30 schreef bokaj het volgende:
Misschien wil je hem als fan wel goed vinden en kun je het niet hebben dat hij matig is en blijf je naar iets goeds zoeken?




Dat had ik ook toen Metallica met Load op de proppen kwam, helaas kon ik toen het lelijke er niet vanaf luisteren

Ik hoop de cd morgen in huis te hebben, ik zal em aan een kritische luisterbeurt onderwerpen al ben ik wel al wat bevooroordeeld door de alreeds beluisterde tracks


5 Euro's? Op je muil!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 21:48 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik luister 'm voor de eerste keer nu maar dat tweede nummer (too extreme!) is echt the sneu voor woorden. Jezus zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 21:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

I am Morbid vind ik dan wel weer een ok nummer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-06-2011 22:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 juni 2011 21:27 schreef Sgeiterdt het volgende:
Dat had ik ook toen Metallica met Load op de proppen kwam, helaas kon ik toen het lelijke er niet vanaf luisteren

Vet album, dat.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 22:31 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Zo helemaal geluisterd. Staan een paar aardige dingen op maar over het algemeen is het een grote bak zaad.

Gelukkig was ik sowieso al geen grote fan dus hoef ik niet te huilen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-06-2011 22:38 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 5 juni 2011 22:31 schreef Onweerwolf het volgende:
een grote bak zaad.


iets waar jij normaliter toch geen nee tegen zegt


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-06-2011 22:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 5 juni 2011 22:38 schreef flebbie het volgende:
iets waar jij normaliter toch geen nee tegen zegt


Contrary to popular belief..


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faceless
Usericon van faceless
Posted 06-06-2011 0:12 by faceless Profiel van faceless

tja, ik vind het opzich zekers gen slechte cd, staan wat andere dingetjes op, maar merendeel vind ik wel te pruimen, na de voledige nummers te hebben gehoord valt me radikult dik mee uiteindelijk, en too extreme dik tegen, voor de rest goed, en vind het morbid nr best wel geinig.
minder slecht als dat het merendeel hier eigenlijk neertikt, maar goed ieder zijn meug.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2011 11:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 juni 2011 20:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
't Is ook goed om het even echt door te laten dringen voor je een definitief oordeel velt
Klopt, maar ik vrees te erg dat ik'm niets ga vinden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ed
Usericon van Ed
Posted 06-06-2011 15:17 by Ed Profiel van Ed

Vind het wel grappig om te lezen hoe iedereen reageerd op hun nieuwe. Als het een onbekende bands was geweest hadden volgens mij de meeste gezegd dat het een slechte cd is met een paar leuke nummers maar nu krijgen ze toch de voordeel van de twijfel

Zelf hou ik van cd's met een sterke samenhang/sfeer en dat is bij deze plaat ver te zoeken, het zijn allemaal losse ideeen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2011 15:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 juni 2011 15:17 schreef Ed het volgende:
Vind het wel grappig om te lezen hoe iedereen reageerd op hun nieuwe. Als het een onbekende bands was geweest hadden volgens mij de meeste gezegd dat het een slechte cd is met een paar leuke nummers maar nu krijgen ze toch de voordeel van de twijfel

Niet zo vreemd, toch? MA heeft gewoon meerdere zeer sterke CD's uitgebracht, is er flink wat jaartjes uitgeweest en heeft nu eindelijk een nieuwe CD uit waarop o.a. wat 'experimentjes' staan. Wellicht is het even wennen of een groeiplaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-06-2011 16:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Vreemd ook dat men deze beter lijkt te ontvangen dan die laatste plaat van Cryptopsy.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-06-2011 16:35 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 6 juni 2011 16:01 schreef BenKnuckles het volgende:
Vreemd ook dat men deze beter lijkt te ontvangen dan die laatste plaat van Cryptopsy.


Ja dat was ook zo'n misser, daar stonden hooguit 2 gave nummers op. Op de tour van die cd speelden ze alleen Worship Your Demons live volgens mij. De glans was er bij Cryptopsy na Whisper Supremacy al af helaas. Nu is die Levaseur weer terug, ik hoop echt dat ze weer met een ouderwetse knaller van een cd komen, op zich mag die huidige zanger wel blijven, als hij maar niet clean gaat zingen.

Wat betreft Morbid Angel hebben de status van de band, plus het feit dat er veel meer jaren zitten tussen de laatste releases van MA en Cryptopsy te maken met de betere ontvangst denk ik. Men zal Morbid Angel denk ik minder snel laten vallen dan bv Cryptopsy

Ik heb de cd nu 3 keer geluisterd en ik geef em een 6 voorlopig!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-06-2011 16:37]


5 Euro's? Op je muil!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-06-2011 16:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ik denk ook dat Cryptopsy die plaat op het verkeerde moment maakte. Anno 2008 was de deathcore-hype volop bezig, met natuurlijk de nodige reacties van de death metal-puristen. En dan kwam uitgerekend Cryptopsy met een plaat die wat rook naar deathcore/metalcore.

Mocht Morbid Angel in plaats van industriële invloeden breakdowns gaan spelen en gangshouts inlassen, dan zou de nieuwe plaat veel meer afgebrand worden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 06-06-2011 17:00 by JWurm Profiel van JWurmhttp://www.lordsofmetal.nl

zeg breng die Trey nou niet op ideeen heh!


Flow
Usericon van Flow
Posted 06-06-2011 17:36 by Flow Profiel van Flow

quote:
Op 5 juni 2011 17:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Zeg Fred Van Der Wiel, zit er ook een verhaal achter je avatar?


eh ja.. moest effe mn nieuwe fototoestel testen


... en heel nodig




Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 06-06-2011 18:41 by Wordfuhrer TMDC Profiel van Wordfuhrer TMDC

quote:
Op 6 juni 2011 15:17 schreef Ed het volgende:
Vind het wel grappig om te lezen hoe iedereen reageerd op hun nieuwe. Als het een onbekende bands was geweest hadden volgens mij de meeste gezegd dat het een slechte cd is met een paar leuke nummers maar nu krijgen ze toch de voordeel van de twijfel

Zelf hou ik van cd's met een sterke samenhang/sfeer en dat is bij deze plaat ver te zoeken, het zijn allemaal losse ideeen.


hetzelfde gebeurde met Pestilence


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-06-2011 20:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 6 juni 2011 17:00 schreef JWurm het volgende:
zeg breng die Trey nou niet op ideeen heh!



Het resultaat zou in ieder geval een stuk beter zijn dan wat hij nu gebracht heeft. Al zal het nog niet goed zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-06-2011 22:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Drie keer gehad nu, niet heel slecht en toch beter dan ik verwacht had, maar ik had toch nog op iets beters gehoopt De industrial vibe draait hem een beetje de nek om, zonde. Als het net wat zieker geweest was, vooral de snellere nummers, was het wel te pruimen. Bij Zyklon werkte het bvb. wel goed, maar hier wordt het vooral een tikje saai. Live zullen die nummers denk ik wel beter overkomen.

De afsluiter vind ik vooralsnog het gaafst.

quote:
Op 6 juni 2011 16:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik denk ook dat Cryptopsy die plaat op het verkeerde moment maakte. Anno 2008 was de deathcore-hype volop bezig, met natuurlijk de nodige reacties van de death metal-puristen. En dan kwam uitgerekend Cryptopsy met een plaat die wat rook naar deathcore/metalcore.

Mocht Morbid Angel in plaats van industriële invloeden breakdowns gaan spelen en gangshouts inlassen, dan zou de nieuwe plaat veel meer afgebrand worden.

Oei, die moet ik eigenlijk nog eens gaan herluisteren. Kijken wat ik er nu van vind

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 06-06-2011 22:58]


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-06-2011 8:46 by M. Profiel van M.

Leuke review op de frontpage hier.

Dit is ook een goede trouwens: http://www.sputnikmusic.com/review/43742/Morbid-Angel-Illud-Divinum-Insanus/


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Flow
Usericon van Flow
Posted 07-06-2011 9:00 by Flow Profiel van Flow

quote:
Op 6 juni 2011 18:41 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
hetzelfde gebeurde met Pestilence


pestilence deed t toch precies andersom volgens velen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen