IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Morbid Angel pt II Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-01-2010 16:33 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dus.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-01-2010 16:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 november 2009 0:46 schreef Mutilator het volgende:
Hehe eindelijk...blijkbaar heeft Season of mist royaal centen?

Legendary Florida death metallers MORBID ANGEL have inked a worlwide deal (excluding Japan) with France's Season of Mist.

"I am truly looking forward to our new relationship with Season of Mist," bassist/vocalist David Vincent states. "Michael Berberian has a lot of artistic vision and is a real music fan. This has been a long process to get to this point and in my opinion, it was worth the wait!"

"I'm really stoked to be working now with Season Of Mist," adds founding member/guitarist Trey Azagthoth. "The French have always shown me they much more value art over fabricated flatlined hype, and it's this artistic-minded value that will open so many new doors for extreme music as a whole. Mind makes meaning, why not own the process?"

MORBID ANGEL's ninth album will be released in 2010.

pro-shot video van "Nevermore:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=130617

Wordt toch kut, stelletje geldwolven


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2010 16:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

moet het niet Part B zijn?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-01-2010 16:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Of...

Morbid Bengel

...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-01-2010 16:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Sterkte, Zelthor.

quote:
Ik heb ze al, maar ik vind die dualdiscs er erg gaaf uitzien, plus dat ik benieuwd ben hoe de remaster klinkt, ik vind Altars echt een heel erg dun geluid hebben.

Dat van die video op altars wist ik, maar ik bedoelde meer of het ook zo'n digipack is.

Wat vind je trouwens van Gateways?


Wat betreft het geluid van de Altars remaster, daar zijn de meningen over verdeeld: ik vind het idd voller(bas), maar minder rauw(gitaar) klinken. Ik zou zeggen: check het zelf eerst even.

Altars is trouwens gewoon een jewelcase.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-01-2010 17:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 13-01-2010 16:40 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Hopenlijk brengen ze die ook nog uit als digipack en doen ze dat met alle albums, vind die box van carcass erg vet.

Die Blessed... staat iig in bestelling.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-01-2010 17:24 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 januari 2010 16:37 schreef Mutilator het volgende:
datte trey z'n riffs omgekeerd weer gebruikt


Omdat het zo er wel erg op lijkt dat meneer trey last heeft van inspiratieloosheid.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-01-2010 17:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 januari 2010 17:24 schreef De Tegenpartij het volgende:
Omdat het zo er wel erg op lijkt dat meneer trey last heeft van inspiratieloosheid.


Dat zou dan al jaren aan de hand moeten zijn

Bekend is dat, afgezien van Demon seed, elk oud -demo nummer- heropgenomen is.
Naast de omgekeerde riffs zit er natuurlijk nog veel meer in de muziek, dus inspiratie is er wel in terug te vinden.

Ook is het bekend dat Trey elk album 'linkt', maar het aan de luisteraar overlaat uit te zoeken op welke manieren. Het alfabet en de hints op de platenhoezen zijn ook bekend, maar op muzikaal niveau was het slechts bekend dat er met elk album 'haasje over' wordt gedaan qua 'approach'.

Nu is dus bekend dat die links ook in de riffs zitten. De albums waarop de riff en de omgekeerde riff staan, vallen ook in de structuur 'haasje over'. Ik denk dan ook dat het een bewuste keuze is ipv gebrek aan ideëen.

De vraag die zich dan aandient is dan in hoeverre het I album eventuele omgekeerde Gateways riffs bevat

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-01-2010 23:08]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-01-2010 18:11 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Liever dat ze de riffs omkeren dan reproduceren.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 13-01-2010 21:50 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ja inderdaad. Ben stiekem toch wel benieuwd wat de heren er van gebakken hebben.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-01-2010 22:23 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 januari 2010 17:56 schreef Mutilator het volgende:
Ik denk dan ook dat het een bewuste keuze is ipv gebrek aan ideëen.




Jaaaaja. Zo kan je het ook uitleggen, ja. Ik blijf het dubieus vinden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-01-2010 9:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Het is heel simpel bij Mutilator; als hij een band vet vindt is alles OK en naar iets goed uit te leggen en als dat niet vindt is alles kut en naar iets slechts uit te leggen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 14-01-2010 10:09 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Wat boeit het nou dat sommige riffs in andere nummer andersom gespeeld worden? Als het vet klinkt dan is het toch prima zo? Verbaasd me werkelijk dat sommige mensen alles menen te moeten ontleden en daaruit vervolgens weer belachelijke conclusies moeten trekken. Ik vraag me af of je dan muziekliefhebber bent of muziekdetective/politieman.


don't mistake lack of talent for genius


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-01-2010 10:14 by spectre Profiel van spectre

Dat is toch 1 van de gaafste dingen om te doen hoor, muziek uitpluizen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2010 10:50 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 14 januari 2010 9:01 schreef ZelThoR het volgende:
Het is heel simpel bij Mutilator; als hij een band vet vindt is alles OK en naar iets goed uit te leggen en als dat niet vindt is alles kut en naar iets slechts uit te leggen

Wat zeg je allemaal? Wat ik uit de tekst kán halen is helemaal correct.
quote:
Op 14 januari 2010 10:09 schreef NecroNoud het volgende:
Wat boeit het nou dat sommige riffs in andere nummer andersom gespeeld worden? Als het vet klinkt dan is het toch prima zo? Verbaasd me werkelijk dat sommige mensen alles menen te moeten ontleden en daaruit vervolgens weer belachelijke conclusies moeten trekken. Ik vraag me af of je dan muziekliefhebber bent of muziekdetective/politieman.

Luister maar eens naar Portal bijvoorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 14-01-2010 10:51]


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 10:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

er is toch een MA nummer (een ouder nummer) dat begint met een soort achteruitgespeelde riff als intro?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-01-2010 11:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 januari 2010 10:50 schreef Naturens Galleri het volgende:
Wat zeg je allemaal? Wat ik uit de tekst kán halen is helemaal correct.

Dat hij met twee maten meet. Fenomeen X is slecht als hij band Y slecht vindt maar is goed als hij band Z goed vindt. Of in ieder geval maakt het dan voor band Z niet uit.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 14-01-2010 11:02 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 14 januari 2010 11:01 schreef ZelThoR het volgende:
Dat hij met twee maten meet. Fenomeen X is slecht als hij band Y slecht vindt maar is goed als hij band Z goed vindt. Of in ieder geval maakt het dan voor band Z niet uit.

Oh zo bedoel je.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 14-01-2010 11:30 by verlepte theedoek Profiel van verlepte theedoekhttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 14 januari 2010 10:59 schreef Hypnos het volgende:
er is toch een MA nummer (een ouder nummer) dat begint met een soort achteruitgespeelde riff als intro?


Die staat op Altars of Madness, weet alleen de titel niet.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-01-2010 11:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 januari 2010 11:02 schreef Naturens Galleri het volgende:
Oh zo bedoel je.

Mwah, ik zei eigenlijk eerst wat anders, maar dit is waar het in de kern op neer komt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-01-2010 12:19 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 14 januari 2010 10:14 schreef spectre het volgende:

Dat is toch 1 van de gaafste dingen om te doen hoor, muziek uitpluizen.



quote:
Op 14 januari 2010 11:30 schreef verlepte theedoek het volgende:

Die staat op Altars of Madness, weet alleen de titel niet.

Immortal Rites


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 14-01-2010 15:41 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 14 januari 2010 10:14 schreef spectre het volgende:
Dat is toch 1 van de gaafste dingen om te doen hoor, muziek uitpluizen.


Oh het zal best leuk zijn om muziek te ontleden, ik heb het zelf met gitaarles ook vaak gedaan, maar voor mij is de lol er wel vanaf als men denkt te weten dat meneer azagthoth een riff andersom speelt vanwege luiheid...


don't mistake lack of talent for genius


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-01-2010 15:45 by spectre Profiel van spectre

Volgens mij is dat niet aan de orde hoor. Ik vind het wel vrij lame als je het veelvuldig doet, dat wel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-01-2010 16:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Maakt me geen reet uit of hij dat doet of niet, maar als hij er lulverhalen omheen begint te hangen dat het om de connectie tussen verschillende albums gaat bla bla bla dan komt het op mij gewoon over of hij een gebrek aan creativiteit wil verhullen. Maar goed, ik heb Trey dat niet zien doen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-01-2010 16:42 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

een added-cultness factor is altijd handig als band en voor metalheads ook natuurlijk.


Zahlen, bitte!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-01-2010 19:15 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 14 januari 2010 10:14 schreef spectre het volgende:
Dat is toch 1 van de gaafste dingen om te doen hoor, muziek uitpluizen.


Ga jij maar eerst je oren uitpluizen, makker.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen