IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 25-01-2010 12:19 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 25 januari 2010 12:13 schreef ZelThoR het volgende:
1841. Maar inderdaad, het gebied kent als min of meer constant geheel een lange geschiedenis.



Ik denk dat je 1814 bedoelt en dan nog gaat het verder terug.

Ik denk niet dat de SP verwacht dat dit daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 25-01-2010 12:21 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 25 januari 2010 12:19 schreef Ziona het volgende:
Ik denk dat je 1814 bedoelt en dan nog gaat het verder terug.

Ik denk niet dat de SP verwacht dat dit daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden.


Even oftopic. check je mail.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-01-2010 12:34 by jbassist Profiel van jbassist

Nee jij!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 25-01-2010 12:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk



Dit horende hoop ik dat Gelderland afgestoten wordt.



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 25-01-2010 12:35 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 25 januari 2010 12:34 schreef jbassist het volgende:
Nee jij!


Niks nieuws hoor.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-01-2010 12:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 januari 2010 12:35 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Dit horende hoop ik dat Gelderland afgestoten wordt.
+1


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2010 12:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 januari 2010 12:19 schreef Ziona het volgende:
Ik denk dat je 1814 bedoelt en dan nog gaat het verder terug.

1814, ja!

Maar niet als provincie. En ik vind dat ook überhaupt een debiel argument. "Dit is kut, maar we veranderen het niet want het is al heel lang zo.". Tsja.
quote:
Ik denk niet dat de SP verwacht dat dit daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden.

Er wordt al lang gesproken over (grootse) bestuurlijke herorganisatie, dus het zou zomaar een keer kunnen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-01-2010 12:43 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 25 januari 2010 12:35 schreef blastmaster het volgende:
Niks nieuws hoor.


Maar ik stuur ook helemaal geen mails.
Laat staan mails terug


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2010 12:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 januari 2010 12:17 schreef ElitE het volgende:
is het systeem van provincies niet min of meer gebaseerd op hoever een paard kan lopen in 1 dag.

Lijkt mij niet. De provincies bestonden vrijwel allemaal al wel in één of andere vorm die min of meer toevallig eeuwen eerder tot stand gekomen was. Ja, misschien dat het zo uitkwam dat het overeenkomt met de afstand die een paard in 1 dag kan lopen omdat die grootte nog net bestuurbaar / controleerbaar was.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-01-2010 12:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 januari 2010 12:43 schreef ZelThoR het volgende:
1814, ja!

Maar niet als provincie. En ik vind dat ook überhaupt een debiel argument. "Dit is kut, maar we veranderen het niet want het is al heel lang zo.". Tsja.




Met zo'n instelling was Gelderland natuurlijk uberhaupt nooit ontstaan.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2010 13:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 januari 2010 12:52 schreef Gemene Lepel het volgende:
Met zo'n instelling was Gelderland natuurlijk uberhaupt nooit ontstaan.

Dat is dan ook wel weer zo

Maar goed, daar moeten we wel een keer vanaf stappen Toen maakte het denk ik ook nog niet zoveel uit.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-01-2010 13:08 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 24 januari 2010 10:50 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Jammer dat deze man zijn genen al heeft doorgegeven, maar alsnog nomineer ik deze schrandere fries voor een Darwinaward.




Vader van een collega van me.


spelfout weggehaald...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-01-2010 13:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Achja, zolang het verboden woord niet valt is er niemand gekwetst zal Grey denken.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2010 13:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah klote, heb je nog wat gehoord waarom het zo gebeurde, kan grey misschien wat van leren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-01-2010 13:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 januari 2010 15:43 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Aantal verkeersdoden weer gedaald

[lap tekst]

Damn, en als ik me niet vergis zijn bij dit totale aantal ongeveer 250 doden waarbij alcohol en drugs in het spel is.
Denk dat de dikste winst te halen is als je kijkt naar welke groepen de meeste aanrijdingen veroorzaken. En tegen die groepen harder optreden.

Bejaarden, druggies, mensen met een GTi of 3-serie met getint glas etc etc.
quote:
Op 25 januari 2010 13:34 schreef ElitE het volgende:
ah klote, heb je nog wat gehoord waarom het zo gebeurde, kan grey misschien wat van leren.
Ik kijk af en toe naar die gasten op Discovery. Komt goed en dank @ je zorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-01-2010 13:41]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2010 13:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 januari 2010 13:37 schreef Greycloak het volgende:
Denk dat de dikste winst te halen is als je kijkt naar welke groepen de meeste aanrijdingen veroorzaken. En tegen die groepen harder optreden. Bejaarden, druggies, mensen met een GTi of 3-serie met getint glas etc etc


de regels zijn idd niet echt het probleem. Veel ongelukken komen door de overtredingen van regels.

Een verkeerspsycholoog kwam met het idee van een gefaseerd rijbewijs waarbij je wel al eerder mag beginnen bijvoorbeeld op je 17e. En waarbij je dan langzaam aan steeds meer bevoegdheden moet halen. Die psycholoog repte zelfs over om jongeren eerst een tijdje te verbieden om leeftijdsgenoten mee te laten rijden, waar wel wat in zit al voorkom je wel dat ze van elkaar leren. En waarbij in de begin periode overtredingen strenger bestraft worden.(eerder je rijbewijs kwijt bij te hard rijden, lager promillage, enz.) Qua controle is het misschien wel wat intensiever.



En voor bejaarden misschien wel handig, om rond een bepaalde leeftijd, gewoon weer opfriscursussen te houden. Niet per se als doel om hun rijbewijs af te pakken, maar om ze te wijzen wat hun zwakheden zijn.

quote:
.Ik kijk af en toe naar die gasten op Discovery. Komt goed en dank @ je zorgen.


Oh dan is het goed.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2010 14:14 by Silence Profiel van Silence


quote:
Fietsverkoop richting 1 mld euro
Update: maandag 25 jan 2010, 12:20

Vorig jaar zijn in Nederland ruim 1,3 miljoen fietsen verkocht. De omzet komt naar verwachting uit op 950 miljoen euro. Dat is volgens branchevereniging RAI een stijging van vier procent ten opzichte van 2008.

Gemiddeld gaven mensen 713 euro uit aan een nieuwe fiets. In 2008 was dat 683 euro. Fietsenhandelaren verdienen vooral aan de elektrische fiets. Die was met een verkoopprijs van gemiddeld 2000 euro goed voor een kwart van de omzet. Handelaren verwachten dit jaar nog meer elektrische fietsen te verkopen.

In Nederland zijn zo'n achttien miljoen fietsen op 16,5 miljoen inwoners.


Ik heb nog nooit 713 euro uitgegeven aan een fiets. Ook niet aan 2 fietsen samen overigens.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2010 14:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Lees nog eens goed dat stukje over de electrische fiets

Ik heb ook nieuwe fietsen gehad van iets van 100 euro, niets mis met het frame en de banden maar al snel liggen bij mij alle andere onderdelen eraf hehe. Daarom heb je vaak meer aan een 2e handsfiets van 100 euro.
Mijn racefiets heb ik gekregen omdat hij die in het schuurtje van zn nieuwe huis vond, tering wat een fijn ding


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-01-2010 15:51 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
'Ali Chemicali' geëxecuteerd

BAGDAD - De Irakees Hassan al-Majeed, beter bekend als Ali Chemicali, is geëxecuteerd. Dat heeft een woordvoerder van de Iraakse regering maandag laten weten weten.


Majeed werd vorige week voor de vierde keer ter dood veroordeeld. Deze keer gebeurde dat wegens de gifgasmoord op circa vijfduizend inwoners van de plaats Halabja in 1988.

In het verleden werd de doodstraf al drie keer eerder uitgesproken tegen de prominente handlanger en neef van wijlen dictator Saddam Hussein.

Dat gebeurde onder meer wegens genocide op Koerden, massa-executies en het neerslaan van een sjiitische opstand in de jaren tachtig en negentig.

Gifgas

Naar schatting meer dan 180.000 mensen kwamen om het leven als gevolg van bevelen van Ali Chemicali, die zijn bijnaam te danken had aan zijn voorkeur voor de inzet van gifgas bij het bestrijden van tegenstanders.

De meeste slachtoffers van de massamoord in Halabja waren vrouwen en kinderen. De aanval gold als een van de gruwelijkste daden van het regime van Hussein, dat in 2003 werd beëindigd door de legers van de Verenigde Staten en Groot-Brittannië.

Ali Chemicali was in augustus dat jaar opgepakt, vijf maanden na het begin van de invasie in Irak. Saddam Hussein werd in 2006 opgehangen.

Nu.nl

Nou heeft dat natuurlijk veel te lang geduurd, maar ik weet nog dat ik vorige week las dat hij voor de vierde keer veroordeeld was. Dat is nu dan toch wel snel gegaan. Tering.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-01-2010 15:52 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 25 januari 2010 15:51 schreef SQT het volgende:
Nou heeft dat natuurlijk veel te lang geduurd, maar ik weet nog dat ik vorige week las dat hij voor de vierde keer veroordeeld was. Dat is nu dan toch wel snel gegaan. Tering.
Nog 3 keer te gaan dus.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2010 15:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-01-2010 15:57 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Of ze bij het executiebureau even gas geven, bedoel je?


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 25-01-2010 19:26 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Of wellicht als de gesmeerde bliksem



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-01-2010 20:02 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 25 januari 2010 12:35 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Dit horende hoop ik dat Gelderland afgestoten wordt.




Mag ik in Overijssel komen wonen?


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-01-2010 20:04 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 25 januari 2010 20:02 schreef De Ulk het volgende:


Mag ik in Overijssel komen wonen?
Welkom in Groot-Friesland.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen