IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 25-01-2010 22:08 by Argh Profiel van Argh

Je geldersche rookworst of je lever!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-01-2010 22:16 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-01-2010 22:31 by bokaj Profiel van bokaj



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2010 22:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-01-2010 10:25 by Daops Profiel van Daops

Speciaal voor Greycloak:

'Piloten Turkish Airlines hebben geen schuld'
Uitgegeven: 26 januari 2010 07:40
Laatst gewijzigd: 26 januari 2010 09:00

AMSTERDAM - De piloten van het vorig jaar neergestorte vliegtuig van Turkish Airlines bij Schiphol valt weinig te verwijten.
© ANPDat concludeert de Onderzoeksraad voor de Veiligheid van Pieter van Vollenhoven in een voorlopig rapport over de crash. De raad legt de schuld vooral bij Boeing, schrijft De Telegraaf dinsdag.

De vliegtuigfabrikant wordt door de onderzoeksraad verantwoordelijk gehouden voor de defecte hoogtemeter. Die meter stuurde de automatische piloot aan.

Die 'dacht' daardoor dat het vliegtuig te hoog zat, waardoor het snel de daling inzette en feitelijk uit de lucht viel. Bij crash voor de Polderbaan kwamen negen mensen om.


Waarschuwingssignalen

Onder de slachtoffers waren de piloten. Die hoorden voor het ongeluk weliswaar waarschuwingssignalen, maar dachten dat er niks aan de hand was omdat de tweede hoogtemeter in de cockpit van de Boeing 737 niets vreemds aangaf.

Volgens de krant haalt het rapport ook uit naar de Nederlandse luchtverkeersleiding. Die lieten het toestel volgens de regels landen, maar de raad vindt dat het vliegtuig voor de landing een te scherpe bocht moest maken.

Het definitieve rapport zal niet voor 25 februari, de datum van het ongeluk, verschijnen. Het wordt volgens een woordvoerder van de onderzoeksraad waarschijnlijk eind maart.

(Nu.nl)


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2010 10:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 januari 2010 10:25 schreef Daops het volgende:
Speciaal voor Greycloak:

'Piloten Turkish Airlines hebben geen schuld'
Uitgegeven: 26 januari 2010 07:40
Laatst gewijzigd: 26 januari 2010 09:00

AMSTERDAM - De piloten van het vorig jaar neergestorte vliegtuig van Turkish Airlines bij Schiphol valt weinig te verwijten.
© ANPDat concludeert de Onderzoeksraad voor de Veiligheid van Pieter van Vollenhoven in een voorlopig rapport over de crash. De raad legt de schuld vooral bij Boeing, schrijft De Telegraaf dinsdag.

De vliegtuigfabrikant wordt door de onderzoeksraad verantwoordelijk gehouden voor de defecte hoogtemeter. Die meter stuurde de automatische piloot aan.

Die 'dacht' daardoor dat het vliegtuig te hoog zat, waardoor het snel de daling inzette en feitelijk uit de lucht viel. Bij crash voor de Polderbaan kwamen negen mensen om.


Waarschuwingssignalen

Onder de slachtoffers waren de piloten. Die hoorden voor het ongeluk weliswaar waarschuwingssignalen, maar dachten dat er niks aan de hand was omdat de tweede hoogtemeter in de cockpit van de Boeing 737 niets vreemds aangaf.

Volgens de krant haalt het rapport ook uit naar de Nederlandse luchtverkeersleiding. Die lieten het toestel volgens de regels landen, maar de raad vindt dat het vliegtuig voor de landing een te scherpe bocht moest maken.

Het definitieve rapport zal niet voor 25 februari, de datum van het ongeluk, verschijnen. Het wordt volgens een woordvoerder van de onderzoeksraad waarschijnlijk eind maart.

(Nu.nl)

Welk links samenzweringscomplot zit hier nu weer achter?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-01-2010 10:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 januari 2010 10:28 schreef bastianus het volgende:
Welk links samenzweringscomplot zit hier nu weer achter?


Ik denk dat het Stalin was, want die is veel ergerderder dan Hitler die maar een mietje was.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2010 11:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 januari 2010 10:39 schreef MR. N het volgende:
Ik denk dat het Stalin was, want die is veel ergerderder dan Hitler die maar een mietje was.

Stalin was best stoer ja. Qua ratings zat hij een stuk hoger. Wat Hitler dan wel weer ruig maakte was dat hij rassentheorieën erop nahield en zich specifiek op bepaalde doelgroepen richtte bij het moorden.
Nee, dan Wilders. Als die ooit in de hel komt, zal Adolf denken dat Blondie gereïncarneerd is..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-01-2010 12:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dan toch eerder het hondje van Eva.



Blondie was toch wel een mooi beest.



Ik vraag me af of hij een beetje goede controle op dat beest had zonder dat blondi angstig voor hem was.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2010 13:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 januari 2010 12:53 schreef ElitE het volgende:

Ik vraag me af of hij een beetje goede controle op dat beest had zonder dat blondi angstig voor hem was.

Waarom niet? Ik vind die herders van Dolf altijd een stuk relaxter overkomen dan de beesten waarmee Martin Gaus op de foto staat. Weleens gezien hoe die aan de riem trekt om een hond te corrigeren?
Ik denk dat Adolf wel een dierenvriend was. Hij was ook vegetariër, verklaart ook wel zijn darmklachten natuurlijk. Bovendien zou ik de mensen de kost niet willen geven die buitenlanders haten, hun kinderen vervloeken en ondertussen hun huisdier vertroetelen als was het God in Frankrijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-01-2010 14:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 januari 2010 10:25 schreef Daops het volgende:
Speciaal voor Greycloak:

'Piloten Turkish Airlines hebben geen schuld'
Uitgegeven: 26 januari 2010 07:40
Laatst gewijzigd: 26 januari 2010 09:00

AMSTERDAM - De piloten van het vorig jaar neergestorte vliegtuig van Turkish Airlines bij Schiphol valt weinig te verwijten.
© ANPDat concludeert de Onderzoeksraad voor de Veiligheid van Pieter van Vollenhoven in een voorlopig rapport over de crash. De raad legt de schuld vooral bij Boeing, schrijft De Telegraaf dinsdag.

De vliegtuigfabrikant wordt door de onderzoeksraad verantwoordelijk gehouden voor de defecte hoogtemeter. Die meter stuurde de automatische piloot aan.

Die 'dacht' daardoor dat het vliegtuig te hoog zat, waardoor het snel de daling inzette en feitelijk uit de lucht viel. Bij crash voor de Polderbaan kwamen negen mensen om.


Waarschuwingssignalen

Onder de slachtoffers waren de piloten. Die hoorden voor het ongeluk weliswaar waarschuwingssignalen, maar dachten dat er niks aan de hand was omdat de tweede hoogtemeter in de cockpit van de Boeing 737 niets vreemds aangaf.

Volgens de krant haalt het rapport ook uit naar de Nederlandse luchtverkeersleiding. Die lieten het toestel volgens de regels landen, maar de raad vindt dat het vliegtuig voor de landing een te scherpe bocht moest maken.

Het definitieve rapport zal niet voor 25 februari, de datum van het ongeluk, verschijnen. Het wordt volgens een woordvoerder van de onderzoeksraad waarschijnlijk eind maart.

(Nu.nl)



Eerst die misplaatste kritiek op de bejaarde houthakker, nu dit, het zit Grey toch niet mee .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2010 14:05 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 januari 2010 14:03 schreef Gemene Lepel het volgende:
Eerst die misplaatste kritiek op de bejaarde houthakker, nu dit, het zit Grey toch niet mee .
Och. Hij lijkt me aardig in zijn nopjes met onze slappe minister van Verkeer, die zijn democratisch verkregen macht niet durft uit te oefenen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 26-01-2010 14:15 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Jongen staat expres in de weg bij reanimatie

HELMOND - Een 18-jarige jongen uit Helmond is expres in de weg gaan staan tijdens reanimatiepogingen van ambulancepersoneel.
Ambulancepersoneel was naar het Nieuwveld geroepen om een man te reanimeren. Om de mannen goed hun werk te kunnen laten doen werd aan de jongen gevraagd plaats te maken. Dit weigerde hij waarna hem nogmaals gevorderd werd om zich te verwijderen, wat hij weer weigerde. De 18-jarige man werd daarop aangehouden en naar het bureau overgebracht.


Hoe haal je het in je hoofd om daar tussen te gaan staan!?! Fuck aanhouden, effe flink in elkaar rossen!


Here kitty kitty kitty!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2010 14:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 januari 2010 14:15 schreef zijschroeier het volgende:
Jongen staat expres in de weg bij reanimatie

HELMOND - Een 18-jarige jongen uit Helmond is expres in de weg gaan staan tijdens reanimatiepogingen van ambulancepersoneel.
Ambulancepersoneel was naar het Nieuwveld geroepen om een man te reanimeren. Om de mannen goed hun werk te kunnen laten doen werd aan de jongen gevraagd plaats te maken. Dit weigerde hij waarna hem nogmaals gevorderd werd om zich te verwijderen, wat hij weer weigerde. De 18-jarige man werd daarop aangehouden en naar het bureau overgebracht.


Hoe haal je het in je hoofd om daar tussen te gaan staan!?! Fuck aanhouden, effe flink in elkaar rossen!

De ambulance was toch al ter plaatse inderdaad. Tja, Helliemond hè..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-01-2010 14:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 januari 2010 13:18 schreef bastianus het volgende:
Waarom niet? Ik vind die herders van Dolf altijd een stuk relaxter overkomen dan de beesten waarmee Martin Gaus op de foto staat. Weleens gezien hoe die aan de riem trekt om een hond te corrigeren?
Ik denk dat Adolf wel een dierenvriend was. Hij was ook vegetariër, verklaart ook wel zijn darmklachten natuurlijk. Bovendien zou ik de mensen de kost niet willen geven die buitenlanders haten, hun kinderen vervloeken en ondertussen hun huisdier vertroetelen als was het God in Frankrijk.


Ik vraag het me ook af, zonder hem zelf ervan te verdenken dat hij zoiets doet
Hitler kon best wel consequent zijn, op het einde misschien niet meer zo. Een foto is teveel een moment opname voor dat soort dingen zeker omdat hij al propaganda foto's met lieve kindertjes maakte is dat niet echt betrouwbaar.

Gezien zn houding tegenover andere dieren, en de honden die hij ervoor had denkik dat hij helemaal geen slecht baasje is geweest eigenlijk.

http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_welfare_in_Nazi_Germany

PS: heel erg verwennen van huisdieren vind ik ergens ook weer zielig, maargoed misschien is het jaloezie...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-01-2010 15:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Eurlings: Kamer beslist

Dat minister Camiel Eurlings van Verkeer & Waterstaat de afgelopen weken niet echt een degelijke indruk maakt is een understatement te noemen. Hij baarde nogal wat opzien met zijn uitspraken over de kilometerheffing en de ANWB. Vandaag is hij echter teruggekomen op de uitspraak dat de peiling van de ANWB voor hem bepalend is voor het al of niet doorgaan van de kilometerheffing.

Eurlings meldde vandaag dat het parlement beslist over de invoering van de heffing. De minister moest vandaag met de Limburgse billen bloot tijdens het wekelijkse vragenuurtje in de Tweede Kamer. Hij zei dat hij “openstaat” voor de resultaten van de ANWB-peiling en verbeterpunten “serieus neemt”. Verder wilde hij een signaal afgeven om de ANWB “erbij te houden”.

(SN)

Eens zien hoe dicht zijn pluche bij dat van de pvdA staat...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-01-2010 16:14 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 26 januari 2010 15:25 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Eens zien hoe dicht zijn pluche bij dat van de pvdA staat...
Zou je eens kunnen reageren op het nieuws omtrent de Turkse piloten hierboven?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-01-2010 16:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 januari 2010 15:53 schreef M. het volgende:
Hou nou eens op met dat gedemoniseer. Het lijkt potdomme wel een contemporaine bandvervolging.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-01-2010 20:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 januari 2010 16:14 schreef Daops het volgende:
Zou je eens kunnen reageren op het nieuws omtrent de Turkse piloten hierboven?
Ja hoor.

Ik vind je nog steeds, stellig, je bént, een prutser als je merkt dat je kist gaat overtrekken, wéét dat zodra ie gaat overtrekken je neerdondert, nog steeds op je klokjes vertrouwt.

Hulde.

Ongeveer net zo slim als met een auto een bocht nemen, piepende banden horen omdat je achterkant bijna gaat uitbreken maar ja, je snelheidsmeter geeft een erg lage snelheid aan dus we geven gewoon gas bij.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-01-2010 22:21 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Politicus dreigt met groepsverkrachting

Hier in Nederland ergert men zich wel eens aan het steeds ruwere taalgebruik in de Tweede Kamer, maar in Zambia kunnen ze er ook wat van. Daar werd oppositieleidster Edith Nawaki van het Forum voor Democratie en Ontwikkeling bedreigd met een heuse groepsverkrachting. En wel door een leidende politicus van een regeringspartij.

Nawakwi had het presidentschap van de in 2008 gekozen Banda een 'totale mislukking' genoemd. Dit schoot in het verkeerde keelgat bij Chris Chalwe, van de Meerpartijendemocratie. "Wij zullen Nawakwi groepsverkrachten als zij doorgaat met het aanvallen van de president. De president is gekozen door het volk van Zambia en verdient respect van alle burgers."

Chalwe is niet de eerste de beste. Hij heeft al een rechtszaak tegen zich lopen wegens het slaan van journalisten die negatief over de president hadden geschreven.

Gezellige boel daaro.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-01-2010 22:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 26 januari 2010 20:28 schreef Greycloak het volgende:
Ja hoor.

Ik vind je nog steeds, stellig, je bént, een prutser als je merkt dat je kist gaat overtrekken, wéét dat zodra ie gaat overtrekken je neerdondert, nog steeds op je klokjes vertrouwt.

Hulde.

Ongeveer net zo slim als met een auto een bocht nemen, piepende banden horen omdat je achterkant bijna gaat uitbreken maar ja, je snelheidsmeter geeft een erg lage snelheid aan dus we geven gewoon gas bij.


Ik was bezig met een tekst.



Maar dit voldoet: :')


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-01-2010 22:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 januari 2010 20:28 schreef Greycloak het volgende:
Ja hoor.

Ik vind je nog steeds, stellig, je bént, een prutser als je merkt dat je kist gaat overtrekken, wéét dat zodra ie gaat overtrekken je neerdondert, nog steeds op je klokjes vertrouwt.

Hulde.

Ongeveer net zo slim als met een auto een bocht nemen, piepende banden horen omdat je achterkant bijna gaat uitbreken maar ja, je snelheidsmeter geeft een erg lage snelheid aan dus we geven gewoon gas bij.


Nou, gelukkig zijn ze dood, eigen schuld dikke bult.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-01-2010 23:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 januari 2010 20:28 schreef Greycloak het volgende:
Ja hoor.

Ik vind je nog steeds, stellig, je bént, een prutser als je merkt dat je kist gaat overtrekken, wéét dat zodra ie gaat overtrekken je neerdondert, nog steeds op je klokjes vertrouwt.

Hulde.

Ongeveer net zo slim als met een auto een bocht nemen, piepende banden horen omdat je achterkant bijna gaat uitbreken maar ja, je snelheidsmeter geeft een erg lage snelheid aan dus we geven gewoon gas bij.


en jij wilt zeggen dat je dat soort dingen net zo goed voelt in een auto, een cessna en een boing 737.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-01-2010 23:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 januari 2010 23:01 schreef ElitE het volgende:
boing 737.

Dat was een leuke woordspeling, al betwijfel ik of het de juiste onomatopee is. "Krak" lijkt me wel van toepassing.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-01-2010 23:42]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-01-2010 23:43 by Mark Profiel van Mark

Nee inderdaad meer een KLABAM 737.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen