IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 02-02-2010 21:27 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 2 februari 2010 20:49 schreef ElitE het volgende:
Als je maar weet dat scharrelkippen het in veel opzichten wel het slechtste van alle andere vlees varianten hebben.
Want?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2010 22:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2010 21:27 schreef SQT het volgende:
Want?

Kippen zijn geen groepsdieren. Horen dus ook niet in groepsverband rond te scharrelen. Waar dit wel gebeurt pikken ze elkaar kapot en vreten ze elkaar ook op. Op de boerderij waar ik werk lopen de scharrelkippen onderaan in de pikorde half kaal gepikt of met stukken eruit rond. De sterfte onder scharrelkippen is dan ook 30% hoger dan onder legbatterijkippen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2010 22:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

naja t zijn wel groepsdieren maar kleine goed verspreide groepen met een bepaalde pikorde idd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2010 22:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2010 22:44 schreef ElitE het volgende:
naja t zijn wel groepsdieren maar kleine goed verspreide groepen met een bepaalde pikorde idd.

Ook goed. Net als met allergie, ik spreek niet uit wetenschappelijke achtergrond, louter uit eigen ervaring. Dat van die 30% hogere sterfte onder scharrelkippen heb ik trouwens wel uit een onderzoek met bewijzen enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-02-2010 22:47]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 02-02-2010 22:49 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 2 februari 2010 20:28 schreef WMP het volgende:
Mensen fokken beesten puur en alleen om dat beest z'n gehele leven te laten lijden (waar overigens het vlees niet lekkerder van wordt vanwege al de stresshormonen). Hoe wil en kun je dat in hemelsnaam vergelijken met natuurlijke situaties, waar doden en lijden (de katachtigen die met hun prooi spelen) daadwerkelijk een functie hebben? De 'natuur' is dus helemaal niet slechter voor de beestjes, de natuur verlengt het lijden namelijk niet langer dan noodzakelijk.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2010 22:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

De plizi maakt wel weer reclame voor hun bedrijf zeg. Nummertje 2 vandaag.

quote:
Politieman doet valse aangifte

Een 40-jarige medewerker van het politiekorps IJsselland is buiten functie gesteld omdat hij een valse aangifte heeft gedaan. Ook had hij de plaats van een ongeval verlaten na een aanrijding zonder zijn identiteit bekendgemaakt te hebben.

De agent was afgelopen weekend met zijn auto in een bermsloot beland en er lopend vandoor gegaan. Omdat het onduidelijk was of hij zelf ook in het water terecht was gekomen, zochten hulpverleners nog enige tijd naar hem. De man deed tijdens het onderzoek aangifte van diefstal van zijn auto, maar een dag later trok hij die bij zijn verhoor weer in. Tegen hem wordt een nader onderzoek ingesteld.

(SN)

Gelukkig delen ze nog boetes uit, maar anders was dit bijna een waardeloze overheidsinstantie geworden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-02-2010 23:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

HEhe in Georgie hebben ze op een gegeven moment de corrupte verkeerspolitie gewoon opgeheven, maakte ook niet veel uit(al is het nu wel vervangen)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2010 23:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zoiets bedoel je?

quote:
Medewerker OM vernietigt boetes

Een medewerker van de Centrale Verwerking Openbaar Ministerie (CVOM) is opgepakt voor het aannemen van steekpenningen. De man zou tegen betaling bekeuringen hebben vernietigd. Hoe lang deze fraude al speelde kan het OM niet zeggen.

Bij het CVOM worden alle ingediende beroepen tegen bekeuringen afgehandeld. De instantie onderzocht de kwestie eerst intern, waarbij de fraude met boetes aan het licht kwam. De medewerker is geschorst in afwachting van het onderzoek.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 03-02-2010 4:27 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Levenslang voor thuishulp

AMSTERDAM - Thuishulp Monique B. gaat levenslang de gevangenis in voor het met meer dan vijftig messteken doden van een 78-jarige vrouw die ze moest verzorgen.

© ANPB. heeft het slachtoffer opzettelijk en met voorbedachten rade van het leven beroofd, zo bepaalde de rechtbank in Den Haag dinsdag.

Het Openbaar Ministerie (OM) had achttien jaar cel geëist tegen de 38-jarige B. De rechter kwam tot een veel hogere straf, omdat de verdachte alle medewerking, onder meer aan een psychologisch onderzoek, heeft geweigerd.

Rollator

De rechtbank vreest daarom voor herhaling als de verdachte na een tijdelijke straf weer op vrije voeten zou komen. Bij levenslang is dit niet het geval, want in Nederland betekent levenslang dat een veroordeelde in principe voor altijd achter de tralies blijft.

De bejaarde Maria Schermer, die slecht kon zien en met een rollator liep, werd in maart vorig jaar gedood in haar woning in Den Haag. B. heeft ontkend, ondanks veel bewijs waarmee het OM op de proppen kwam.

Bankpasje

''De verdachte heeft ervoor gekozen te zwijgen, en geen enkel inzicht te geven in haar beweegredenen en in wat zich precies in de woning heeft afgespeeld'', aldus de rechtbankvoorzitter.

B. zou uit zijn geweest op geld of een bankpasje van het slachtoffer. In de ochtend van 6 maart vorig jaar meldde zij zich ziek bij haar werkgever.

Paniek

De supermarkt, die Maria Schermer wekelijks haar boodschappen kwam brengen, belde ze met de mededeling dat ze niet hoefden te komen, omdat de bejaarde vrouw niet thuis zou zijn. De rechtbank zag hierin allemaal aanwijzingen voor moord met voorbedachten rade.

Daarnaast kwam in de woning aangetroffen DNA-materiaal overeen met dat van B. En het OM beschikt over bandopnamen waarop te horen is hoe de vrouw tegen haar man zegt: ''Ik wilde kijken of ik het bankpasje kon vinden. Ik raakte in paniek toen ze me betrapte.''

Moordenaar

De houding van B. maakte het onmogelijk informatie te verkrijgen over haar psychische gesteldheid. De rechter refereerde aan een uitspraak van de verdachte ''als ik iets niet wil, krijg je het er ook niet uit''.

Daarom moet er volgens de rechter vanuit worden gegaan dat de moord volledig aan B. toe te rekenen is en zou een tijdelijke gevangenisstraf onvoldoende recht doen aan de veiligheid van de maatschappij.

"De verdachte moet in staat worden geacht nogmaals een dergelijk feit te plegen'', aldus de rechter. De aanklager typeerde de thuishulp als ''een moordenaar zoals wij die in de beste thrillers zien''.


Huh, en ik maar denken dat je in Nederland met die linkse rechters maximaal drie jaar krijgt voor moord.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 03-02-2010 4:27]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2010 7:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Op zich wel logisch. Mensen in de zorg moet je nu eenmaal keihard aanpakken.
Net als het onderwijs trouwens.

(Niet mijn mening maar goed, met dit kabinet vraagt men er gewoon om.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-02-2010 8:18 by Count Steel Profiel van Count Steel

Werknemers in de zorg die dit soort dingen doen wel ja!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2010 8:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Anders ook wel hoor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 03-02-2010 8:32 by Count Steel Profiel van Count Steel

Ik was effe te snel (soort van)



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2010 14:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

NP.

Dat en HELD!

quote:
Forse kritiek op Bono en Bob Geldof

Zanger Brian Johnson van de Australische rockband AC/DC heeft uitgehaald naar collega's Bono en Bob Geldof om hun persconferenties en toespraken over liefdadigheid. Hij vindt dat ze zelf geld moeten geven en niet bij hun publiek moeten bedelen.

''Mensen willen niet van beroemdheden horen dat ze aan stervende kinderen moeten denken. Dat kunnen ze niet betalen.Toen ik vroeger naar concerten ging, wilde ik niet van een of andere eikel horen dat ik aan een kind in Afrika moest denken'', zegt Johnson in een interview met de Daily Telegraph.


Liefdadigheid om aandacht

Over Bob Geldof, die in 1985 Live Aid organiseerde, zegt Johnson: ''Hij dacht dat hij toen iets goeds deed, maar het werkte niet. De opbrengst ging niet naar arme mensen. Het maakt me kwaad wanneer mensen politiek of liefdadigheid gebruiken om in de aandacht te komen.'' Johnsons rockband stopt liever zijn eigen geld in liefdadigheid: ''Doe het zelf en geef wat van je eigen geld aan goede doelen. Het maakt me razend.''

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 03-02-2010 15:55 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Retsepc!

Het is wel erg makkelijk om anderen op te roepen tot veel geld te geven terwijl je zelf lekker rondvliegt in je privé-jet.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-02-2010 18:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Iraniërs mogen nucleaire kennis opdoen in Nederland

Iraanse studenten mogen een nucleaire studie in Nederland volgen. Dat heeft de rechtbank in Den Haag vandaag bepaald. Een groep studenten had de zaak aangespannen omdat ze vanwege hun nationaliteit geen studie mochten volgen waarin ze nucleaire kennis opdoen. Nederland wil zo voorkomen dat Iran nucleaire kennis in handen krijgt.

Het verbod is in strijd met het discriminatieverbod, bepaalde de rechtbank. Er zouden geen zwaarwegende redenen zijn die het overtreden van dit verbod rechtvaardigen.

Iran wordt scherp op de voet gevolgd door de internationale gemeenschap omdat er vrees bestaat dat het aan een kernwapenprogramma werkt. Iran stelt echter alleen interesse te hebben in het opwekken van kernenergie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2010 21:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hoppa, wéér nieuws over agenten...

quote:
Agent met drugs op non-actief

De korpsleiding van de politie Noord-Branbant heeft een politieman buiten functie gesteld wegens vermeend drugsbezit.

De 27-jarige agent werd zondag in zijn vrije tijd in Amsterdam aangehouden op verdenking van het bezit van xtc-pillen. De politie is een disciplinair onderzoek begonnen. Ook loopt er een strafrechtelijk onderzoek.

(SN)

Fijn dit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-02-2010 22:28 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Politiemensen zijn dus net echte "gewone" mensen. Goh.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2010 22:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dacht dat je iets méér in je mars moest hebben dan de gemiddelde Neerlander. Dikke meevaller voor alle sollicitanten dus.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-02-2010 22:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Meer in je mars om politieagent te worden? Die eisen zullen vast niet zo hoog liggen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-02-2010 11:48 by bastianus Profiel van bastianus

Mavo geloof ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-02-2010 12:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 februari 2010 22:29 schreef Greycloak het volgende:
Dacht dat je iets méér in je mars moest hebben dan de gemiddelde Neerlander. Dikke meevaller voor alle sollicitanten dus.


Jij rijdt nooit te hard?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-02-2010 12:21 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 3 februari 2010 22:29 schreef Greycloak het volgende:
Dacht dat je iets méér in je mars moest hebben dan de gemiddelde Neerlander. Dikke meevaller voor alle sollicitanten dus.



Als je niks kunt kun je altijd nog politieagent worden.

Wat heb je nodig om in een auto met camera langs de weg te gaan zitten wachten tot je dienst er op zit?


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-02-2010 12:26]


 


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-02-2010 12:48 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 4 februari 2010 12:16 schreef Jenje het volgende:
Jij rijdt nooit te hard?
Natuurlijk niet! Je hebt het wel ff tegen Grey yo....


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-02-2010 12:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Marokkanen geen respect voor politie: tuig.

Nederlander geen respect voor politie: brave burger.


:')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen