IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 13:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 januari 2010 12:27 schreef ElitE het volgende:
sterk

Duidelijk weer een "BOOM, headshot!" van RGvT!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2010 13:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Bij die tsunami hebben ze toch ook de actie al stil gezet omdat er toen echt teveel binnen was gekomen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-01-2010 13:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Aftreden Leers komt overigens door GL en PvdA.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2010 13:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jammer zn softdrugsbeleid was wel een goed punt van hem, vreemd dat zoiets uit de CDA kant kwam.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-01-2010 13:12 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 januari 2010 13:08 schreef ElitE het volgende:
Bij die tsunami hebben ze toch ook de actie al stil gezet omdat er toen echt teveel binnen was gekomen


Kan me weinig voorstellen bij - teveel -


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 13:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 januari 2010 13:09 schreef Gemene Lepel het volgende:
Aftreden Leers komt overigens door GL en PvdA.

Dat doet er toch niet zoveel toe? Nou ja, het doet er natuurlijk wel toe, maar niet zozeer in het vergelijk met JPB.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2010 13:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 januari 2010 13:12 schreef MMayo het volgende:
Kan me weinig voorstellen bij - teveel -


Nouja het waren niet de meest arme landen die getroffen zijn sommige weigerden die financiele hulp dan ook, daarnaast moeten organisaties wel weten wat ze met dat geld moeten. Als er geen duidelijke projecten meer voor ogen zijn moet je ze er ook niet zomaar bij gaan verzinnen. Ik denk niet dat ze een burj dubai als monument wilden hebben hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-01-2010 13:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 januari 2010 13:13 schreef ZelThoR het volgende:
Dat doet er toch niet zoveel toe? Nou ja, het doet er natuurlijk wel toe, maar niet zozeer in het vergelijk met JPB.


In de zin dat PvdA wel zich in de kont laat neuken in het kabinet door het CDA, dat is meer het punt .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 13:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 januari 2010 13:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
In de zin dat PvdA wel zich in de kont laat neuken in het kabinet door het CDA, dat is meer het punt .

Hehehe, ja, OK.

Wel goed dat dat mogelijk is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-01-2010 13:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 januari 2010 13:18 schreef ElitE het volgende:
Nouja het waren niet de meest arme landen die getroffen zijn sommige weigerden die financiele hulp dan ook, daarnaast moeten organisaties wel weten wat ze met dat geld moeten. Als er geen duidelijke projecten meer voor ogen zijn moet je ze er ook niet zomaar bij gaan verzinnen. Ik denk niet dat ze een burj dubai als monument wilden hebben hehe.


Bij gaan verzinnen niet, maar kan me niet voorstellen dat er daar geen projecten lopen die nog geld kunnen gebruiken. Maar goed, fijn dat ze het nu voor andere doeleinden kunnen gebruiken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2010 13:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 januari 2010 9:07 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik heb het niet over wat en hoe er iets gebeurd is en of dit wel of niet voorkomen had kunnen worden. Ik heb het over het feit hoe de Nederlandse regering op een oneerbare wijze is omgegaan met de nabestaanden van de slachtoffers. (ja, 'technisch gezien is er niks fout gegaan, meneer de minister kan u niet spreken in de periode dat u in Nederland bent, dat soort ongein).

Of Srebrenica had kunnen worden voorkomen is geen simpele ja nee vraag. Maar jij zult ook weten dat kilometers verderop van Srebrenica Britten in eenzelfde positie werden gedwongen en in deze situatie al hun munitie hebben verschoten op de ingangen tot hun mandaat gebied en daarmee de Serven succesvol hebben weggejaagd.
Klopt, en ik ben het donders eens dat als je mensen hebt staan die jou willen spreken je dan niet zoiets moet hebben van "als we lang genoeg wachten dan gaan ze waarschijnlijk vanzelf weer weg." Gewoon meenemen naar de Franse ambassade en dan "kijk, deze mensen hier gaan jullie uitleggen waarom onze jongens geen luchtsteun kregen."
Probleem gewoon bij de schuldige neerleggen.

@ die Engelsen; die voeren wat anders oorlog dan wij, maar ook hier heb je wel weer gelijk. Dan nog, met wat "we" daar hadden staan aan manschappen en uitrusting tegen veteranen in tanks...
Het is dan wel de overweging waard om te gaan kijken hoe je zoveel mogelijk levens kan sparen.
Geen beslissing die ik had willen maken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 13:29 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 januari 2010 13:25 schreef MMayo het volgende:
Bij gaan verzinnen niet, maar kan me niet voorstellen dat er daar geen projecten lopen die nog geld kunnen gebruiken. Maar goed, fijn dat ze het nu voor andere doeleinden kunnen gebruiken.

Ik denk dat door al het gezeik rond hulporganisaties er rond dit soort acties constructies in het leven zijn geroepen waardoor ze dat geld niet aan andere projecten mógen uitgeven (maar wel weer mogen inzetten als er een andere soortgelijke ramp gebeurt).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-01-2010 13:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 januari 2010 13:28 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, en ik ben het donders eens dat als je mensen hebt staan die jou willen spreken je dan niet zoiets moet hebben van "als we lang genoeg wachten dan gaan ze waarschijnlijk vanzelf weer weg." Gewoon meenemen naar de Franse ambassade en dan "kijk, deze mensen hier gaan jullie uitleggen waarom onze jongens geen luchtsteun kregen."
Probleem gewoon bij de schuldige neerleggen.

@ die Engelsen; die voeren wat anders oorlog dan wij, maar ook hier heb je wel weer gelijk. Dan nog, met wat "we" daar hadden staan aan manschappen en uitrusting tegen veteranen in tanks...
Het is dan wel de overweging waard om te gaan kijken hoe je zoveel mogelijk levens kan sparen.
Geen beslissing die ik had willen maken.


Mja, ik heb een hoop meegekregen van Mient Jan Faber aangezien ik colleges van hem heb gehad en hij erg graag praat. Maar sommige dingen zijn extreem vaag in retrospect, zoals de Nederlandse wachtposten die 's nachts werden verlaten omdat het anders te gevaarlijk was. Moet je eens raden wanneer de Serven het gebied binnen trokken; juist ja, in de nacht.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-01-2010 13:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 15 januari 2010 13:29 schreef ZelThoR het volgende:
Ik denk dat door al het gezeik rond hulporganisaties er rond dit soort acties constructies in het leven zijn geroepen waardoor ze dat geld niet aan andere projecten mógen uitgeven (maar wel weer mogen inzetten als er een andere soortgelijke ramp gebeurt).


Oja dat zou goed mogelijk zijn.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2010 13:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 januari 2010 8:35 schreef Greycloak het volgende:

Opzouten met die lui, echt.

Saban B. is toch opgezouten? Gaat er een keer één weg, is het nog niet goed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2010 13:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 januari 2010 13:35 schreef Gemene Lepel het volgende:
Mja, ik heb een hoop meegekregen van Mient Jan Faber aangezien ik colleges van hem heb gehad en hij erg graag praat. Maar sommige dingen zijn extreem vaag in retrospect, zoals de Nederlandse wachtposten die 's nachts werden verlaten omdat het anders te gevaarlijk was. Moet je eens raden wanneer de Serven het gebied binnen trokken; juist ja, in de nacht.
Apart. Helemaal omdat je legio dingen kan doen om een wachtpost te versterken...

Maar goed, stukje cultuur in eigen land:

quote:
Vrouw van balkon gegooid

Een relationele ruzie is Leeuwarden is nogal uit de hand gelopen. Een 32-jarige man had het zo gehad met zijn vriendin dat hij haar van het balkon heeft gegooid.

De vrouw kukelde vanaf de eerste verdieping naar beneden. Daarna bekogelde de man haar met een fiets, een tuinstoel, een mes en een asbak. Daarbij liep ze een hoofdwond op.

Volgens de politie is de vrouw "een vriendin of de ex-vriendin van de man." De vrouwengooier is aangehouden wegens zware mishandeling en zit inmiddels vast.

(SN)

Is cultuur nou!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 14:07 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 januari 2010 13:49 schreef MMayo het volgende:
Oja dat zou goed mogelijk zijn.


Pure speculatie hoor Maar wel enigszins plausibel denk ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2010 14:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 januari 2010 13:56 schreef bastianus het volgende:
Saban B. is toch opgezouten? Gaat er een keer één weg, is het nog niet goed.
Die had mogen opzouten met een betonnen schoen in het Naardermeer.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-01-2010 14:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 januari 2010 14:08 schreef Greycloak het volgende:
Die had mogen opzouten met een betonnen schoen in het Naardermeer.



Tja. Ik praat natuurlijk niks goed wat hij gedaan heeft, maar je zult toch moeten toegeven dat hij handig gebruik heeft gemaakt van de manco's in Nederlandse en Turkse wetgeving.
Ik ken redelijk wat Turkse criminelen uit de horeca en uit mijn werk, en dat zijn stuk voor stuk types die handig gebruik weten te maken van onze doorgeschoten onderhandelings- en gedoogcultuur. Overigens geldt dat ook voor heel veel Nederlandse types.
En altijd als er weer gepleit wordt voor een strengere aanpak van jeugd op het criminele pad of duidelijkere regels, dan zijn er wel weer van die softies in media of zorg die hier hun vraagtekens bij stellen. Prima, maar dan moet je ook niet janken als de zachte heelmeesters weer eens stinkende wonden maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-01-2010 21:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Willem-Alexander breekt schouder bij schaatsen

Kroonprins Willem-Alexander heeft vandaag tijdens het schaatsen een gebroken schoudergewricht opgelopen. De prins ging hard onderuit, waardoor zijn arm uit de kom schoot. Hij slaagde er zelf in zijn arm terug te duwen, maar bleek bij een controle in het ziekenhuis zijn schouder te hebben gebroken.

Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst moet de schouder van de Willem-Alexander een aantal weken rust houden. Hij zal de komende drie tot vier weken een zogeheten sling, een draagband moeten dragen.

De openbare optredens van de prins komen door het schaatsongeluk niet in het geding. Hij zal gewoon zoals gepland verschijnen op zijn afspraken.

De prins is een fervent schaatser. In 1986 reed hij de Elfstedentocht uit.

Vlag halfstok!

HEhe maar toch wel netjes dat hij zelf zn arm terug heeft geduwd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-01-2010 21:12 by Dentz Profiel van Dentz

Wimlex is best wel een held.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-01-2010 21:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

De Rambo!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-01-2010 22:08 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ah gosjie.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-01-2010 2:24 by XXL Profiel van XXL

Baby overleden na verkrachting
Uitgegeven: 15 januari 2010 22:35

CANCUN - Politie in Mexico heeft een jongen van zeventien aangehouden op verdenking van verkrachting van een meisje van een maand. De baby is als gevolg van de verkrachting overleden.


Dit heeft de politie in het Latijns-Amerikaanse land vrijdag laten weten. De moeder had de jongen op haar baby laten passen toen zij even buitenshuis iets moest doen.

Toen de moeder terugkwam, stelde zij vast dat haar dochtertje ademhalingsproblemen had.

Hartstilstand

De baby overleed op weg naar het ziekenhuis. Daar werd het stoffelijk overschot onderzocht. Artsen stelden vast dat de baby kennelijk een hartstilstand had gekregen tijdens een verkrachting.

Volgens de eerste resultaten van het onderzoek was de verdachte onder invloed van drugs.
© ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-01-2010 10:21 by Silence Profiel van Silence

Jezus christus, hoe kom je er in godsnaam op een baby te verkrachten?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen