IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Jelle
Usericon van Jelle
Posted 10-02-2010 7:57 by Jelle Profiel van Jelle

Oh, komt het door een boek. Gauw verbieden dan, dat boek.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 10-02-2010 8:05 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nee álles verbieden. School, boeken, tv, allemaal het zaad van het kwaad.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-02-2010 9:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ik ben verward, ik snap het niet meer, een mod die over asfalt begint in een moslimtopic en over moslims in dit topic.

Hulde aan GL overigens.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-02-2010 9:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

ANARCHIE!



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-02-2010 9:57 by Staalman Profiel van Staalman

En jullie maken je druk om moslims en de wereld politiek

Dit is pas ernstig:

'Songfestival doorgestoken kaart'
Uitgegeven: 9 februari 2010 21:57
Laatst gewijzigd: 9 februari 2010 21:57

AMSTERDAM - Ook volgens jurylid Tatjana was de uitslag van het Nationale Songfestival doorgestoken kaart. Dat zei ze dinsdagavond in RTL Boulevard.

© NU.nl/Lucas BenschopVolgens haar was de uitslag van het liedjesfestijn dat zondag werd gehouden in de kleedkamers al beslist in het voordeel van de 17-jarige Sieneke.

"In de kleedkamers werd 's middags al door Daniël Dekker, George Baker en Pierre Kartner geroepen dat Sieneke het leukste was", zei de blondine.

Dat is ook opvallend omdat Pierre Kartner, die de winnaar bekendmaakte, ogenschijnlijk moeite had om de knoop door te hakken.

Loekz

Eerdere geruchten suggereerden al dat van tevoren al vaststond dat Loekz zou gaan winnen. Op het moment van de bekendmaking van de winnaar kwamen er slingers naar beneden bij de meidengroep.

Ook waren er berichten dat de platenmaatschappij vrijdag al aankondigde dat Sieneke zou gaan winnen en dat de single al gedrukt zou zijn.

Tatjana had vooraf al een voorkeur voor Loekz, maar de bijdrage van de meidengroep kon haar niet overtuigen. "Loekz hebben niet de looks. Ze zien er gewoon niet uit. Klaar."

Logan

Volgens Tatjana had jurylid Johnny Logan geen goed woord over voor het Nederlandse songfestival. "Hij zei tegen me: 'It's awfull. Oh my god, this is so Dutch'."

Logan herhaalde de kritiek in SBS Shownieuws. "Het was gedateerd en ouderwets. Het was zo bizar. Alles was in het Nederlands en ik begreep er niets van. Het was een samenzwering. Een samenzwering van idioten."

Baker

Jurylid George Baker reageerde in Shownieuws op de aantijgingen van Tatjana dat Baker bij het kamp van Sieneke's coach Marianne Weber zou horen.

"Ik heb inderdaad liedjes gemaakt voor Marianne Weber, maar ook voor Corry Konings. En kandidaat Vinzzent zit bij dezelfde platenmaatschappij als ik. Ik zit in niemands kamp. Tatjana is een beetje in de war." Jurylid Daniël Dekker noemt de beschuldigingen van Tatjana 'onbegrijpelijk'.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2010 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

HAhaha hoe Nederlands


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-02-2010 10:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 februari 2010 9:57 schreef Staalman het volgende:

(...)

AMSTERDAM - Ook volgens jurylid Tatjana was de uitslag van het Nationale Songfestival doorgestoken kaart. Dat zei ze dinsdagavond in RTL Boulevard.

(...)

Tatjana had vooraf al een voorkeur voor Loekz, (...)



Ze had gewild dat het doorgestoken kaart was, zal ze bedoelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2010 9:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 februari 2010 9:51 schreef ZelThoR het volgende:
ANARCHIE!


Zwart, wit en rood. Hoe treffend gekozen!

En natuurlijk nu al het nieuws van de dag:

quote:
'Vader Joran van der Sloot overleden'

Paul van der Sloot, de vader van Joran, is overleden na een potje tennis, melden Arubaanse media.

Volgens de website 24ora.com kreeg de 57-jarge Paul een hartaanval na een potje tennis op villapark 'Tierra del Sol' op Aruba.

De ambulance werd gebeld, maar reanimatiepogingen mochten niet baten. Het nieuws is nog niet officieel bevestigd.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-02-2010 11:41 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hoe heet Frank ook alweer met de achternaam?

Oja: BOEIE.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-02-2010 11:47 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 februari 2010 11:41 schreef Slechtheid het volgende:
Hoe heet Frank ook alweer met de achternaam?

Oja: BOEIE.

Lekker belangrijk idd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 11-02-2010 12:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 februari 2010 11:41 schreef Slechtheid het volgende:
Hoe heet Frank ook alweer met de achternaam?

Oja: BOEIE.

Schiphorst?


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-02-2010 13:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Een van de klagers in de Wilders-zaak is zeer ontevreden over het Openbaar Ministerie. Zij heeft hierover twee brieven gestuurd aan de rechtbank.


Yvonne Wolthuis heeft er grote moeite mee dat Paul Velleman officier van justitie is in dit proces. Wolthuis is een van de mensen die bij het gerechtshof in Amsterdam afdwongen dat het OM – hoewel het dat niet wilde – Geert Wilders moet vervolgen. Zij voegt zich nu als ‘benadeelde partij’ in het proces tegen Wilders.

Velleman was medeverantwoordelijk voor dat eerdere besluit om Wilders niet te vervolgen. ‘Niet uit te sluiten valt dat mr. Velleman verlies van de zaak als winst (‘zie je wel’) zal ervaren’, schrijft Wolthuis’ advocaat Henry Sarolea aan de rechtbank.

Reprimande

Eerder uitten andere klagers in de media hun ongenoegen over Velleman. Wolthuis heeft meer bezwaren tegen hem. In 2002 diende onder anderen Bram Moszkowicz – de huidige advocaat van Wilders – een klacht in tegen Palestina-activiste Gretta Duisenberg omdat die zich aan antisemitisme zou hebben schuldig gemaakt. Velleman was de officier die besloot haar niet te vervolgen, maar hij gaf haar wel een reprimande voor haar taalgebruik.

‘Wilders staat bekend als een uitgesproken pro-Israël politicus. Mr. Velleman heeft minimaal de schijn gewekt een grote sympathie te koesteren voor pro-Israël-aanhangers en ook zijn werk als officier daardoor te laten beïnvloeden’, schrijft Sarolea in een brief van 18 januari.

Wolthuis zit in de kunst en was ooit raadslid voor De Groenen in Amsterdam-Zuidoost. Ze werd bekend toen ze werd gehoord in de parlementaire enquête naar de Bijlmerramp. Zij eist van Wilders één euro voor ‘immateriële schade bestaande uit de gevolgen van angst, woede, verdriet en schaamte’, zoals het in een stuk staat dat haar advocaat heeft voorbereid. Wilders heeft volgens haar aangezet tot haat tegen niet-westerse allochtonen en als zwarte vrouw heeft zij daardoor vaker discriminerende opmerkingen naar haar hoofd gekregen, stelt ze. Een reden om met gezin naar de Antillen te verhuizen.

Twijfels

Na de eerste regiezitting, waarop Wilders achttien getuigen vroeg, heeft Wolthuis de rechters laten weten dat zij ‘in ernstige mate is bevestigd in haar twijfels’ over het OM.

Over de tweede officier, Birgit van Roessel, is zij meer te spreken, maar zij ‘maakt zich zorgen’, omdat het OM weinig bezwaar heeft gemaakt tegen Wilders’ getuigenlijst. Ze vreesde dat het proces zou verworden tot ‘een podium voor keiharde, volgens menigeen in verbittering te ver doorgeslagen islamcritici, met radicale moslims ’.

De rechtbank en Moszkowicz willen niet reageren op de brieven. Het OM stelt dat Velleman deskundig is en professioneel genoeg en dat hij nog een officier naast zich heeft.

Volgens hoogleraar strafrecht Theo de Roos hebben de brieven van Wolthuis geen bijzondere status, maar zouden ze deel kunnen gaan uitmaken van het dossier. Sarolea zegt dat zijn cliënte het recht heeft om bij de rechtbank alarm te slaan als zij meent dat aan het bevel van het hof om Wilders te vervolgen niet goed gevolg wordt gegeven.

Wolthuis is tevreden met de beslissing van de rechtbank dat Wilders slechts drie getuigen mag horen achter gesloten deuren. ‘We weten niet of de brieven hebben meegespeeld, maar Wolthuis is wel opgelucht dat de rechtbank zich niet door Wilders laat imponeren’.

De rechtbank in deze zaak mag veel post ontvangen. Gisteren werd bekend dat ook vijf wetenschappers een brief hebben gestuurd. Daarin betogen zij dat Wilders Korancitaten uit hun verband trekt.


Dus toch ZOG?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2010 21:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Man ontsnapt, verkracht en moet cel in

De 32-jarige Patrick W. heeft vandaag zes jaar gevangenis en tbs tegen zich horen eisen voor verkrachting en poging daartoe. De man was niet teruggekeerd van verlof uit de gevangenis, pleegde de feiten toen en werd later weer aangehouden.

W. keerde in juni vorig jaar niet terug van zijn verlof. Hij zat vast vanwege onder meer vrijheidsberoving van een vrouwelijk slachtoffer en moest nog anderhalf jaar zitten. Hij had eerder ook al vrouwen aangevallen.

Saillant detail: de man werd tijdens zijn 'ontsnapping' aangehouden door de politie, omdat hij dronken achter het stuur zat. De politieagenten van dienst lieten hem echter weer wegrijden. Daarna kon de politie de man, die geen vaste woon- of verblijfplaats heeft, niet meer vinden.

(SN)

Triest. Ze blijven ze maar verlof geven...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-02-2010 21:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nu wordt elk geval wel uitgebreid vermeld in het nieuws, maar nu wordt het wel een beetje veel. Verlof is iets wat je niet kan ontnemen als je ze ooit in de samenleving terug wilt zetten. Maar dat kun je misschien wel strenger maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-02-2010 22:08 by Forever After Profiel van Forever After

Inderdaad, een halsband met explosieven om de nek die op afstand kan worden getriggerd.

Ben je te laat terug of buiten de opgegeven zone kaboem...


Edit:
Bedenk me net dat dat zo'n rotzooi geeft.
Een halsband die samentrekt zodat ademen niet meer mogelijk is is beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 11-02-2010 22:11]


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2010 22:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Net als die ene Mission Impossible. Kleine capsule met C4 in de neusholte.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-02-2010 22:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

OF net als in die andere film, dat hij op een boot de liefde van zn leven tegen komt, en dat er vervolgens een ijsberg het schip laat zinken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-02-2010 22:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Een boot is geen schip en andersom, hè. (oud zeeman spreekt)


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-02-2010 22:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Hehe, sinds m'n broer bij de marine zit, word ik ook wel eens op die fout gewezen.


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-02-2010 22:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 februari 2010 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Een boot is geen schip en andersom, hè. (oud zeeman spreekt)


Mijn nederige excuses, waar zit het verschil?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-02-2010 22:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mja, hoe zeg je dat. Je hebt zeg maar een plezierboot en een marineschip. Het ene is ter vermaak en het andere voor werk. Ofzo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-02-2010 22:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is een schip niet wat respectvoller? en spreek je die niet aan met ze?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-02-2010 22:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mja, ik weet het niet. In 9 jaar marine heb ik nooit tegen een schip gesproken. Ook niet tegen een boot, btw.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-02-2010 22:42 by Dentz Profiel van Dentz

'Prostituees Wallen werken veel te lang'
Uitgegeven: 11 februari 2010 14:29
Laatst gewijzigd: 11 februari 2010 15:12
AMSTERDAM - Prostituees op de Amsterdamse Wallen werken veel te lang achter elkaar door. Sommige vrouwen werken meer dan honderd uur in de week, maakte de gemeente donderdag bekend.
© Alphons Nieuwenhuis

''Dat is onverantwoord'', zei zorgwethouder Marijke Vos, die deze berichten van hulpverleners heeft gehoord.

''Ik wil daarom op korte termijn Amsterdamse richtlijnen opstellen voor werktijden en arbeidsomstandigheden voor iedereen die in de prostitutie werkt. Ik wil met hulpverleners, de exploitanten en de vrouwen tot afspraken komen waar iedereen in Amsterdam zich aan moet houden.''


Door de komst van het prostitutie- en gezondheidscentrum P&G292 een kleine twee jaar geleden krijgt de gemeente steeds meer zicht op wat er misgaat op de Wallen.

Vorig jaar deden 165 prostituees een beroep op maatschappelijk werk en werden 844 SOA-onderzoeken uitgevoerd.
© ANP


Dus ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-02-2010 22:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ wimbawap: respectloos

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-02-2010 22:43]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen