IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 01-03-2010 14:18 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 1 March 2010 13:34 schreef Staalman het volgende:
Die (in dit specifieke geval) opgelegde acceptatie van homo's is ander ook redelijk debiel. De homo willen geaccepteerd worden, prima... accepteer dan ook dat niet iedereen het met je eens is.

Maar om je dan als stampvoetende roze (j)hosti te gedragen is net zo idioot.
Deze aktie was meer een reactie op het weigeren van een hosti door een pastoor (waar hebben we het over.. ) van een helmondse carnavalsprins omdat ie homo was. Normaal natuurlijk al jaren geen enkel probleem, alsof een hosti-uitdelende pastoor aan iedere bezoeker kan zien wat zijn/haar seksuele voorkeur is.

Echter, door dit voorval werd even pijnlijk de hypocrisie van de katholieke kerk blootgelegd. Men bewijst wederom een achterlijk instituut te zijn, met discriminerende en zwaar achterhaalde denkbeelden.

Dezelfde hand die je een hosti geeft heeft een uur ervoor misschien nog wel in de broek van een andere vent/jongetje gezeten


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-03-2010 14:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hypocrisie van de Katholieke kerk? Eerder hypocriet dat je als gelovige homo er vanuit gaat dat jouw "god" zijn duidelijke regels niet voor jou gelden....


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-03-2010 14:24 by XXL Profiel van XXL

Ik snap sowieso niet dat iemand die een tegennatuurlijke* sexuele voorkeur heeft een religie wil aanhangen waarvan bekend is dat die daar problemen mee heeft.

* Tegennatuurlijk omdat sex bij de meeste diersoorten eigenlijk gewoon dient om voort te planten en niet zozeer voor zaligmakende genot.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-03-2010 14:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 March 2010 14:24 schreef XXL het volgende:


* Tegennatuurlijk omdat sex bij de meeste diersoorten eigenlijk gewoon dient om voort te planten en niet zozeer voor zaligmakende genot.


Hehe, laatst juist een artikel gelezen dat zaligmakend genot bij dieren juist best veel voorkomt. Zo is er een vleermuissoort waarvan het mannetje gepepen wordt door het vrouwtje....

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-03-2010 14:25]


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2010 14:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ XXL: Op dezelfde manier kun je anticonceptie dan van de hand wijzen

En natuurlijk gaat het om genot, denk je dat die beesten een planning maken hoeveel kinderen ze willen, ze willen gewoon neuken(nouja eigenlijk is dat belangrijk voor het mannetje).

Ze liggen niet elkaar de hele dag kapot te raggen omdat de natuur maar regeltjes heb verzonnen voor bepaalde momenten dat het kan.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-03-2010 14:28]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-03-2010 14:32 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 March 2010 14:25 schreef ElitE het volgende:
Op dezelfde manier kun je anticonceptie dan van de hand wijzen beide is niet echt productief.


Dat is uiteraard, net als homosexualiteit (waar ik overigens absoluut geen probleem mee heb), een ieders eigen keus maar als je daardoor geen hosti krijgt ben ik inderdaad de zelfde mening toegedaan.

Je kent de eventuele gevolgen van je keus op het vlak van religie dus dan moet je verder niet piepen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2010 14:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 March 2010 14:32 schreef XXL het volgende:
Dat is uiteraard, net als homosexualiteit (waar ik overigens absoluut geen probleem mee heb), een ieders eigen keus maar als je daardoor geen hosti krijgt ben ik inderdaad de zelfde mening toegedaan.

Je kent de eventuele gevolgen van je keus op het vlak van religie dus dan moet je verder niet piepen.


Mja maar er zijn tegenwoordig genoeg gelovigen die menen dat homosexualiteit wel past binnen religie omdat juist liefde belangrijk is. Maargoed iedereen past religie natuurlijk aan naar zn eigen wereld beeld...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-03-2010 14:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 March 2010 14:37 schreef ElitE het volgende:
Mja maar er zijn tegenwoordig genoeg gelovigen die menen dat homosexualiteit wel past binnen religie omdat juist liefde belangrijk is. Maargoed iedereen past religie natuurlijk aan naar zn eigen wereld beeld...


Ja, de gelovigen kunnen van alles menen, maar zolang ze zich naar den beijbul schikken hebben ze niet echt veel speelruimte....


Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-03-2010 14:40 by Staalman Profiel van Staalman

Het feit dat die joker van de gaykrant met het citaat komt dat iedereen welkom is in de kerk was gewoon te dom... Als je niet weet wat er verder in dat boek staat, hou dan je mond.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-03-2010 14:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Lol, non-argument


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-03-2010 14:47 by Staalman Profiel van Staalman

Elke keer als die knakker op de buis is roept hij alleen maar wat hem uitkomt, lijkt wat dat betreft wel een beetje op meneer Wilders.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-03-2010 14:47 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 1 March 2010 14:22 schreef MR. N het volgende:
Hypocrisie van de Katholieke kerk? Eerder hypocriet dat je als gelovige homo er vanuit gaat dat jouw "god" zijn duidelijke regels niet voor jou gelden....
Ja, het gaat vooral om het instituut. Zoals met alle religies zijn tal van interpretaties mogelijk. Ik ben benieuwd naar het citaat in de bijbel op basis waarvan men pedofilie rechtvaardigt.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-03-2010 14:48 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 1 March 2010 14:47 schreef Daops het volgende:
Ja, het gaat vooral om het instituut. Zoals met alle religies zijn tal van interpretaties mogelijk. Ik ben benieuwd naar het citaat in de bijbel op basis waarvan men pedofilie rechtvaardigt.


Je kan natuurlijk zelf ook alles en iedereen over 1 kam scheren...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-03-2010 14:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 March 2010 14:47 schreef Daops het volgende:
Ja, het gaat vooral om het instituut. Zoals met alle religies zijn tal van interpretaties mogelijk. Ik ben benieuwd naar het citaat in de bijbel op basis waarvan men pedofilie rechtvaardigt.


Hehe ----> .


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-03-2010 14:51 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 March 2010 14:47 schreef Daops het volgende:
Ja, het gaat vooral om het instituut. Zoals met alle religies zijn tal van interpretaties mogelijk. Ik ben benieuwd naar het citaat in de bijbel op basis waarvan men pedofilie rechtvaardigt.


Ik vermoed dat het uitgangspunt is dat wanneer iemand geslachtsrijp is er ook aan sex gedaan kan worden.

Alleen heeft iemand ooit bedacht dat je daar een bepaalde leeftijd voor moet hebben en niet het biologische geslachtsrijp als norm dient te hanteren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-03-2010 15:02 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 1 March 2010 14:48 schreef Staalman het volgende:
Je kan natuurlijk zelf ook alles en iedereen over 1 kam scheren...
De ironie ontging je even?

Ik ging verder op jouw redenering dat iedereen moet weten dat er kennelijk een christelijke god is met regels duidelijk voor iedereen; ofwel, alles over 1 kam scheren. Je gaat er vanuit dat de kerk die regels in dit geval duidelijk representeert en in de praktijk brengt. Dan vraag ik me af hoe men seks met kinderen koppelt aan het woord van de Schepper..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-03-2010 15:04 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 1 March 2010 14:51 schreef XXL het volgende:
Ik vermoed dat het uitgangspunt is dat wanneer iemand geslachtsrijp is er ook aan sex gedaan kan worden.

Alleen heeft iemand ooit bedacht dat je daar een bepaalde leeftijd voor moet hebben en niet het biologische geslachtsrijp als norm dient te hanteren.
Ik meen dat die geestelijken ook niet geslachtsrijpe kinderen te grazen nemen, of zouden ze het eerst even netjes vragen aan het jongetje of meisje?

edit: los van het feit dat het grondwettelijk niet mag, en het niet aan een geestelijke is om daar boven te staan. De pedopartij heeft ooit een poging gewaagd die wet te wijzigen, maar kon geloof ik op niet zo veel steun van de bevolking rekenen

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 01-03-2010 15:08]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-03-2010 15:07 by Staalman Profiel van Staalman

Zoals met alle religies zijn tal van interpretaties mogelijk?

Op veel punten wel, maar het punt aangaande homosexualiteit is in de bijbel moeilijk op een andere manier te interpreteren...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 01-03-2010 15:31 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 1 March 2010 15:07 schreef Staalman het volgende:
Zoals met alle religies zijn tal van interpretaties mogelijk?

Op veel punten wel, maar het punt aangaande homosexualiteit is in de bijbel moeilijk op een andere manier te interpreteren...
Dat blijft toch een mening vrees ik, zonder dat ik overigens bijbelpassages ken. Er zijn echter genoeg christelijken die wel de bijbel gelezen hebben die er anders over denken..

Tamelijk paradoxaal ook als je erover denkt.. Je bent homo, wil geloven in god.. maar volgens de bijbel is er die niet voor jou. Het heilige boek ontkent daarmee dus zelf het bestaan van een almachtige god..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 01-03-2010 15:33 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Rolstoel verlamde man op hol bij concert AC/DC
Een 31-jarige verlamde man heeft tijdens een concert van AC/DC een metalen pin in zijn oog gekregen.
Het slachtoffer zat in zijn rolstoel te kijken naar het optreden van de rockband in Brisbane (Australië). Zijn vriend stootte per ongeluk tegen de joystick van de stoel aan. Daardoor vloog de 31-jarige naar voren en kreeg hij een metalen pin, die aan zijn stoel is bevestigd om voorwerpen mee te pakken, dwars door zijn oog heen.
De invalide man is in het ziekenhuis opgenomen. Zijn situatie is ernstig maar stabiel.
De organisator van het concert ligt onder vuur, omdat er geen goede omheining was rond het podium voor gehandicapten. Daardoor kon de op hol geslagen rolstoel van de man niet tijdig gestopt worden. De invalide man belandde in de 'mosh pit ', op het drukste gedeelte voor het podium waar concertgangers springen en duwen.



Here kitty kitty kitty!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-03-2010 15:46 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 1 March 2010 15:31 schreef Daops het volgende:
Dat blijft toch een mening vrees ik, zonder dat ik overigens bijbelpassages ken. Er zijn echter genoeg christelijken die wel de bijbel gelezen hebben die er anders over denken..


Ik begeef me nu wel erg op grefo ijs...

Maar in de bijbel staat letterlijk in Leviticus 20:1-27:
Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten.

quote:
Tamelijk paradoxaal ook als je erover denkt.. Je bent homo, wil geloven in god.. maar volgens de bijbel is er die niet voor jou. Het heilige boek ontkent daarmee dus zelf het bestaan van een almachtige god..


Eigenlijk niet, er staat nml. duidelijk in de Bijbel (ondanks bovenstaande stuk) dat God van alle mensen houd maar dat dit niet automatisch betekent dat hij ieders manier van leven accepteerd.

[edit] Ben benieuwd wat die sukkel van de gaykrant over dat "schitterende" stukje uit de bijbel heeft te zeggen.





[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-03-2010 16:00]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2010 15:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 March 2010 14:51 schreef XXL het volgende:
Ik vermoed dat het uitgangspunt is dat wanneer iemand geslachtsrijp is er ook aan sex gedaan kan worden.

Alleen heeft iemand ooit bedacht dat je daar een bepaalde leeftijd voor moet hebben en niet het biologische geslachtsrijp als norm dient te hanteren.


nouja, veel meisjes zijn op hun tiende al fysiek in staat kinderen te krijgen, maar nog niet zo best. Geestelijke volwassenheid hobbelt er wat achteraan en daarbij moet de lust zich ook nog ontwikkelen. De eerste eisprong zie ik liever niet als echt gelachtsrijp.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-03-2010 16:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 March 2010 15:46 schreef Staalman het volgende:
Eigenlijk niet, er staat nml. duidelijk in de Bijbel (ondanks bovenstaande stuk) dat God van alle mensen houd maar dat dit niet automatisch betekent dat hij ieders manier van leven accepteerd.


Maar waarom zou een homo dan geen hostie mogen eten?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-03-2010 16:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 March 2010 16:03 schreef ZelThoR het volgende:
Maar waarom zou een homo dan geen hostie mogen eten?


Omdat ze niet welkom zijn in de kerk misschien? Eigenlijk zouden de kerkgangers volgens Leviticus 20:1-27 de homo's moeten doden.....


Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-03-2010 16:07 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 1 March 2010 16:05 schreef MR. N het volgende:
Omdat ze niet welkom zijn in de kerk misschien? Eigenlijk zouden de kerkgangers volgens Leviticus 20:1-27 de homo's moeten doden.....


+1


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen