IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-03-2010 16:56 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

08 maart 2010

ROTTERDAM - De politie heeft een man aangehouden die verdacht wordt van sex met een koe. Hij heeft hiermee de Dierenwelzijnswet overtreden.

Vrijdagochtend rond half drie was een beveiliger bezig met een controleronde op een kinderboerderij aan de Brammertstraat. De beveiliger zag daar plotseling een man lopen die zich op verboden terrein bevond. Tevens zat hij onder de koeienharen. Gealarmeerde agenten hielden na onderzoek ter plaatse de man aan op verdenking dat hij sex had gehad met een koe. De 33-jarige Rotterdammer is hierop overgebracht naar een politiebureau waar hij is ingesloten voor nader onderzoek. De verdachte is in verzekering gesteld.

Een dierenarts heeft zich over het dier ontfermd.
De politie onderzoekt de toedracht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-03-2010 17:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 March 2010 16:56 schreef Burzum het volgende:


Een dierenarts heeft zich over het dier ontfermd.



Die gaat er nog even achteraan tot zn schouder, die koe zal natuurlijk wel teleurgesteld zijn ja.

Toch is het een beetje raar dat het verboden is, de wet is helemaal niet nodig, de meest "geliefde" beesten voor deze bezigheid hebben niet eens door dat een mens aan de gang is, die dierenarts en de boer met zn bakje sperma daar moet je bang voor zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-03-2010 17:07 by Mark Profiel van Mark

Het gaat om de intrinsieke waardigheid van het dier, Elite. Volgens die redenatie zal een flink uitgelubberde vrouw er ook geen problemen mee hebben als er eens een formaatje pink overheen gaat.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-03-2010 17:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik weet het, maar ervaren dieren het wel zo dan? voelen ze zich wel misbruikt? Bij geweld en pijn is het logisch dat dieren dit voelen, maar voelen ze zich ook ongemakkelijk na zoiets? De seksuele ervaring bij dieren is natuurlijk wel een stukje anders.

Ik vind dat er eerst maar eens wat onderzoek naar verricht moet worden voor dat dit soort besluiten genomen moeten worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-03-2010 17:14 by bokaj Profiel van bokaj

Volgens mij bestaat de hele grootschalige veehouderij bij de gratie van ontuchtige handelingen met dieren. Zoals die stier Sunny Boy, duizenden nakomelingen en nog nooit seks met een echte koe gehad. Ik denk dat ElitE dat bedoeld.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-03-2010 17:17 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Roerbakei, roerbakei heroine dealen op de kinderboerderij.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-03-2010 17:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

die mannetjes hebben het wel best, maar tegenwoordig om een kalfje te krijgen gebruik je KI, en daarbij warmt de boer eerst een klein bakje sperma tussen de benen of oksels, en brengt het daarna met zn gehele arm naar binnen.

Hiermee tast je ook de intrinsieke waarde aan maar dat heeft natuurlijk wel een ander doel dan een beetje je pielemansje warm houden.
Het ziekelijke eraan is volgens mij meer het gedrag van de mens, ik denk dat de problemen bij de koe wel meevallen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-03-2010 18:43 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ach, zolang er geen kinderen van komen...



Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-03-2010 20:56 by Mark Profiel van Mark

De Braziliaanse zaalvoetballer Robson Rocha Costa is tijdens een zaalvoetbalwedstrijd in het Braziliaanse Parana overleden na een bizar ongeval op het veld. Dat maakte de lokale pers vandaag bekend.
De 23-jarige Rocha, die met zijn team Guarapuava Sporting Athletic Club een vriendschappelijke wedstrijd tegen Palmeiras Jundiai speelde, raakte zwaargewond toen hij bij een sliding een losgekomen stuk hout uit de vloer door zijn bil en buik kreeg. Hij werd onmiddellijk naar het ziekenhuis gebracht en vier uur lang geopereerd, maar overleed gisteren aan de gevolgen van inwendige bloedingen.



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-03-2010 13:03 by Dentz Profiel van Dentz

Meisje dood na verwarren Wii-controller met pistool
Uitgegeven: 9 maart 2010 12:54
Laatst gewijzigd: 9 maart 2010 12:54
AMSTERDAM - Een 3-jarig Amerikaans meisje is zondag overleden nadat zij zichzelf in haar buik had geschoten met een pistool.
© ANP

Het kind was een spelletje aan het spelen op een Wii-spelcomputer met een controller die sprekend lijkt op een pistool.

De vader van het meisje had het wapen op tafel laten liggen, in de buurt van de Wii-controller. Hij dacht dat er indringers op zijn perceel liepen, en had daarom het pistool doorgeladen op tafel gelegd, binnen handbereik van het kind.

Het meisje verwarde vervolgens haar vaders wapen met de controller en schoot zichzelf in haar buik. Het kind overleed op weg naar het ziekenhuis.

Genomineerd voor een Darwin award.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-03-2010 13:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

De vader? jah op deze manier wel jah zo heb je ook geen nageslacht.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-03-2010 13:15 by Dentz Profiel van Dentz

Allebei, als je het verschil niet ziet tussen een controller en een pistool.

Wacht ze was 3. Laat maar.


Trouwens, wie laat zijn kind van 3 schietspellen spelen?

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 09-03-2010 13:16]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-03-2010 13:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

3 jaar oud...

Edit: ah, je had het al gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-03-2010 13:17]


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-03-2010 13:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Nog geen week geleden had Carlos Tevez de strapatsen van de overspelige echtgenoot John Terry nog zwaar veroordeeld door te stellen dat de aanvoerder van Chelsea in Argentinië al lang dood zou geweest zijn. Nu heeft Tevez zelf een seksschandaal aan zijn pietje en eentje dat kan tellen. De spits van Manchester City werd in Engeland op hotel gespot aan de zijde van het sexy model Marina Paesani (27), gewezen cheerleader en bekend in het milieu als een opper-WAG. Dat terwijl zijn vrouw Vanesa in Argentinië hun te vroeg geboren baby aan het voeden was. Hallo Carlos?


Tevez met zijn oudste dochtertje.
Ik heb de laatste dagen enkel voor mijn dochtertje Katie geleefd. Als de familie in nood is, dan komt voetbal op de tweede plaats.
Carlos Tevez

Ik zou mijn leven geven voor voetballers. Als ik een speler wil, dan word ik een godin. Ik bedek mijn lijf met chocolade en vanille zodat ze me helemaal willen opeten.
Marina Paesani

Carlos Tevez met zijn vrouw Vanesa, de moeder van zijn twee dochtertjes.Carlos Tevez (26) sneerde onlangs nog naar zijn critici dat hij forfait gaf voor twee matchen om zijn vrouw bij te staan voor, tijdens en na de lastige geboorte van hun kind dat zes weken te vroeg werd geboren. "Mijn familie komt op de eerste plaats", zei hij toen. Nu blijkt dat zijn familie toch niet altijd voorrang krijgt. Net op de dag dat zijn baby naar huis mocht, lag meneer te rollebollen met Marina Paesani. Insiders linkten dit door voetballers geobesedeerd model al eerder aan Tevez.

Florencia
Vanesa heeft met Tevez al een vierjarig dochtertje Florencia. Op 9 februari vloog ze hoogzwanger naar Buenos Aires. Vier dagen later kreeg ze al weeën. Carlos Tevez haastte zich naar Argentinië en kreeg twee weken spoedvakantie van ManCity om zijn vrouw bij te staan op intensieve zorgen. Bij zijn terugkeer op 25 februari liet hij weten: "Ik heb de laatste dagen enkel voor mijn dochtertje Katie geleefd. Als de familie in nood is, dan komt voetbal op de tweede plaats."

Tortelduifjes in business
Vervolgens vloog Tevez terug naar Engeland, zonder zijn vrouw, maar in gezelschap van Paesani. Hij betaalde haar ticket en regelde een plaats in business net achter hem. Getuigen zagen de twee eerst gezellig keuvelen op het vliegtuig en binnen de korste keren zaten ze ook naast en uiteindelijk ook op elkaar. Als tortelduifjes lagen ze elkaar te kussen en te bepotelen. Eens het vliegtuig geland was, gingen ze lekker hypocriet hun eigen weg. Later werd het duo dus ook op hotel gespot en ook bij de terugvlucht naar Argentinië vlogen ze samen via Madrid.

Breuk in 2008
In 2008 hadden de twee naar verluidt al een flirt. Toen Vanesa foto's zag van het bedrog van haar echtgenoot bolde ze het eerst af. Een tijdje later was er al een verzoening. Paesani is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. "Ik zou mijn leven geven voor voetballers", liet ze ooit optekenen. "Als ik een speler wil, dan word ik een godin. Ik bedek mijn lijf met chocolade en vanille zodat ze me helemaal willen opeten."

Neus aan neus met Terry
Tevez staat helemaal met zijn broek op zijn knieën, want vorige week stond hij nog neus aan neus met John Terry tijdens de match Chelsea-ManCity (2-4). Hij droog een shirt om zijn ploegmaat Wayne Bridge (die horens gezet werd door zijn vriend Terry) en haalde achteraf zwaar uit naar de aanvoerder van Chelsea: "Die man heeft geen moreel besef. In Argentinië zou zo'n verrader al lang dood geweest zijn."


EIKEL!!!!!!!!!!!





signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-03-2010 15:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Verkeersbord tegen dronken voetgangers

Pecica, een klein stadje op de grens van Roemenië en Hongarije, is een nieuw verkeersbord rijker. Volgens de burgemeester van het stadje, dat 13.000 inwoners telt, heeft Pecica een zeer druk uitgaansleven. Samen met doorgaande wegen met veel verkeer levert dat al snel ongelukken op.

Daarom kent het stadje nu verkeersborden die automobilisten waarschuwen voor dronken voetgangers.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-03-2010 16:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 March 2010 15:57 schreef ElitE het volgende:
Verkeersbord tegen dronken voetgangers

Pecica, een klein stadje op de grens van Roemenië en Hongarije, is een nieuw verkeersbord rijker. Volgens de burgemeester van het stadje, dat 13.000 inwoners telt, heeft Pecica een zeer druk uitgaansleven. Samen met doorgaande wegen met veel verkeer levert dat al snel ongelukken op.

Daarom kent het stadje nu verkeersborden die automobilisten waarschuwen voor dronken voetgangers.




Hehe. Ach, in Nederland hebben dronken voetgangers altijd voorrang.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-03-2010 16:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

om eerder thuis te komen neem ik ook altijd een lekker flesje mee.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-03-2010 20:02 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Vader bezwangerde dochters achttien keer
Uitgegeven: 10 maart 2010 18:49
Laatst gewijzigd: 10 maart 2010 18:49

LONDEN - Britse zorginstellingen hebben woensdag hun excuses aangeboden aan twee vrouwen die in totaal achttien keer werden bezwangerd door hun vader.
De instanties voor kinderbescherming die toezicht hielden op het gezin, erkennen dat ze hebben gefaald.

De vrouwen baarden in een kwart eeuw zeven kinderen van hun vader. De 56-jarige dader uit Sheffield zit sinds 2008 een levenslange celstraf uit wegens het verkrachten van zijn dochters.

Het probleemgezin had gedurende 35 jaar contact met 28 hulporganisaties en honderd medewerkers. De instanties die zich verontschuldigden, stellen dat ze lering hebben getrokken uit het gebeurde en dat hun manier van werken is aangepast.

© ANP

Nu.nl


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-03-2010 20:05 by Mark Profiel van Mark

Ook fraai dat telefoonhulplijn Childline een van die dochters gewoon doodleuk vertelde dat als ze de zaak aanhangig zou maken, dat er dan een grote kans bestond dat haar kinderen haar ontnomen zouden worden. Zal wel een of andere Indische belcentrale weer geweest zijn.

Totaal kansloos, maar goed, het laatste jaar staat sowieso al in het teken van falende kinderhulpdiensten. Echt heel belabberd hier, de sociale zorg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2010 20:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Sociale zorg is gay en overrated.


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2010 21:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 March 2010 20:36 schreef karnivoor het volgende:
Sociale zorg is gay en overrated.
De a-sociale zorg die ik nu door mijn werkomstandigheden vaak moet bieden ben ik anders ook niet erg kapot van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2010 21:23 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Gewoon de ongevraagde zorg afschaffen.


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2010 9:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Probleem is dat veel problemen vaak liggen bij mensen die het niet vragen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2010 10:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Japanse handelaren tegen visverbod tonijn
print rss - door Redactie op 11-03-2010 @ 09:14

Tonijnhandelaren van de grootste vismarkt in Japan hebben vandaag gedemonstreerd tegen een voorgesteld internationaal verbod op de vangst van Atlantische blauwvintonijn. Volgens hen wordt de grote Japanse tonijnmarkt op oneerlijke wijze getroffen door een verbod.

Rauwe tonijn is een belangrijk ingrediënt in traditionele gerechten als sushi en sashimi en hiervoor wordt vooral blauwvintonijn gebruikt. De wereldwijde aantallen blauwvintonijn nemen echter sterk af, met name in de Atlantische Oceaan, en regeringen worden in toenemende mate voorstander van een vangstverbod om de vissoort de gelegenheid te geven te herstellen. Bijna tachtig procent van de tonijnvangst wordt verhandeld in Japan.

Volgende week wordt op een internationale bijeenkomst in Doha, in Qatar, door 175 landen gestemd voor of tegen een verbod op de export van blauwvintonijn. Europese regeringen lieten gisteren al weten voorstander van een verbod te zijn, de Verenigde Staten kondigden hetzelfde vorige week aan. Als tweederde van de landen voor een verbod stemt komt er een verbod op de handel in de vis.

Handelaren op de Japanse vismarkt zijn tegen een verbod en zeggen dat de soort gered kan worden door strenger beheer van de bestaande tonijn. Velen tekenden een petitie waarin wordt opgeroepen tot een eind van de vangst door middel van lange visnetten.

Japan zegt dat het een aanval op hun cultuur is als het verboden wordt, maar deze tonijn komt alleen in de Atlantische oceaan voor.
Maar goed het lijkt wel op de tonijntjes in hun oceaan, en die zijn net even wat minder bedreigt(oppassen dat het dus niet verplaatst.

Klassiek geval van tragedy of the commons, er worden wel quota ingesteld maar doe worden ruw geschat door de overheid, dus iedereen denkt nou als iedereen zich aan het quotum houd kan ik wel 1 visje extra doen, en zo heeft iedereen uiteindelijk niets meer. Een quotum wat bijzonder streng en laag is lijkt me nog wel een optie maar een totaal verbod is misschien ook niet verkeerd. Tijd dat de visserijen een beetje gaan nadenken.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2010 13:27 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 March 2010 10:11 schreef ElitE het volgende:
Japanse handelaren tegen visverbod tonijn
print rss - door Redactie op 11-03-2010 @ 09:14

Tonijnhandelaren van de grootste vismarkt in Japan hebben vandaag gedemonstreerd tegen een voorgesteld internationaal verbod op de vangst van Atlantische blauwvintonijn. Volgens hen wordt de grote Japanse tonijnmarkt op oneerlijke wijze getroffen door een verbod.

Rauwe tonijn is een belangrijk ingrediënt in traditionele gerechten als sushi en sashimi en hiervoor wordt vooral blauwvintonijn gebruikt. De wereldwijde aantallen blauwvintonijn nemen echter sterk af, met name in de Atlantische Oceaan, en regeringen worden in toenemende mate voorstander van een vangstverbod om de vissoort de gelegenheid te geven te herstellen. Bijna tachtig procent van de tonijnvangst wordt verhandeld in Japan.

Volgende week wordt op een internationale bijeenkomst in Doha, in Qatar, door 175 landen gestemd voor of tegen een verbod op de export van blauwvintonijn. Europese regeringen lieten gisteren al weten voorstander van een verbod te zijn, de Verenigde Staten kondigden hetzelfde vorige week aan. Als tweederde van de landen voor een verbod stemt komt er een verbod op de handel in de vis.

Handelaren op de Japanse vismarkt zijn tegen een verbod en zeggen dat de soort gered kan worden door strenger beheer van de bestaande tonijn. Velen tekenden een petitie waarin wordt opgeroepen tot een eind van de vangst door middel van lange visnetten.

Japan zegt dat het een aanval op hun cultuur is als het verboden wordt, maar deze tonijn komt alleen in de Atlantische oceaan voor.
Maar goed het lijkt wel op de tonijntjes in hun oceaan, en die zijn net even wat minder bedreigt(oppassen dat het dus niet verplaatst.

Klassiek geval van tragedy of the commons, er worden wel quota ingesteld maar doe worden ruw geschat door de overheid, dus iedereen denkt nou als iedereen zich aan het quotum houd kan ik wel 1 visje extra doen, en zo heeft iedereen uiteindelijk niets meer. Een quotum wat bijzonder streng en laag is lijkt me nog wel een optie maar een totaal verbod is misschien ook niet verkeerd. Tijd dat de visserijen een beetje gaan nadenken.



De beroepsvisserij, en m.n. de controle daarop, is sowieso ellende, kijk b.v. maar naar het uitsterven van de paling. Al zag ik bij Klootwijk aan zee dat ze bezig zijn om die te gaan kweken in Ierland en dat het leek te gaan lukken. Misschien moeten ze bij vlees en vis maar quote aan de verkoop gaan stellen, anders lost het zich toch niet op. Het probleem ligt vooral bij de consument die het hele jaar door allerlei vis wil kopen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen