IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-01-2010 22:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 januari 2010 22:16 schreef Lionheart het volgende:
Nee jij, met je Warhammer 40k leger.
Tief op man, internet warrior.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-01-2010 22:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

Moet jij niet gauw terug in je perfect world?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2010 22:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Je snapt Lionheart gewoon verkeerd; wat ie bedoelt te zeggen is dat het leger van Iran ongeveer net zoveel slagkracht heeft als mijn 40K leger.

Twee keer goed stampen, klaar.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-01-2010 22:33 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 januari 2010 22:29 schreef Lionheart het volgende:
Moet jij niet gauw terug in je perfect world?
Míjn perfect world ja.

Maar ok ik wilde ff drollen.

*nieuws*


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2010 22:38 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 19 januari 2010 22:13 schreef Greycloak het volgende:

@ Dentz; toen hadden we nog geen goeie satellietbeelden.

Nonsens. Als de allies Iran binnen rollen trekken ze zo de 5e colonne uit een zandduin.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2010 22:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 januari 2010 22:38 schreef Dentz het volgende:
Nonsens. Als de allies Iran binnen rollen trekken ze zo de 5e colonne uit een zandduin.
Noem jij mijn Vaderland een zandduin jongeman?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2010 22:41 by Dentz Profiel van Dentz

Je komt uit Iran?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2010 22:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

We hebben hier een 5e colonne?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2010 22:47 by Dentz Profiel van Dentz

Iran wel. Verstopt onder een bult zand zodat de VS die niet ziet.

Ander nieuws.

KLM laat dikke mensen tweede ticket boeken
Uitgegeven: 19 januari 2010 20:35
Laatst gewijzigd: 19 januari 2010 21:34
AMSTERDAM - Dikke mensen die willen vliegen met luchtvaartmaatschappijen KLM en Air France moeten binnenkort mogelijk dubbel gaan betalen.
© ANP

Want mensen die niet goed in een stoel passen, moeten een tweede ticket boeken. Dat heeft een woordvoerster van KLM dinsdag laten weten.

''Het is nieuw beleid. De reden is de vliegveiligheid, op deze manier kunnen we dit garanderen en daarnaast een stukje comfort bieden'', aldus de zegsvrouw. De nieuwe regel gaat per 1 april in.

Geweigerd

Als vanaf die datum in het vliegtuig blijkt dat iemand toch niet in een stoel past, wordt de passagier geweigerd. Het criterium hiervoor is dat de leuningen van de stoel op en neer moeten kunnen.

Dikke mensen die een tweede stoel moeten boeken, krijgen wel 25 procent korting. Als het vliegtuig niet is volgeboekt, kan de passagier zijn tweede ticket terugkrijgen.

'Belachelijk'

Marieke van Spanje van de Nederlandse Obesitas Vereniging noemt de maatregel belachelijk en geeft aan dat het overgewicht van obesitaspatiënten vaak door een medische aandoening wordt veroorzaakt.

''Wij vinden dit zeer te betreuren en wij gaan ons beraden op stappen'', aldus Van Spanje. Zij had liever gezien dat de maatschappijen bredere stoelen ontwikkelen.

En het gaat volgens haar veel bureaucratie en praktische problemen opleveren. ''Zie jij al zo'n dikke persoon door het gangpad lopen om te kijken of er nog stoelen vrij zijn, opdat hij zijn geld kan terugvragen?''
© ANP

Benieuwd wanneer het fonds voor dikke mensjes KLM voor de rechter sleept.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-01-2010 22:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Medische oorzaak zegt ze. Vreteritis?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2010 22:51 by Dentz Profiel van Dentz

Geniaal zijn de reacties op nujij.
"KLM moet de vliegtuigen ruimer inrichten." Ja, KLM koopt alleen een casco. Het is verdomme geen werkbusje.
En ik vermoed dat dit een 1 april grap is of een reclame stunt om obesitas in het licht te zetten.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-01-2010 23:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe lekker stom, alsof mensen in een rolstoel niet meer betalen voor hun grotere auto. Zoiets is gewoon geen zaak voor KLM als het echt zo erg is moet de verzekering het maar dekken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-01-2010 23:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

dikke mensen moet gewoon oprotten.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-01-2010 23:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Gratis drankjes voor grote borsten in Singapore

AMSTERDAM – In de Singaporese bar OverEasy kan het uitgaan erg goedkoop zijn, althans voor vrouwen. Het aantal gratis drankjes dat er weggegeven wordt staat namelijk in directe relatie tot haar cupmaat.

© GezondheidsnetAsiaOne meldt dinsdag dat de omvang van de boezem gelijk staat aan het aantal drankjes dat de dame in kwestie krijgt van OverEasy.

Zo krijgt een A-cup één gratis drankje, een B-cup twee en een C-cup drie. Voor het stevigere werk is echter een vrouw met minimaal een D-cup nodig: zij krijgt namelijk een hele fles wodka.

Aanleiding

De actie werd bedacht na aanleiding van het evenement Fill My Cups waarvoor DJ Dcup van stal gehaald werd. "Het was echt naar aanleiding van de naam van de DJ”, zegt een woordvoerster van de club. “Toen we hoorde dat het Dcup zou worden, wilden we daar een eigen draai aan geven.”

Of de DJ het initiatief warm onthaalt is niet bekend gemaakt, maar wel is duidelijk dat vrouwen er niet onverdeeld positief over zijn. Sommigen vinden het volgens AsiaOne enkel een nieuwe marketingstrategie, anderen hebben al aangegeven dat ze er zeker niet aan mee zullen doen. Bovendien gaan geluiden op dat door dit soort initiatieven de veiligheid van aanwezige vrouwen niet langer gegarandeerd kan worden.

Metingen

De woordvoerster voegt er dan ook onmiddellijk aan toe dat alle metingen, aangaande de borsten, op puur visuele basis zullen plaatsvinden en dat aanrakingen niet geduld worden. Voor de taak zijn dan ook speciaal twee onafhankelijke juryleden aangetrokken.

“Ons standpunt is dat het allemaal om plezier gaat, het is niet ordinair en heeft niets met seksisme te maken," aldus de zegsvrouwe. “Geen van de meisjes gaat aangeraakt worden en ze hoeven niets van zichzelf bloot te geven. En ja, we zijn al gewaarschuwd dat veel rondborstige meisjes onze kant opkomen."




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-01-2010 23:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 januari 2010 22:13 schreef Greycloak het volgende:
@ Dentz; toen hadden we nog geen goeie satellietbeelden.


Je hebt nog de bevolking die guerrilla gaat, zelfde probleem als vele andere landen daarzo. En zolang ze niet komen als een groot deel van de bevolking erom vraagt blijf je gewoon lange tijd nieuwe vijanden kweken.

Trouwens denkt iedereen dat het een zandbak is maar het land is 2e van de wereld met biodiversiteit, en vreemd genoeg komt de cheetah daar nog wel voor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-01-2010 23:45 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 19 januari 2010 23:33 schreef Black Jew het volgende:
dikke mensen moet gewoon oprotten.



beter leer ik ff typen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-01-2010 23:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

En in Iran weten ze hoe ze grootse tuinen moeten aanleggen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2010 1:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 januari 2010 23:47 schreef Gemene Lepel het volgende:
En in Iran weten ze hoe ze grootse tuinen moeten aanleggen.


In Irak zijn ze nog beter!

http://en.wikipedia.org/wiki/Hanging_Gardens_of_Babylon


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-01-2010 8:03 by M. Profiel van M.

quote:
Op 19 januari 2010 23:32 schreef ElitE het volgende:
hehe lekker stom, alsof mensen in een rolstoel niet meer betalen voor hun grotere auto. Zoiets is gewoon geen zaak voor KLM als het echt zo erg is moet de verzekering het maar dekken.


Ik vind dat de vliegprijs per kilometer én per kilo betaald moet worden. Iemand van 120 kg. betaalt een even duur kaartje maar o wee als ik boven de bagagelimiet van ~20 kg. kom (wat al snel gaat met een fiets), dan moet ik extra dokken (ook al ben ik incl. bagage nog steeds lichter dan Dikke Thea).

OK voor de ruimte en de moeite voor het grondpersoneel om de bagage in het vliegtuig te krijgen wil ik best wat extra betalen, maar laat het dan verder alsjeblieft voortaan ook per kilo mensenvlees gaan, prima idee.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-01-2010 8:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2010 22:51 schreef Dentz het volgende:
Geniaal zijn de reacties op nujij.
"KLM moet de vliegtuigen ruimer inrichten." Ja, KLM koopt alleen een casco. Het is verdomme geen werkbusje.
En ik vermoed dat dit een 1 april grap is of een reclame stunt om obesitas in het licht te zetten.
Bij sommige buitenlandse vliegmaatschappijen is het al een hele tijd zo....


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2010 10:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 januari 2010 20:56 schreef XXL het volgende:
Hebben ze die aardbeving dan veroorzaakt zodat we er vervolgens kapitalen aan financiële steun en goederen heen kunnen sturen?

Wat een goed middel om het geld in deze crisis tijd weer een beetje aan het rollen te krijgen.
Mwa, in de hersenkronkels van die omhooggevallen aap van een Chavez is dit niet zo'n hele rare. Dankzij die aardbeving ligt het Amerikaanse leger met toestemming van de VN dichter bij Venezuela.

Voor de inval op de olie, natuurlijk. Joden en grootkapitaal.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-01-2010 10:49]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-01-2010 10:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 20 januari 2010 1:13 schreef Chelman het volgende:
In Irak zijn ze nog beter!

http://en.wikipedia.org/wiki/Hanging_Gardens_of_Babylon


'Waren'?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-01-2010 12:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Politica bedreigd met verkrachting

Een leidende politicus van de Zambiaanse regeringspartij Beweging voor Meerpartijendemocratie (MMD) heeft blijk gegeven van originele opvattingen over de democratische dialoog. Hij bedreigde oppositieleidster Edith Nawakwi met een groepsverkrachting, als zij president Rupiah Banda blijft bekritiseren.

Nawakwi van het Forum voor Democratie en Ontwikkeling (FDD) had het presidentschap van de in 2008 gekozen Banda een "totale mislukking'' genoemd. Chris Chalwe, leider van de jeugdbeweging van de MMD, zei daarop in een toespraak voor een grote menigte: "Wij zullen Nawakwi groepsverkrachten als zij doorgaat met het aanvallen van de president. De president is gekozen door het volk van Zambia en verdient respect van alle burgers. ''

Chalwe heeft al een rechtszaak tegen zich lopen wegens het slaan van journalisten die over de president hadden geschreven.

(SN)

Zo, ik heb weer een dag gelachen, tsjeesis wat kunnen sommige landen nog een hoop ontwikkelingsgeld gebruiken zeg.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2010 12:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 januari 2010 8:03 schreef M. het volgende:
Ik vind dat de vliegprijs per kilometer én per kilo betaald moet worden. Iemand van 120 kg. betaalt een even duur kaartje maar o wee als ik boven de bagagelimiet van ~20 kg. kom (wat al snel gaat met een fiets), dan moet ik extra dokken (ook al ben ik incl. bagage nog steeds lichter dan Dikke Thea).

OK voor de ruimte en de moeite voor het grondpersoneel om de bagage in het vliegtuig te krijgen wil ik best wat extra betalen, maar laat het dan verder alsjeblieft voortaan ook per kilo mensenvlees gaan, prima idee.


+1 ik ben de helft van zo'n walvis en betaal net zoveel. de stewardes hoeft zich bij mij ook niet krom te lopen met rollades.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2010 12:55 by bastianus Profiel van bastianus

@ Grey: Valt nog niet mee zo'n groepsverkrachting. Probeer maar eens een bult mensen aan de grond te trekken.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 20-01-2010 12:56]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen