IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2010 19:55 by XXL Profiel van XXL

Automobilisten die heel veel kilometers maken worden genaaid ten opzichte van mensen die hun auto amper gebruiken, ja.

Dat heet een eerlijke verdeling.

Maar goed, ik kan me wel heel goed voorstellen dat de veel-gebruikers graag willen dat we allemaal meebetalen aan hun kosten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-01-2010 19:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Lekker eerlijk ja, mag ik straks de lesprijs met zo'n €4,- per uur omhooggooien.



Echt, onwijs eerlijk.

Dat en "Big Brother is watching you" natuurlijk, hetgeen een aantal artikelen aangaande privacy met faecaliën besmeurt.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-01-2010 20:00]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2010 20:03 by XXL Profiel van XXL

@ Lesprijs:

Ik ga er eigenlijk van uit dat dat voor elke rijschoolhouder geldt dus ik vraag me af of jij persoonlijk daardoor gedupeerd wordt.

Edit:
Wel een punt met betrekking tot Big Brother verhaal hoewel ik daar zelf niet zo wakker van kan liggen.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-01-2010 20:04]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2010 20:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2010 19:55 schreef XXL het volgende:
Automobilisten die heel veel kilometers maken worden genaaid ten opzichte van mensen die hun auto amper gebruiken, ja.

Dat heet een eerlijke verdeling.

Maar goed, ik kan me wel heel goed voorstellen dat de veel-gebruikers graag willen dat we allemaal meebetalen aan hun kosten.


Sja, ik vind het wel erg makkelijk te stellen dat mensen elke dag voor hun plezier in de file staan naar het werk. Die plannen die ze hebben lossen dat echt niet op.

En niet weer met die drogredenen aankomen dat ze dichter bij het werk moeten gaan wonen, want dat is vaak totaal niet mogelijk.

Die veel-gebruikers betalen nu al voor heel NL gigantisch veel belasting als je bedenkt dat 70% van de brandstofprijs accijns is.

Ik vind dat ze gewoon het kwartje van Kok van de brandstofprijs af moeten halen en dan HUPS hetzelfde bedrag er weer bijop als rijbelasting. En dan het BPM omlaagschroeven, en de rijtuigenbelasting afschaffen.


Geen gezeik dat de brandstof duurder wordt, geen miljoenen verslindende privacy belemmerende tot technische ramp verdoemde kilometerheffing, klaar!


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-01-2010 20:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 januari 2010 19:51 schreef Greycloak het volgende:
Het punt is alleen dat het die andere partijen zoals fietsers en ov-reizigers geen fuck uitmaakt.
Alleen automobilisten worden (weer eens flink) genaaid als dit doorgaat. Een beetje automobilist heeft een abo bij de ANWB.

Ik zie de logica wel.

Die logica is er ook zeker, maar hoort nu eenmaal niet bij een democratie Wij kiezen mensen zodat die voor ons kunnen bedenken wat het beste voor het land als geheel is. Dat die mensen vervolgens idiote beslissingen nemen, tsja, dan moeten we andere mensen kiezen. Uiteraard is het niet zo simpel als ik nu zeg, maar je begrijpt wat ik bedoel En als je zo'n beslissing dan toch bij het volk wil leggen, waarom dan geen referendum? Het wordt ook wel erg zot als elke klasse mensen directe inspraak krijgt op wetten die over die klasse zelf gaat. Daarbij hebben de andere partijen er zeker wel mee te maken. Files, auto's en wegen kosten de gehele economie geld, daar worden ook de mensen die geen auto hebben de dupe van. En dat een bepaalde klasse meer geld inlevert dan het terugkrijgt, well d'uh.

Ik vind overigens het plan zoals het er nu ligt ook niet OK, hoor, maar dat hou ik even buiten de discussie Ik weet ook niet het fijne van wat Eurlings dan verder van plan is. Het zou wel mooi zijn als hij in samenspraak met de ANWB en haar leden een maatregel uitwerkt die de files gaat doen verminderen. Maar het uitgangspunt moet wel zijn dat er sowieso een maatregel komt.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-01-2010 20:26]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-01-2010 20:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 januari 2010 20:04 schreef MR. N het volgende:
En niet weer met die drogredenen aankomen dat ze dichter bij het werk moeten gaan wonen, want dat is vaak totaal niet mogelijk.

Mensen hebben ook helemaal geen recht op wonen vlak bij hun werk! Dan gaan ze maar ergens anders wonen in een suffe gemeente en rijden ze maar wat verder!

Ofwel; een kraakverbod zal tot meer files leiden?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-01-2010 20:26 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 22 januari 2010 19:59 schreef Greycloak het volgende:
Lekker eerlijk ja, mag ik straks de lesprijs met zo'n €4,- per uur omhooggooien.



Echt, onwijs eerlijk.

Dat en "Big Brother is watching you" natuurlijk, hetgeen een aantal artikelen aangaande privacy met faecaliën besmeurt.


Jij moet zorgen dat je efficiënt met de kilometers omgaat.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2010 20:26 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2010 20:24 schreef ZelThoR het volgende:
Mensen hebben ook helemaal geen recht op wonen vlak bij hun werk! Dan gaan ze maar ergens anders wonen in een suffe gemeente en rijden ze maar wat verder!

Ofwel; een kraakverbod zal tot meer files leiden?


Hehe, psies!


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-01-2010 21:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 22 januari 2010 20:03 schreef XXL het volgende:
@ Lesprijs:

Ik ga er eigenlijk van uit dat dat voor elke rijschoolhouder geldt dus ik vraag me af of jij persoonlijk daardoor gedupeerd wordt.

Ja, als rijschoolhouder word ik er, evenals mijn collegae, persoonlijk hard door genaaid.
quote:
Op 22 januari 2010 20:26 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Jij moet zorgen dat je efficiënt met de kilometers omgaat.
Beetje een Greycloak-opmerking.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-01-2010 22:46 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 januari 2010 17:50 schreef Chelman het volgende:
Ik weet het niet. Vraag het aan Fulci.


quote:
Op 22 januari 2010 8:34 schreef Greycloak het volgende:
Als iemand er verstand van heeft dan Fulci wel. Op zich een leuk gegeven voor een film...



Jongens! Fulci is in 1996 overleden. En dan nog, hij is gewoon mee gegaan in de hype die romero is begonnen. En die leeft nog wel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 23-01-2010 1:13 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 22 januari 2010 19:12 schreef Silence het volgende:
Bij MH's ouderlijk huis wordt de auto ook 'gebakje' genoemd...


Moeders noemt pa's auto af en toe De Pausmobiel, omdat t ding er ook wat van weg heeft.
Maar waarom eigenlijk gebakje?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-01-2010 4:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 januari 2010 22:46 schreef De Tegenpartij het volgende:
Jongens! Fulci is in 1996 overleden. En dan nog, hij is gewoon mee gegaan in de hype die romero is begonnen. En die leeft nog wel.


Romero = zombies als gevolg van een nader onbekende infectie.

Fulci = Voodoo zombies.

Ergo: Fulci is ontopic, Romero niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-01-2010 11:39 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 23 januari 2010 1:13 schreef Mottighaerd het volgende:
Moeders noemt pa's auto af en toe De Pausmobiel, omdat t ding er ook wat van weg heeft.
Maar waarom eigenlijk gebakje?
Bak = auto, en gebakje klinkt liefkozend....

Ja, ik vind het ook een tikje vreemd, ik zie gelijk een roze auto met van boven een slagroommetkersenprint voor me.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2010 14:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 januari 2010 19:41 schreef XXL het volgende:
Eurlings wekt irritatie ChristenUnie
Uitgegeven: 22 januari 2010 17:33

DEN HAAG - De ChristenUnie is vrijdag fel uitgevallen tegen minister Camiel Eurlings (Verkeer) over zijn uitlatingen over de kilometerheffing. Volgens Eurlings komt de heffing er niet als de ANWB de plannen afwijst.


Volgens de kleinste regeringspartij beslist de ANWB, die een ledenraadpleging over de kilometerheffing wil houden. daar niet over. ''De ledenraadpleging van de ANWB over de democratie laten beslissen. Zo werkt dat niet, minister.''

De heffing is een besluit ''waarover alle Nederlanders gaan: de fietsers, OV-gebruikers, wandelaars en automobilisten, ongeacht of ze wel of geen ANWB-lid zijn''.

Eurlings zei dat hij de steun van de ANWB erg belangrijk vindt. Als de minister aan draagvlak hecht, laat hij dan als de wiedeweerga aan voorlichting doen, stelt de ChristenUnie.

Fractieleider Arie Slob spreekt van 'wankelmoed'. De verkeersdrukte in de spits roept volgens hem juist om een instrument om het verkeer meer te spreiden over de dag en over de verschillende vervoersmiddelen.

Kamer

,De minister weet heel goed dat de Tweede Kamer over de kilometerheffing gaat.'' Dit zegt PvdA-Kamerlid Lia Roefs.

''Wij gaan het wetsvoorstel behandelen. De dingen die de ANWB aanreikt, zijn welkom. Voor ons is draagvlak net zo goed belangrijk.''

Volgens Roefs is de ledenpeiling die de ANWB wil houden, geen referendum waar alleen met ja of nee kan worden geantwoord, maar een onderzoek. Maar het is volgens haar belangrijk dat mensen die voor de kilometerheffing zijn reageren. ''Nee-stemmers laten zich meestal meer horen.''
© ANP



Helaas voor de mensen die tegen de heffing zijn maar volgens mij heeft de CU hier wel een punt.


Goed idee, als het de volgende keer over milieumaatregelen gaat moeten ze dan maar eerst een enquete bij Greenpeaceleden gaan houden.
Ook wel grappig dat CDA nu opeens een soort van D'66 is met hun "referendum"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2010 14:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 januari 2010 14:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Goed idee, als het de volgende keer over milieumaatregelen gaat moeten ze dan maar eerst een enquete bij Greenpeaceleden gaan houden.
Ook wel grappig dat CDA nu opeens een soort van D'66 is met hun "referendum"
Volgens mij gaat "meer rijbelasting" alle automobilisten aan, en "meer milieuheffingen" niet alleen leden van Greenpeace.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2010 14:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2010 14:49 schreef Greycloak het volgende:
Volgens mij gaat "meer rijbelasting" alle automobilisten aan, en "meer milieuheffingen" niet alleen leden van Greenpeace.




Als Eurlings goede redenen heeft om het af tes chieten, dan moet hij die verantwoordelijkheid zelf nemen. En niet zo populistisch (eigenlijk "laf") doen.
Overigens, de auto beinvloed de hele maatschappij , ook de niet ANWB-leden. Dus iedere Nederlander zou met dit referendum mee moeten kunnen doen dan.
Overigens II: ik ben het geheel met de oplossing eens die jij beschreef in je diuscussie met Mr.N in het andere topic.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-01-2010 15:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 23 januari 2010 4:19 schreef Chelman het volgende:
Romero = zombies als gevolg van een nader onbekende infectie.

Fulci = Voodoo zombies.

Ergo: Fulci is ontopic, Romero niet.


waaronder vallen de rennende zombies?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-01-2010 16:51 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Alleen omdat zombi 2 op een tropisch eiland geschoten is, maakt fulci dat een voodoo zombie director? The beyond bijv. heeft daar niets van doen en ook daar lopen tig zombies rond. Zowel romero als fulci hebben zijn het er over het algemeen over eens. In hun films zitten zombies en dat was het. Erg weinig uitleg waarom, ze zijn er gewoon en ze zijn er om te blijven.

En rennende zombies zijn onzinnig, dat weet toch iedereen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-01-2010 19:26 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

zombies zijn gewoon tof.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 23-01-2010 19:47 by Dentz Profiel van Dentz


http://zombietools.net/

Laat maar komen die zombies!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-01-2010 19:55 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

LOL

die Urban Bone Machete, Mark III lijkt mij wel wat voor aan de muur.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-01-2010 10:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Man komt onder boom en overlijdt

Een 70-jarige man uit Nijholtwolde (Friesland) is overleden nadat een boom die hij zelf aan het omzagen was, op hem terecht kwam.

Het ongeval gebeurde bij een woning aan de Stadburen in die plaats. De boom viel door nog onbekende oorzaak in achterwaartse richting, op de plaats waar de man stond. De boom met een stam van een doorsnede van 30 centimeter viel op de man. Hij kwam daardoor bekneld te zitten. Toen zijn zoon poolshoogte kwam nemen, trof hij zijn vader onder de boom aan. Omwonenden hebben de boom van de man afgehaald en hem tevergeefs geprobeerd te reanimeren. De man bleek ter plekke aan zijn verwondingen te zijn overleden.

(SN)

Jammer dat deze man zijn genen al heeft doorgegeven, maar alsnog nomineer ik deze schrandere fries voor een Darwinaward.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 24-01-2010 10:55 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Zo`n ding valt naar de kant waar je aan het hakken bent. GA DAAR DAN NIET STAAN DUMBASS! Wel lullig voor de familie....


Here kitty kitty kitty!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-01-2010 10:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Goed idee; stuur jij de nominatie door naar z'n familieleden met daarin bijgesloten de opmerking dat je het betreurt dat hij nageslacht heeft gekregen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2010 11:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 24 januari 2010 10:55 schreef zijschroeier het volgende:
Zo`n ding valt naar de kant waar je aan het hakken bent. GA DAAR DAN NIET STAAN DUMBASS! Wel lullig voor de familie....


Jij zou gaan hakken aan de kant waar je niet staat?

Het lijkt me meer een gevalletje beter opletten als de boom begint te kraken en tijdig opzij stappen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen