IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-01-2010 11:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 januari 2010 10:55 schreef Gemene Lepel het volgende:
Goed idee; stuur jij de nominatie door naar z'n familieleden met daarin bijgesloten de opmerking dat je het betreurt dat hij nageslacht heeft gekregen?
Beter van niet. Meeste friezen hebben moeite met humor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-01-2010 11:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Om over lezen nog maar te zwijgen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-01-2010 12:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 januari 2010 11:00 schreef XXL het volgende:
Jij zou gaan hakken aan de kant waar je niet staat?

Het lijkt me meer een gevalletje beter opletten als de boom begint te kraken en tijdig opzij stappen.


T lijkt allemaal makkelijk, maar je moet eerst kijken waar de boom het meeste gewicht heeften kijken waar hij netje neer kan vallen. Dat kan elkaar nog welleens dwars zitten. Dan maak je aan de kant die hij nog moet opvallen een flinke wig. En aan de andere kant waar hij niet mag omvallen maak je ook een kleine wig waar het de bedoeling is dat je kan blijven staan waar je hakt.
Dan is het nog een beetje een verrassing of de boom geen zwakke plekken heeft waardoor het wat onvoorspelbaarder is.
Houthakken blijft hoe dan ook een gevaarlijke bezigheid ook als je er bedreven in bent. Al zijn er ook genoeg mensen die er niet bedreven in zijn.

Maargoed de belangrijkste doodsoorzaak van mannetjes bevers blijft ook nog altijd omgevallen bomen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 24-01-2010 15:43 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Aantal verkeersdoden weer gedaald

Het aantal verkeersdoden is in 2009 voor het eerst in decennia tot onder de 700 gedaald. Dat blijkt uit cijfers van de politie die de NOS inventariseerde. Volgens de korpsen vielen er 605 doden op de weg.

De officiële politiecijfers geven zo'n 90% van alle verkeersdoden weer. De resterende 10% die niet worden meegenomen in deze cijfers staan voor de slachtoffers die pas na dagen of weken overlijden en waarvan de politie niet op de hoogte is. Die worden door statistici opgespoord en meegenomen in het officiële cijfer dat minister Eurlings in april bekend zal maken.

Op basis van de 605 geregistreerde doden, en met die 10% marge meegerekend, lijkt het aantal mensen dat in 2009 overleed door een verkeersongeluk onder de 700 te blijven.

Moeilijk
Minister Eurlings heeft de daling hard nodig, want het kabinet heeft vooropgesteld dat er in 2020 jaarlijks maximaal 500 doden mogen vallen op de Nederlandse wegen. Maar het wordt volgens deskundigen moeilijk om de huidige dalende trend verder te zetten.

Er zijn namelijk al veel inspanningen geleverd om het aantal doden terug te dringen, en elke bijkomende verbetering in verkeerssituaties levert niet noodzakelijk een daling in het aantal verkeersdoden op.

Nieuwe maatregelen
Volgens Henk Rhebergenecretaris van het Regionaal Overleg Verkeersveiligheid Zeeland zullen we "naar een nieuwe generatie maatregelen moeten, die dieper ingrijpen. En dat betekent vaak dat je in de individuele vrijheden van weggebruikers moet snijden."

En dan bedoelt hij bijvoorbeeld een systeem dat auto's automatisch doet vertragen in de buurt van scholen. "Zulke maatregelen zijn niet altijd leuk, maar als we het aantal verkeersdoden niet op de ene manier kunnen terugdringen, dan moet het maar zo."

http://nos.nl/artikel/131240-aantal-verkeersdoden-weer-gedaald.html

Damn, en als ik me niet vergis zijn bij dit totale aantal ongeveer 250 doden waarbij alcohol en drugs in het spel is.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-01-2010 15:48 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 24 januari 2010 15:43 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Nieuwe maatregelen
Volgens Henk Rhebergenecretaris van het Regionaal Overleg Verkeersveiligheid Zeeland zullen we "naar een nieuwe generatie maatregelen moeten, die dieper ingrijpen. En dat betekent vaak dat je in de individuele vrijheden van weggebruikers moet snijden."

En dan bedoelt hij bijvoorbeeld een systeem dat auto's automatisch doet vertragen in de buurt van scholen. "Zulke maatregelen zijn niet altijd leuk, maar als we het aantal verkeersdoden niet op de ene manier kunnen terugdringen, dan moet het maar zo."


Ah, kunnen ze mooi dat systeem aan de GPS van Camiel zijn klote kastje hangen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-01-2010 20:24 by XXL Profiel van XXL

Trein botst met sneeuwschuiver
Uitgegeven: 24 januari 2010 14:06

ZAANDIJK - Een trein met daarin ongeveer 150 AZ-voetbalsupporters is zondag in Zaandijk op een sneeuwschuiver gebotst. De sneeuwschuiver was vast komen te zitten op een spoorwegovergang.

Dat meldt de politie zondag.

Bij het ongeluk zijn geen gewonden gevallen, omdat de trein langzaam reed. De bestuurder van de sneeuwschuiver kon op tijd zijn voertuig verlaten.

De NS heeft alternatief vervoer geregeld voor de voetbalfans, die op weg waren naar Amsterdam voor de wedstrijd Ajax - AZ.




@ foto bij het bericht.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 24-01-2010 20:40 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Heerlijke ironie



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-01-2010 21:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 januari 2010 12:28 schreef ElitE het volgende:
T lijkt allemaal makkelijk, maar je moet eerst kijken waar de boom het meeste gewicht heeften kijken waar hij netje neer kan vallen. Dat kan elkaar nog welleens dwars zitten. Dan maak je aan de kant die hij nog moet opvallen een flinke wig. En aan de andere kant waar hij niet mag omvallen maak je ook een kleine wig waar het de bedoeling is dat je kan blijven staan waar je hakt.
Dan is het nog een beetje een verrassing of de boom geen zwakke plekken heeft waardoor het wat onvoorspelbaarder is.
Houthakken blijft hoe dan ook een gevaarlijke bezigheid ook als je er bedreven in bent. Al zijn er ook genoeg mensen die er niet bedreven in zijn.

Maargoed de belangrijkste doodsoorzaak van mannetjes bevers blijft ook nog altijd omgevallen bomen.
Klopt, velling is linke soep. Bovendien kan met dit gladde weer de boom ook nog draaien op de stam. Zo gauw het kraakt meteen maken dat je wegkomt, maar dat gaat moeilijk als je zeventig bent.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-01-2010 7:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
SP wil af van provincie Gelderland

De SP in Gelderland wil af van de provincie Gelderland. De partij liet weten een referendum te willen waarin de inwoners van Gelderland kunnen beslissen of ze de provincie Gelderland willen afschaffen of willen behouden. De SP zal dit voorstel doen tijdens het debat dat op 27 januari wordt gehouden in Provinciale Staten over de toekomst van de provincie.

De SP-fractie wil af van "die grote onoverzichtelijke provincie Gelderland''. In plaats daarvan gaan wat de SP betreft zoveel mogelijk taken naar gemeenten, een deel naar het Rijk en wat over blijft naar vier nieuwe democratisch gekozen regio's, Achterhoek, Veluwe, Rivierenland en de stadsregio Arnhem/Nijmegen.

(SN)

Wat weer een verrukelijk plan van de SP!
Maar wat vinden de Gelderlanders er zelf van?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-01-2010 7:55]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 25-01-2010 8:09 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 24 januari 2010 21:30 schreef bastianus het volgende:
Klopt, velling is linke soep. Bovendien kan met dit gladde weer de boom ook nog draaien op de stam. Zo gauw het kraakt meteen maken dat je wegkomt, maar dat gaat moeilijk als je zeventig bent.

Bovendien... je staat zo dicht bij de stam dat je gauw het overzicht mist (ook door de grote helm, gezichtsbescherming, lawaai, gehoorbescherming) en als je omhoog kijkt is je richtinggevoel ook nog es verstoord. Dit is echt veel trickier dan het lijkt op een afstandje.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-01-2010 8:42 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 25 januari 2010 7:55 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Wat weer een verrukelijk plan van de SP!
Maar wat vinden de Gelderlanders er zelf van?


Ik ben van oorsprong Gelderlander en vind dat we onderhand heel Nederland maar eens af moeten schaffen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2010 8:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 januari 2010 8:42 schreef XXL het volgende:
Ik ben van oorsprong Gelderlander en vind dat we onderhand heel Nederland maar eens af moeten schaffen.
Mee eens, en dan verdelen in een stuk van mij en een stuk voor de rest.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-01-2010 9:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 januari 2010 8:57 schreef Jenje het volgende:
Mee eens, en dan verdelen in een stuk van mij en een stuk voor de rest.


Jij krijgt dan leuke wijken, met interessante noordafrikaane culturen, in Rotterdman, Utrecht en Amsterdam. Wij de rest!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2010 9:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 januari 2010 9:15 schreef attila_de_hun het volgende:
Jij krijgt dan leuke wijken, met interessante noordafrikaane culturen, in Rotterdman, Utrecht en Amsterdam. Wij de rest!!

Nee, ik neem Assen en omstreken en schop iedereen eruit. Behalve mijn vriendin dan ..


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 25-01-2010 10:08 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Ik vind het het meest belachelijke plan ooit.
Dump Limburg dan ook gelijk even bij België of Duitsland ofzo, en maak Friesland maar onafhankelijk.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-01-2010 10:23 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 25 januari 2010 9:16 schreef Jenje het volgende:
en schop iedereen eruit. Behalve mijn vriendin dan ..
:')


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2010 10:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 januari 2010 10:08 schreef Ingrimd het volgende:
Ik vind het het meest belachelijke plan ooit.
Dump Limburg dan ook gelijk even bij België of Duitsland ofzo, en maak Friesland maar onafhankelijk.
Hear hear


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-01-2010 10:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 25 januari 2010 10:26 schreef Jenje het volgende:
Hear hear
:')!


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 25-01-2010 11:59 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 25 januari 2010 7:55 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Wat weer een verrukelijk plan van de SP!
Maar wat vinden de Gelderlanders er zelf van?


Gelderland onafhankelijk maken?

Ach, je zou de provincie kunnen afschaffen maar de geschiedenis blijft. Maar het is uiteraard een belachelijk voorstel. Kon ook alleen maar van die irritante tomatengooiers komen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2010 12:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Waarom is het belachelijk dan? Als het inderdaad klopt dat Gelderland in haar huidige vorm onbestuurbaar is lijkt het me goed om zulke opties te overwegen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-01-2010 12:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 januari 2010 7:55 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Wat weer een verrukelijk plan van de SP!
Maar wat vinden de Gelderlanders er zelf van?
Ik woon tegenwoordig niet meer in Gelderland, maar ik denk dat dit voor iedere provincie opgaat. Is twee lagen (rijk en gemeente) niet genoeg? Hoeveel bespaart het burger en overheid als alle provinciën worden opgeheven?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 25-01-2010 12:04 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 25 januari 2010 12:00 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom is het belachelijk dan? Als het inderdaad klopt dat Gelderland in haar huidige vorm onbestuurbaar is lijkt het me goed om zulke opties te overwegen.


En dat willen ze zo maar even doen? De geschiedenis van Gelderland als provincie gaat nogal ver terug en er zijn ongetwijfeld een hoop oude wetten/regelingen die zoiets bijna onmogelijk maken. Bovendien, moeten dan al die gemeentes met de andere provincies gaan communiceren? Dat wordt pas chaos.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2010 12:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 januari 2010 12:03 schreef kwelgeest het volgende:
Ik woon tegenwoordig niet meer in Gelderland, maar ik denk dat dit voor iedere provincie opgaat. Is twee lagen (rijk en gemeente) niet genoeg? Hoeveel bespaart het burger en overheid als alle provinciën worden opgeheven?



Tis maar een bestuurlijke verandering idd. Voor de rest zullen die lijntjes wel in de atlas blijven staan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-01-2010 12:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 januari 2010 12:04 schreef Ziona het volgende:
De geschiedenis van Gelderland als provincie gaat nogal ver terug

1841. Maar inderdaad, het gebied kent als min of meer constant geheel een lange geschiedenis.
quote:
en er zijn ongetwijfeld een hoop oude wetten/regelingen die zoiets bijna onmogelijk maken.

Dat betwijfel ik eigenlijk. En dat kan best aangepast worden.
quote:
Bovendien, moeten dan al die gemeentes met de andere provincies gaan communiceren? Dat wordt pas chaos.

Hoe denk je dat het nu gaat dan? Het huidige systeem is verre van perfect hoor.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-01-2010 12:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is het systeem van provincies niet min of meer gebaseerd op hoever een paard kan lopen in 1 dag.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen