IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 12:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 juni 2010 12:09 schreef M. het volgende:
Ja, Nederland heeft best mooie plekken, ik zal de eerste zijn om dat te beamen. Maar het is allemaal zo doorontwikkeld en de beschaving is nooit verder dan een kilometer of vijf.

En plat he, maar daar kan het niks aan doen.


Idd. Ik zie nu overal wel het duidelijke handje van de mens in de gebieden. Eerst kon ik behoorlijk genieten van de duinen in Meijendel omdat dat voor mij een woest natuurgebied was, maar na een tijdje zie je toch dat het eigenlijk een erg groen industriegebied is.
Jammer dat ik het ook in Polen al heb, veel is gewoon productiebos waarbij je duidelijk ziet dat sommige bomen zijn aangeplant(niet per se recht maar met maar 1 soort).
Al moet denkik dat het in echte de natuurparken daarzo wel stukken beter is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rotor
Usericon van rotor
Posted 24-06-2010 13:22 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Je geniet er niet van omdat het geen oernatuur is dus ga je in de bebouwde kom recreëeren. Logisch.

De Finnen die ik in NL leerde kennen hebben mij geleerd van Nederlandse natuur te genieten. Gewoon een gebied intrekken, bier/wiet mee, kleedje mee om op te zitten, en de hele middag + avond blijven hangen, lullen, lezen, aanklooien tot je (het) zat bent.
Ongeveer hetzelfde als wat normale Nederlanders op het strand doen dus maar dan in een groen gebied zonder irritante mensen en aanverwante zooi in de buurt.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-06-2010 14:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2010 12:14 schreef rotor het volgende:
Ja, het Veluwse Speulderbos (beukenbos) is vooral erg mooi, alleen het Bunderbos in Zuid-Limburg kan dat in Nederland overtreffen (en ik heb bijna alle gebieden wel verkend).
Moerasgebeiden zoals Weerribben blijf ik toch unieker/karakteristieker vinden voor NL.

De Oostvaarderse plassen zijn ook mooi hoor, maar helaas ook een van de minst toegankelijke gebieden.
Ik was het Speulderbos, Sprielderbos en Solse Gat inderdaad vergeten. De Weerribben zijn inderdaad prachtig, daar ging ik altijd schaatsen met mijn oom vroeger.
Limburg is, op de inwoners na, ook een mooie provincie. Heb een keer een rondleiding gehad door de St. Pietersberg, prachtig. En gekampeerd bij Geulen, ook mooi met al die heuvels. Al vind ik het daar erg op Duitsland lijken allemaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2010 14:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 juni 2010 13:22 schreef rotor het volgende:
Je geniet er niet van omdat het geen oernatuur is dus ga je in de bebouwde kom recreëeren. Logisch.

De Finnen die ik in NL leerde kennen hebben mij geleerd van Nederlandse natuur te genieten. Gewoon een gebied intrekken, bier/wiet mee, kleedje mee om op te zitten, en de hele middag + avond blijven hangen, lullen, lezen, aanklooien tot je (het) zat bent.
Ongeveer hetzelfde als wat normale Nederlanders op het strand doen dus maar dan in een groen gebied zonder irritante mensen en aanverwante zooi in de buurt.



Nee tuurlijk niet, ik kan ook hardstikke genieten van de natuur die hier nog is, zelfs stadsnatuur kan mooi zijn. En super aangelegde parken heeft ook zn charme.
Ik ga ook vaak zat een in een parkje een nacht bier drinken en kut roepen met het liefst een vuurtje en wat vlees erbij.

Maar ik wil af en toe ook echte wildernis beleven. en dat is een beetje moeilijk. Maarja het Bangladesh van Europa is nu eenmaal een goede plek om vol te bouwen met stad


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-06-2010 18:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zekerweten heeft Nederland hele mooie gebieden. De blauwekamer, de postbank, Utrechtse heuvelrug, weerribben ect. Maar idd de natuurbeheersing in NL is zo prominent aanwezig + de aanwezigheid van half Nederland op een zonnige zondag. Lekker van je sokken afgereden door de kinderwagens


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-06-2010 19:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2010 18:58 schreef Cadaveria het volgende:
zekerweten heeft Nederland hele mooie gebieden...de postbank...




Als je van blauw houdt inderdaad ja.


Bareuh...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-06-2010 21:09 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 24 juni 2010 18:58 schreef Cadaveria het volgende:
De blauwekamer

De Blauwe Kamer is wel erg mooi ja! Lang geleden dat ik daar ben geweest trouwens.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2010 9:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Over 2 weken (w000000t) gaan ER en ik met de auto naar Kroatië. Aanvankelijk wilden we vrijdagochtend vertrekken, maar na gelezen te hebben dat er files van tot wel 9 uur staan in Duitsland in dat weekend, hebben we de plannen veranderd.

We gaan nu rond middernacht (do/vr) weg, en rijden dan zo ver mogelijk richting Salzburg. Daar zouden we dan ergens halverwege de ochtend aan moeten komen.

Ons idee is om dus eerst een nacht in of rond Salzburg te blijven, en doen dit het liefst op de bonnefooi. Wat ik me echter afvraag, is in hoeverre alles in die contreien volzit rond deze periode. Is het aankloppen bij een hotel kansloos of moet het te doen zijn?

Verder nog tips voor wat betreft files e.d.?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-07-2010 9:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 juli 2010 9:09 schreef WhiteRider het volgende:
Over 2 weken (w000000t) gaan ER en ik met de auto naar Kroatië. Aanvankelijk wilden we vrijdagochtend vertrekken, maar na gelezen te hebben dat er files van tot wel 9 uur staan in Duitsland in dat weekend, hebben we de plannen veranderd.

We gaan nu rond middernacht (do/vr) weg, en rijden dan zo ver mogelijk richting Salzburg. Daar zouden we dan ergens halverwege de ochtend aan moeten komen.

Ons idee is om dus eerst een nacht in of rond Salzburg te blijven, en doen dit het liefst op de bonnefooi. Wat ik me echter afvraag, is in hoeverre alles in die contreien volzit rond deze periode. Is het aankloppen bij een hotel kansloos of moet het te doen zijn?

Verder nog tips voor wat betreft files e.d.?


Als je bij Salzburg bent heb je de Tauernbaan nog te doen, en dat kan ook een erg grote Bottlenek zijn. Ik zou om een uur of 19.00 s'avonds gaan rijden, en dan tot voorbij Oostenrijk proberen te komen.

In Kroatië is op de bonnefooi erg veel te doen, welke regio wil je heen?

En is camperen ook een optie?


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2010 9:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 9:13 schreef MR. N het volgende:
Als je bij Salzburg bent heb je de Tauernbaan nog te doen, en dat kan ook een erg grote Bottlenek zijn. Ik zou om een uur of 19.00 s'avonds gaan rijden, en dan tot voorbij Oostenrijk proberen te komen.

In Kroatië is op de bonnefooi erg veel te doen, welke regio wil je heen?

En is camperen ook een optie?


Nee nee, wacht. Even overnieuw. We hebben een hotel van zondag de 18e t/m vrijdag de 30e.

We vertrekken donderdag/vrijdag en hoeven dus pas zondag in Kroatië te zijn. Het gaat om de overnachtingen op de heen- en terugreis. Kamperen is geen optie.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 02-07-2010 9:43]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-07-2010 10:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 juli 2010 9:40 schreef WhiteRider het volgende:
Nee nee, wacht. Even overnieuw. We hebben een hotel van zondag de 18e t/m vrijdag de 30e.

We vertrekken donderdag/vrijdag en hoeven dus pas zondag in Kroatië te zijn. Het gaat om de overnachtingen op de heen- en terugreis. Kamperen is geen optie.



Ah, op die fiets. Je gaat naar Istrië neem ik aan? Denk dat je onderweg wel een hotel kan scoren.


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2010 10:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 10:28 schreef MR. N het volgende:
Ah, op die fiets. Je gaat naar Istrië neem ik aan? Denk dat je onderweg wel een hotel kan scoren.


Jep, en vrijdagochtend hopen we rond Salzburg te zijn om daar een hotel te zoeken. We willen rustigaan rijden, alle tijd.

Hoe is rijden in Kroatië? Heb gehoord over eenbaanssnelwegen waar je mag inhalen via de andere rijbaan(!!)? En hoe zit het met kuilen en gaten en toestanden in de weg? Alles verhard? Die auto die ik nu heb is vrij laag, het zou prettig zijn als ie er ongeschonden vanaf komt.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-07-2010 10:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Oh, de wegen zijn goed begaanbaar hoor, wel even uitkijken als het bijvoorbeeld net geregent heeft, dan kan het glad zijn.

In Istrië is 1 snelweg, een tolweg, goed te doen.

Alvast veel plezier gewenst!


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-07-2010 10:42 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Spanx0rz!


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 02-07-2010 10:42 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ik probeer ergens te vinden wat de probleemgebieden zijn qua drukte op de Duitse wegen voor morgen, maar ik kan niets vinden. Iemand een idee?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2010 10:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 10:42 schreef Ziona het volgende:
Ik probeer ergens te vinden wat de probleemgebieden zijn qua drukte op de Duitse wegen voor morgen, maar ik kan niets vinden. Iemand een idee?


Hier tussen wellicht?
http://www.google.nl/#hl=nl&rlz=1R2GGLL_nlNL364&q=drukke+zomer+trajecten+duitsland&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=ca8b7ab10c1f7748


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 02-07-2010 10:51 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Google had ik al geprobeerd hoor, maar alleen maar oude berichten etc.

Maar ik heb al wat gevonden via de ANWB.

[Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 02-07-2010 10:53]


nomad
Usericon van nomad
Posted 02-07-2010 10:56 by nomad Wijzig reactieProfiel van nomadQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 10:42 schreef Ziona het volgende:
Ik probeer ergens te vinden wat de probleemgebieden zijn qua drukte op de Duitse wegen voor morgen, maar ik kan niets vinden. Iemand een idee?


Ik denk overal wel.
In Duitsland zijn ze op veel plaatsen aan de weg aan het werken.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2010 11:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zwitserland enzo

















Even naar beneden wandelen vanaf 2500m hoogte


Tijdens een wandeling een Steenbok zien rondhuppelen en ja het sneeuwt


En bergmarmotten tegen komen


Vraten pinda's uit je hand als je heel stil bleef zitten








Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-07-2010 11:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Mooi Mindless Mayo!

Die bergmarmot is vet leuk!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-07-2010 11:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Leuke foto's MMayo!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2010 11:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 11:12 schreef Schaep het volgende:
Mooi Mindless Mayo!

Die bergmarmot is vet leuk!


Ja man, ik wilde die in de tas stoppen maar dat wilde hij niet.

Deze deed me even denken aan Black Sheep tha Movie, hij staarde me zo eng aan.. brrr!





[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-07-2010 11:16]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-07-2010 11:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ruimen, direct


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 02-07-2010 11:18 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 11:11 schreef MMayo het volgende:







Mooi!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-07-2010 11:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2010 11:18 schreef Jenje het volgende:
Ruimen, direct


Ik denk dat ze daarom allemaal van die bellen dragen, zodat je ze kunt horen wanneer ze je aanvallen en het vlees van je botten scheuren terwijl je nietsvermoedend en heel braaf aan het wandelen was


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen