IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-12-2011 16:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Goede tips, allen bedankt!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sater
Usericon van Sater
Posted 12-12-2011 13:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Wie weet er nog iets leuks/bijzonders te doen in Brugge?
Het liefst met een historisch tintje.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 12-12-2011 13:34 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 9 december 2011 12:54 schreef Fusion het volgende:

Februari het Aziatische nieuwjaar in Thailand vieren met de vrouw en de Chinese schoonfamilie.

Gaaf! Veel plezier alvast.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-12-2011 16:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Thanks! Ik ben benieuwd, Thailand lijkt me mooi. Ben ook gek op Thais eten en vers fruit, dus dat zit iig al vast goed


When your people matter, menstrual health matters


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 12-12-2011 16:59 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Dan ga je zeker een goede tijd tegemoet daar. eerste keer naar Thailand?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-12-2011 17:01 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2011 13:14 schreef Sater het volgende:
Wie weet er nog iets leuks/bijzonders te doen in Brugge?
Het liefst met een historisch tintje.

Leuke stad, vooral om gewoon in te verdwalen. Rondleiding + zuipen in de Halve Maan brouwerij (Brugse zot, Straffe Hendrik) is leuk, verder maar gewoon rondslenteren door straatjes, de Begijnhof, links en rechts een kerkje. Chocolademuseum is gay.


You have time. You are doing fine.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 02-01-2012 22:28 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Zo, alles geboekt.

19-22 januari New York
22-23 januari Miami
23-27 januari 70,000 Tons of Metal (Miami - Grand Cayman - Miami)
27-29 januari Havana
29-31 januari Varadero
31 januari - 5 februari Havana

Zin in


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-01-2012 22:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Mooie dingen in het verschiet man!

Ben vorig jaar in Cuba geweest, prachtig land. Havana valt jammer genoeg van ellende haast uit elkaar en ik vond het zo typerend hoe "murw" de mensen in Cuba waren. Allemaal zo gelaten, zo geleefd (Communisme? )

En Varadero heeft prachtige stukken kust, uiteraard bij de resorts. Have fun


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 02-01-2012 22:38 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2012 22:28 schreef MetalTuupLimburg het volgende:


23-27 januari 70,000 Tons of Metal (Miami - Grand Cayman - Miami)

Zin in


Hard!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-01-2012 22:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb in 2011 2 "normale" vakanties gehouden, je weet wel, met chick, hotel via sunweb.nl of zo en dan ritjes maken met de auto en chillen aan het strand enzo. Keertje Marokko, keertje zo'n Grieks eiland. Godverdomme wat kut.
Het heeft even geduurd voordat ik snapte waarom dat concept voor mij niet werkte, maar ik weet het nu dan ook wel heel zeker. Man man man wat een fiasco. Ik snap niet dat hele volksstammen dat jaar in, jaar uit volhouden -- het is ze gegund, maar wat een verschrikkelijke ellende. NOOIT meer.

Dit jaar 3 maanden fietsen door de Amerikaanse wildernis. 24/7 buiten zijn, met alle ups en downs die erbij horen, geniaal. Nog maar 210 nachtjes slapen .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-01-2012 22:44]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-01-2012 23:06 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Alvast veel plezier met de voorbereidingen, gaaf dat het steeds concreter wordt.
Vakantie dit jaar overgeslagen, acht maanden buitenland was genoeg. Begin er nu wel weer zin in te krijgen, hopelijk komend voorjaar een maandje weg. Gaat nog tussen Iran en Indonesië. Vriendin heeft zichzelf al overtuigd dat het die laatste gaat worden, dus ik 'vrees' dat ik me daar maar bij moet aansluiten.


You have time. You are doing fine.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-01-2012 23:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, voorpret is dikke pret. Deze maand komt mijn nieuwe fiets als het goed is, dan kan ik ook wat daden bij deze woorden voegen.

Ik weet niet waar ik voor gekozen zou hebben. Indonesië is vast ook een overweldigende ervaring, al kan je daar ook gewoon aan een strand "chillen" en denken dat je in Scheveningen bent, alleen dan met beter weer en andere vegetatie. Ik heb zo'n idee dat dat niet voor jouw vakantie zal gelden .

En ach, er komt vast nog een kans op Iran, toch?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-01-2012 23:15 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2012 22:43 schreef M. het volgende:
Ik heb in 2011 2 "normale" vakanties gehouden, je weet wel, met chick, hotel via sunweb.nl of zo en dan ritjes maken met de auto en chillen aan het strand enzo. Keertje Marokko, keertje zo'n Grieks eiland. Godverdomme wat kut.
Het heeft even geduurd voordat ik snapte waarom dat concept voor mij niet werkte, maar ik weet het nu dan ook wel heel zeker. Man man man wat een fiasco. Ik snap niet dat hele volksstammen dat jaar in, jaar uit volhouden -- het is ze gegund, maar wat een verschrikkelijke ellende. NOOIT meer.


Ik snap wat je bedoelt, sinds ik met het klimmen bezig ben en in de zomer naar de Alpen ga al helemaal.

quote:

Dit jaar 3 maanden fietsen door de Amerikaanse wildernis. 24/7 buiten zijn, met alle ups en downs die erbij horen, geniaal. Nog maar 210 nachtjes slapen .


Veel plezier gewenst alvast, lijkt me echt enorm gaaf.
Ben al stiekem plannen aan het maken om deze zomer ook een week met de mountainbike op pad te gaan.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-01-2012 10:02 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 2 januari 2012 22:34 schreef Count Steel het volgende:
Mooie dingen in het verschiet man!

Ben vorig jaar in Cuba geweest, prachtig land. Havana valt jammer genoeg van ellende haast uit elkaar en ik vond het zo typerend hoe "murw" de mensen in Cuba waren. Allemaal zo gelaten, zo geleefd (Communisme? )

En Varadero heeft prachtige stukken kust, uiteraard bij de resorts. Have fun

Dank je Ik zie ons niet zo in de buurt van het hotel blijven hangen hoor, ik heb ook een huurauto geboekt voor 5 dagen. Lijkt me in zo'n land zo zonde om alleen maar op een strand te liggen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-01-2012 10:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 januari 2012 22:43 schreef M. het volgende:
Ik heb in 2011 2 "normale" vakanties gehouden, je weet wel, met chick, hotel via sunweb.nl of zo en dan ritjes maken met de auto en chillen aan het strand enzo. Keertje Marokko, keertje zo'n Grieks eiland. Godverdomme wat kut.
Het heeft even geduurd voordat ik snapte waarom dat concept voor mij niet werkte, maar ik weet het nu dan ook wel heel zeker. Man man man wat een fiasco. Ik snap niet dat hele volksstammen dat jaar in, jaar uit volhouden -- het is ze gegund, maar wat een verschrikkelijke ellende. NOOIT meer.

Dit jaar 3 maanden fietsen door de Amerikaanse wildernis. 24/7 buiten zijn, met alle ups en downs die erbij horen, geniaal. Nog maar 210 nachtjes slapen .


Koel! Succes gewenst alvast.

Hier vrijdag op pad, lekker laven aan het strand.


Boeiender


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 07-02-2012 21:48 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

New York:














Ik dacht me te kunnen herinneren dat we ook een apart vakantiefoto topic hadden, maar ik kan het niet meer vinden.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 07-02-2012 22:37 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Volgens mij niet, wel een voor enkel reizen. Dat verschil moet men mij nog eens duidelijk uitleggen.

Maar leuke foto's btw.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 07-02-2012 22:45 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 7 februari 2012 22:37 schreef Teneighty het volgende:
Volgens mij niet, wel een voor enkel reizen. Dat verschil moet men mij nog eens duidelijk uitleggen


Héél rudimentair en bovendien vrij subjectief:

Vakantie: twee weekjes een break van je suffe kantoorbaan om met je teringgezin naar de camping of naar een Turks / Grieks all-inclusive resort te gaan om - vaak op één plek, ter plekke besluit men dat reizen teveel moeite is - 'te genieten', 'even bij te komen' en vooral geen ene flikker uit te voeren behalve vreten, rotzooi die je niet nodig hebt kopen en zuipen, als het even kan op het grondgebied van het hotel / resort.

Reizen: het boeken naar een vliegticket naar een random - vaak verre - bestemming om daar semi-onvoorbereid (in de zin dat je niet je hotelletjes vooraf regelt en je geen georganiseerde trip met een reisleider van de hotelschool gaat maken) voor langere tijd met je backpackje op een grotendeels willekeurige wijze 'ad hoc' van plek naar plek te trekken zonder per sé allerlei hooggespannen verwachtingen op facilitair en organisationeel gebied te verwachten / verlangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 07-02-2012 22:48]


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 07-02-2012 22:47 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Heerlijk, New York. Snel weer eens heen. EN naar London... shit.

Eerste trip op de agenda; RIga, in maart.


Ja hoor...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-02-2012 23:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 februari 2012 22:45 schreef Sonic Titan het volgende:
Héél rudimentair en bovendien vrij subjectief:

Vakantie: twee weekjes een break van je suffe kantoorbaan om met je teringgezin naar de camping of naar een Turks / Grieks all-inclusive resort te gaan om - vaak op één plek, ter plekke besluit men dat reizen teveel moeite is - 'te genieten', 'even bij te komen' en vooral geen ene flikker uit te voeren behalve vreten, rotzooi die je niet nodig hebt kopen en zuipen, als het even kan op het grondgebied van het hotel / resort.



Was heerlijk ja.


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-02-2012 23:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2012 22:45 schreef Sonic Titan het volgende:
Vakantie: twee weekjes een break van je suffe kantoorbaan om met je teringgezin naar de camping of naar een Turks / Grieks all-inclusive resort te gaan om - vaak op één plek, ter plekke besluit men dat reizen teveel moeite is - 'te genieten', 'even bij te komen' en vooral geen ene flikker uit te voeren behalve vreten, rotzooi die je niet nodig hebt kopen en zuipen, als het even kan op het grondgebied van het hotel / resort.

Ik vind het wel wat negatief gesteld, ook al heb ik er ook niets mee. Mensen moeten het vooral zelf weten, wat ze doen. Bovendien: hoe meer men in het resort blijft, hoe minder we (ik en die mensen dus) elkaar tegenkomen, het beste voor alle partijen :').

Win-win!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-02-2012 8:11 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Hehe, ik heb het natuurlijk flink aangedikt, ja. Ik snap waarom het voor veel mensen werkt hoor, maar een doorsnee vakantie in de zin van 'lekker naar de camping' of 'lekker naar het all-inclusive resort' is helemaal niks voor mij.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-02-2012 8:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmm, toch kan ik er ook wel van genieten om een week lang met m'n luie hoofd in de zon aan een zwembad te liggen met een stapel boeken naast me, een koud biertje en een muziekje in de oren. Eis is wel dat er geen andere vakantiegangers om me heen zitten, dus de keuze valt dan al snel op kleine, afgelegen appartementencomplexen buiten het hoogseizoen. Dan is zo'n week wel ideaal om op te laden.

Vorig weekend met vriendinlief een lang weekend naar London geweest, ook weer erg lekker, ondanks het feit dat ik geen voorstander ben van drukke steden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-02-2012 9:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 februari 2012 8:11 schreef Sonic Titan het volgende:
Hehe, ik heb het natuurlijk flink aangedikt, ja. Ik snap waarom het voor veel mensen werkt hoor, maar een doorsnee vakantie in de zin van 'lekker naar de camping' of 'lekker naar het all-inclusive resort' is helemaal niks voor mij.


Och, dit jaar voor het eerst naar een resort geweest, all-inclusive, en buiten het seizoen. Was erg relaxt, beetje snorkelen, biertje erbij. Was erg rustig, wat mij erg goed beviel.

Al was 15 dagen wel een beetje teveel, vooral het eten wordt saai dan.


Boeiender


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 08-02-2012 9:55 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2012 22:45 schreef Sonic Titan het volgende:
Héél rudimentair en bovendien vrij subjectief:

Vakantie: twee weekjes een break van je suffe kantoorbaan om met je teringgezin naar de camping of naar een Turks / Grieks all-inclusive resort te gaan om - vaak op één plek, ter plekke besluit men dat reizen teveel moeite is - 'te genieten', 'even bij te komen' en vooral geen ene flikker uit te voeren behalve vreten, rotzooi die je niet nodig hebt kopen en zuipen, als het even kan op het grondgebied van het hotel / resort.

Reizen: het boeken naar een vliegticket naar een random - vaak verre - bestemming om daar semi-onvoorbereid (in de zin dat je niet je hotelletjes vooraf regelt en je geen georganiseerde trip met een reisleider van de hotelschool gaat maken) voor langere tijd met je backpackje op een grotendeels willekeurige wijze 'ad hoc' van plek naar plek te trekken zonder per sé allerlei hooggespannen verwachtingen op facilitair en organisationeel gebied te verwachten / verlangen.

Bedankt voor de uitleg, maar je zegt het al in je eerste zin. Het is maar hoe men vakantie definieert. Beide omschrijvingen zijn bijvoorbeeld van toepassing op mijn laatste 'vakantie' in de US and A. Het ging mij alleen om die twee topics die mijns inziens overbodig zijn wat blijkbaar hier op weerstand stuit terwijl niemand die twee 'duidelijk' kan scheiden. That's all.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen