IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 16-07-2012 10:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2012 10:22 schreef intothevoid het volgende:
Schotland is de shit.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-07-2012 11:03 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ongelooflijk, wat een land. Eerst een paar dagen het eiland Skye gedaan. Tent in een totaal verlaten vallei opgezet en van daaruit zo'n beetje iedere weg op het eiland gereden. Waanzinnig mooi, vooral een Neist Point.

Daarna via de allerkleinste, nauwelijks aangegeven weggetjes de hele westkust afgereden naar het noorden. Daar was het vooral koud en mistig, dus hebben we rechtsomkeer gemaakt en het eiland Mull bezocht. Beste beslissing van de vakantie. Net zo mooi als Skye, maar dan zonder de massale stroom toeristen. Hooguit wat vogelspotters en wandelende bejaarden. Gekampeerd op zo'n beetje de mooiste plek ter wereld. Uren- en urenlange kampvuurtjes, heerlijk bier en fijne whisky, totale rust.

Afgesloten met een pub crawl in Glasgow met een maat (en oud-ZM'er, zelfs) die daar tegenwoordig woont.


You have time. You are doing fine.


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-07-2012 11:07 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Klinkt goed man. Hier ook een groot fan van het eiland Mull, wat wil ik daar graag nog eens heen. Schotland is onwijs tof. Hoe lang ben je geweest?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-07-2012 11:22 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Vijftien dagen.
2600 kilometer op de teller, en dat vooral over die gare single track roads. Mooi man. Zevenhonderd meter hoogteverschil doen met enkel haardspeldbochten op zo'n kuilenweg. Totaal onoverzichtelijk, 16-20% helling. Keihard CCR op de speakers.


You have time. You are doing fine.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-07-2012 12:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Schotland, ooit ook daarheen..
In september naar Sardinie, huurautootje mee en hatsikidee


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-07-2012 17:04 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Klinkt goed intothevoid, behalve dat CCR.

Ik doe al jaren niets leuks meer in vakanties.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-07-2012 17:44 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2012 17:04 schreef Helvete het volgende:
Klinkt goed intothevoid, behalve dat CCR.

Ik zal zaterdag een extra hitje voor je draaien.


You have time. You are doing fine.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-07-2012 19:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kan je ook de Peaks en het Lake District in Noord-Engeland aanraden Mooie streek.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-07-2012 19:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

In september voor een belachelijk lage prijs 2 weken naar Tunesië. Maar eerst in augustus naar Slovenië, weer eens naar Metalcamp.


Boeiender


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-07-2012 19:47 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2012 19:03 schreef Mark het volgende:
Kan je ook de Peaks en het Lake District in Noord-Engeland aanraden Mooie streek.

Peak District zei me niets, maar ziet er inderdaad mooi uit. Lake District staat al wel ergens op een verlanglijstje. Hopelijk komt het er ook ooit van. Man, zoveel plekken die ik nog moet bezoeken... (en een beetje )


You have time. You are doing fine.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 16-07-2012 19:51 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Iemand ervaring met Corsica? Deel die shit.


Ja hoor...


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 16-07-2012 23:55 by Bright_Eyes Wijzig reactieProfiel van Bright_EyesQuote dit berichthttp://bright--eyes.hyves.nl/

Na weeeken zoeken en vergelijken uiteindelijk besloten een last-minute te doen en vandaag geboekt:

Tossa de Mar


Volgende week vertrekken, 10 dagen


[/zachteG]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-09-2012 15:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vrijdag voor 2 weken naar Italië met ouders, broer, zus, vriendin van broer en hun zoontje en een nichtje. We zitten in een landhuis in de buurt van Paciano (Umbrië). Zin in!

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-09-2012 16:01]


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-09-2012 20:06 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 16 juli 2012 11:22 schreef intothevoid het volgende:
Vijftien dagen.
2600 kilometer op de teller, en dat vooral over die gare single track roads. Mooi man. Zevenhonderd meter hoogteverschil doen met enkel haardspeldbochten op zo'n kuilenweg. Totaal onoverzichtelijk, 16-20% helling. Keihard CCR op de speakers.


Ook Schotland gedaan dit jaar. 20 dagen, 1700 km, wel allemaal met de fiets. Inderdaad geweldig, die single track roads. Geen hond te bekennen, en alleen maar weids uitzicht, hier en daar een schaap, en verder alleen op de wereld.

Wel afzien omdat er bijna geen meter vlak tussen zit, en we voornamelijk wind tegen hebben gereden, maar dat mocht de pret niet drukken.

Alleen die midges he.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-09-2012 12:19 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Schotland erg leuk ja, al ben ik alleen in en rondom de hoofdstad geweest.


Against God and Government


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-09-2012 12:23 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Hmmm herinneringen Schotland is super; ben zelf naar Edinburgh, Inverness, Skye en Glasgow geweest (met nog een klein tripje naar Stirling). Weliswaar in augustus, dus festival fringe was in full swing, maar Skye (en ook Inverness) waren practisch uitgestorven, heerlijk


Black seeds of bunny!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-09-2012 12:26 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2012 20:06 schreef Rasputin het volgende:
Alleen die midges he.

Niet. Te. Doen.
Aan de kust en op de eilanden viel het meestal nog wel mee dankzij de wind, en kon je er met een rokerig kampvuur de avond enigszins relaxed buiten doorbrengen. We hebben echter ook dagen gehad dat we de tent vloekend aan de grond hebben genageld en er vervolgens de hele avond niet uit zijn gekomen. Ik begrijp nu pas wat wordt bedoeld met wolken van insecten. Mil-joe-nen.

edit:
quote:
Op 10 september 2012 20:06 schreef Rasputin het volgende:
20 dagen, 1700 km, wel allemaal met de fiets.

Jezus Christus, respect.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 11-09-2012 12:31]


You have time. You are doing fine.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-01-2013 22:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 juni 2012 22:11 schreef De Tegenpartij het volgende:
Na veel creditcard gezeik nu alles kunnen boeken, vlucht, hotel en auto en over een maand of wat naar Las Vegas, dikke woei. In het midden van de 2 weken een rustige trip met de auto maken naar een stad in New Mexico, alwaar 1 van mijn broers een bedrijf heeft.

http://climbsantafe.com/

Op die heen en terugreis wel ff wat dingen checken. Grand canyon, hooverdam, motelletjes, ghosttowntje meepikken, beetje roswell, das in de buurt bij m'n broer. En nog ff voor de tweede keer trouwen in zo'n foute trouwkapel. En heel, heel veel taco bell eten. En gokken. Gave kamer in een vet hotel. Gratis wifi, dus de nieuwe laptop mee. Handig met gratis bellen en een filmpje kijken etc.

http://www.signaturemgmgrand.com/

Zin an.







Volgende week weer boeken voor ergens in juni. Weer vegas, zelfde hotel. 2X las vegas in een jaar, oja!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2013 23:07 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Als het een klein beetje mee zit dit jaar weer naar Schotland. Plan is om dan naar Pitlochry te gaan, naar Fort William om o.a. Loch Ness eens te bezoeken en dan via Oban terug naar Edinburgh.








edit: i.p.v. Fort William liever Fort Augustus.



[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 25-01-2013 23:10]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-01-2013 23:21 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Wat is dit voor onzin? Zo zag het eruit voordat we er naar toe gaan.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-01-2013 23:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

O sorry, bokkie666, moet ik ze weghalen? Ik vond het wel leuk, vast zien hoe het er in die buurt uit ziet.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-01-2013 23:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tig keer geweest, schotland. Maar ja, dat was vroeger, ik zal er maar niet over uitweiden.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 25-01-2013 23:37 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Ik wil ook naar Schotland.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2013 23:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Morgen naar Osterreich - weekje skiën! Zin in. Nieuwe Atomic ski's gekocht en ben er helemaal klaar voor


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-07-2013 23:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hopsakeetje. Vakantie geboekt voor over nog even. 7 nachten las vegas, 4 nachten los angeles en dan weer 3 nachten las vegas. 4 sterren hotel, iig in vegas weer, net als vorig jaar.

Fuck you, recessie.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen