IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Vakantieman gezellig he?![Vakantietopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2010 19:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 January 2010 7:31 schreef Jelle het volgende:
Het is sowieso geen paardenpoot want paarden hebben geen poten.
Wel benen.


Homo, mensen hebben geen benen!

Ik geloof dat ze daar ook welleens hertjes en rendieren voeren. Die lopen er trouwens ook in Skansen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-01-2010 0:06 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 18 January 2010 20:17 schreef M. het volgende:
3 maanden, machtig, zo lang zou ik ook wel weg willen.

16,1 mensen per vierkante kilometer zie ik op wiki, mijn persoonlijke favoriet Noorwegen komt daar nog onder, 12,5 per vierkante kilometer . De rust is heerlijk inderdaad. En vooral: de ruimte.

Ja, Noorwegen vind ik ook een fantastisch land.. In het zuidelijkste gedeelte van Nieuw Zeeland ligt trouwens Fjordland, niet voor niets zo vernoemd..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-01-2010 0:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zuidwesten inderdaad. En daar vaar ik over een paar weekjes gewoon doorheen...nu het besef nog...



Het regent daar wel 7000 mm per jaar, dus je moet wat geluk hebben om het zo mee te maken. Hoewel het ook bewolkt wel wat heeft natuurlijk:



OMG ik kan niet wachten

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 21-01-2010 0:23]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2010 6:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Alvast een hele mooie tijd gewenst! En damn, ik wil die kant ook ooit op.


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-01-2010 8:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Prachtig hoor. Ik wil het ook zien ooit. Bergen die zo uit het water oprijzen, iets mooiers bestaat niet wat mij betreft.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-01-2010 18:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 8:19 schreef M. het volgende:
Ik wil het ook zien ooit. Bergen die zo uit het water oprijzen, iets mooiers bestaat niet wat mij betreft.


Prachtig ja. Bergen, water en mooi weer zijn een gouden combi! Die foto's van Nieuw-Zeeland doen me denken aan Jotunheimen, waar jij straks ook weer met je fiets rond rijdt, langs het Gjende meer. Dat vond ik zelf een van mooiste plekken van Noorwegen (van de paar procent die ik van het land gezien heb ->

Dit dus:














Foto's zijn van mijn trip in 2007.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-01-2010 21:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Mooie foto's!


Verder: onze camping is gereserveerd Weekje Oban, West-Schotland, aan de foto's te zien moet het daar super zijn! Heb er al zin in!

Nu alleen nog even de vliegtickets reserveren, moet met credit-card, en die hebben we niet, verdomme.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-01-2010 12:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gewoon aanvragen bij ICS, zo geregeld.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 24-01-2010 12:59 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 0:22 schreef NecRobert het volgende:
Zuidwesten inderdaad. En daar vaar ik over een paar weekjes gewoon doorheen...nu het besef nog...



Het regent daar wel 7000 mm per jaar, dus je moet wat geluk hebben om het zo mee te maken. Hoewel het ook bewolkt wel wat heeft natuurlijk:



OMG ik kan niet wachten


Gaaf!!
Ga je zo'n cruise met overnachting doen?? Het is ongeveer de enige manier om het echt uitgebreid te bekijken, want er is daar werkelijk helemaal niets qua voorzieningen.
Ik heb heel veel vergelijkbare foto's gemaakt daar. Spitse bergen, pal aan het water en laaghangende wolkjes overal wat er heel bijzonder uitzag.
En je zult ook nog wel wat zeehonden, zeeleeuwen en dolfijnen tegenkomen denk ik..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-02-2010 12:27 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zeu, meeste is geregeld voor ons Schotland reisje

Dinsdag 17 augustus gaan we vliegen, komen aan in Edinburgh waar we een nachtje/dagje zullen blijven.
Dag 2: vertrek naar Oban, waar we 7 nachten op een camping zullen staan, genaamd Roseview, 't ziet er daar super mooi uit. Vanuit Oban gaan we naar natuurpark, veel wandelen, naar de distilleerder in Oban zelf, en hopelijk naar Islay toe.
Dag 8: Vertrek naar Glasgow, daar een nachtje/dagje blijven.
Dag 9: Terug naar Edinburgh, en weer terug naar NL.

Foto's van Oban:




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-02-2010 12:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oeeeh die onderse foto, prachtig!


Silence
Usericon van Silence
Posted 05-02-2010 12:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2010 12:27 schreef Silence het volgende:
Zeu, meeste is geregeld voor ons Schotland reisje

Dinsdag 17 augustus gaan we vliegen, komen aan in Edinburgh waar we een nachtje/dagje zullen blijven.
Dag 2: vertrek naar Oban, waar we 7 nachten op een camping zullen staan, genaamd Roseview, 't ziet er daar super mooi uit. Vanuit Oban gaan we naar natuurpark, veel wandelen, naar de distilleerder in Oban zelf, en hopelijk naar Islay toe.
Dag 8: Vertrek naar Glasgow, daar een nachtje/dagje blijven.
Dag 9: Terug naar Edinburgh, en weer terug naar NL.

Foto's van Oban:





Even mee naar de volgende bladzijde.

En @ Mmayo: Dat dacht ik ook!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-02-2010 15:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Pff blijf veranderen hier, eerst Tjechie en toen Belgie/Luxemburg en dan nu denken we te gaan kamperen in Zwitserland. En wel hierzo:

http://www.famvankoutrik.nl/panorama/200907_Zwitserland.html




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-02-2010 15:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Droomde afgelopen nacht dat ik in China was, best tof daar!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 18-02-2010 15:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Aaahh, Scotland. Wat een heerlijk land. Ben er ondertussen al een paar keer geweest, en ik blijf graag teruggaan. Dit weekend eens kijken of ik daar nog fotootjes van heb.

Dit jaar ga ik meerdere keren op vakantie, denk ik zo. Stedentripjes, maar ook twee keer een week weg; eentje naar Schotland en eentje naar Italië (Rome, most likely).


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-02-2010 22:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 18 februari 2010 15:56 schreef Illusione het volgende:
Aaahh, Scotland. Wat een heerlijk land. Ben er ondertussen al een paar keer geweest, en ik blijf graag teruggaan. Dit weekend eens kijken of ik daar nog fotootjes van heb.

Dit jaar ga ik meerdere keren op vakantie, denk ik zo. Stedentripjes, maar ook twee keer een week weg; eentje naar Schotland en eentje naar Italië (Rome, most likely).


Ohhh cool. Wij moeten ook nog gaan bekijken waar we heen willen. Ik wil eigenlijk een rondreis gaan doen door Noorwegen heen. Maar ik ga even verder sparen tot volgend jaar. Een keer per 11 jaar schijnt de Noorderzon op zijn best te zijn en dat is in 2011/2012. Dus dan wil ik dan daarheen. Wil ik eens een keer gezien hebben.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-02-2010 20:46 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Van de week in een vrij impulsieve bui een retourticket naar India gekocht, anderhalve maand in de zomervakantie is het plan.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 19-02-2010 23:29 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

in mei 3 weken rondcamperen tussen San Fransisco,Las Vegas en Los Angeles. Ben benieuwd


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-02-2010 18:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zo, nu met ER in de Belgische Ardennen. Erg mooi hier! Lekker in een huisje met een open haard tot rust komen.



Superrelaxed.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-02-2010 18:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

waarzo?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-02-2010 18:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Oh, dacht dat het erbij stond. Houffalize, bij de Luxemburgse grens.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-03-2010 13:41 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Net terug uit Maleisië en Borneo, fucking waanzinnig land! Paar fotootjes posten.. Best wel veel, maargoed, vakantietopique hè


Mijn lieftallige echtgenote in het Royal Mulu Resort (Gunung Mulu National Park)


Ik onderweg in een busje zonder vering (auw)


Dikke gitaarsolo van een vrouwtje van de Urang Ulu-stam


Aapje in Bako National Park. Niet verpest door toeristen, dus totaal niet schuw, lievv!


Aapje met baby, wederom Bako National Park


Ons huisje in Damai, vlakbij Kuching


Uitzicht vanuit huisje...


Chinatown in Kuala Lumpur


Fijn biertje, rustig genieten van het uitzicht..


Het bewuste uitzicht bij daglicht


Waterval(letje) in tropisch regenwoud


Neusaap!!


Bako National Park


Spinnetje (inclusief poten ongeveer 30cm groot)


Green Pit Viper in Gunung Mulu National Park. Gelukkig werd mij pas ná het nemen van deze foto (overigens zonder in te zoomen) verteld dat je, na een beet van deze fijne jongen, binnen 4 uurtjes in een ziekenhuis moet zijn omdat je anders het loodje legt. Dichtsbijzijnde ziekenhuis was minstens 10 uur verderop...


Tropisch regenwoud (plus gids)


Nog meer tropisch regenwoud


Torretje (dat zich overigens nog fijn vastklampte aan mijn vinger, etterbak!)


Zwembad in Royal Mulu Resort


Armbandjes kopen in longhouse van Iban stam


Garden of Eden in grot van Gunung Mulu National Park


Tiger beer!!


Orang Utan in Matang Wildlife Centre


Nog een Urang Utan


Geniale trui te koop! Mooie tekst. Diep!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-03-2010 14:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gaaf hoor!

Mijn honeymoonfoto's komen er ook aan


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-03-2010 14:33 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht



Bazenaapjes!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-03-2010 17:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ethereal, gaaf hoor! Hoelang was je daar?


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen