IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Username Vorige pagina | Volgende pagina
Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 22-04-2005 0:00 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

beste Paul,

graag had ik, op algemeen verzoek waaronder ook de mijne, een naamsverandering wensen te vragen. Ik ben een 1.000 tal posts geleden hier beland en had niet voorzien dat ik wel eens erg gehecht kon raken aan deze site. Ik ben van mening dat de username die ik nu heb meer dan eens in de weg staat om serieus genomen te worden, en dat had ik graag veranderd

bah, eigenlijk ben ik wel tevreden zo nu ik er aan denk

bij deze : ik voel mij goed zoals het is


kwou enkel zeggen dat dit een super-site is!




:p


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-04-2005 0:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

gay.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-04-2005 0:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, vét gay allemaal weer.


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-04-2005 12:45 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 22 april 2005 0:00 schreef Spuitpoep het volgende:
beste Paul,

graag had ik, op algemeen verzoek waaronder ook de mijne, een naamsverandering wensen te vragen. Ik ben een 1.000 tal posts geleden hier beland en had niet voorzien dat ik wel eens erg gehecht kon raken aan deze site. Ik ben van mening dat de username die ik nu heb meer dan eens in de weg staat om serieus genomen te worden, en dat had ik graag veranderd

bah, eigenlijk ben ik wel tevreden zo nu ik er aan denk

bij deze : ik voel mij goed zoals het is


kwou enkel zeggen dat dit een super-site is!



Stuur een mailtje met je verzoek naar de mods.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-04-2005 13:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Hij heeft al een nieuwe account (of eigenlijk 3 )


Bruce Banner


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-04-2005 16:23 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 september 2002 22:39 schreef FireFox het volgende:
nee nu je het zegt, kun je het niet veranderen (sorry ik moest..)





Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-04-2005 16:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2005 16:23 schreef Oud Vuil het volgende:



Haha, weer "lighting-fast" gedaan Wim


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-04-2005 16:30 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 april 2005 16:27 schreef Snaack het volgende:
Haha, weer "lighting-fast" gedaan Wim


Het begint op te vallen dat ik wat traag aan het worden ben, of niet?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2005 17:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik ben van plan om een nieuwe username aan te gaan maken. NecRobert vind ik namelijk STOM. (wel een goeie reden dacht ik zo )

Het wordt waarschijnlijk Schrobbert. Is die heerschend or what??!!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2005 17:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik zou iets doen dat een beetje op je écht enaam lijkt, dat is leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-06-2005 17:41]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2005 17:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Robert...Schrobbert...lijkt wel toch?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-06-2005 17:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ben erover aan het tobben de mijne te veranderen in:

Karnivorusch Gigantusch

Maar eigenlijk is Slechtheid me toch te kvlt.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2005 17:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

doe iets met een leesteken! Stel, je heet Ed, dan neem je @ !


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 17:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vind "necro bert" wel gaaf heur, of moet ik het niet zo lezen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-06-2005 17:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

is het niet Nek Robert!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2005 17:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hmm heb die naam ooit eens naar me toe geslingerd gekregen toen ik in een grindbandje zat. Echt superflauw natuurlijk, maar dat vonden we toen wel grappig

Ik heb toen ik nog op school zat gevakkenvuld bij een supermarkt en dan moesten een maat van me (Jeroen heet ie) en ik altijd de vloer dweilen. DUS waren wij Schrobbert en Jeboentje !! WHAHAAAAHAAHAHAHA!! en die naam is me nog steeds blijven hangen...

Maar als jullie (mijn dierbare mede ZM-ers ) zoiets hebben van NEEEHEEEE NIET DOEN! dan denk ik er nog even over na hoor

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 14-06-2005 17:53]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-06-2005 17:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Schrobbert en Jeboentje. WHAHAHA!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-06-2005 18:12 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Ja, hilarisch...


No meat is sweater


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 12-08-2007 17:43 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Kunnen jullie ook op aanvraag users verwijderen van het forum..en dan bedoel ik niet bannen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-08-2007 17:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee
Wie wil je kwijt dan?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-08-2007 17:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mag ik mijn naam veranderen? Ik ben er niet tof genoeg meer voor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-08-2007 17:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, live with it


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-08-2007 17:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Whehehehehehe!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-08-2007 17:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2002 22:41 schreef Jenje het volgende:
Jenje ...


Hoe vaak ik wel niet een versierpoging heb gehad van een buitenlandse boereneikel die denkt dat ik Jennie heet ...

Legendarisch! hehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-08-2007 20:05 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 16 augustus 2001 14:27 schreef Paul het volgende:
want anders is het zometeen totaal onduidelijk wie iedereen is.




Joepla, 3 verschillende namen voor 1 user in 1 pagina van 1 topic. Ik vind het niet kunnen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen