IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Partij voor de Vrijheid (PVV) / Geert Wilders (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2010 11:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 mei 2010 11:45 schreef kwelgeest het volgende:
Het domste wat hij nu kan doen is ruzie maken met Brinkman. Gewoon negeren en wellicht na de verkiezingen uitzoeken. Want wat Wilders ook mogen vinden van een democratischere PVV, de manier hoe Brinkman gisteren bij P&W zat kon natuurlijk echt niet.

Ik heb het niet gezien, hoe was het?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2010 11:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 mei 2010 11:47 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb het niet gezien, hoe was het?
Brinkman zat te sputteren en en te stotteren. Niets bijzonders. Paar keer langsgezapt. Staat wel op uitzending gemist. Discussie over de Euro was boeiender.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2010 11:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 mei 2010 11:45 schreef kwelgeest het volgende:
Het domste wat hij nu kan doen is ruzie maken met Brinkman. Gewoon negeren en wellicht na de verkiezingen uitzoeken. Want wat Wilders ook mogen vinden van een democratischere PVV, de manier hoe Brinkman gisteren bij P&W zat kon natuurlijk echt niet.


Dat is inderdaad zo. Ik snap het verder niet waarom die Brinkman dat nu zo doet. Denk hij nu echt dat "men" hem massal volgt (als het echt een machtsstruid is) in plaats van Wilders? Nee, de PVV is Wilders. Brinkman is zijn eigen politieke graf aan het graven (als dit echt is ingeven door een machtsstrijd is, in plaats van een flater)


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-05-2010 12:03 by spectre Profiel van spectre

misschien had ie weer wat borrels teveel op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-05-2010 12:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

:')


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2010 13:36 by Mark Profiel van Mark

Op zich heeft hij natuurlijk wel een punt. Kijk naar de LPF, zodra Fortuyn daar wegviel was het over met die partij omdat er geen fatsoenlijke structuur in de steigers stond. Als PVV inderdaad serieuze langdurige aspiraties heeft dan zul je op een gegeven moment moeten hervormen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-05-2010 17:26 by De Ulk Profiel van De Ulk

Henk en Ingrid gratis naar show moslimtrio

HAARLEM - Drie Amerikaanse moslimcabaretiers van het geruchtmakende cabarettrio Allah Made Me Funny komen eind mei weer naar Nederland voor een theatershow. Het trio treedt 31 mei op in de Meervaart in Amsterdam. Dat heeft het Nederlandse management Refresh Entertainment dinsdag laten weten.


Vorig jaar wilden de cabaretiers naar Venlo afreizen om te praten met de achterban van de PVV. Ook PVV-leider Geert Wilders was uitgenodigd om naar zijn geboortestad te komen en te praten over de islam. Het bezoek ging echter niet door omdat er op verschillende internetfora werd gedreigd de gesprekken van de grappenmakers te 'saboteren'.

Dit jaar is het moslimtrio van plan een spontaan bezoek te brengen aan verschillende steden waar de PVV-achterban het grootst is, om daar met PVV-aanhangers op straat te praten over de islam.

Mensen die Henk of Ingrid heten, mogen dit jaar bovendien gratis naar de voorstelling. Op vertoon van hun legitimatie kunnen de Henks en Ingrids tot 30 mei een gratis kaartje afhalen bij de Meervaart.

In 2007 trad het moslimtrio voor het eerst op in Nederland.


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-05-2010 17:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Nou, W817tjes, bestellen!


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 26-05-2010 0:24 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Over 3 dagen komt ie in Zwolle!




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-05-2010 8:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, dan zit ik in Maastricht.


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 26-05-2010 14:22 by herrie Profiel van herrie

Pure discriminatie: alleen Henk's en Ingrid's die gratis naar binnen morgen.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-06-2010 23:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Richard de Mos uit PVV gezet na onthullingen over intellectuele verleden
PVV-Kamerlid hield eerdere carrière als filosoof geheim
Door Rutger Schimmel | 3 mei 2010 | Binnenland Rommelen naar het Torentje '10

Richard de Mos is met onmiddelijke ingang uit de PVV gezet door partijleider Geert Wilders. De Mos blijkt zijn verleden als basisschoolleraar bij elkaar te hebben verzonnen. In werkelijkheid was de parlementariër vroeger filosoof. Na studies in Amsterdam, Oxford en Harvard promoveerde De Mos in 2002 op een studie getiteld Hegel en de ontologische fundering van de rechtsfilosofie.

In zijn proefschrift deed De Mos de roep om hogere straffen, een van de stokpaardjes van de PVV, af als ‘een uiting van Verelendung die gestalte krijgt in de voluntaire wilsbevestiging, en in die zin de volonté generale, zoals gedefinieerd door Rousseau, verheft tot een Kantiaans categorisch imperatief’. Volgens filosoof en Hegel-expert G.H. van der Veer is deze uitspraak ‘een afwijking van de neo-fenomenologische consensus onder Hegelkenners’. Hij noemt dat de belangrijkste reden dat De Mos geen hoogleraar kon worden, ondanks de genialiteit van het werk.

De Mos is na zijn promoveren zes jaar universitair docent filosofische antropologie aan de Universiteit Leiden geweest. In die hoedanigheid schreef hij regelmatig voor het faculteitsblad over praktische politieke onderwerpen als immigratie. In een column schreef hij dat ‘het uitzetten van illegalen een voor de hand liggende oplossing van het immigratieprobleem is (…) maar dat is in strijd met de vele verdragen die wij getekend hebben (…) hoewel wij dermate verstrikt zijn in afspraken dat we ons moeten afvragen of onze rechtstaat nog autonoom is (…) toch moeten wij de ethische dimensie van deze kwestie niet uit het oog verliezen’.

Fractievoorzitter Geert Wilders zegt geschokt te zijn door de onthullingen. “Wij voelen ons bedrogen. Wij dachten in Richard – of doctor De Mos, zoals we hem blijkbaar eigenlijk moeten noemen – een praktische man te hebben gevonden, type van mouwen oprollen en aanpakken. Hij blijkt een genuanceerd pijproker, die in alle rust de opties overweegt en niet zonder zich verdiept te hebben tot een oordeel komt.”

Vermoedens dat De Mos een intellectuele achtergrond had waren er al eerder. Zo stelde De Mos regelmatig na een Kamerdebat zijn mening bij omdat hij door de argumenten van de tegenstander overtuigd was. Verder zou hij gezegd hebben dat ‘de partij overal een standpunt over heeft, ik ben het niet met alles helemaal eens’. Geert Wilders vat zulke uitspraken niet licht op. “Wij vechten voor de goede zaak en we kunnen daarbij geen incorrectheid tolereren. De Mos moet zijn nuances maar bij de linkse kerk gaan uitventen.”

Richard de Mos zei: “Over de gecompliceerde wisselwerking tussen systeemdenken en individuele vrijheid liggen de standpunten van Wilders en mijzelf niet al te ver uiteen. Ik hoop dat hij zijn overhaaste beslissing nog eens wil heroverwegen.”


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-06-2010 23:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/


Zou andersom niet een probleem moeten zijn?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-06-2010 23:53 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

...heeft die schrijver niets beters te doen?


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-06-2010 23:57 by M. Profiel van M.

Speld >> M.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 03-06-2010 0:03]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-06-2010 0:00 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

‘een uiting van Verelendung die gestalte krijgt in de voluntaire wilsbevestiging, en in die zin de volonté generale, zoals gedefinieerd door Rousseau, verheft tot een Kantiaans categorisch imperatief’

Ha, iemand die het met me eens is.

En verder:

Hij blijkt een genuanceerd pijproker, die in alle rust de opties overweegt en niet zonder zich verdiept te hebben tot een oordeel komt.

Dat is toch juist goed?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-06-2010 0:00 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Zijn er dan echt mensen die bovenstaand "nieuws"bericht serieus nemen?


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-06-2010 0:03 by M. Profiel van M.

Haha, ik zie het nu ook.

Keihard gepwnd door de Speld

Dubbel lol!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-06-2010 0:04 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Shit, wel goed geschreven zeg!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-06-2010 0:04 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 2 juni 2010 23:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Richard de Mos uit PVV gezet na onthullingen over intellectuele verleden
PVV-Kamerlid hield eerdere carrière als filosoof geheim
Door Rutger Schimmel | 3 mei 2010 | Binnenland Rommelen naar het Torentje '10

Richard de Mos is met onmiddelijke ingang uit de PVV gezet door partijleider Geert Wilders. De Mos blijkt zijn verleden als basisschoolleraar bij elkaar te hebben verzonnen. In werkelijkheid was de parlementariër vroeger filosoof. Na studies in Amsterdam, Oxford en Harvard promoveerde De Mos in 2002 op een studie getiteld Hegel en de ontologische fundering van de rechtsfilosofie.

In zijn proefschrift deed De Mos de roep om hogere straffen, een van de stokpaardjes van de PVV, af als ‘een uiting van Verelendung die gestalte krijgt in de voluntaire wilsbevestiging, en in die zin de volonté generale, zoals gedefinieerd door Rousseau, verheft tot een Kantiaans categorisch imperatief’. Volgens filosoof en Hegel-expert G.H. van der Veer is deze uitspraak ‘een afwijking van de neo-fenomenologische consensus onder Hegelkenners’. Hij noemt dat de belangrijkste reden dat De Mos geen hoogleraar kon worden, ondanks de genialiteit van het werk.

De Mos is na zijn promoveren zes jaar universitair docent filosofische antropologie aan de Universiteit Leiden geweest. In die hoedanigheid schreef hij regelmatig voor het faculteitsblad over praktische politieke onderwerpen als immigratie. In een column schreef hij dat ‘het uitzetten van illegalen een voor de hand liggende oplossing van het immigratieprobleem is (…) maar dat is in strijd met de vele verdragen die wij getekend hebben (…) hoewel wij dermate verstrikt zijn in afspraken dat we ons moeten afvragen of onze rechtstaat nog autonoom is (…) toch moeten wij de ethische dimensie van deze kwestie niet uit het oog verliezen’.

Fractievoorzitter Geert Wilders zegt geschokt te zijn door de onthullingen. “Wij voelen ons bedrogen. Wij dachten in Richard – of doctor De Mos, zoals we hem blijkbaar eigenlijk moeten noemen – een praktische man te hebben gevonden, type van mouwen oprollen en aanpakken. Hij blijkt een genuanceerd pijproker, die in alle rust de opties overweegt en niet zonder zich verdiept te hebben tot een oordeel komt.”

Vermoedens dat De Mos een intellectuele achtergrond had waren er al eerder. Zo stelde De Mos regelmatig na een Kamerdebat zijn mening bij omdat hij door de argumenten van de tegenstander overtuigd was. Verder zou hij gezegd hebben dat ‘de partij overal een standpunt over heeft, ik ben het niet met alles helemaal eens’. Geert Wilders vat zulke uitspraken niet licht op. “Wij vechten voor de goede zaak en we kunnen daarbij geen incorrectheid tolereren. De Mos moet zijn nuances maar bij de linkse kerk gaan uitventen.”

Richard de Mos zei: “Over de gecompliceerde wisselwerking tussen systeemdenken en individuele vrijheid liggen de standpunten van Wilders en mijzelf niet al te ver uiteen. Ik hoop dat hij zijn overhaaste beslissing nog eens wil heroverwegen.”


Oei, dit snap ik allemaal niet als PVV stemmer hoor.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-06-2010 0:05 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik heb geen gevoel voor humor, en had het daarom meteen door.


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-06-2010 0:07 by M. Profiel van M.

Bijzonder vermakelijke site trouwens.

"Joodse Kolonisten gaan voor langste handelsroute"

http://www.speld.nl/2010/06/01/joodse-kolonisten-gaan-voor-langste-handelsroute/





Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-06-2010 1:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Uhm, ja. Het heeft vast geen zin meer om te zeggen dat dat bericht over doctor de Mos duidelijk onzin is.

...



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-06-2010 9:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

‘een uiting van Verelendung die gestalte krijgt in de voluntaire wilsbevestiging, en in die zin de volonté generale, zoals gedefinieerd door Rousseau, verheft tot een Kantiaans categorisch imperatief’

Tja, dan zou ik'm er ook uittrappen.
Waarschijnlijk onbedoeld worden me hier toch even twee compleet niet-conservatieve denkers gepakt.
Menschen hier ingetrapt? L0L!!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-06-2010 10:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 3 juni 2010 0:07 schreef M. het volgende:
Bijzonder vermakelijke site trouwens.

"Joodse Kolonisten gaan voor langste handelsroute"

http://www.speld.nl/2010/06/01/joodse-kolonisten-gaan-voor-langste-handelsroute/








Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen