IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Partij voor de Vrijheid (PVV) / Geert Wilders (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-06-2010 23:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 juni 2010 22:02 schreef Rotzak het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat het vooral van die provincialen zijn die op Geertie hebben gestemd, veel van hen weten volgens mij niet eens hoe een moskee eruit ziet?

Wat is jouw punt nou eigenlijk? Moet men eerst iets emperisch ondervinden voordat men er een mening over mag hebben?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-06-2010 23:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, denk dat er veel mensen zijn die op de PVV hebben gestemd als een tegenstem, net zoals eerder op Fortuijn en daarna de SP.

Maar goed, kijken welke aap Windvaan Wilders morgen weer uit zijn mouw schut.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2010 23:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 juni 2010 20:29 schreef Greycloak het volgende:
Je mag er gerust even ter volledigheid bijzeggen dat Wilders wél zijn best blijft doen voor dit onderdeel.




Inderdaad, we hebben z'n woord, en dat schijnt hij nooit te breken!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-06-2010 23:32 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 juni 2010 23:31 schreef Gemene Lepel het volgende:
Inderdaad, we hebben z'n woord, en dat schijnt hij nooit te breken!


LOL.



Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-06-2010 23:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 juni 2010 20:29 schreef Greycloak het volgende:
Je mag er gerust even ter volledigheid bijzeggen dat Wilders wél zijn best blijft doen voor dit onderdeel.

Als hij dat al gaat doen is dat om zoveel mogelijk wisselgeld te creeren.
Maar laten we blij zijn dat hij dit punt heeft laten varen. Dat maakt de weg vrij voor een fatsoenlijk rechtse regering.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2010 23:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 juni 2010 23:24 schreef MR. N het volgende:
Hmm, denk dat er veel mensen zijn die op de PVV hebben gestemd als een tegenstem, net zoals eerder op Fortuijn en daarna de SP.

Maar goed, kijken welke aap Windvaan Wilders morgen weer uit zijn mouw schut.
quote:

Waarom is de burger boos?- Maarten van Rossem

Beschrijving
Wie had gedacht dat het beschamende einde van de LPF definitief een einde zou maken aan het bozige Nederlandse populisme, kwam bedrogen uit. Zowel Rita Verdonk als Geert Wilders heeft gedemonstreerd dat het populistische kiezerspotentieel bepaald niet kleiner is geworden.

Voor de objectieve waarnemer blijft dat een verbazingwekkende zaak, gezien de baarlijke nonsens die de populistische voorlieden meestal uitkramen. Rita Verdonk is ondertussen gestruikeld over haar eigen organisatorische onvermogen. Wilders heeft het stokje overgenomen en excelleert vooral in handig geformuleerde borreltafelpolitiek. De enorme attractie van deze politieke kermisgasten is dus verrassend stabiel. Hoofdoorzaak lijkt toch wel de bangmakerij voor de niet-bestaande islamisering van Nederland, en de rest van Europa. Er is echter meer aan de hand.

De populistische partijen zijn brede protestpartijen. Een aanzienlijk deel van het electoraat ziet de overheid, het politieke systeem en de maatschappelijke elite kennelijk als de vijand. De vraag is hoe dat komt.

Binnenkort krijg ik dit boek bij mijn abonnement op Maarten!. Dus ik verwacht snel antwoord op dit raadselachtige fenomeen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-06-2010 23:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 juni 2010 23:32 schreef MR. N het volgende:
LOL.




Vernomen van ene G. Cloak.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-06-2010 23:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 juni 2010 23:37 schreef bastianus het volgende:
Binnenkort krijg ik dit boek bij mijn abonnement op Maarten!. Dus ik verwacht snel antwoord op dit raadselachtige fenomeen.
Maarten "ik ben geen democraat" "de oplossing is alle blanke mannen het stemrecht ontnemen" van Rossum.
Gevaarlijk mannetje.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-06-2010 23:42 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ster op de jas!


Bruce Banner


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-06-2010 23:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 juni 2010 23:40 schreef kwelgeest het volgende:
Maarten "ik ben geen democraat" "de oplossing is alle blanke mannen het stemrecht ontnemen" van Rossum.
Gevaarlijk mannetje.


Hij is wel eens wat kort door de bocht. Maar daar ken ik er meer van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-06-2010 23:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 juni 2010 23:48 schreef bastianus het volgende:
Hij is wel eens wat kort door de bocht. Maar daar ken ik er meer van.
Ik kan die man niet serieus nemen. Een heel circus er omheen dat politiek probeert te verkopen als wetenschap. Best hoor, maar dat is niet goed voor de geloofwaardigheid van de persoon.
"niet bestaande islamisering", heeft die man een hersenbloeding gehad of wil hij dingen niet zien?
Nogmaals: of de islamisering, te, hard gaat of dat het wel meevalt, of de islamisering een bedreiging of een verrijking is, dat zijn zaken waar je over kunt twisten. De islamisering an sich niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-06-2010 23:56 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 juni 2010 23:24 schreef MR. N het volgende:
Hmm, denk dat er veel mensen zijn die op de PVV hebben gestemd als een tegenstem, net zoals eerder op Fortuijn en daarna de SP.



Jups, meest waarschijnlijke verklaring voor de winst.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-06-2010 0:02 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 juni 2010 23:42 schreef Lainedil het volgende:
Ster op de jas!


De PVV wil 'een etnische registratie voor iedereen', wat dat ook moge zijn. Voor jou zal ik aandringen op de toevoeging van de speciale categorie van de Duitse bos-elf etniciteit.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-06-2010 0:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 juni 2010 0:02 schreef Gemene Lepel het volgende:
De PVV wil 'een etnische registratie voor iedereen', wat dat ook moge zijn. Voor jou zal ik aandringen op de toevoeging van de speciale categorie van de Duitse bos-elf etniciteit.
Ik las eerst "ethisch". Maar dat schiet niet op voor ze natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-06-2010 0:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Haha, het staat ook onder het kopje 'oplossingen', beetje fout :').

http://www.pvv.nl/images/stories/Webversie_VerkiezingsProgrammaPVV.pdf


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-06-2010 0:23 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 10 juni 2010 23:53 schreef kwelgeest het volgende:
Ik kan die man niet serieus nemen. Een heel circus er omheen dat politiek probeert te verkopen als wetenschap. Best hoor, maar dat is niet goed voor de geloofwaardigheid van de persoon.
"niet bestaande islamisering", heeft die man een hersenbloeding gehad of wil hij dingen niet zien?
Nogmaals: of de islamisering, te, hard gaat of dat het wel meevalt, of de islamisering een bedreiging of een verrijking is, dat zijn zaken waar je over kunt twisten. De islamisering an sich niet.


Heb je wetenschappelijke bewijzen dat die 'islamisering' een feit is? En dan niet met geboortecijfers aan komen zetten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-06-2010 0:36 by Snaack Profiel van Snaack

Nee hoor WMP, we zijn hier de laatste 10 jaar moskee's gaan bouwen, gewoon omdat we dat er zo gezellig uit vinden zien.

Ergo, speel toch niet de vermoorde onschuld, zaadbal. Jezus christus nog an toe.


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-06-2010 0:47 by WMP Profiel van WMP

In een aantal landen in het Midden-Ooosten staan ook wat kerkjes. Worden die landen nu verchristelijkt?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 11-06-2010 0:53 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Wel als we Geert daarheen sturen.

Hmm.
Hey.

IDEE!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2010 1:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 juni 2010 22:29 schreef WMP het volgende:
Grey, doe het nou niet, je toont alleen maar aan dat PVV-sympathisanten inderdaad hetgeen zijn wat ze verweten wordt.
Sorry. Leer eerst eens tellen voordat ik alle mensen die een rechtse coalitie afzeiken serieus kan nemen.

:')

Damn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-06-2010 2:04 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 juni 2010 0:02 schreef Gemene Lepel het volgende:
De PVV wil 'een etnische registratie voor iedereen', wat dat ook moge zijn. Voor jou zal ik aandringen op de toevoeging van de speciale categorie van de Duitse bos-elf etniciteit.


Als je inschrijft bij een gemeente, bepaalde instellingen of zorgverzekeraar vragen ze ook naar land herkomst van jezelf en van je ouders dus eigenlijk is die registratie er al.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-06-2010 2:05]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-06-2010 2:12 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 11 juni 2010 2:04 schreef Burzum het volgende:
Als je inschrijft bij een gemeente, bepaalde instellingen of zorgverzekeraar vragen ze ook naar land herkomst van jezelf en van je ouders dus eigenlijk is die registratie er al.
Geboorteplaats vaak ook. Al zegt dat niks over je etnische identiteit. Ik ben in Assen geboren, maar voel mij niet echt drents. Ik zit in een etnische identiteitscrisis.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-06-2010 3:08 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 10 juni 2010 22:02 schreef Rotzak het volgende:
veel van hen weten volgens mij niet eens hoe een moskee eruit ziet?
Simpele...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-06-2010 9:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juni 2010 2:04 schreef Burzum het volgende:
Als je inschrijft bij een gemeente, bepaalde instellingen of zorgverzekeraar vragen ze ook naar land herkomst van jezelf en van je ouders dus eigenlijk is die registratie er al.


Etniciteit is niet de facto nationaliteit, is niet de facto te verbinden aan je plaats van herkomst, alhoewel ik me afvraag of de PVV-lieden überhaupt enig idee hebben van wat ze opschrijven.

Voorbeeld: Job Cohen's familie woont al eeuwen in Nederland, identificeert zich als Nederlander en heeft een Nederlandse nationaliteit. Hij kan echter worden gezien als drager van een Joodse etniciteit.

Voorbeeld: mijn grootmoeder komt uit Istanbul, als Italiaans-Griekse christen. Land van herkomst is dus Turkije, etniciteit is Grieks-Italiaans.

Etniciteit is geen primordiaal vastgesteld feit. Het heeft bovenal te maken met identificatie. Wilders ziet het waarschijnlijk als een 'bloedkwestie' (je ouders zijn X, dus jij bent X en je kinderen zijn X). Hoe in hemelsnaam iedereen moet worden geregistreerd is me een raadsel. Gaan ze straks aan m'n vader vragen of hij zich Nederland, Griek of Italiaan 'voelt'? Of beslissen een paar ambtenaren welk deel van zijn 'bloed' overheerst?



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2010 9:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

En dat al die instanties je nationaliteit vragen zal allemaal wel, het gaat erom wat ermee gaat gebeuren als de Rijksoverheid dat gaat doen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen