IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 7:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

They are back


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-01-2010 11:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-01-2010 13:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Here to stay.

quote:
Meisje (13) krijgt 90 stokslagen

Een 13-jarige schoolmeisje uit Saoedi-Arabië krijgt 90 stokslagen omdat ze betrapt was op het bezit van een mobiele telefoon.

De straf wordt uitgevoerd volgens het islamitische recht, de sharia. Omdat het meisje haar schoolhoofd aanviel toen die haar telefoon in beslag wilde nemen moet ze ook een gevangenisstraf van 2 maanden uitzitten.

(SN)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-01-2010 16:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Imam vóór burkaverbod
De Franse imam Hassen Chalghoumi is voor een verbod op boerka's, nikabs en andere gezichtsbedekkende kleding. Moslima's die deze gezichtsbedekkende sluiers wel willen dragen, moeten maar verhuizen naar Saoedi-Arabië, zegt Chalghoumi in de krant Le Parisien.

Volgens Chalghoumi behoren draagsters van boerka's en nikabs tot een kleine minderheid binnen de Islam. Bovendien stellen ze de religie in een kwaad daglicht. Chalghoumi is een liberale moslim die na een toenadering tot de Joodse gemeenschap in Frankrijk enkele doodsbedreigingen mocht ontvangen.

Een commissie van het Franse parlement presenteert volgende week een rapport over een eventueel boerkaverbod. De verwachting is dat de Assemblée in zal stemmen met het verbod.

(SN)

Godverdomme, klotemoslims ook, altijd maar hun wil aan anderen willen opleggen. Fascisten zijn het!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bubblesex
Usericon van bubblesex
Posted 22-01-2010 17:50 by bubblesex Profiel van bubblesex

This actually made me chuckle


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-01-2010 14:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Zweepslagen voor verkrachte 16-jarige

Een Shariarechtbank in Bangladesh heeft een zestienjarig meisje 101 zweepslagen opgelegd omdat ze na een verkrachting zwanger is geraakt. Ook de vader van het meisje is veroordeeld. Hij moet een torenhoge boete betalen. Als de man dat niet doet wordt zijn gezin gebrandmerkt en verbannen uit het dorp.

Mensenrechtenorganisaties spreken schande van de uitspraak van de rechtbank. Volgens hen trouwde het meisje kort na de verkrachting. Toen ze alsnog scheidde van haar echtgenoot klaagde de man haar aan bij de plaatselijke politie.

Schaamte

Het zestienjarige slachtoffertje is verkracht door een twintigjarige man uit de regio Brahmanbaria in april vorig jaar. Eén van de grote nieuwsmedia in Bangladesh berichtte dat ze uit schaamte geen aangifte tegen de man wilde doen.

Zwanger

De rechtbank achtte het meisje schuldig omdat een zwangerschapstest uitwijst dat ze een kindje verwacht van de twintigjarige knaap. Ze wordt vastgehouden in de gevangenis totdat het vonnis is voltrokken en haar familie heeft ingestemd met de brute straf, aldus de Daily Star.

De vermeende verkrachter is vrijgesproken.

(SN)

Nog voorstanders van de sharia hier?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-01-2010 14:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Die vuile slet had gewoon eerst moeten trouwen voordat ze verkracht werd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-01-2010 14:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik vraag me serieus af wat je nu met al die onzinnige retorische vragen probeert te bereiken. Enige stijlfiguur dat je machtig bent?

@ Grey

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 26-01-2010 14:54]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-01-2010 14:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 januari 2010 14:54 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik vraag me serieus af wat je nu met al die onzinnige retorische vragen probeert te bereiken. Enige stijlfiguur dat je machtig bent?

@ Grey
Retorisch... Hmwah. Hoor en lees wel vaker dat het invoeren van de sharia nog niet eens zo'n gek plan zou zijn, en aangezien hier loeiveel mensen zitten die volledig tegen alles zijn wat ook maar een klein beetje anti-moslim is, lijkt het me niet geheel onlogisch dat er voorstanders van deze bijzondere manier van "recht"spraak op dit forum rondhangen.

En ik ken wel meer stijlfiguren hoor, maar jezelf bewijzen is niet mijn ding.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-01-2010 15:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 januari 2010 14:59 schreef Greycloak het volgende:
Retorisch... Hmwah. Hoor en lees wel vaker dat het invoeren van de sharia nog niet eens zo'n gek plan zou zijn, en aangezien hier loeiveel mensen zitten die volledig tegen alles zijn wat ook maar een klein beetje anti-moslim is, lijkt het me niet geheel onlogisch dat er voorstanders van deze bijzondere manier van "recht"spraak op dit forum rondhangen.





.







































:')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-01-2010 15:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 januari 2010 14:46 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Nog voorstanders van de sharia hier?
Jep, absoluut, worden misdadigers tenminste hard aangepakt.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-01-2010 15:23 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 22 januari 2010 16:40 schreef ZelThoR het volgende:
Imam vóór burkaverbod
De Franse imam Hassen Chalghoumi is voor een verbod op boerka's, nikabs en andere gezichtsbedekkende kleding. Moslima's die deze gezichtsbedekkende sluiers wel willen dragen, moeten maar verhuizen naar Saoedi-Arabië, zegt Chalghoumi in de krant Le Parisien.

Volgens Chalghoumi behoren draagsters van boerka's en nikabs tot een kleine minderheid binnen de Islam. Bovendien stellen ze de religie in een kwaad daglicht. Chalghoumi is een liberale moslim die na een toenadering tot de Joodse gemeenschap in Frankrijk enkele doodsbedreigingen mocht ontvangen.

Een commissie van het Franse parlement presenteert volgende week een rapport over een eventueel boerkaverbod. De verwachting is dat de Assemblée in zal stemmen met het verbod.

(SN)

Godverdomme, klotemoslims ook, altijd maar hun wil aan anderen willen opleggen. Fascisten zijn het!


Psst, er bestaat geen gematigde Islam, wist je dat niet?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2010 15:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 januari 2010 15:23 schreef Gemene Lepel het volgende:
Psst, er bestaat geen gematigde Islam, wist je dat niet?

De cirkelredenering die daar achter zit is inderdaad niet te weerleggen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2010 15:50 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 januari 2010 14:59 schreef Greycloak het volgende:
Retorisch... Hmwah. Hoor en lees wel vaker dat het invoeren van de sharia nog niet eens zo'n gek plan zou zijn,

Wie zegt dat dan?
quote:
en aangezien hier loeiveel mensen zitten die volledig tegen alles zijn wat ook maar een klein beetje anti-moslim is,

Loeiveel = 0, dus? Ik heb hier nog niemand zien posten die 100% instemt met alles wat met de islam en moslims te maken heeft.
quote:
lijkt het me niet geheel onlogisch dat er voorstanders van deze bijzondere manier van "recht"spraak op dit forum rondhangen.

Ofwel; wat een gezwets.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-01-2010 15:53 by M. Profiel van M.

Hou nou eens op met dat gedemoniseer. Het lijkt potdomme wel een contemporaine bandvervolging.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-01-2010 16:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Oei.

Mag ridiculisering nog wel?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-01-2010 16:18 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 26 januari 2010 14:59 schreef Greycloak het volgende:Hoor en lees wel vaker dat het invoeren van de sharia nog niet eens zo'n gek plan zou zijn, en aangezien hier loeiveel mensen zitten die volledig tegen alles zijn wat ook maar een klein beetje anti-moslim is, lijkt het me niet geheel onlogisch dat er voorstanders van deze bijzondere manier van "recht"spraak op dit forum rondhangen.
Noem zo eens pakweg 3 forumbezoekers die hieronder vallen?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-01-2010 16:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik kom niet veel verder dan jenje maarja die telt dan ook gelijk voor 3.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-01-2010 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 januari 2010 16:23 schreef ElitE het volgende:
Ik kom niet veel verder dan jenje maarja die telt dan ook gelijk voor 3.
Ho ho .. die wijven mogen ze houwe .. snorredozeuh


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-01-2010 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 januari 2010 16:18 schreef Daops het volgende:
Noem zo eens pakweg 3 forumbezoekers die hieronder vallen?
3 forumbezoekers die het niet met mijn mening aangaande moslims eens zijn?
Sorry, maar lees het vorige moslim-topic eens door en je hebt al wat meer dan 3 namen.



Of moet ik je eten ook voorkauwen, hehehe.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-01-2010 20:32 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 26 januari 2010 20:31 schreef Greycloak het volgende:
3 forumbezoekers die het niet met mijn mening aangaande moslims eens zijn?



Eh, nee, 3 voorstanders van de sharia homo.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-01-2010 20:32]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2010 20:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mogen homo's dan ook 3 manwijven hebben?


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-01-2010 20:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 januari 2010 20:32 schreef WhiteRider het volgende:
Eh, nee, 3 voorstanders van de sharia homo.
Guus, lees nog eens door, ik zeg dat er mensen zijn die mijn mening aangaande moslims niet delen en vervolgens vraag ik naar voorstanders van de sharia.

Beetje een Greycloak-opmerking van je.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-01-2010 20:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ah, het is weer eens zover .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 26-01-2010 20:56 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 26 januari 2010 14:59 schreef Greycloak het volgende:
Retorisch... Hmwah. Hoor en lees wel vaker dat het invoeren van de sharia nog niet eens zo'n gek plan zou zijn, en aangezien hier loeiveel mensen zitten die volledig tegen alles zijn wat ook maar een klein beetje anti-moslim is, lijkt het me niet geheel onlogisch dat er voorstanders van deze bijzondere manier van "recht"spraak op dit forum rondhangen.




Ik quote het maar even want je bent zelf vergeten wat je allemaal voor onzin uitspuwt. :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-01-2010 20:58 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Dank je, scheelt mij weer quoten.

Ik herinner me nog onnavolgbare posts van Pandora; vraag me af hoe dat bij jullie in de relatie ging. Moet echt extreem bizarre conversaties hebben opgeleverd.


"Hoe denk jij over kinderen?"
"Ja, kinderen zijn een beetje als bladzijden uit de Sharia, veel mensen houden ervan, maar ik niet."
"Nee, inderdaad, kinderen neem je als verzekering voor je toekomst. Een beetje zoals religie, eigenlijk."

Zoiets, denkik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen