IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-05-2010 18:06 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

quote:
Op 4 mei 2010 17:56 schreef Mark het volgende:
En daarna metalshirts?

Ik weet dat er ene hoop mongolen zijn die metal tot een religie willen verklaren, maa rkom op zeg...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 04-05-2010 19:41 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 4 mei 2010 18:00 schreef Lainedil het volgende:
Je loopt toch niet de hele dag met een motorhelm op je harses, of wel dan? Slecht argument.




Omdat je niet de hele dag een motorhelm draagt mag die niet verboden worden, maar een burka wel omdat je die de hele dag wel draagt?

Lekker controleerbaar



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2010 19:58 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 mei 2010 18:06 schreef irritante klootzak het volgende:
Ik weet dat er ene hoop mongolen zijn die metal tot een religie willen verklaren, maa rkom op zeg...


Snuggere henkie, ik bedoel natuurlijk dat als men gaat beginnen met verbieden van kleding dat dan het einde zoek is. Dus ook anti-religieuze of andersoortig aanstootgevende shirts.

Mijn punt is dat ik niet begrijp wat het nut is van een burka-verbod, afgezien van zaken als gezichts-identificatie voor ID vergelijking en als de desbetreffende persoon in een openbare functie achter een balie zit of zoiets. In alle andere gevallen vind ik het van de zotte, je moet gewoon kunnen dragen wat je wil. Of dat nou een burka of een kappeltje, een hanekam of een metalshirt is.

Ik wist niet dat metalpubliek tegenwoordig zo bekrompen was dat alles maar verboden moet worden, best triest eigenlijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 20:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 19:58 schreef Mark het volgende:
Snuggere henkie, ik bedoel natuurlijk dat als men gaat beginnen met verbieden van kleding dat dan het einde zoek is. Dus ook anti-religieuze of andersoortig aanstootgevende shirts.

Mijn punt is dat ik niet begrijp wat het nut is van een burka-verbod, afgezien van zaken als gezichts-identificatie voor ID vergelijking en als de desbetreffende persoon in een openbare functie achter een balie zit of zoiets. In alle andere gevallen vind ik het van de zotte, je moet gewoon kunnen dragen wat je wil. Of dat nou een burka of een kappeltje, een hanekam of een metalshirt is.

Ik wist niet dat metalpubliek tegenwoordig zo bekrompen was dat alles maar verboden moet worden, best triest eigenlijk.


Goede opmerking die laatste. Maar je kan het ook anders zien. Motorhelmen heb je voor je veiligheid, in veel café's mag je niet met een petje op je knar naar binnen, en waarom mag je niet naakt over straat lopen?


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2010 20:09 by Mark Profiel van Mark

Geen idee, waarom mag dat eigenlijk niet?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 20:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 20:09 schreef Mark het volgende:
Geen idee, waarom mag dat eigenlijk niet?


Om de "goede zeden" te bewaren? Hmm. Ook geen idee eigenlijk.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2010 20:20 by Mark Profiel van Mark

Ik denk dat er meer mensen zijn in onze maatschappij die aanstoot nemen aan bepaalde metalshirts dan aan een burka of zelfs een naaktloper. Waar trek je dan de grens en waarom wel burka's verbieden maar geen shirt met een groteske zombie met een pin door het oog geramd of een naakte vrouw die bruut wordt verkracht met een kruis?

Het is gewoon meten met twee maten en ik vind het gewoon een rare constatering dat er juist hier, op een metalforum, blijkbaar zo veel mensen voor een burka-verbod zijn. Dan ben je in mijn ogen gewoon een hypocriet of je hebt de verkeerde muziekstroming gekozen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-05-2010 20:23 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 mei 2010 20:20 schreef Mark het volgende:
Ik denk dat er meer mensen zijn in onze maatschappij die aanstoot nemen aan bepaalde metalshirts dan aan een burka of zelfs een naaktloper. Waar trek je dan de grens en waarom wel burka's verbieden maar geen shirt met een groteske zombie met een pin door het oog geramd of een naakte vrouw die bruut wordt verkracht met een kruis?

Het is gewoon meten met twee maten en ik vind het gewoon een rare constatering dat er juist hier, op een metalforum, blijkbaar zo veel mensen voor een burka-verbod zijn. Dan ben je in mijn ogen gewoon een hypocriet of je hebt de verkeerde muziekstroming gekozen.


Daar heb je denk ik wel een punt. Maar of mensen een muziekstroming kiezen? Dat weet ik zo niet.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-05-2010 20:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 4 mei 2010 17:56 schreef Mark het volgende:
Waarom is het dan een wet om je gezicht niet te mogen bedekken? Voor identificatie snap ik, maar algemeen burka verbod? Gaan we dan ook motor-helmen verbieden? En daarna andere religieuze uitingen, zoals Joodse Kappeltjes? En daarna metalshirts?


Foutje van mij; was niet verboden. Ben geïndoctrineerd door Islambashers, sorry .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2010 8:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Moskee naast Ground Zero

Familieleden van slachtoffers die omkwamen bij de aanslagen op het World Trade Center in New York reageren geëmotioneerd op plannen om op een steenworp afstand van Ground Zero een moskee te bouwen. Dat meldt CNN.

Twee moslimorganisaties willen een vijftien verdiepingen hoog islamitisch gemeenschapscentrum bouwen, waar naast een moskee ook een cultureel centrum, een fitnesscentrum en een zwembad worden ondergebracht. Ze hebben daarvoor 100 miljoen beschikbaar gesteld.

De plannen stuiten op weerstand omdat de daders van de aanslagen moslim waren. De initiatiefnemers zijn echter niet van plan om een minder controversiële locatie te kiezen. Zij stellen dat het centrum ''zal fungeren als een podium voor de moslimmeerderheid die niets opheeft met extremisme.''

(SN)

Oei.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-05-2010 9:05 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ai. Inderdaad niet heel handig.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2010 9:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Aan de andere kant is het wel "bescherming naar Palestijns model".


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-05-2010 11:15 by Mark Profiel van Mark

Inderdaad, als je in het gebouw ernaast werkt weet je in ieder geval zeker dat je veilig zit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2010 11:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Huilerij.

Goed om te zien dat de VS al zover is dat de connectie moslim <-> terrorist al helemaal ingebakken is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2010 11:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd, gaat de goede kant op.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-05-2010 11:54 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Is inderdaad de perfecte protectie! Er zijn weinig terrosristen denk ik die het risico willen nemen om een hele moskee in de as te leggen. Daarbij komt wel: moskee in het centrum van New York: slechte zaak.


Why doesn't my music get me all the chicks?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2010 12:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 10 mei 2010 11:54 schreef GrindMaster het volgende:
Daarbij komt wel: moskee in het centrum van New York: slechte zaak.

???


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-05-2010 12:03 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 mei 2010 11:54 schreef GrindMaster het volgende:
Daarbij komt wel: moskee in het centrum van New York: slechte zaak.

Wrom?


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-05-2010 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Amerika is toch een land waar je alle vrijheid hoort te hebben, waarom dan deze ophef? Gedoe.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2010 12:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 10 mei 2010 11:42 schreef ZelThoR het volgende:

Goed om te zien dat de VS al zover is dat de connectie moslim <-> terrorist al helemaal ingebakken is


Goede observatie inderdaad.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2010 13:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En terecht, er is hard genoeg voor gewerkt!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2010 13:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Geloof jij dat er in Nederland rustige christenen zijn die niet met fundamentalistische ideeen op straat staan te schreeuwen maar dat het gewone mensen zijn die daarnaast nog wel in het boekje geloven maar niet het boek in ieder zn strot douwen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2010 13:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 mei 2010 13:42 schreef ElitE het volgende:
Geloof jij dat er in Nederland rustige christenen zijn die niet met fundamentalistische ideeen op straat staan te schreeuwen maar dat het gewone mensen zijn die daarnaast nog wel in het boekje geloven maar niet het boek in ieder zn strot douwen?
Zolang ze niet bij iemands werk naar binnen vliegen vind ik het eigenlijk wel best.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-05-2010 14:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Oh thuis mag het wel

Maar denk je niet dat er geen moslims zijn die zich zo gedragen? Ik denk dat dat aantal in de moslimlanden juist heel hoog is. In Nederland worden ze misschien wat meer opgehitst door de tegenstellingen hier, maar zelfs dan zijn de meeste nog vrij tam.

Het is ook wel vergelijkbaar met honden. Sommige zijn bijzonder agressief en veel hebben ook wel zoiets in zich. Maar de meeste zijn geen probleem, zeker neit als je ze goed behandeld. Je mag het best schijtbeesten vinden maar zolang ze hun hondenuitlaatplaats hebben en hun drolletjes opgeruimd worden moet je gewoon niet gaan zeiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2010 14:09 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Klopt, maar sommige honden poepen graag voor je huis dus als je dan weer dat beest ziet lopen...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen