IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Moslims in het nieuws deel 4 (The return of the muslim) Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-06-2010 15:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Maar het is allemaal niet echt, hè. Thuis huilt de echte Grey zachtjes omdat wij zo slecht over hem denken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2010 21:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juni 2010 14:48 schreef ZelThoR het volgende:
Weet ik niet precies, maar dat kunnen Grey en Greet je vast uitleggen
Maar wie is die Greet die jij en XXL nou steeds noemen dan..?



Daar moet ik wel zachtjes om huilen ja.
En jullie hebben gelijk, de vergelijking is uit de lucht gegrepen, in Duitsland vroegah mocht je thuis echt alles doen en vinden zonder door gewapende mensen uit je huis getrokken te worden.

:')

En maar weer on topic over deze vredelievende gelovigen:

quote:
Moslims verpesten onthaal soldaten

Britse soldaten die gisteren terugkeerden uit Afghanistan werden niet alleen door dolblije familieleden opgewacht, maar ook door moslimextremisten. Dat meldt de Daily Mirror vandaag. Er ontstond daardoor grote chaos.

Ongeveer vijftig leden van de groep Muslim Against the Crusade (MAC) scholden en spuugden militairen de huid vol. De actie zorgde voor een tegendemonstratie van ongeveer honderd personen. Volgens een politiewoordvoerder zijn twee mensen opgepakt.

(SN)

Hulde.

En natuurlijk:

quote:
Op 16 juni 2010 14:47 schreef Gemene Lepel het volgende:
Maar GC's kennis betreffende Nazi-Duitsland reikt niet verder dan de afmetingen van een paar tanks.

...zegt de kwezel die ook twijfelde aan mijn kennis over vliegtuigen.

:')

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 16-06-2010 22:23]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 23:10 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Mooie aftocht Grey . Het feit dat je alleen in wil gaan op een ironisch Ad-hominem spreekt al boekdelen. Ik wacht wel tot je in de censuurcommissie van de heer Wilders zit en mijn boekenkast komt controleren. In het echt schijn je een toffe peer te zijn, dus het komt vast wel goed met het verloop van de razzia.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-06-2010 23:13]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-06-2010 23:15 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 16 juni 2010 14:46 schreef MR. N het volgende:
Inderdaad. Een Boerka en Koran verbod is een verbod op de Boerka en de Koran, staat nergens dat er een uitzondering gemaakt wordt op thuissituaties.... Wel lastig om de hoofddoektaks te handhaven overigens, wordt er per uur gerekent? Moet je de uren thuis ook meerekenen? Hoe controleer je dat?

Ik snap volgens mij nu waar de PVV de 10000 agenten voor nodig heeft.


Controle is niet echt nodig als je maar zorgt dat de straffen heel zwaar zijn, dan laten ze het wel.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 23:16 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Knieschot?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2010 23:17 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2010 23:15 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Controle is niet echt nodig als je maar zorgt dat de straffen heel zwaar zijn, dan laten ze het wel.


LOL.

Helaas zijn er blijkbaar wel mensen die dat menen.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2010 23:20 by bastianus Profiel van bastianus

Zowel boerka- als koranverbod lijken me het begin van het einde. Dat geeft namelijk andere groeperingen ook het recht om andere uiterlijke zaken of boeken te gaan verbieden.
Overigens gaat de vergelijking met nazi's in dit geval wel op. Hitler begon in 1933 ook met het verbranden van verboden boeken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 23:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 juni 2010 14:47 schreef Gemene Lepel het volgende:
Een staat die boeken van een groep verbied die zij als politiek vijandig ziet, daar is een vergelijking met Nazi-Duitsland meer op zijn plaats.



Maar GC's kennis betreffende Nazi-Duitsland reikt niet verder dan de afmetingen van een paar tanks. Dat hij vergelijkingen niet ziet of verkeerd toepast kan hem weinig aangerekend worden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2010 23:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 juni 2010 23:22 schreef Gemene Lepel het volgende:

Ken uw klassiekers inderdaad! Nieuwe laarzen van een oude leest zei de Dijk al ooit treffend. Sorry, had niet alles gelezen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 23:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik neem het je niet kwalijk, er staat een hoop onzin in dit topic .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2010 23:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2010 23:29 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk, er staat een hoop onzin in dit topic .


Wel door weinig users gepost...


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-06-2010 23:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 juni 2010 23:25 schreef bastianus het volgende:
Ken uw klassiekers inderdaad! Nieuwe laarzen van een oude leest zei de Dijk al ooit treffend. Sorry, had niet alles gelezen.
Wat een onzin weer. zo ongeveer ieder land kent tegenwoordig verboden boeken. Om over dat punt weer te gaan Godwinnen getuigt wat mij beteft van armoe..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 23:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Lees eens een paar pagina's terug Kwelgeest . Godwin's law stelt dat de eerste persoon die de Nazi's onnodig aanhaalt een discussie verliest. Dit hele topic is een shitfest van Nazi-vergelijkingen; Godwin's Law kan daarom niks meer redden hier. Hitler heeft vrij spel!

Mein Kampf is daarnaast het enige 'verboden' boek (verboden te drukken/te verkopen) in Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-06-2010 23:56]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-06-2010 23:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Godwin blijft Godwin. Je schrijft op deze pagina zelf dat het verbiedden van een boek een vergelijking met nazi-Duitsland verdient. 'kBen zelf geen boekverbrander; Mijn strijd en Koran staan hier kaft aan kaft in de kast. Maar met deze redenatie kan je zo ongeveer ieder land op dat punt met N-Duitsland vergelijken. Behoorlijk onzinnig dus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2010 23:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je hebt de 'discussie' niet gevolgd. Greycloak zegt; moslim-extremisten die in je huiskamer komen als je voetbal kijkt en je dood maken zijn Nazi's. Dat is een opmerkelijke vergelijking (waarom is dit specifiek met het Nazisme te verbinden?). Een verbod op boeken zoals GC wel wil zien zou MEER gemeen hebben met Nazi-Duitsland dan zijn misplaatste vergelijking. Alles even in perspectief bekijken, en niet om 12 uur even binnen komen stormen en de laatste 3 posts bekijken en dan boos op reply drukken.

Er zijn weinig westerse landen die politiek getinte boeken (en zo ziet de PVV bijvoorbeeld de Koran, 'Islam is geen religie maar een politiek ideologie) verbieden. De meeste verboden boeken waren seksueel getinte werken die in de jaren 50-60 werden verboden. Heb je voorbeelden van politieke werken (of boeken die worden gezien als politieke werken) die zijn verboden in West-Europa? (Duitsland en Oostenrijk en hun verbod op fascistische en nazistische literatuur niet meegerekend).

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 17-06-2010 0:02]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 16-06-2010 23:58 by bokaj Profiel van bokaj

Welke koranvertaling heb jij, kwelgeest en is die een beetje te doen?

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-06-2010 23:59]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-06-2010 0:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 juni 2010 23:58 schreef bokaj het volgende:
Welke koranvertaling heb jij, kwelgeest en is die een beetje te doen?
Die van Prof. dr. J.H. Kramers herbewerkt door Drs. A. Jaber (moslim) en Prof. dr. J. J. G. (Hans) Jansen.
De gene waar op tv nog al's uit wordt gequote is die van F. Leemhuis. Die is in sommige (vaak de relevante) passages wat gematigder.

Is'ie te doen.. Tja.. wat heet. Het is wel handig als je een beetje weet wat je leest en wat je wilt weten. De Koran is op zich lastiger dan het Oude Testament. Je kan 'Zelf Koran lezen' van Jansen eens doornemen. Niet totaal bevredigend, maar helpt je opweg. Zelf vind ik 'De omstreden bronnen van de islam' een heel aardig boek. Krijg je wat meer zicht op de, vermoedelijke, context van de Koran.

De nep-Koran van Abdolah heb ik ook. Overslaan! Dat boek zaait meer verwarring dan dat het wat verhelderd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-06-2010 0:16 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 17 juni 2010 0:07 schreef kwelgeest het volgende:
Die van Prof. dr. J.H. Kramers herbewerkt door Drs. A. Jaber (moslim) en Prof. dr. J. J. G. (Hans) Jansen.
De gene waar op tv nog al's uit wordt gequote is die van F. Leemhuis. Die is in sommige (vaak de relevante) passages wat gematigder.

Is'ie te doen.. Tja.. wat heet. Het is wel handig als je een beetje weet wat je leest en wat je wilt weten. De Koran is op zich lastiger dan het Oude Testament. Je kan 'Zelf Koran lezen' van Jansen eens doornemen. Niet totaal bevredigend, maar helpt je opweg. Zelf vind ik 'De omstreden bronnen van de islam' een heel aardig boek. Krijg je wat meer zicht op de, vermoedelijke, context van de Koran.

De nep-Koran van Abdolah heb ik ook. Overslaan! Dat boek zaait meer verwarring dan dat het wat verhelderd.
Bedankt.

Ik heb de Abdolah gekregen en hij geeft zelf al toe dat hij het hele boek door elkaar heeft gehusseld. Ik zal eens een andere op de kop tikken. Abdolah zegt dat de Kramer vertaling een gewaagde is om dichter bij het proza van Mo te komen. Bij De Slegte lag er laatst ook 1, geen idee meer welke dat was. Ze zullen die andere er ook wel hebben.

Het blijven vertalingen natuurlijk, maar om nou arabisch te gaan leren...geen zin aan.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-06-2010 0:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 juni 2010 23:58 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je hebt de 'discussie' niet gevolgd. Greycloak zegt; moslim-extremisten die in je huiskamer komen als je voetbal kijkt en je dood maken zijn Nazi's. Dat is een opmerkelijke vergelijking (waarom is dit specifiek met het Nazisme te verbinden?). Een verbod op boeken zoals GC wel wil zien zou MEER gemeen hebben met Nazi-Duitsland dan zijn misplaatste vergelijking. Alles even in perspectief bekijken, en niet om 12 uur even binnen komen stormen en de laatste 3 posts bekijken en dan boos op reply drukken.[quote]Zeker wel. "Ken je klassiekers", kom op jongens, iets meer niveau. Zo gaat het nergens meer over.

[quote]Er zijn weinig westerse landen die politiek getinte boeken (en zo ziet de PVV bijvoorbeeld de Koran, 'Islam is geen religie maar een politiek ideologie) verbieden. De meeste verboden boeken waren seksueel getinte werken die in de jaren 50-60 werden verboden. Heb je voorbeelden van politieke werken (of boeken die worden gezien als politieke werken) die zijn verboden in West-Europa? (Duitsland en Oostenrijk en hun verbod op fascistische en nazistische literatuur niet meegerekend).
De islam is zeker meer dan 'slechts' een religie. Totalitairder dan de islam ken ik ze niet.
Als ik de inhoud van Mein Kampf en Koran een beetje ken doet de Koran zeker niet voor MK onder. In die context, en volgens plaatste W. het i.e.i. ook in die context, ben ik het eens met een verbod op de Koran. Waarom MK wel en de Koran niet? Ik kan er niet bij.
Maar goed, persoonlijk ben ik dat ook tegen het 'verbod' dat rust op Mein Kampf.

Veel concrete voorbeelde heb ik verder niet. Ik weet dat in Frankrijk (titel weet ik niet) een boek over 9/11 (iets in de trand van: "Bush en de Joden.) momenteel verboden is. In NL was ooit een boek dat de authenticiteit van het dagboek van Anne Frank in twijfel trok verboden. En zo zijn er nog wel wat. Niet veel, maar het precedent voor het verbieden van boeken is al geschapen. Het idee op zich is er niet een van die gekke Wilders.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-06-2010 0:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 17 juni 2010 0:16 schreef bokaj het volgende:
Het blijven vertalingen natuurlijk, maar om nou arabisch te gaan leren...geen zin aan.
Oud-Arabisch.

En daarom zul jij de inhoud van de Koran, het woord van Allah, hij zij geprezen, nooit kennen, maar slechts de Joods-Westerse anti-islamitische propaganda die ZOG uitgeeft als 'koran-vertaling'.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-06-2010 0:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 juni 2010 0:17 schreef kwelgeest het volgende:
De islam is zeker meer dan 'slechts' een religie. Totalitairder dan de islam ken ik ze niet.
Als ik de inhoud van Mein Kampf en Koran een beetje ken doet de Koran zeker niet voor MK onder. In die context, en volgens plaatste W. het i.e.i. ook in die context, ben ik het eens met een verbod op de Koran. Waarom MK wel en de Koran niet? Ik kan er niet bij.
Maar goed, persoonlijk ben ik dat ook tegen het 'verbod' dat rust op Mein Kampf.




Waarom maak je nu zo'n opmerking als 'MK wel en de Koran niet'? Je weet dat wij beide vinden dat op zowel MK en Koran geen verbod moet staan. Het is wenselijk dat MK vrij beschikbaar is, en onwenselijk dat de Koran wordt verboden. D66 heeft gepleit voor afschaffing op het verbod overigens, zonder succes. Kwam er in de kamer niet door.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-06-2010 0:27 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 17 juni 2010 0:20 schreef kwelgeest het volgende:
Oud-Arabisch.

En daarom zul jij de inhoud van de Koran, het woord van Allah, hij zij geprezen, nooit kennen, maar slechts de Joods-Westerse anti-islamitische propaganda die ZOG uitgeeft als 'koran-vertaling'.
Dat heb je de bijbel ook al. Taal en interpretatie is toch tijd- en plaatsafhankelijk.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2010 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 juni 2010 0:17 schreef kwelgeest het volgende:
De islam is zeker meer dan 'slechts' een religie. Totalitairder dan de islam ken ik ze niet.
Als ik de inhoud van Mein Kampf en Koran een beetje ken doet de Koran zeker niet voor MK onder. In die context, en volgens plaatste W. het i.e.i. ook in die context, ben ik het eens met een verbod op de Koran. Waarom MK wel en de Koran niet? Ik kan er niet bij.
Maar goed, persoonlijk ben ik dat ook tegen het 'verbod' dat rust op Mein Kampf.

Ik ook. Lijkt me vooral een soort van actie die is uitgehaald om iets goed te maken ofzo. Ik vind dat geen enkel boek verboden hoeft te worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-06-2010 13:15 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 16 juni 2010 14:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je mag volgens het PVV program in ieder geval niet de Koran in je huis hebben .


Ow, kut. Die heb ik hier al liggen. Ben ik nu strafbaar?

Wat een sukkel is die Wilders toch.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2010 13:48 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Lekker belangrijk wb dat Korangezever.

Dit is zo sneu dat het komisch wordt:



A burqa clad Afghan woman has her picture taken as she gets registered for parliamentary elections at a voter registration centre in Herat, Afghanistan on 17 June 2010. The picture is finally printed on the voter registration cards, to be used on voting day. Afghanistan's next parliamentary elections are due on 18 September. EPA/Jalil Rezayee.




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen